RiksTV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Stadig hakkete og slørete bilder, spesielt i sendinger med mye bevegelse. Jeg vet ikke om det er NextGentel eller RiksTv sin tjeneste som er problemet, men jeg hadde aldri sånne problemer med Telenor
RiksTV har den mest elendige kundeservice jeg har opplevd av norske levrandører. Får Telenor til å fremstå som magisk bra. Kvaliteten på signalet du henter fra en antenne via luften er elendig og sterkt komprimert på alle kanaler utenom NRK og TV2. Om du strømmer, som man nok bør, så støtter de ikke spesielt høy oppløsning, og også lyden er flat. App'en er ulogisk bygget opp og hopper gjerne flere timer frem og tilbake dersom du velger å ta "start forfra" eller spole litt frem eller tilbake.
DÅrlig oversikt over regninger. STORE variasjoner i priser for hver enkelt måned. Treg app og programmvare
Problemer med kornete bilde innemellom på wifi streaming
Dyrt. Ikke mulighet for å velge bort uinteressante kanaler.
Har betalt forsinket faktura. Riks tv bekrefter at penger er på konto, men en klyse av en saksbehandler nekter å åpne opp kanalene. Når jeg begynner å argumentere gir han meg " første advarsel" og litt senere i samtalen sier han "dette er andre advarsel " Fikk nok av denne torsken. Jeg bad om mailadresse hvor jeg kan klage inn denne sak. Anbefaler absolutt ingen å benytte seg av rikstv
De fjerner avtalte kanaler uten å informere om det. Så erstatter de den med en kanal du ikke er interessert i. Lang ventetid på tlf.