Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telenor TV
1.9
578 verifiserte omtaler

Telenor TV omtaler og erfaringer

Negativ trend

Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.9
Dårlig
578 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#3
Middels
Telenor TV er rangert
#3 av 5 tv-selskaper
15%
Dårlig
15% anbefaler Telenor TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 578 omtaler om Telenor TV

FILTRER OMTALER
47
39
29
70
393
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Elendig

Omtale av  Rog F

Melder inn signalfeil etc.ca 1 gang pr.mnd.Veldig treig menystyring ved bruk av dekoder.Bare r.....var litt bedre når canal digital styrte linja.selv om det var mye galt også den gang ,men kanskje feil hver 6 uke i forhold tio nå ca 1 gang pr.mnd. og ikke minst den treige treige menystyringen,søkemotor på paddegir!!!

Håpløs TV løsning

Omtale av  Asmund

Når man skal beskrive denne løsningen er det vanskelig å vite hvor man skal begynne. All reklamen om ubeskrivelig, spoling, t-we appen som fungerer bare noen ganger. Og aller verst at man ikke kan se kanaler på en PC. Dyrt og elendig kvalitet. Jeg bytter så fort jeg får et alternativ. Skulle se Premier League gjennom t-we appen i kveld. Ender opp med å se hjulet spinne rundt og rundt. Både dekoder og telefon står i samme nett - likevel fungerer det ikke.

0 informasjon eller hjelp. Uforståelig språk

Omtale av  Øyvind B

viktig tv-tid stoppes til oppdateringer? ) informasjon Nektes hjelp hos kundeservice

3/4 år uten at tv og bredbånd fungerer samtidig

Omtale av  Vesla

For 3/4 år siden gikk bredbåndshastigheten ned til nesten null når TV'en ble skrudd på. Etter gjentatte telefoner til kundeservice ble endelig ruteren byttet. Det hjalp ikke. Vi ba om at dekoderen da ble byttet siden det var eneste mulige feilkilde nå, men det ville de ikke. For 2 uker siden begynte et rødt varselsymbol å lyse på dekoderen og TV'en gav bare feilmelding. Da gikk Telenor med på å sende en dekoder. Det skulle gå raskt å få den. Nå har det gått 2 uker og etter gjentatte purringer fikk vi beskjed om at dekoderen i aller beste fall ville bli sendt om noen dager slik at vi muligens fikk den i løpet av en uke. Så fremdeles uten tv. Forut for hele denne historien har Telenor dobbeltfakturert oss for tv og bredbånd etter at de la inn fiber for ca. ett år siden. Vi fikk tilbakebetalt dette da vi oppdaget det og gav beskjed om det, men vi vil jo da absolutt ikke anbefale Telenor! Alle i kundeservice er hyggelige og forståelsesfulle og refunderer det som er rimelig, men vi ønsker bare et bredbånd og en tv som virker.

t-we systemet er ellendig etter at det ble telenor

Omtale av  Ruth

veldig vanskelig å finne frem til kundeservice jeg kan ikke bytte leverandør siden jeg ikke eier leiligheten. og husleien inkluderer basis-abonnementet. det er dårlig gjort at man ikke kan kjøpe dekodere lenger, men må betale leie/abonnement.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Mye feil på arkiv og opptak (signalfeil)

Omtale av  Torbjørn

Alle feil har kommet etter de skiftet leverandør på programvare. Appen på AppleTV var endelig blitt god å bruke, og så kom de med den nye appen som bare var søppel - Ingenting fungerte og umulig å søke opp programmer. Har blitt bedre men fortsatt er det som om du bor i bakvendtland når du skal bruke den. Programmet på dekoderen er like bakvendt: når du skal spille av opptak må du lete gjennom mapper for hvert program og opptak som er bakerst i køen er det som er tatt opp!! Helt molbo. La de som lager det nye programmet se på den gamle appen/programmet til dekoder hvordan det kan gjøres og så endre det nye så det går an å bruke. Har også signalfeil-melding på hvert opptak på dekoderen etter siste programoppdatering. Å ringe telenor hjelper ikke - du får bare beskjed at du må ta strømmen i 10 minutter og så skal det sikkert være i orden. Vil ikke inrømme at programvaren har feil, skylder på brukerfeil/feil hos kundens utstyr/kabler. Er lei av telenor pga dette, de belaster meg også for 2 programkort når jeg bare har 1. Har ringt dem 3-4 ganger om dette. Blir ordnet for et par mnd. og så tar de etterbetalt for 2 kort igjen og belaster hver mnd igjen. Om det hadde hjulpet skulle jeg anmeldt dem for svindel, men jeg skal ihvertfall kontakte forbrukerrådet og høre.

Mareritt av en tjeneste.

Omtale av  Mats

Tenk at en så stor bedrift kan ødelegge et produkt så mye var jeg ikke klar over. T-we tjenesten er umulig og finne frem til om du bruker nettleser. Ønsket meg en bekreftelses mail på oppsagt kanal men det var det ikke mulig og få.

T-We fungerer ikke

Omtale av  Svein

Har to T-We bokser tilkoplet fiber. Oppgradert grensesnitt på hovedboksen, kan til nød si at den fungerer etter siste "revisjon". På nr to boksen er det det gamle som gjelder, og her har man tilsynelatende ikke tenkt å gjøre noe? Denne boksen er blitt enda tregere enn før. Men den virkelig store irritasjonen skyldes at all web funksjonalitet har vært borte siden ny T-We ble lansert, fikk det til å fungere unntaksvis i starten. Har nå gitt det opp, selv om vi prøver nå og da. Er teknisk rimelig kyndig, men det er helt umulig å få til innlogging, både windows web, android og apple feiler. Når mange andre rapporterer om feil (feks E3009) og "Graphyne 2 cannot be started", så hadde jeg nok en forventning til at leverandøren valgte å kommunisere litt aktivt om problem og løsningsprognose. Frihet til å se tv uavhengig av faste enheter og fleksibilitet ift lineær sending er av vesentlig verdi ved valg av løsning. Og T-We leverer overhodet ikke på dette området, det er alt for begrensende, og når det da i tillegg ikke fungerer, så er det nær avbestillingspunktet. Tilbudet med valgbart innhold innenfor 100 poeng er slitsomt og lite oversiktlig, og min konklusjon er at jeg kan abonnere direkte på de strømmetjenester vi har interesse av og sløyfe T-We. Dette vil spare kost og ikke minst irritasjon selv om den subsidierte fiberen blir litt dyrere.

Har ingen tv

Omtale av  Magne S

Har nå ikke hatt tv eller internett i snart 2 uker. Å ingen hjelp å få fra Telenor, selv etter et utall telefoner til kundeservice.

Telenor: Selskapet som driter i kundene og tjener pengene sine i Burma og India

Omtale av  Unngå T

Canal Digital har blitt Telenor. Det kunne knapt blir verre, men det ble det. 20 minutters ventetid med distraherende musikk på øret. Nordens største teleselskap har ikke engang et system der de ringer opp kundene ved lang ventetid. Sur svensk kundemottaker som ikke var interessert i å løse superenkelt teknisk problem. Jeg ringte frisøren min i stedet. Han løste det på under 1 minutt - uten ventetid. Helt på linje med all erfaring jeg har hatt med Telenor på andre områder tidligere. Telenor: Selskapet som driter i kundene og har alltid gjort det. Jeg skifter til Viasat.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

håpløs

Omtale av  Gopi

Endret abonnement i Oktober med effekt fra des . 500 til 300. Men nå T-WE fugere ikke fra idag. Telenor har det ser ut kansellert mitt tv abonnement. bare internet fungerer fra idag 1 des! Fikk Feil kode E9005 . TRingt Telenor. vente tid 35 min .. fortsatt venter nå kl 18.00 1 des

Elendig løsning hvis decoder må byttes

Omtale av  Petter

Decoderen fra Telenor sluttet å virke på fredag formiddag.Ettet å ha pratet med kundeservice,fant de ut,at decoder måtte byttes.Men har de noe pickup punkt? Å neida,den måtte sendes i posten,så jeg satt uten tv hele helgen.Her har Telenor en haug med butikker hvor de gjør alt for å selge deg ny telefon,og abonnement,men ingen service mht decoder.Skammelig.Jeg skal gjøre alt for at borettslaget bytter tv leverandør.Møkkafirma.

Ligg unna

Omtale av  Bergentv

Vi har vært hos Telenor siden deres Canal Digital løsning. Så kom de med sin T-We, og det har bare blitt verre og verre med et elendig produkt under stadig utvikling, og hvor en skulle tro at de var smarte nok til å høre på godt betalende test kunder, men NEIDA. Så, ligg langt unna. Vi kommer til å hoppe over til annen leverandør i Black-Friday uken. Det kan ikke gjøres dårligere enn hva T-We er, så alt annet vil bli en forbedring.

Det går ikke gå inn å se et program som er gått yidligere eller å starte forfra når et program er st

Omtale av  Guttorm

Problemer med å se et program som har gått tideligere samt at en slår på tv og programmet er haveis så gårdet ikke å starte forfra.

Og ringe til kundservice er ren musikkterror

Omtale av  Lars

Vi fikk montert nytt bredbånd og ba om og få montert signal til tv nr 2.5 ganger ringte jeg og bestilte dette.fortsatt ingen hjelp og få.nå er det gått 3. Mnd og de påstår de har sendt ut bestilling til one co , så jeg ringer de og spør men de har ikke fått bestillingen.og holde kunden for narr er de dyktige til.gikk over fra kobberlinje til fiber 300 og ble lovet bedre. Nett .men måtte leie 2 ekstra forsterkere for og få dekningen jeg hadde med kobber.fant og ut at telenor ikke automatisk sa opp regningen på kobberlinjen så jeg betalte inn snart 3000 for mye.dette er ett steinalderfirma uten kontroll.har tilslutt ringt one co og bestilt direkte slik at jeg får tv signal på tv nr 2.kanskje det hjelper.er på grensen til og bytte selskap.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Hva i alle dager har de røyka der

Omtale av  Hanskristian

Telenor burde ha holdt seg til mobil og brebånd. Nå sliter vi som bare f med streaming gjennom t-we. Lagger, hakker, mister kvalitet og bryter streamen. Dette var aldri noe problem før den forbanna oppdateringen av boksene som ble gjort for å bedere tilbudet til forbruker. Denne løsningen kan da umulig ha blitt alpha testa engang, ingen uten en pistol i tinningen ville sagt den var bra. Her får du ikke lenger det du betaler for. En kompis sa denne løsningen ligner veldig på den som er på parabol og vistnok mye billigere å drifte kontra den gammle løsningen. Noe jeg ikke hadde blitt veldig overasket over. Miner foreldere som er litt oppe i åra synses den nye løsningen er kronglete og uoversiktlig, noe jeg er helt enig i. Ut i fra alle omtalene her så er det jo ikke akkurat noe å slå i bordet med fornøyde kunder. Så lurer litt på hvorfor de skifta ut ett ellers ok system, selv om det var gammelt så trengs det nødvendigvis ikke rekonstrueres fra bunn av til noe som ikke funker, why not just use something that work already with new code.

Telenor TV

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR