Meny
Canal Digital Kabel TV er nå Telenor TV
Canal Digital Kabel TV ble den 23. oktober 2018 en juridisk del av Telenor, og heter nå Telenor TV.

Telenor TV omtaler og erfaringer

1,4/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
7
av 7 innen
tv-selskap
18%
anbefaler
Telenor TV

"At det går an å levere et så dårlig produkt, tjeneste og service i 2018 er utrolig."

Omtale om Telenor TV skrevet av Geir H for 05.10.2018 13.39

Telenor TV har totalt 376 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"At det går an å levere et så dårlig produkt, tjeneste og service i 2018 er utrolig."
1 syns denne omtalen er nyttig

At det går an å levere et så dårlig produkt, tjeneste og service i 2018 er utrolig. Har ventet over 2mån på få fibernett og kabel tv. Nå har jeg fått modem boksen i hus. Men ikke noe nett eller kabel tv. Ringer du service så gir de deg råd om hva årsaken kan være. Etter man gjør det de ber deg om 10 ganger. Fortsatt ingen nett eller kabel tv. Etter fler titals tlf samtaler kommer man jo ikke frem til en løsning.

Når modemet lyser rødt hele tiden er det ikke noe nett eller tv til huset. Kundeservice fått veldig basis opplæring. Etter flere år i It bransjen er jeg forbløffet over mangel på kunnskap hos Canal Digital. Når man spør om å restarte alt fra kundeservice kan de det ikke.

Bor du i Nittedal styr unna Canal Digital de lover deg gull og grønne skoger.

Bytt.no
"At det går an å levere et så dårlig produkt, tjeneste og service i 2018 er utrolig." skrev Geir H om Telenor TV

Har du en tilsvarende erfaring med Telenor TV?
Gjør som Geir H og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telenor TV du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Elena M. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Noe av det værste som finnes"

Ganske irritert hver gang internettet skal bare plutselig slutte å funke. IKKE noe lang rekkevidde på internettet. Jeg har soverom noen meter ifra boksen, men likevell rekker ikke internettet bort. Kjempe dårlig internett og vanskelig å bruke tven.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"3 måneder, ingen fibernett. Udugelig kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Etter å ha ventet på fibernett fra dem i over 3 måneder. Må jeg si meg lei av ringe til et håpløs kundeservice kontor. Det virker som de hjelper deg. Men i virkeligheten skjer det aldri noe.

Måtte selv finne ut hvem som installerte fiber kabelen. Fikk dem til sett opp fiber kabelen. Når det endelig ble satt opp kabel i huset. Så er det ingen nett. Ringer atter en gang til et håpløst kundeservice. De vet ikke hva feilen er. Kommer med så dårlig løsninger man allerede har prøvd. (Når lyser rødt på box sier det seg selv ingen nett i kabelen).

De kommer med masse unnskyldninger og løser aldri problemet. Om du bor i Nittedal kommune å vurderer fiber. Ikke si opp ADSL nett med det første.

Synd man ikke kan velge en annen leverandør. De har så si monopol på fiber i området. At Telenor skryter av at dette er deres datterselskap er rett og slett flaut.

Kundetilfredshet
"Løgn og luring"

To menn kommer for å se på kabel TV våre og etter et år kommer mail at jeg har kontrakt på mitt navn, vi har solgt Tv-en og har ikke lengre avbestille, helt løgn.

Hold dere vekk fra de luringene Canal Digital

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Løgn og bedrag"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble oppsøkt flere ganger av dørselgere som ville ha meg til å kjøpe fiber. Til slutt sa jeg ja, etter at de hadde gitt "et meget godt tilbud". Kontrakten ble skrevet 20. november 2017. Installeringen skulle skje, ifølge kontrakten, senest juli 2018. I mai romsterte noe på husveggen. Der satt noen opp en stige! Det var montører for Canal Digital som skulle strekke fiberkabel fra stolpen til husveggen, uten å informere meg på forhånd om hendelsen! Uken etter skulle de komme å legge fiberkabelen inn i huset. Ingen kom. Jeg hørte ikke noe mer. Naboene fikk også "lagt inn". Så nå henger disse fiberkabelkveilene inntil husveggene i nabolaget, som den også gjør på min vegg. Men hvil i fred, du...så kom en ny utsettelse i juni 2018. Og enda en i august 2018. Nå har det blitt utsatt 3 ganger, for senest i dag fikk jeg epost om at det var utsatt til slutten av februar 2018. Ingen tilbud om at jeg som kunde kan si opp avtalen. Og Canal Digital svarer med standardoppsett - "svar", og frekke som de er skriver de: "håper du blir fornøyd når installasjonen er fullført". Jeg har mange ganger nå hatt behov for å si opp hele Canal Digital, men da bryter jeg avtalen, sier de, og jeg må betale dem ca. 9000,- kroner!!! Huff, for en fantasiverden Canal Digital har lullet seg inn i. Null stjerner i boken fra meg til Canal Digital.

Telenor TV har totalt 376 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR