Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telia TV
1.6
581 verifiserte omtaler

Telia TV omtaler og erfaringer

Positiv trend

Telia TV opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
581 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#4
Dårlig
Telia TV er rangert
#4 av 5 tv-selskaper
8%
Forferdelig
8% anbefaler Telia TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 581 omtaler om Telia TV

FILTRER OMTALER
28
12
28
79
434
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telia TV
Telia TV har 581 verifiserte omtaler på Bytt.no

Styr unna!!

Omtale av  Maiken

Helt ubrukelig! Må oppdatere og restarte ofte da ting ikke fungerer som det skal. Kan ikke bytte da det ikke fins andre alternativer her.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Elendig!

Omtale av  Robert

Får ikke det man betaler for! ustabilt nett (fra 1mbit og opp till 100mbit på en god dag, skal ha 300mbit, detter noen ganger helt ut.) og tv(blinker og mister dekning) . Elendig kundeservice og ubrukelige teknikkere som ikke gidder å feilsøke, som de gjerne sender deg regning på uten å ha gjort en drit.. Værste jeg har opplevd fra et selskap! Styr unna!

Elendig avtale og service🤬

Omtale av  H

Har inngått en avtale om bredbånd, fikk det installert 26/6-20 . På kvelden sluttet det å virke i kjelleretasjen vår, frustrerende at man ikke kan nå kundeservice. Ringte derfor dem lørdag 27/6 kom igjennom etter ca 1/2 time. Kundebehandleren skulle melde saken videre og de skulle ta kontakt nå på mandagen, hørte selvfølgelig ikke noe. Ny kontakt igjen fra meg på onsdag, kundebehandleren sa også da at han skulle melde saken videre og at de skulle ta kontakt. Fremdeles ikke hørt noe! Elendig service! Ser i tillegg at fakturaen ikke er på 699,- som de sa for installasjon og den første mnd gratis. Fakturaen er på over 1400kr🤬🤬🤬

Dårlig kundeservice

Omtale av  Gina S

Dårlig service på telefoni og TV Dekoder fryser bilde og x box er treg særlig med kanalbytte. Irritert over fjerning av TV 2. Hele borettslaget vurderer snart noe annet.

Elendig!

Omtale av  P

Ustabilt nettverk, og stadig problemer med GET-boksen. Vi skulle få en ny GET-boks. VI kjøpte toppmodellen sist gang, men nå hadde de den ikke inne. Deres løsning var at vi skulle betale enda mer for å få nyeste toppmodell, selv om problemet var at de ikke hadde vår modell inne. Da jeg ringte kundeservice angående dette, tok det først nesten en halv time før jeg kom igjennom, teleskritt som jeg ble belastet da de ikke har noen "ring tilbake"-funksjon. Kundeservice ville ha betalt for toppmodellen, selv om de ikke kunne tilby den modellen vi opprinnelig hadde kjøpt. Da jeg ba om navnet til kundebehandler ble hun så sur at hun la på telefonen, selv om jeg hadde åpnet telefonsamtalen med å si at jeg hadde tre punkter på agenda, og vi bare var kommet til punkt nr 1. Jeg vil fraråde alle på det sterkeste å innlede et kundeforhold til GET.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ustabilt internet, veldig dårlig kundeservice og absolutt ingen hjelp når du har problemer.

Omtale av  Mats

Sliter med ustabilt nett, ping spikes og hastighet som ikke tilsvarer det jeg betaler for. Har enormt store ping spikes. Ping ligger rund 25-30, men hvert 5 sekund + - går det opp til 1000 +- og rett ned igjen. Snakket med kundeservice utallige ganger til ingen nytte. Virker som dem ikke loggfører problemene du har på kundenummeret da hver gang du ringer inn å snakker med en ny kundebehandler vet dem ikke hva problemet ditt er og du må nokk engang forklare. Da starter jo hele feilsøkingsprossesen om igjen som dem allerede har gjort 100 ganger.. Fikk også beskjed om at ett router bytte kunne fikse problemet. Ny router ble hentet, men problemet er fortsatt. Ringe nokk engang inn til kundeservice og det første jeg får servert av kundebehandler. "Du må nokk bytte router) STYR UNNA DETTE USERIØSE FIRMAET..

Tv2 konflikten

Omtale av  Audstorliicloudcom

Dette er dårlig kommunikasjon og makkverk fra Get. Get. Dere kan bedre. Nå er det nok.

Telia TV har 581 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telia TV mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR