Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert mai 2024
Tibber
2.9
1 381 verifiserte omtaler

Tibber omtaler og erfaringer

Ingen trend

Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
1 381 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#78
Forferdelig
Tibber er rangert
#78 av 88 strømselskaper
51%
Bra
51% anbefaler Tibber
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 381 omtaler om Tibber

FILTRER OMTALER
627
64
50
131
509
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Tibber?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Veldig vanskelig å få kontakt og de har ikke telefonnr du kan nå dem på eller ringer deg tilbake

Omtale av  Ove

Tilnærmet umulig å få kontakt med selskapet, de er også allergisk mot telefoner virker det som, ringer aldri tilbake selv etter mange oppfordringer. Kan svare på mail etter lang venting men svarene er ofte dårlige eller uten relevans, oppfølgingsspørsmål fra meg går da bare tilbake til en robot ( ikke til personen som sendte meg mailen) , og saken starter på nytt..

Tibber på vei ut nå?

Omtale av  Roar S

Har vært fornøyd med Tibber i flere år, men føler meg lurt etter at Grid Awards har overtatt for smartlading uten at informasjon i forkant har kunnet forklare meg at hvis du velger Grid awards, mister du muligheten med å gå tilbake. Glemt har de også å fortelle at smartladegarantien på 20%forsvant samtidig… skjerpings Tibber…

Urimelige vilkår

Omtale av  Thomas

Skuffende opplevelse med Tibber. Kundeservicen er elendig og vanskelig å få kontakt med. I tillegg til dette er vilkårene urimelige - Tibber tar betalt for en tjeneste, men fraskriver seg samtidig absolutt alt ansvar for funksjonalitet og kvalitet. Den siste prikken over i'en var lanseringen av ny smartlading, som Tibber ikke hadde testet godt nok før de rullet den ut. Dette resulterte i en feil som kostet meg flere hundre kroner ekstra i effektledd på nettleie. Tibber innrømmer feilen, men nekter kompensasjon og står fast ved de urimelige vilkårene som fraskriver dem ethvert ansvar for kvalitet. Dessverre er de heller ikke lenger markedsledende verken på pris eller teknologi.

Svar fra Tibber
06.05.2024 09:40

Hei. Dette var lei lesing. Support er tilgjengelig hver dag på chat og på epost [email protected]. Når effektbalansering er aktivert i appen din, så vil vi justere ladehastigheten slik at totalforbruket ditt innenfor en time er under grensen du velger. ​ På analyseskjermen -> under Forbruk, finner du snittet av de tre høyeste forbrukstimene per måned. Dette snittet bruker nettselskapet ditt til å regne ut kapasitetsleddet i nettleien din. For eksempelDu har satt grensa til 10 kW, og lader elbilen din med 11kW. Resten av huset ditt har 0 i forbruk. Om du da lader med 11kW i 30 minutter, og så har 30 minutter med 0 i forbruk, så blir ditt trinn for denne timen 5,5kW. Ladehastigheten din kan altså i perioder gå over grensen du har satt, men vi vil passe på at totalen for hele timen kommer under grensa du velger (så langt det lar seg gjøre) 😊 Tibber

Svak service

Omtale av  Ivar B

Jeg har en hastesak. Har nå ventet i 4 timer på svar. Kun mulig med kontakt pr epost. Ingen chat, ingen telefon. Dette er ikke god service!

Svar fra Tibber
06.05.2024 09:42

Hei Ivar Tibber er tilgjengelig på [email protected] eller på chaten du finner i appen din (💬) hver dag. Tibber er et heldigitalt selskap på app og mail. Vi ønsker selvsagt å hjelpe deg på best mulig måte, og tar det gjerne over chat eller e-post. Tibber

Midt på treet fornøyd selv om jeg trykte på 4 stjerner.

Omtale av  Arne N

Er sånn nokså fornøyd med tibber . De har lagt på måneds fast pris og det er vel noe alle selskap gjør har jeg forstått. Nokså bra informasjon men har ikke forstått dette med at pris mellom visse klokkeslett neste dag blir veldig høy!? Har de ansatte som kan "spå" hvor høy pris neste dager til en hvis klokkeslett??

