Telia TV opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Teliaboxen går i svart og må restartes ved a ta ut støpselet flere ganger i uken. Teksting faller ut, opptak blir ikke gjennomført. Desverre bundet av borettslagets avgjørelse om leverandørvalg. Dette produktet er så svakt at det ikke burde eksistere i 2022
Er bare vært problemer i 5 mnd har hatt Telia går på nervene. Dekoder henger og nett faller ut Kunde service finnes ikke. Stressende da sameiet tegnet 3 års binding på Telia tv og nett avtale. Skammelig. att styret ikke sjekket opp telia før de tegnet avtalen.
Feil på boks, Bildet hakker, må restarte boks ofte, treg dekoder. Dårlig kundeservice
Grusomt treg og forferdelig dårlig boks! Det henger stadig og bare det å skulle bytte kanal er ekstremt frustrerende. Styr unna!
Tekst forsvinner på enkelte kanaler. Henger seg ofte opp.Dette har vedvart siden Telia tol over get. Skjep dere!
Har forsøkt både pr telefon og chat, men tålmodigheten slutter etter to timers ventetid uten respons. Tidligere kunne en programmere boken til aldri å slå seg av. Ikke mulig lenger??? Og chatte-roboten er en tragedie, burde vært stengt. Der får du de samme svarene nesten uansett hva problemet er.
og det synes telia er helt fint. De kan jo ikke bruke så penger på utstyr som fungerer. Det er alt for dyrt. Kundeservice gir samme standardsvar hver gang. Jeg oppfordrer alle til å klage til telia kundeservice hver gang boksen henger seg, kanskje kostnadene til kundeservice da blir høye nok til at de vil tjene penger på å levere bedre utstyr.
To timer med gjentagende beskjed om at "alle våre kundebehandlere er dessverre opptatt. Takk for at du venter". To timer!! Har "alle" disse kundebehandlerene hjemmevakt og får beskjed med brevdue om at kundeservicetelefonen på kontoret ringer, og deretter må vente på bussen for å reise en time - pluss innlagt julehandel - til kontoret for å svare? Da vi langt om lenge fikk svar så virket det ikke som at han vi traff knapt hadde peiling på noe annet enn hvor de skulle sende fakturaen. Det viste seg at vi på tross av at vi hadde bestilt full pakke med streaming, opptaksmuligheter og alt annet de kunne tilby så har vi fått en boks som knapt er brukbar på eldresenteret for å se på Dagsrevyen. Han beklaget det og sa han skulle sende en beskjed til Elkjøp, som visstnok har en avtale med Telia, om at de skulle utlevere en ny dekoder. Dette kunne vi gjøre omgående. Vel nede på Elkjøp så ante ikke ekspeditøren hva jeg snakket om da jeg sa at de skal ha fått en melding fra Telia. De hadde ikke noe system for slikt, men vi kunne fått en ny dekoder dersom de hadde en. Han var drit lei av at Telia sender folk til Elkjøp i hytt og pine for å få hjelp med alt mulig rart, men ikke engang sørger for at de har dekodere på lager. Ikke gidd å kom med den evige floskelen om at dere er så fryktelig lei dere for at jeg opplever problemer og bla bla bla! Å henvise til den såkalte livechatten kan dere også spare dere for. Jeg har prøvd, og fikk beskjed om at det var 96 min ventetid. Jeg kommer til å bruke all min energi de kommende ukene på å i alle fora opplyse verden om hvor dårlig service og kundebehandling Telia gir!!
ingen fungere ikke riktig , ustabil nett og håpløst tv. mareritt kundeservice . hver gang må bruker over 1 time å snakke med kundeservice uten resultat. bare glem Telia , kjøp ingenting , du kommer å angre. Telia er en skam
Elendig billedkvalitet, endrer seg og er av ustabil kvalitet. Har førsteklasses kabling, fiber nett, apple tv box, 4k TV.
Skiftet fra Get-opptaks boks til Telia boks. Da startet problemene. Elendig responstid. Boksen må restartes (av/knapp) nesten hver dag. Bildene fryser. Må stadig vekk dra ut strømledningen og konfigurere alt på nytt. Planlagte opptak forsvinner. Jeg savner den gode gamle Get-boksen!!
Dårlig utstyr som gir dårlig wifi selv med 4 mesh. Dårlig kundeservice. treg dekoder. Dekoder henger ofte
Stemmesøk virker nesten aldri, boksen henger ofte og er fryktelig treig på alt. Innebygd Chromecast fungerer sporadisk. Kundeservice er treig og uforutsigbar, kjipt når Telia legger på etter 55 minutter i telefonkø, eller du plutselig når igjennom på chatten etter 90 minutter, og da har fem minutter på deg til å oppfatte at det er din tur, før de stenger chatten. Kontaktskjema er stengt når telefonen er åpen!
Makan til elendig leverandør av tv/internett/kundeservice. Og få hjelp til problemer? Er fysisk umulig. Har sittet timesvis i telefonkø, ALDRI svar. Og vente i ca 2 timer for og chatte med menneske? Chatboten kan ikke hjelpe til med noe! Anbefales absolutt ikke til noen.
vært i kontakt med kundeservice ang uten lyd på telia tv boks etter oppdatering. kunne ikke hjelpe. må til en oppdatering, men kunne ikke gi meg noe tid på retting. Hvor lenge mener telia vi skal vente på at lyden kommer tilbake?! Dette går ikke an da det er andre boksen jeg mister lyden på, etter en oppatering! Nå må jeg bare vente på at tellia får rettet feilen. Er så misfornøyd med den tv boksen og kundeservice!!
Styr unna. De fikk overtalt meg til å la dem levere tv og internett til oss. Internettet virker ikke. De lar meg ikke benytte angreretten etter 3 dager. For den gjelder fra kontrakten ble inngått, ikke fra når utstyret ble montert. Så hvis du skriver under får du utstyret så sent at angreretten er borte... Ikke la deg overtale!!!