Meny
Canal Digital Kabel TV er nå Telenor TV
Canal Digital Kabel TV ble den 23. oktober 2018 en juridisk del av Telenor, og heter nå Telenor TV.

Telenor TV omtaler og erfaringer

1,4/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
7
av 7 innen
tv-selskap
18%
anbefaler
Telenor TV
Filtrer omtaler
41
25
16
48
246
Sorter omtaler etter
Viser av 376 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har internett men mistet plutselig t-we, får ikke sett tv, har ringt 2 ganger, de har fått nr på boks, men fortsatt funker den ikke. Nå må jeg ringe enda en gang og helt sikker på at det ikke kommer til å hjelpe, ubrukelig kundeservice. Savner allerede det forrige utstyret. Dette kommer de til å tape mange kunder på regner jeg med.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Fryktelig dårlig oppdatering"
3 syns denne omtalen er nyttig

Etter en uke på fjellet kom jeg tilbake til en TV/Chromecast som ikke fungerte slik det gjorde før jeg dro, eneste endringen er oppdatering av TWE-boksen fra canal digital. Har hatt løsningen i flere år og har vært veldig fornøyd, helt til nå. Jeg sier ikke at oppdateringen er skyld i at resten ikke fungerer, men det er en snodig sammenheng her.

Jeanet J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Grusom oppdatering!"
6 syns denne omtalen er nyttig

Er det mulig å gjøre noe så elendig, som i utgangspunktet var helt ok. Det går jo ikke an å orientere seg i det hele tatt. Bare rot!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Har ikke opplevd maken på elendighet når det gjelder tv-løsning"
4 syns denne omtalen er nyttig

Hver gang jeg skal bruke T-we løsningen er det noe galt. Ringer Telenor og det blir fikset i løpet av 30 min, selvfølgelig etter å ha ventet kjempe lenge i kø. Neste gang jeg skal se bruke T-we løsningen igjen er det samme problem, må ringe Telenor hver gang for å kunne se på tv. Helt håpløst! Hver gang får jeg som svar at nå er alt i orden, yeah right. Kunne jeg byttet ville jeg gjort det. T-WE løsningen er noe som borettslaget har ordnet. Dyrt, elendig kundeservice og elendig kvalitet.

Ngoc A. T. D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig selskap"
3 syns denne omtalen er nyttig

Veldig dårlig selskap, mange kanal borte uten å forklare, dere løser ikke problem, dere vil bare oss ringer til teknikk hjelp og det koster veldig mye hver gang vi ringer. Hvis det er 0 poeng så jeg gir til dere 0 poeng! Svært dårlig selskap. 😡

Kjersti J
Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Oppdatering på Twe gjør brukeropplevelsen dårlig. Jeg var veldig fornøyd før, men er IKKE fornøyd nå"
7 syns denne omtalen er nyttig

Den nye oppdateringen var overhodet ikke nødvendig, det var MYE bedre før. Jeg opplever det rotete og uoversiktlig nå 😨

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Stor forbedring"

Etter en treg oppdatering er omtrent alt blitt bedre hva t-we boks angår. Men tilgang til min side fra boksen er umuligt. Vanskelig og umuligt å følge med og endre kanaler for dem uten Pc og nyere mobil. 99 % bedre enn Get/Telia!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Nye T-we fra telenor"
6 syns denne omtalen er nyttig

Reagerer tregt på kommandoer, det meste er uoversiktlig. Det er et produkt som til vanlig bruk er mye dårligere enn det gamle. Bytt tilbake til slik kanalvalget og menyene var på det forrige produktet. Menyene og måten filmvalget er bygd opp på kan en etter min mening beholde.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ny oppdatering IKKE brukervennlig"
8 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig servise, lang ventetid, må være mye klager siden ventetiden er så lang. Siste oppdatering, helt forferdelig. Vil tilbake til den forrige.

Dag S. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Bare dritt"
3 syns denne omtalen er nyttig

Lange nedetider. Ikke tilgang til kanaler jeg betaler for. Programmer faller ut med beskjed om at jeg ikke abonnerer på dette programmet. Kul umulig å finne koden til internet til nye maskiner. Tablets osv.

Johnny S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Kundeservice forferdelig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Forespørsel på mail vedrørende dekoderen min. Svar skulle komme innen 10 virkedager. Det er nå gått 15 virkedager, og jeg regner ikke med å få svar i det hele tatt, tatt i betrakning andres erfaring. Derfor er dekoder gått til gjenvinning og TV abonnement gått til oppsigelse.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig valg av TV selskap"
8 syns denne omtalen er nyttig

Ubegripelig rotete meny, hvis man kan kalle den det, umulig å navigere i, innimellom reagerer ikke fjernkontrollen og TV skjermen blir svart i noen sekunder. Veldig irriterende. Umulig å finne igjen kanalene som er valgt i den valgfrie delen. Vanskelig å få oversikt over hvilke opptak man har liggende på boksen. Elendig programoversikt, umulig å se klokkeslett for start og stop av programmer. SKYGG UNNA, VELG EN ANNEN LØSNING FOR TV TJENESTER, PS. KUNDESERVISE EKSISTERER IKKE

Ester M. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Fjernet t-we appen over natten, har ikke fått beskjed"
5 syns denne omtalen er nyttig

Tror jeg vil gå over til noen andre, boksen min er ikke mer enn 3 år gammel, men de fjerna t-we appen over natten, og sier at en må leie en boks til 99, kr måneden, er helt uaktuelt for meg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig oppgradering av T-we-Dekoder"
9 syns denne omtalen er nyttig

Etter siste oppgradering av dekoder er mine favoritt-lister blitt borte selv om jeg "huket" av for å ta vare på disse under installasjonen ved denne oppgraderingen. Kanaler var blitt utilgjengelige (svart skjerm og ingen lyd) når en valgte enkelte kanaler som egentlig skal være en del av Basis-pakken. Redigering av ny kanalliste er helt forferdelig tregt det virker som det henger seg opp litt før en får reaksjon når en skal flytte rundt i kanal-listen. Er helt ufattelig at ikke Telenor har gjort en bedre jobb i forkant av oppgraderingen. Andre IT-Selskaper kjører ting i såkallt "PILOT" før lansering men i dette tilfellet kan ikke Telenor ha gjort dette. ALT FOR DÅRLIG av Telenor. Min anbefaling: Styr unna dette produktet hvis du kan.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Kan dette være lovlig?"
6 syns denne omtalen er nyttig

Hadde er fullt brukbar ADB-5720 CDX, som har fungert veldig bra. Helt til 1.mai, da forsvant start forfra og filmleie. I tillegg ble bildekvaliteten dårligere. I kontakt med kundeservice. sier de jeg må ha den nye T_WEE boksen, som kan leies av dem. Man blir altså tvunget til å bruke noe man overhodet ikke har bedt om. Dessverre gikk jeg i fella og bestilte denne. Det var tragisk å se hva som kom, fra den gode dekoderen jeg hadde, til noe som ser ut som klokkeradio fra 80 tallet. Ved installasjon av denne fikk jeg ikke bilde på TV`n. Og da kundeservicen i ettertid er et kapittel for seg selv. Orker rett og slett ikke gjengi alle henvendelser til ulike "hjelpere" på kundeservice fordi det er så tragisk at jeg ikke forstår at slikt kan forekomme. Det er ikke kundeservice, de er blodglatte selgere som vil skvise enda mer penger ut fra allerede dyrt produkt.

Odd R. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"T-we app"
5 syns denne omtalen er nyttig

Hadde problemer med å få logget meg på T-we appen i desember og januar, men etter mye fram og tilbake fikk jeg endelig logget meg på i slutten av januar. Det har virket fint inntil jeg prøvde å logge meg på Apple TV på hytta etter at hytteforbudet var over. Nå har jeg samme problem igjen og får ikke logget meg på verken iPad iPhone eller Apple TV. Hos Telenor blir man kastet fram og tilbake mellom support personer. Ingen tar ansvar og ingen løser problemet og det er umulig å komme i kontakt med noen oppover i systemet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Tror de fremdeles er Monopolist"
7 syns denne omtalen er nyttig

Presser på en oppdatering, så TV bokser som er mere enn 5 år gammel mister noen veldig vanlige funksjoner som Start Forfra og Ukesarkiv. Du må da gå over til dekoder, som nå BARE kan leies. Mye dyrere på sikt. Har økt prisen, selv om tilbudet er blitt dårligere. Etter oppdateringen har dekoderen begynt å låse seg veldig ofte. Må dra ut kontakten flere ganger ukentlig for å starte den på nytt. Spurte om å få kampanje pris, men kunne bare få det hvis jeg sa opp først og så inngå ny kontrakt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Veldig lite brukervennlig"
8 syns denne omtalen er nyttig

Brukergrensesnittet er forferdelig dårlig. Dato, rekkefølge og informasjon om opptak er veldig vanskelig tilgjengelig. I tillegg er oppstarten like treg som den gang det var transistorrør i tv'ene.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Dårlg😱🤮"
9 syns denne omtalen er nyttig

Hvorfor forandre på noe som fungerte for de fleste og gå til noe som er så lite brukervennlig. Hvor er logikken.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Aldri hatt noe problem med TV"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har aldri hatt noe problem med TV fra Telenor. Eneste grunnen til at jeg ikke gir 5 stjerner fordi dekoderen ikke har Wifi, og jeg/vi gidder ikke betale mer for å leie en annen boks kun for nett.

Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Fy faken for en service"
5 syns denne omtalen er nyttig

Nesten ingen dekning på internett trass kabel fra T. nor. Prøv og nå t.nor på e post for og få hjelp, det vil du garantert mislykkes med. T. nor har ingen kunde service , men de er j.... snar og komme med stadig nye tilbud. Stol ikke på dem.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Telenor er kjeltringer. De lager systemene sine slik at du lett kan ende opp å betale dobbelt"
8 syns denne omtalen er nyttig

Telenor er kjeltringer. De lager systemene sine slik at du lett kan ende opp å betale dobbelt for tjenestene de legger ut. Dette er systemer som lett kunne vært laget slik at det ikke går å betale dobbelt. Telenor er diktatur. Telenor fjerner nå muligheten for at du kan ha kortet i TV med å innføre minikort i T-We boks 2, skal du ha kortet i TV må du betale ekstra. Fjernkontrolen til T-We boks2 kan ikke klones med andre fjernkontroller for det er kryptert BLE (bluetooth).

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"T we abonnement"
5 syns denne omtalen er nyttig

Har ikke fått det vi var lovet. Lite filmer. Og veldig dårlig oppsett i menyen... Går tilbake til Riks tv...

Jan H. S
Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig oppdatering"
10 syns denne omtalen er nyttig

Den siste oppdateringen for tre dager siden er det mest rotete, påtrengende og minst brukervennlige vi har sett. Vi orker nesten ikke å skru på TV, vurderer å gå tilbake til vanlig parabol fra et annet selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt fiber og t wee fra Telenor 1 år nå. Tv og Internett er veldig ustabilt. Nå virker hverken tv eller Internett. Internett er mest ustabilt skikkelig dårlig.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR