Allente TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Aldri mer. Største svindel tv noen sinne. Dette selskapet driver med villedende kundebehandling og baserer hele selskapsmodellen sin på å fange deg som kunde. Svært vanskelig å si opp. Nettsiden har såkalt vært under «vi jobber med ny din side utvikling i lang tid» Denne teksten står fast mnd etter mnd og gjør at kunder ikke finner frem til hvordan man skal si opp. Vi snakker opp mot 1 år og mer. Når du endelig får sagt opp via tlf og bekreftelse på mail blir du oppringt av en som skal lokke deg tilbake med div tilbud. Takker du nei er han frekk og spydig. Styr unna. Håper forbrukerrådet får stanset dette svindel selskapet.
Inkompetente serviceavdeling Hver medarbeider har sin private løsning. Skylder på kunden og kundens utstyr, når det åpenbart er Allendtes feil.
Får tilgang til streaming på pc og nettbrett men ikke på tv. Serier virker / virker ikke. Vurderer å bytte leverandør etter ca 20 år.
Dårlig service og allente appen har ikke på over et år. Allente behandler meg som om jeg er dum
Ble lovet en gratis Chromecast mot at jeg bandt meg i 3 måneder. Den kom aldri, og kontaktet kundeservice. De mente at dette hørtes veldig lite sannsynlig ut, men etter at jeg kontaktet dem for tredje gang ble det opprettet en sak, som ble sendt videre til lytting, for å høre samtalen mellom meg og selger. Hørte ingenting på flere uker, kontaktet dem igjen, og etter 4 uker fikk jeg endelig svar og Chromecasten ble sendt ut. Sammen med ny faktura for en ny måned, og frekke som er er slang de på et gebyr på 129kr for utsettelse av faktura, noe de selv foreslo, at jeg skulle vente med å betale til saken var løst. Kommer ALDRI til å bruke Allente igjen!
Prøver nå å si opp denne avtalen med allente fått gjennom et mobilkjøp hos Elkjøp. Dette lar seg ikke gjøre på mail til kundeservice vel å merke.. må tas gjennom chatten dems.. der en svensk selger prøver nå å selge meg tjenesten videre... jeg ber om mail på bekreftet oppsigelse på mail.. og får respons "om du frågar snâlt" morsom type.. veldig irreterende bedrift og kundeservice system! STYR UNNA
helt håpløs app, dårlig informasjon og vanskelig å manøvrere
En hyggelig selger ringte for å tilby Allente Streaming. Jeg var veldig fornøyd med Strim Mest som jeg var veldig fornøyd med. Selger lovte at det var helt likt, bare billigere, skulle koste 429kr. Jeg sa ja. Det gikk 1 måned før det fungerte pga feil med brukerkontoen. Det ble kreditert, så jeg var fornøyd. TV 2 var med reklame, etter x antall ganger i chat gikk det ikke ann å løse, samt at prisen var 50kr for høy. Samtale med kundeservice ordnet dette og skulle også ordne prisen. 1 uke senere kommer en pakke fra Allente, det var en TV boks. Jeg bruker ikke TV boks, så satt den i kottet. Uken etter kommer faktura på 2300kr for boksen, samt at abonnementet koster over 600kr. Ringte igjen kundeservice og møtte en grinete selger. Han mente at den boksen hadde jeg bestilt, men kunne ikke gi noe info om når. Sannsynligivs for 3 måneder siden når selger ringte og jeg svarte OK på noe som jeg senere aldri har fått dokumentasjon på. Nå skal de hente frem opptaket med selger for å bevise/motbevise. Jeg ville kun ha helt likt Strim Mest, men det klarte de virkelig ikke.... Bare lureri, styr unna!
Selger ringer. Sender bestillingsbekreftelse på SMS, et håpløst tilbud der det ikke fremkommer hva en bestiller og til hvilken pris. Kun et ark med en rekke beløp uten sluttsum. Ber om å klikke på Bekreft-knapp. Nekter å skrive på bestillingsseddel at installasjon er inkludert i prisen eller hva total pris for avtalen vil være.
Selger Elkjøp solgte ab med prisavslag på vare med at jeg bare kunne si opp etter første faktura. Det kan jeg ikke før 6 mnd. Så jeg vil betale mer enn det såkalte prisavslaget.
Prøver å komme i kontakt med Allent på epost etter stengetid på tlf. Kun firmaer har den muligheten. Jeg har fryst abonnementet da jeg kun får error når jeg prøver å streme programmer. Roger
De sender ut fakturaer, kredittnota og inkassovarsel i hytt og pine. Plutselig skal de ha betalt 4 måneder i forveien og så skal de ha betalt dobbelt 1 måned, og bare trekker penger fra kortet uten grunn. Er i tillegg helt umulig å komme inn til kundeservicen dems. USERIØST SCAM SELSKAP. Styr langt unna.
Forferdelig selskap å forholde seg til. De sender ut ekstra regning i tillegg til månedlige trekk. Før fristen for betaling har gått ut, så stenger de abonnementet både tv og Internett. Sender inkassovarsel uten grunnlag. For et helvete av et roteselskap. STYR FOR ALL DEL UNNA DISSE!!!!!!!!
Kundeservice svarer ikke på telefonen, når du først kommer igjennom etter 20 minutter blir det brutt. Dette har nå skjedd tre ganger! Oppsigelsesskjema finner du ikke på min side, så eneste mulighet er å snakke med kundeservice. Styr unna! Dyrt og dårlig.
Det er umulig å vite hva neste faktura blir med Allente. Plutselig skal de ha 3 måneder forskudd, så fakturer de deg for fullt allerede neste måned. Man føler seg forsøkt lurt konstant og det er ikke slik at tilbudet forsvarer prisen til å begynne med. Er dessverre knyttet til de pga borettslag, men de har fått meg til å si opp alt av TV for første gang i mitt liv og det skal bli en gledens dag når jeg slipper forholde meg til de (etter en latterlig bindingstid såklart)
Er for tiden i Spania og prøver med iphone å streame fra Allente appen til tv. Fungerer en liten stund, så får jeg brudd og feilmeldinger som "innholdet kan ikke vises" eller "du har ikke tilgang" etc. Særlig ille er det med streaming av direkte tv, får brudd ca hvert 5 minutt, umulig å se et helt program. Er blitt så ille at jeg ikke lengre gidder å bruke Allente, bruker heller NRK appen som fungerer utmerket med direkte sendinger uten brudd. Det er heller ikke omtrent mulig å få kontakt med Allente, chatten svarer bare med selvfølgeligheter og er ikke til hjelp, , servicetelefonen har så lange køer at ingen har råd til å vente på svar. Hvorfor all verden er det ikke mulig å gjøre en skriftlig henvendelse der en i fred og ro kan få skrive ned hva som er galt, og der Allente tar seg tid og prøver å gi et skikkelig svar for å løse problemet. Det burde ikke være formye forlangt når man betaler snart kr 10.000,- pr år.