Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tinga kraft hos dere for 3 mnd siden, nå ser eg innkjøpspris har blitt endret uten info til meg. Bra pris i starten, men kun lokketilbud.
Agva mottok bestillingen min, og brukte så flere uker på å aktivere kundeforholdet. Ingen lyd fra dem før jeg maste på dem, og da aktiverte de på 2 dager. Det virker som om ingenting er automatisert og at prosessene internt går sakte. Uklart for meg hvorfor en digital bestilling skal ta flere uker å aktivere. Dette burde skjedd automatisk.
Bestilte på nett, fikk bekreftelse på bestilling. Sjekket etter 1uke. Da hadde ingen overføring skjedd. Tok kontakt og fikk beskjed om at målepunkt id manglet. Det skulle Agva Kraft informert meg om
Bestilte avtale da jeg flyttet til en annen leilighet, ifølge elvia skulle strømleverandør sørge for at jeg fikk registrert anlegget på meg. La inn overtakelsesdato, adresse og all informasjon, og nummeret på måleren. Flere dager senere får jeg en autogenerert mail om at de ikke kan finne info om måleren min, og at jeg må sende enten "målernummer, målepunkt-id eller et bilde av måleren", men ingen informasjon om til hvilken e-post-adresse de egentlig vil ha dette tilsendt. Dermed sendte jeg et bilde av måleren som svar på den autogenererte e-posten og hørte ingenting. Et par dager senere kommer nøyaktig samme autogenererte e-post på nytt, så jeg videresender e-posten med bildet til kundeservice. Kundeservice svarer først etter to dager at hverken bilde eller målernummer holder, og at jeg må kontakte Elvia for å få oppgitt målepunkt-id. Nå har det allerede gått en uke siden jeg først prøvde å få registrert strømmåleren på meg. Elvia svarer med en gang med målepunkt-id mitt etter å ha fått nøyaktig samme bilde av måleren som jeg sendte til Agva, uten å avkreve meg noe identifikasjon eller bekreftelse på at det faktisk er min måler. Synes Agva kan hente inn informasjonen de trenger direkte, når de faktisk har bilde av måleren som en av sine ønskede opplysningsmetoder for å finne riktig måler. Istedenfor vil de ha kunden som mellommann, og kaste bort både sin egen og kundens tid og ressurser.
Var veldig fornøyd inntil jeg oppdaget at priser ble endret uten varsling. Ser at man nå skal bli varslet via mail om prisendringer.
Min til nå opplevelse er god. Jeg har foreløbig bare registrert meg som bruker men tror det blir bra.
Skulle ønske dere hadde en app-løsning slik som mange andre strømleverandører har, og som gir en god grafisk visning av strømforbruk