Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Viasat
2.1
48 verifiserte omtaler
Viasat er nå Allente
Viasat er nå en del av Allente. Klikk her for å gå til Allente.

Viasat omtaler og erfaringer

Ingen trend

Viasat har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.1
Dårlig
48 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
-
IKKE NOK OMTALER
Viasat trenger minimum 10 omtaler.
54%
Bra
54% anbefaler Viasat
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 48 omtaler om Viasat

FILTRER OMTALER
17
4
7
4
16
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Viasat
Viasat har 48 verifiserte omtaler på Bytt.no

Forferdelig kundeservisen

Omtale av  Mikia

Ble oppringt flere ganger fra kundeservicen om tilbudt, da jeg ringte tilbake og har ventet 25 min. så fikk ingen svar fra dem. Tull!

Nyttig (1)

Ringte for å forandre abonnement. Fikk aldri svar på telefonen!

Omtale av  Noralf O. S

Ringte,men etter 25 minutter,uten å få svar,la jeg på røret.Jeg har også ringt tidligere, men jeg ga opp.Jeg ventet og ventet.

Nyttig (2)

Når man bytter kanal den håper frem og tilbake

Omtale av  Nancy

Idag den 11.05 må jeg avslutte abonomentet, det kom som ett sjokk når jeg fikk beskjed at det blir ikke før om 78 dager altså ikke før 01.08 Styr unna Viasat om mulig

Nyttig (3)

Viasatkunde

Omtale av  Arne I

Har vært kunde hos viasat i over 13 år. Ville avslutte abbonementet mitt i januar med øyeblikkelig virkning. Det var ikke lett. Etter mye krangel og disputter med en av konsulentene, ba hun med rett og slett dra til helvete. Grunnen var en faktura pålydende kr. 3200,-. Da hadde jeg i tillegg betalt faktura for januar, februar, mars, april. Men disse beløpene var medregnet også i sluttprisen. Det var da krangelen begynte. Men å be kundene sine om å dra til helvete, der gårgrensen. Aldri mer viasat for oss, og anbefaler kundekonsulentene til viasat å være mer forståelsesfull og hyggelige i framtiden. Arne I.

Nyttig (6)

NRK i Kanalarkivet mangler!

Omtale av  Svein H

Hva kommer det av at NRK mangler i kanalarkivet? Det er dumt

Nyttig (2)
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Lurt av selger

Omtale av  Tor A. M

Har hatt viasat i mange år. Fikk telenor fiber og t-we, og ønsket derfor å si opp viasat. Da jeg også har brukt viasat på "vintercamp" ble jeg tilbudt et hyttetilbud på 165 kr pr mnd, med mulighet for å fryse når jeg ønsket det. Jeg takket ja til dette tilbudet. Når jeg nå skal si opp dette abbonementet sier selger at siden dette var til halv pris, så har jeg en binding på 12 mnd. Dette fikk jeg aldri opplyst av selger, og jeg har heller aldri bekreftet en slik avtale. Nå er vistnok dette en ganske vanlig framgangsmåte for viasat. For noen år siden, så hadde jeg feil på utstyret når jeg var på vogna ei helg. Selger ville da gi meg nytt utstyr gratis, noe jeg fikk. Heller ikke han informerte om at dette "gratis" utstyret ga meg 12 mnd binding. Synes måten enkelte selgere opptrer på med å unnlate å informere om bindingstiden er direkte uetisk, og kan umulig være formålstjenelig for Viasat. Dette må være som å pisse i buksa. Varmt en liten stund, men så blir det veldig kalt. Hold kundene deres fornøyd, så sprer budskapet seg. I motsatt fall så sprer også det budskapet seg. Ta kontakt hvis dere ønsker en fornøyd kunde.

Nyttig (4)

Forferdelig kundeservice

Omtale av  Alexander

Ved overgang til bredbånd byttet vi fra Viasat parabol til Viasat på bredbånd. Jeg var i den tro at Homenet ordnet overgangen, siden det var det som ble formidlet av selgeren. Ved en tilfeldighet la jeg i dag merke til at jeg fortsatt betaler for parabol-abonnementet. Ringte til Viasat kundeservice, og fikk beskjed om at jeg betalte dobbelt, og at de ikke hadde noe med det å gjøre (selv om jeg påpekte at det er samme firma). Snill som han var skulle han stryke parabolabonnementet, men jeg måtte fortsatt betale for en tjeneste jeg ikke lengre bruker, pga oppsigelsestid. Snakk om kundeservice. Hadde jeg ikke hatt 12 mnd binding på bredbånd-tv, så hadde jeg byttet tv-leverandør ikveld.

Nyttig (3)
Viasat har 48 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Viasat mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR