Meny

Canal Digital omtaler og erfaringer

1,7/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Middels
5
av 7 innen
tv-selskap
35%
anbefaler
Canal Digital
Filtrer omtaler
38
28
26
27
112
Sorter omtaler etter
Viser av 231 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Canal Digital?
Tycho D. C
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Tilfreds med 'hake'"

Jeg har sendt en melding til Canal Digital for noen måneder siden og gitt uttrykk for at jeg synes radiodelen er svært tungvind og lite brukervennlig. De svarte aldri. Get, f. Eks., har en ganske annen enkel måte å bytte mellom radio og TV. Dette vurde være mulig, også for Canal Digital. TV delen har jeg intet å utsette på.

Jeg har intet ønske eller behov for å være anonym, snarere ser jeg gjerne at CD kjenner til min innvending.

Mvh
Tycho D. Castberg.

Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Oppgitt"

Synes canal digital oppfører deg arrogant overfor sine kunder etter fiaskoen med discovery kanalene.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Skuffende"

Dere driter i at kundene etter at dere ikke klarte og reforhandle med DIscovery og det eneste tilbudet dere kom med til parabol kunder var 3 gratis filmer på GO! Men regner med at dere kutter prisen på abonnementet siden dere ikke klarer å levere den varen dere har solgt... Ingen kjøper 10 liter melk og er førnøyd med 7 liter!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Nå er det nok"

Har vært fornøyd med Canal Digital, men nå er det nok! Har vørt uten kanalene jeg vil se på i en uke. På tide å komme til enighet, elles blir det Altibox.

Odd E. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig tilbakemeling"

For det første har vi ikke fått det vi betaler for og det andre får vi dårlig tilbake Meling så vi vil ha tilbake penger og så bytter vi til noe annet som har det Di låver.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Mine erfaring er god"

Jeg har stort sett vært fornøyd, men nå synes jeg det er dårlig at de krever 3mnd oppsigelse
fra oss når de ikke leverer det vi betaler for.
Jeg har fått god hjelp hvis noe ikke var i orden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Må kunne bli enige med Discovery snart"

Har vært veldig fornøyd men sånn som situasjonen er nå vurdere vi å gå over til Riks TV etter å ha hatt canal digitalt siden førsten av nittitallet.

Mona A. E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Vennlighet"

Canal digital har alltid vært i mitt hus og det er mange år. Men nå må jeg si opp da jeg flyytter til en annen leilighet i en blokk og det er get. Det blir å ta farvel med et selskap som alltid har stilt opp for meg. Og nu når jeg sier opp blir det nok sendt med eske konfekt som takk for alle de årene jeg fikk være deres kunde. De var alltid hyggelige og de var der alltid. Takk.

Bjørn I
Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ikke å få se tvn"

Når det dreier seg om en kaffekopp så syns jeg det er j***** dårlig gjort å ikke spør hva tvseerne syns!!!

Tor J. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Veldig bra, Bortsett i fra ansatte med utlans språk. Forstår ikke så bra va kunden vill"

Burde kansje ha hat norske folk til kunde innringing. Skjønner ikke va kunden mener i mange tilfeller. Men ellers veldig bra. Vert kunde hos dere nå i over 20 år. Fornøyd jeg da.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Stumtjener"

Jeg er stum av skuffelse. CD/ telenor setter sin arroganse på kartet for endte gang, abonnementet er oppsagt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Toppers"

Syns dem er helt grei. Bra kundebehandlig
greit og få tak i den via chat i steden for og ringe.
At dem blir slakta under forhandlinger med tvn er sånn som hender under forhandlinger, kan vel kalle det som ei lønnsforhandling som går i streik vist dem ikke får viljen sin.
Men det ordne seg ska man se.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Telefon"

Det verste er hvis eg må ringe, da går det evigheter før jeg kommer gjennom, trykk ditt og datt, fryktelig irriterende!! Servicen eg får er god..

Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Tragisk"

Sitter her med norgespakken som ikke inneholder mange kanaler i utgangspunkter så når jeg mister kanaler på grunn av uenigheter er det ikke mange kanaler igjen i norgespakken.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig og prisen er idiotisk"

Ikke første gangen det skjer hos canal digital, skjedde med tv 2 zebra og, og elendig film valg de har. Piss kanal.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Utrolig slett kundeforståelse"
1 syns denne omtalen er nyttig

Sa opp abbonemanget grunnet overgang til Altibox.
Sa opp over 2 måneder før nytt abbonement tredde i kraft og fiber ble koblet opp og rå fart på internett + de kanale vi ønsket oss.
Men ut på sommeren begynte jeg å motta regninger igjen.
Tok kontakt på chat men de påsto at abb var "froset" og igjenopptatt noe jeg ikke forstod.
Jeg fikk beskjed om og ringe et dyrt telefon-nr for å se om de kunne ordne det noe jeg foklarte jeg ikke var villig til.
Jeg mente jeg hadde kontakt med CD der og at han kunne videreføre beskjed om at de hadde tullet.
Men der var det mørt- ikke interesse for noe slags kundebehandling.
Jeg prøvde å forklare at det kunne være mulighet for at jeg en annen gang kunne få behov for tjenesten de leverte, men det var fortsatt like mørkt.
Slik jeg ser det nå etter den behandling de har gitt, vil jeg heller finne frem movieboxen fra boden en å bruke CD igjen.
De er for meg det absolutte sistevalg.
For dere som ikke ønsker problemer - Hold avstand.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Kanon."

Godt: Bra kanaler å bildekvalitet. Dårlig: Konflikten i dag, prisen pr.nå uten de 13 kanalene og ventetiden for telefonkontakt med firmaet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Forskjellsbehandling"

Hva skal jeg med 3 gratis filmer, når jeg har mistet 13 kanaler?
Andre får flere goder, enn parabolkunder.

Berit R. L. S. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Så dårlig at dem ikke kan bli enige med Discowery om pris"

Mista mange kaneler, Telenor kan ikke fjernsyn. Fulgte med på en serie på Tv Norge som jeg nu har mista

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Meget dårlig service."

Ringer du så må du ha god tid, når du får snakke med en kan du faktisk treffe en som ikke aner hva han - hun prater om. Jeg vurderer og si opp mitt abonnement. Dette er min opplevelse av Canal Digital. Desverre.

Bjarne S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"reprise og kanaler forsvinner ,prisjuks"

Hadde familie pakke og skulle prøve filmpakke ei stund. når jeg gikk tilbake til familie pakke måtte jeg ha norgespakke i tillegg og dermed dobbel pris.

Alle filmkanaler er forsvunnet i familiepakke Hallmark-silver-filmkanalen +++ og nå er de kanalene jeg ser mest på også forsvunnet.

Filmpakken har elendig tilbud og masse repriser. Jeg tror canal digital går konkurs. Jeg har brukt de siden 80 tallet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Meget bra"

Har stort sett bare gode ting å si om CD. Den "krangelen " de har nå med Discovery har de for å ikke påføre oss forbrukere enda høyere pris. Discovery må dekke inn kostnadene de har fått med å betale alt for høy pris for masse forskjellig sport.

Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendige greier av Canal Digital."
1 syns denne omtalen er nyttig

Her må man betale for 2 mnd leie selv om man sier opp på dagen, det er frekt, og hører ikke hjemme noe steder. Jeg oppfordrer alle digitalkunder til å boikotte Canal Digital, TV-kanalene burde stenges med en gang en sier opp. Uten tillegg i prisen, for når du ikke betaler faktura, da går det fort å stenge kanalene, sier du opp, går det 2 mnd, frekt.

For ikke å snakke om kundeseciven, den er meget dårlig, og det går sent.

Nei, ALLE NORDMENN, bytt leverandør. En gang for alle.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"kundeservice og tilbud"

Dårlig service å må betale så mye for å ringe dere, og dårlig av dere og ikke få tilbud på refusjon av prisen når kanaler blir svarte pga. konflikt

Are N. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Sån er det bare"

Har det ikke travelt og regner med at kanaler kommer tilbake snart! Synes Canal Digital er bra og håper de fortsetter snart og ikke øker priser!!

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR