Viasat har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble oppringt flere ganger fra kundeservicen om tilbudt, da jeg ringte tilbake og har ventet 25 min. så fikk ingen svar fra dem. Tull!
Ringte,men etter 25 minutter,uten å få svar,la jeg på røret.Jeg har også ringt tidligere, men jeg ga opp.Jeg ventet og ventet.
Idag den 11.05 må jeg avslutte abonomentet, det kom som ett sjokk når jeg fikk beskjed at det blir ikke før om 78 dager altså ikke før 01.08 Styr unna Viasat om mulig
Har vært kunde hos viasat i over 13 år. Ville avslutte abbonementet mitt i januar med øyeblikkelig virkning. Det var ikke lett. Etter mye krangel og disputter med en av konsulentene, ba hun med rett og slett dra til helvete. Grunnen var en faktura pålydende kr. 3200,-. Da hadde jeg i tillegg betalt faktura for januar, februar, mars, april. Men disse beløpene var medregnet også i sluttprisen. Det var da krangelen begynte. Men å be kundene sine om å dra til helvete, der gårgrensen. Aldri mer viasat for oss, og anbefaler kundekonsulentene til viasat å være mer forståelsesfull og hyggelige i framtiden. Arne I.
Hva kommer det av at NRK mangler i kanalarkivet? Det er dumt
Har hatt viasat i mange år. Fikk telenor fiber og t-we, og ønsket derfor å si opp viasat. Da jeg også har brukt viasat på "vintercamp" ble jeg tilbudt et hyttetilbud på 165 kr pr mnd, med mulighet for å fryse når jeg ønsket det. Jeg takket ja til dette tilbudet. Når jeg nå skal si opp dette abbonementet sier selger at siden dette var til halv pris, så har jeg en binding på 12 mnd. Dette fikk jeg aldri opplyst av selger, og jeg har heller aldri bekreftet en slik avtale. Nå er vistnok dette en ganske vanlig framgangsmåte for viasat. For noen år siden, så hadde jeg feil på utstyret når jeg var på vogna ei helg. Selger ville da gi meg nytt utstyr gratis, noe jeg fikk. Heller ikke han informerte om at dette "gratis" utstyret ga meg 12 mnd binding. Synes måten enkelte selgere opptrer på med å unnlate å informere om bindingstiden er direkte uetisk, og kan umulig være formålstjenelig for Viasat. Dette må være som å pisse i buksa. Varmt en liten stund, men så blir det veldig kalt. Hold kundene deres fornøyd, så sprer budskapet seg. I motsatt fall så sprer også det budskapet seg. Ta kontakt hvis dere ønsker en fornøyd kunde.
Ved overgang til bredbånd byttet vi fra Viasat parabol til Viasat på bredbånd. Jeg var i den tro at Homenet ordnet overgangen, siden det var det som ble formidlet av selgeren. Ved en tilfeldighet la jeg i dag merke til at jeg fortsatt betaler for parabol-abonnementet. Ringte til Viasat kundeservice, og fikk beskjed om at jeg betalte dobbelt, og at de ikke hadde noe med det å gjøre (selv om jeg påpekte at det er samme firma). Snill som han var skulle han stryke parabolabonnementet, men jeg måtte fortsatt betale for en tjeneste jeg ikke lengre bruker, pga oppsigelsestid. Snakk om kundeservice. Hadde jeg ikke hatt 12 mnd binding på bredbånd-tv, så hadde jeg byttet tv-leverandør ikveld.