Viasat har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Selger lover 7 mnd gratis og alle kanaler inkludert tv 2 premium ( Premier league) og Viasat sport ( Champions league) Får beskjed av selger om at TV 2 premium ikke vil virke før jeg henter ny dekoder på posten da dette egentlig ikke er en avtale de har. Når jeg har hentet denne ringer jeg Viasat og spørr kundeservice om de kan bekrefte at TV premium er inkludert i 7 mnd. Dette stemmer ikke får jeg da beskjed om. Ble også lurt av selger fra Viasat for 1 år siden. Et tips er å ta opp alle samtaler med selgere fra Viasat da de driter i om de lurer kundene sine... Rett og slett drit dårlig kundebehandling... Igjen er kundeforholdet med Viasat over før det har gått 3 dager 👍
Hei Ole. Vi ønsker så klart ikke at våre kunder skal ha denne opplevelsen og tar dette svært alvorlig. Send oss gjerne hele saken via vårt kontaktskjema(Kontakt oss) slik at vi kan få undersøke dette nærmere: https://www.viasat.no/kundeservice. Hilsen Viasat kundeservice
Byttet fra Canal digital, da selger kunne gi meg samme type tilgang, +flere kanaler gratis i 6mnd. Det hun imidlertid ikke opplyste om var at jeg måtte hatt en ekstra harddisk, til over 900,- for å bruke til opptak og arkiv😣Tok kontakt, men fikk beskjed om at jeg hadde nok misforstått 😣Går tilbake til Canal digital så fort tiden er ute.
Hei Karin. Det er trist å høre at du ikke er fornøyd med abonnementet og føler at du ikke har fått det som er bestilt. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice over kontaktskjemaet her: https://www.viasat.no/kundeservice slik at vi kan undersøke dette nærmere.
Bare helt konge, alt jeg trenger i en pakke. Mye bedre enn det Canal Digital tullet.
Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive en omtale om oss. Ønsker deg en strålende dag og god sommer!
Lurt til 12 mnds binding uten å bli informert om dette, ringte dem for og prøve og ordne opp i dette, ble da fortalt at det var en plass på nettsiden man kunne klage, fant ikke dette, måtte da snakke med kunderådgiver på chat som åpnet med og si: Feilen ligger ikke hos oss men hos deg, han sa også det ikke er mulig og klage, klagen er avist allerede og du må fortsette og betale ut bindingstiden. Anbefales ikke, kommer ikke til å bruke dem igjen.
Det er trist å høre at du har hatt en negativ opplevelse med vår kundeservice. Ta gjerne kontakt med oss over kontaktskjemaet du finner under "kontakt oss" knappen her: https://www.viasat.no/kundeservice. Vi undersøker gjerne saken på nytt.
Bytta fra Canal Digital til Viasat for ca 3 år siden. Null klager på viasat siden da. TV dekoderen har stoppet opp et par ganger, men når jeg ringer kundeservicen fikser det seg under et minutt! Beste kundeservicen jeg har vært gjennom. Også har best mulig kvalitet og fint å ha viaplay inkludert i avtalen. Prisen er utenkelig lav i forhold til alt innholdet du får tak i!
Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi skal fortsette å gjøre vårt beste og holde deg fornøyd. Takk igjen og ta kontakt om det skulle være noe som helst vi kan hjelpe deg med.
Har alltid vært meget fornøyd med Viasat. Alltid hyggelig og hjelpsom kundeservice
Bra kanaler og sansyneligvis norges beste kundeservise. Har vært kunde i over 23 år og har alltid fått hjelp når jeg trenger det. Det er ikke noe mere og si utenom at jeg skifter aldri over til andre tv tilbydere
Hei Liv, Dette var veldig hyggelig å lese. Vi takker deg for din lojalitet i alle år og håper vi gjør deg fornøyd i alle de neste år som kommer. Du er gull verdt for oss!