Viasat har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært Viasat parabolkunde i over 10 år. Begynte å få problemer med parabolsignaler og syns gull-abonnementet begynte å bli i overkant dyrt! Bestemte oss for å gå over til NexGenTel Viasat fiber TV, men billig er ikke bestandig best... Savner kundeservicen og funksjonaliteten til VIASAT parabol. Kommer tilbake til dere etter endt oppsigelsestid hos NextGenTel!
Hei Vegard. Vi takker for omtalen og tilbakemeldingen, det er også godt å se at du har vært fornøyd med kundeservicen og funksjonaliteten. Vi ønsker deg hjertelig velkommen når du returnerer :) Ønsker deg en fortsatt fin dag. Vennlig hilsen Viasat kunderservice
Mange gode års må valuttes da signal er umulig å få inn på ny adresse.
Viasat kan å ta vare på sine kunder, jeg var fornøyd kunde hos dere helt til Canal Digital lurte meg over hos dem med løgn og fanteri. Gresset på andre siden var muggent :( Viasat anbefales på det varmeste :)
Hei Tonje. Vi takker så mye for den hyggelig tilbakemeldingen :) Vi tar dette med oss videre internt. Leit å høre om den negative opplevelsen, men du er alltid velkommen tilbake til oss i Viasat :) Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen, Viasat kundeservice
Må ringe fem sifret nr. hver gang vi skal se på tv pga. at program kortet ikke er oppdatert. Har denne ferien vert uten mobil dekning også slik at vi nå har vert tre uker uten tv. Når vi bruker bilen i helgene er det selvfølgelig ikke i åpningstiden deres når vi parkerer heller, slik at tv er ikke tema før dagen etter. Etter å ha vert kunde siden 2011 sa vi opp abonnementet i dag med beskjed om at vi må betale frem til slutten av september. Er fly forbanna og kommer aldri til å kjøpe deres tjenester igjen. Hilsen jarle.
Hei, Når mottakeren ikke har vært koblet til strøm over en lengre periode, mister dessverre kortet autorisasjon og må oppdateres. Vi holder åpent fra mandag - fredag fra 08 - 22, og fra lørdag - søndag fra klokken 09 - 17. Har du ikke mulighet til å kontakte oss i våre åpnignstider er det andre alternativ: Du kan enten oppdatere kortet via Min Side eller du kan sende en tekstmelding med: VIASAT RESEND < kortnummer på 12 siffer > til 1963, men her er du da avhengig av å ha intetnettdekning eller telefondekning. Det er leit å høre at du har valgt å si opp ditt abonnement. Angående oppsigelsestid så gjelder dette for alle kunder og dette er noe alle TV-leverandører har. Oppsigelsestiden varierer fra leverandør til leverandør. Mvh Viasat Kundeservice.
Å betale i dyre dommer for kanaler som aldri har virket, og få beskjed om at jeg må utføre reparasjon selv av en "kundeserviceansatt" som ikke kan NOE om parabol, TV-signaler og ikke minst er småfrekk på telefonen er ikke på toppen av prioriteringslista mi. Kommer til å bytte leverandør innen kort tid.
Hei, Synd å høre at du er misfornøyd. Vi vil veldig gjerne komme i kontakt med deg for å kunne løse dette på best mulig måte. Bruk gjerne chat eller kontaktskjemaet på denne siden: https://www.viasat.no/kundeservice Mvh Viasat Kundeservice
Veldig hyggelige ansatte, mye for pengene med Viaplay, kan laste ned filmer og serier og se uten nett på for eksempel Ipad. Rimelig.
Har i grunnen ikke noe å klage på. Forventer ikke at alle kanaler skal passe meg.