Tv

Get TV omtaler og erfaringer

1,8/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
6
av 7 innen
tv-selskap
10%
anbefaler
Get TV

"Overlegent innhold og alltid stabilt"

Omtale om Get TV skrevet av Daniel for 11.10.2017 02.05

Get TV har totalt 78 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Get TV?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Overlegent innhold og alltid stabilt"

Nylig byttet til Get fiber og er storfornøyd. Magisk å bruke poengsystemet til å bare endre kanalutvalget i Min Get appen. Deilig og også bruker Apple tv som dekoder med opptak i skytjeneste så jeg kan ta opp i stua og se på rommet. Super med HBO inkludert i grunnpakken.

Bytt.no
"Overlegent innhold og alltid stabilt" skrev Daniel om Get TV

Har du en tilsvarende erfaring med Get TV?
Gjør som Daniel og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Get TV du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Verre selskap tror jeg ikke finnes i Norge..."
2 syns denne omtalen er nyttig

Verre selskap tror jeg ikke finnes i Norge, at de har monopol har gjort utrolig arrogante. Dårlig, frekke kundebehandlere, lang ventetid på telefon, usannferdige teknikere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice og stengt på kvelden"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig kundeservice og stengt på kvelden når man ser på TV. Feil på kabel utbedres ikke, de ringer ikke tilbake og de stenger kundeservice kl 18! Chat håndteres av ukyndig personell.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Kan ikke beskrives hvor misfornøyd jeg er"
3 syns denne omtalen er nyttig

ALT er feil med Get! Get boks 2 har jeg måttet byttet flere ganger. Funksjonene fungere under 50 % av tiden, internett falt ut flere ganger i uka og de har klart å fakturere meg for dobbel mobilkvote. Har du mulighet til å la være å bruke Get så gjør det!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Fakturarot"
2 syns denne omtalen er nyttig

Gikk på et tre måneders oppgraderingsabonnement av bredbånd i sommer, hvor det mnd. beløpet skulle være det samme jeg tidligere har betalt. Men, -hver mnd kommer faktura med feil beløp, og jeg må bruke tid og krefter på å be dem rette det. Og neste mnd. skjer det samme. Utrolig irriterende.

Det er åpenbart at de interne kommunikasjonsrutiner og systemer ikke fungerer slik de skal. Om man som kunde ikke kontakter dem og får ting korrigert, så ender det med stopp i tjenesteleveranse.

Bredbåndet har fungert stort sett uten feil,men dette som er beskrevet over er så irriterende, at jeg ikke kan gi dem noe god skåre på tilfredshet.

Get TV har totalt 78 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no