Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telenor TV
1.9
578 verifiserte omtaler

Telenor TV omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.9
Dårlig
578 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#3
Middels
Telenor TV er rangert
#3 av 5 tv-selskaper
15%
Dårlig
15% anbefaler Telenor TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 578 omtaler om Telenor TV

FILTRER OMTALER
47
39
29
70
393
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor TV
Telenor TV har 578 verifiserte omtaler på Bytt.no

Forferdelig oppdatering

Omtale av  Jan H. S

Den siste oppdateringen for tre dager siden er det mest rotete, påtrengende og minst brukervennlige vi har sett. Vi orker nesten ikke å skru på TV, vurderer å gå tilbake til vanlig parabol fra et annet selskap.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ustabilt

Omtale av  Roy B

Har hatt fiber og t wee fra Telenor 1 år nå. Tv og Internett er veldig ustabilt. Nå virker hverken tv eller Internett. Internett er mest ustabilt skikkelig dårlig.

Dårlig

Omtale av  Kjell

Fikk innstallert på fredag. Nå er det tirsdag og fremdeles ingen TV å se på. Helt utrolig kundeservice som over tlf har bedt oss feilsøke 3 ganger. Ingen interesse av å sende ut en tekniker/installatør for å fikse opp. Alt er koblet riktig - er internett men ingen TV signal.

Dårlig tjeneste. Dårlig bedrift. Helt håpløst.

Omtale av  Levon

Tregt, uorganiserte, dårlig bildekvalitet. Bare synd at det ikke går å gi 0 stjerner.

Amatørmessig platform og lite serviceminded

Omtale av  Håkon

Telenor t-we har en veldig dårlig løsning på tv funksjonen sin. Den viser deg alle kanalene du ikke har i søketreff, og om det er noe som snart kommer, som du ikke kan se enda, så blir søkeresultatene spammet med utallige episoder av en serie som ikke er vist ennå. Videre er servicen når man tar kontakt helt på trynet. Det spiller ingen rolle hva selger har lovet, for når man har signert for interesse, så blir man plutselig satt i en situasjon der man må betale 9000 kr for å komme ut av en kontrakt man ikke visste man var en del av. Regningene er ikke på hva de lover, og det gjøres hva som helst for å slenge på litt ekstra som ikke er avtalt på forhånd. Og om det opplyses om feilene, så tar det år og dag, dersom du er heldig å få en tilbakemelding, og ikke bare ny regning med enda mere svada.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Elendig kundeservice! Ting tar tid... Velg noe annet hvis mulig

Omtale av  Nina

Deler skriftlig henvendelse til Telenor ang. dårlig kundeopplevelse: Ringte mandag 20.1 for teknisk hjelp (ikke bilde/manglende signal)- Ble konkludert med feil på programkort. Nytt ble lovet sent - tar maks 3 dager. Ringte igjen torsdag 23.1. Uhøflig kvinne som sa at det kunne ta 7 dager og at kortet var sendt tirsdag. Ringer igjen mandag 27.1. Sier kort ikke er sendt!? Skal sende. Begynner nå å bli meget frustrert. Ringer igjen torsdag 30.1. Kundeservice sier at ikke noe kort er sendt!? Igjen loves det å bli sendt... Jeg føler at jeg ikke lenger kan stole på det som sies og at Telenor ikke er til å stole på. Ber om å få snakke med en leder - alle er visstnok i møte (?) Ingen mulighet for ekspress-sending. Skal ha kort i morgen eller mandag sies det. La oss håpe... Kan jeg få en forklaring og unnskyldning for dette? Er det slik man skal måtte regne med? Veldig skuffet kunde. Nå må jeg igjen ringe min mor å igjen fortelle at kortet ikke er sendt, men nå kanskje... tenker at neste gang blir det ikke Telenor... Svar fra Telenor: Hei, takk for din henvendelse. Vi beklager dette. Det ser ut til at en feil i vårt system gjorde at bytte av kort ikke ble registrert den 20.01.2020. Det ble da opprettet en sak til vår systemfeil avdeling den 20.01.2020 da bestilling på kort ikke gikk videre. Etter dette er det forsøkt lagt inn bestilling på nytt kort på en annen måte for å få dette sendt ut. Ordre som ble lagt inn 23.01.2020 har i dag (altså 30.1!!) endret status og skal bli sendt ut. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Telenor Norge Kort ankom forøvrig i dag tirsdag 4.2, altså 15 dager etter først lovet utsendt! Bytte av kort løste dessverre ikke problemet - ny kortholder må prøves og det skal ta 1-3 dager å få den i posten! (la oss håpe...)

Betale for et uferdig produkt

Omtale av  Tor

Mange forskjellige problemer. Mest plagsomt er E2000 med låsing og dårlig lyd ved bruk av T-we boks på HBO. Fungerer nesten ikke. Kundeservice foretar det samme hver gang uten at det hjelper. Pågått i flere måneder.

Telenor TV har 578 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor TV mener

Telenor TV

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR