Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg vet nesten ikke hvor jeg skal begynne. Telenor er en bedrift som gir fullstendig blaffen i kundene sine. Det er nærmest umulig å få kontakt med noen som kan jobben sin, og de virker totalt likegyldige til å hjelpe. Jeg gidder ikke mate den råtne bedriften med mer penger. Takk for meg.
Veldig fornøyd med Telenor, men om muligheten for å få et like bra tilbud fra andre til en annen pris er det interessant. Betaler vel nok
Kabel-TV med Telenors ruter og TWe-boks. Gjentatte feil oppstår med feilkode E0326 og E0328. Så blir det bra en stakket stund, for igjen nye feil med samme koder. Jeg er lei !
Kunde behandlere er uærlige. Lover ting de ikke står for. Kan ikke sende bekreftelse på avtaler gjort på tlf . Ikke mulig å snakke med ansvarlig leder på tlf . Skal dere bli kunde hos Telenor. Sørg for å få absolutt alt på mail og i klartekst.
Et dyrt abonnement for noen som ikke ser mye på tv eller som bruker lite data.
prisen har steget for mye i forhold til de tilbud som blir levert.
799 pr mnd for internett og tv,hatt de i 12 dager,dobbel pris,og halvparten av kanaler
Servicen er katastrofalt dårlig, altfor arrogante, veeeldig lang tid før de svarer på telefon, ingen ring tilbake funksjon. Dårlige eller ingen tilbakemeldinger på feilmeldinger, tok 3 måneder før de ordnet opp.
Da jeg flyttet inn i ny leilighet fikk jeg TV+Internett fra Telenor etter avtale med bosameiet, internettet er bra og det er ikke veldig mye å sette på der. TV-løsningen derimot, mareritt.. Startet med 500mbps opp og ned, men etter et par med fikk jeg beskjed om at hastigheten ville bli satt ned til 250mbps på grunn av endringer i poengsystemet. Dette var jeg ikke interessert i, og i og med at TWE-opplegget er tregt og vanskelig å bruke valgte jeg å si opp dette. Etter en stund ble jeg oppmerksom på at jeg fortsatt blir fakturert 649kr i mnd for noe jeg trodde var kun internett, neida.. Dette var V Premium, altså en premium tv-pakke jeg hadde sagt opp sammen med T-WE. Har ikke oversikt over hvor mye jeg har blitt trekt for dette, men jeg har kanskje vært for lite oppmerksom på dette. Ingen advarsel ved oppsigelse. For å si opp dette nå, må jeg aktivere T-WE og dermed skru ned hastigheten på internettet? HVORFOR?? Hvorfor skal Telenor gjøre det så ufattelig tungvindt.. Jeg sier bare, vær obs på alt de foretar seg og sjekk fakturaen! Jeg kommer til å fortsette å ha internett, men t-we kan de bare glemme..
Stadig feil kode E0326. Siste melding fra Telenor, feilen skal rettes før 11.12 23! Ringt mange ganger, sier de er klar over feilen. Men det skjer ingenting! Nå tar de ikke imot flere samtaler ikveld!
Dyre, elendig kundeservice, dårlig på hastighet, tar for lang tid å fikse sine egenproduserte feil. STYR UNNA
Fungerer greit,kundeservice kunne vært bedre,lang ventetid på telefonhenvendelser.
I lange perioder har nettet falt ut og det har tatt ukevis før noen kommer for å fikse det. Vi fikk beskjed om at vi ikke skulle måtte høyere i pris hvis vi laget avtale med telenor, likevel har de jevnlig satt opp prisen på fakturaen uten beskjed. Noen av de ansatte ordner opp, andre lyver og gjør seg veldig vanskelig. Man vet aldri hva og hvem man får snakke med. Helt håpløst.
Teleenor TV er bra. Kundeservice, fjernkontroll, stabilitet
Det er veldig vanskelig å få kontakt med Telenor for å få endret en avtale. Har prøvd i over en uke og det eneste svaret jeg får er at kontakt personene skal ringe tilbake.
Jeg abonnerer på HBOmax gjennom Telenor, men de klarer ikke å levere kanalen. Jeg har brukt dagevis og ringt utallige ganger til kundeservice for å løse problemet, men det er nytteløst, de klarer heller ikke løse problemet. Men betaling for kanalen, det tar de. Hadde andre som leverer varer og tjenester gjort det samme, så hadde det blitt omtalt som svindel. Jeg er dessverre tvunget til å forbli Telenor kunde, da styret i sameiet jeg bor i bestemte seg for å gå over fra Telia til Telenor.