Telenor TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Mtp kontrakten jeg signerte hos dørselger,så har Telenor forandret pris samt de brukte 10 mnd for og installere dette i nabolaget.Kontakten jeg har hatt med Telenor har vært elendig.Har nå sagt opp abonentet og må etter 6 mnd etter installasjon bet bruddgebyr på kr 9000,: Med andre ord.Kommer aldri til og bruke Telenor igjen. Kalles svindlere.
Prisen er altfor høy i forhold til andre leverandører. Ca 300 å spare på å velge annen internettleverandør. T-we strømmepakken for TV er nesten dobbelt så dyr som hos andre leverandører.
Ny dekoder fungerer ikke som den skal. Kundeservice er dårlig, chatteroboten Telmi er enda verre. Skulle byttet på dagen, men er bundet av borettslagets avtale med Telenor
Stopper hele tiden og det står Starter opp te-we tjenesten. Når man ser et program som har gått tidligere på dagen, stopper det plutselig opp, og man må begynne på nytt, bare for å oppdage at det stopper igjen. Ser man et program, feks et langrenn på NRK, og spoler, stemmer ikke lyd og bilde. Det er også lite programmer i ukesarkivet. Da jeg byttet fra Altibox til Te-we, med 2 års binding, ble jeg lovet et tilbud som var minst like godt som det jeg hadde. Det stemmer ikke.
Leverer ikke hva selgeren lovet, eksempelvis lagring. Helt uforståelig meny for den uinnvidde. Etter lang tid lærer man seg det meste, men funksjonaliteten er elendig. Har hatt drøssevis av samtaler med Support. Noen bra, noen helt elendig, én var veldig bra, men henne fikk jeg ikke kontakt med senere.
Stive priser og elendig kundeservice. Privatkunder tas ikke seriøst når de opplever problemer, selv ikke når problemet befinner seg hos Telenor og varer i mange dager. Det går lang tid før feil fikses og da må man ha mast hver eneste dag. "Har du prøvd å koble fra strømmen på <ditt og datt>?" er Telenors standardsvar for alt ... De er både respektløse og frekke.
Øker prisen til nesten det dobbelte etter at bindingstiden er over. At dette skjer uten at de tar kontakt for å høre om man er fornøyd og ønsker å fortsette er useriøst og grenser til det spekulative. De som ikke følger med blir loppet for altfor mye penger, de som følger med bytter leverandør. Hva slags forretningsmodell er dette?