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

God app og gode integrasjoner

Omtale av  Normann M

God app og gode integrasjoner so gjør d enkelt å følge med/styre eget forbruk

Tibber

Omtale av  Eivind

Har spart mye etter at jeg gikk over til Tibber. Enkelt og bra med kontroll over santid strømmåling

Dårlig kundeservice

Omtale av  Charlotte

Elendig kundeservice. Hadde 800,- i bonus som de bare fjernet uten å gi informasjon. De nektet og å fjerne mine kontaktopplysninger (gdpr) når jeg ikke hadde vært kunde de siste 2 årene. Hold dere unna!her bør noen ta seg et kurs i kundeservice for å beholde kundene sine eller så mister de snart alle jobben sin

Svar fra Tibber
22.02.2024 13:45

Når det kommer til bonusordningen vår, så tredde vilkår med utløpsdato i kraft 01.07.2021.​Vi informerte da om at bonus fikk utløpsdato, og følgende punkt ble trukket ut: Det er lagt inn en varighet på Tibber-bonusen på 24 måneder. Merk at for allerede opptjent bonus vil varighetsperioden løpe fra datoen de nye avtalevilkårene trer i kraft. App-teamet har også lagt inn utløpsdato på bonusene i appen, slik at man kan ha oversikt på datoene 📆 ​ Det er dessverre ikke mulig å forlenge gyldighetstiden, men tar med alle tilbakemeldinger internt til vårt Bonus-team.

Alt i ett

Omtale av  Kristian

Tibber gir deg mulighet til å flytte forbruk på smartenheter til tider på døgnet der prisene er lavest. Effektregulering av billader så jeg ikke overgår pristak.

Begynte bra, så har det gått nedover

Omtale av  Magnus P. K

Tibber var til å begynne med et frisk pust. De hadde en god strømavtale, de var innovative med appen sin og gode integrasjonsmuligheter. Så har noe skjedd det siste året som har snudd bildet totalt. Appen deres har gått fra å være best til å bli midt på treet med hangups og integrasjoner som ikke fungerer ordentlig. Men det som gjør at de nå mister meg som kunde er at kundeservicen deres har blitt helt absurd dårlig. Fra å tidligere få svar på henvendelser i løpet av noen timer er de nå oppe i en uke før forventet svar. Og når du først får svar går denne på chat og det går gjerne flere timer mellom hver respons i samme chat. Det kan derfor fort gå flere dager å få løst en sak. Jeg sitter mye heller 30 minutter i telefonkø enn å holde på med dette tullet.

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Håpløs kundeservice. Ingen telefonnummer.

Omtale av  Ola

Håpløs kundeservice. Ingen telefonnummer. 2-3 dager å vente på svar i appen.

Paulus

Omtale av  Paulus D

Bra servise. Gode tilbudt. Lett å få oversikt over forbruk og hva det koster.

Fremdeles forferdelig kundeservice

Omtale av  Thomas F

De gjør ingenting av det de sier. Ikke hjelper de til med problemer.Ikke sender de utstyr de skal sende . Ikke svarer de på mail eller spørsmål. Styr unna.Etter 1 mnd igjen hos tibber har jeg nå vibb. Mye enklere. STYR UNNA..

Tyven tyven...

Omtale av  Jon

Ikke verv noen til tibber! Etter to år så stjeler dem bonusen din om du ikke rekker og bruke den. Kundeservice(som du ikke kan ringe til) viste til en epost jeg aldri har fått og at det står noe om det i appen som man må lete langt etter. Nå flytter både jeg og mine vervede venner over til seriøse aktører som ikke gir med den ene hånda og tar med den andre.

Bra selskap,ikkje noko og klage på føreløbig.

Omtale av  Carl A. L

Veldeig bra selskap,men ikkje godt nok,for det er ikkje kundeservis og få snakke med,berre sende mail eller chat,det er ikkje noko god reklame tykkjer eg.

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Tipp topp

Omtale av  Bjarte M

Lett og oversiktlig i en meget god app. Enkelt å følge med når strømmen er dyr/billig.

Forrige
Side 1 av 87

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR