Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telenor TV
1.9
578 verifiserte omtaler

Telenor TV omtaler og erfaringer

Negativ trend

Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.9
Dårlig
578 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#3
Middels
Telenor TV er rangert
#3 av 5 tv-selskaper
15%
Dårlig
15% anbefaler Telenor TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 578 omtaler om Telenor TV

FILTRER OMTALER
47
39
29
70
393
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor TV
Telenor TV har 578 verifiserte omtaler på Bytt.no

Løgn og luring

Omtale av  Sami

To menn kommer for å se på kabel TV våre og etter et år kommer mail at jeg har kontrakt på mitt navn, vi har solgt Tv-en og har ikke lengre avbestille, helt løgn. Hold dere vekk fra de luringene Canal Digital

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Løgn og bedrag

Omtale av  Gigi

Jeg ble oppsøkt flere ganger av dørselgere som ville ha meg til å kjøpe fiber. Til slutt sa jeg ja, etter at de hadde gitt "et meget godt tilbud". Kontrakten ble skrevet 20. november 2017. Installeringen skulle skje, ifølge kontrakten, senest juli 2018. I mai romsterte noe på husveggen. Der satt noen opp en stige! Det var montører for Canal Digital som skulle strekke fiberkabel fra stolpen til husveggen, uten å informere meg på forhånd om hendelsen! Uken etter skulle de komme å legge fiberkabelen inn i huset. Ingen kom. Jeg hørte ikke noe mer. Naboene fikk også "lagt inn". Så nå henger disse fiberkabelkveilene inntil husveggene i nabolaget, som den også gjør på min vegg. Men hvil i fred, du...så kom en ny utsettelse i juni 2018. Og enda en i august 2018. Nå har det blitt utsatt 3 ganger, for senest i dag fikk jeg epost om at det var utsatt til slutten av februar 2018. Ingen tilbud om at jeg som kunde kan si opp avtalen. Og Canal Digital svarer med standardoppsett - "svar", og frekke som de er skriver de: "håper du blir fornøyd når installasjonen er fullført". Jeg har mange ganger nå hatt behov for å si opp hele Canal Digital, men da bryter jeg avtalen, sier de, og jeg må betale dem ca. 9000,- kroner!!! Huff, for en fantasiverden Canal Digital har lullet seg inn i. Null stjerner i boken fra meg til Canal Digital.

Pågående

Omtale av  Hansen

Etter at min Mor hadde vert kunde der siden oppstart i 1997 måtte hun bytte til Riks tv fordi skogen rundt huset hadde blitt for høy. Hun prøvde å ringe dem får å si opp avtalen. 4 ganger ringt hun, man blir veiledet fram til oppsigelse av avtale gjennom å trykke på tlf. trykker man seg fram til å bestille eller endre abonnementet får man svar direkte. Men trykker man får å avslutte avtalen må man sitte i tlf opp til flere timer å det hendte i dette tilfelle. Min mor er 70 år å jeg ble tvunget å hjelpe henne. Bestemte meg for å bruke chat for og avslutte dette kjapt å enkelt, trodde jeg. Her er utdraget fra samtalen med Canal Digital sin chat hjelp. Mulig jeg som overreagerer eller kanskje ikke, jeg mener at dette er rystende oppførsel fra en stor kjede som dette *Anonymisert (16:18:56): Hei og velkommen til Canal Digital Satellitt. Du snakker med *Anonymisert. Kunne jeg fått ditt fulle navn og fødselsdato, samt enten kundenummeret, adressen eller telefonnummeret ditt? Hansen (16:19:32): ********* ****** Hansen (16:19:45): Kunde nr ******* *Anonymisert (16:21:14): Takk. Er det ***** eller Hansen jeg prater med nå? :) Hansen (16:22:11): Jeg er Hansen. Sønnen til *****. Hun har prøvd å ring dere flere gang i dag å kommer ikke igjennom. *Anonymisert (16:23:04): Jeg forstår. Ja, dessverre har vi utrolig mye pågang idag. *Anonymisert (16:23:18): Kan jeg spørre hvorfor dere ønsker å si opp kundeforholdet hos oss ? Hansen (16:24:05): Der hun bor er signalene så dårlig at hun mister bilde ofte. Hun har nå fått seg riks TV *Anonymisert (16:25:30): Riktig, er det lenge siden hun ble kunde hos RiksTV? :) Hansen (16:25:54): Nettopp fått kort Hansen (16:27:36): Kan du avslutte abonomnaget for oss Hansen (16:27:41): ? *Anonymisert (16:28:47): Det kan vi få ordnet. *Anonymisert (16:29:20): I dette tilfellet Hansen, vil jeg gjerne tilby dere feilretting fra montør til 499kr (ordinærpris 1350kr) samt 4 mnd kostnadsfritt på hele abonnementet. Er det noe som kan være aktuelt ? Hansen (16:30:54): Nei *Anonymisert. Hun ønsker å avslutte avtalen, hun har nå en annen TV leverandør *Anonymisert (16:31:36): Jeg forstår :) Det var leit å lese at du ønsker å avslutte ditt kundeforhold.   Vi løser derimot slike henvendelser best direkte på telefon.   Har du anledning til å ta imot en telefonsamtale fra abonnementsavdelingen vår innen den neste timen? Hansen (16:33:53): Er det ikke bare å avslutte det Hansen (16:34:05): Hvorfor er dere så vanskelige ? *Anonymisert (16:34:32): Beklager Hansen men vi har rutiner å følge :( *Anonymisert (16:35:10): Men jeg skal gjøre et unntak og fikse det her. :) Det er altså ingenting jeg kan gjøre for å få dere til å forbli kunde hos oss? :) Hansen (16:35:26): disse rutinene burde gjennomgåes for en endring Hansen (16:35:42): Takk Hansen (16:36:19): Nei det er son at hun allerede har endret avtale så hun blir nok stående der hun er nå *Anonymisert (16:38:01): Okey. Jeg vil gjerne tilby gratis montør samt 4mnd kostnadsfritt på abonnementet, også vil jeg informere at RiksTV også har 14 dagers angrefrist på avtale gjort :) Er det noe som kan være aktuelt? Hansen (16:38:26): *Anonymisert Hansen (16:38:37): Du tuller nå ? *Anonymisert (16:39:07): Hehe, beklager Hansen, om dere ikke ønsker tilbudet, kan vi fikse oppsigelsen :) Hansen (16:39:54): Sender du en bekreftelse på dette til hennes Mail Hansen (16:40:09): En bekreftelse på oppsigelsen *Anonymisert (16:40:39): Ja, det skal jeg gjøre. Vår oppsigelsestid er inneværende måned + 1 kalender måned, slik at tidligst oppsigelsesdato er 01.10.2018. Er det oK ? Hansen (16:41:26): Egentlig ikke Hansen (16:41:48): Hun avslutter jo det nå, vil jo ikke betale for en ny måned da *Anonymisert (16:42:10): Dessverre, vår oppsigelsestid er slik. Dette står i avtalevilkårene hun som kunde og Canal Digital Satellitt

Tekniker

Omtale av  Geir L

3 gang på 4 måneder hvor vi har mistet Internett og TV. Akkurat som forrige gang sa de 1-3 virkedager før det blir fikset. 5 dager, 3 virkedager etterpå kommer de, men de hadde ikke med seg det utstyret som trengs for å fikse det, utrolig nok, nøyaktig det samme som også skjedde forrige gang. Kanskje de kunne fikse det før helgen, så det tar altså 2 1/2 dag eller mer for å kjøre tilbake og hente riktig utstyr som burde vært med fra begynnelsen, for å fikse problemet som skulle blitt gjort på 1-3 virkedager. Helt utrolig!

Elendig kundeservice

Omtale av  Sunde

Arrogante, frekke, kommuniserer ikke med hverandre og ikke har peiling på det tekniske ved internettilkobling. Nekter å sende teknikker, og skal ha meg til å ringe telenoreksperten til 26kr min når jeg har problemer med internett. Skylder på mitt utstyr, når vi har problemer på flere pcer, mobiler og nettbrett. Har selv jobbet med pc i over 20år. Betaler over 12000,- i året til Canal Digital og ingen hjelp å få. Har vært kunde i over 10år, men dette er dråpen. De avslutter med å si at det ikke er noe galt med Canal Digital sitt utstyr, og når jeg uttrykker min misnøye kontrer de med å ville hjelpe meg med oppsigelsen. Har heldigvis screenshots av samtalene og målingene av hastighet på internett med flere pcer kablet direkte i modem.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig signal og ingen informasjon

Omtale av  Rune

Tv / internett detter ut med jevne mellomrom, ingen hjelp å få!

Betaler for en vare jeg ikke får

Omtale av  Annsu

Nå har jeg helt fra begynnelsen av mai hatt feil på canal digital. Ser på tv og plutselig går tven i svart. Så står den å prøver og prøver søke opp feilen. Men det tar sin tid. Jeg har ringt og ringt kundeservicen. Kan dem hjelpe.. En sendte meg en ny kontakt. Sa det var det som var feilen. Dette var under fotball VM. Dårlig med kamper her i huset. Når denne kontakten kom etter to uker. Passet den??? Nei. Jeg sa i fra at jeg betaler 600 hver mnd for å ha canal en. Har altså betalt..Skal vi.se.. 2400 for elendig service og ingen tv. Jeg har ringt kundeservice minst 5-6 ganger. Nå venter jeg på en ny turner. Jeg kunne få en ny og bedre enn den jeg hadde. Men da måtte jeg.betale 1000. Jeg ba om en ny liknes som jeg har. Har nok utgifter. Må vel se etter ny leverandør. Kan ikke ha tv som er svart stort sett hele tiden.

Telenor TV har 578 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor TV mener

Telenor TV

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR