Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg bestilte angva fast i mars, jeg sa også opp fast avtalen med polar kraft, dere aldri tok kontakt med meg, jeg måtte bestille på nytt
Manglende informasjon umiddelbart etter bestilling/endring til Agva.
Det ble feil i bestillingen, da etternavn også ble med som fornavn, noe som resulterte i at Agva Kraft slet med å få kredittsjekket meg. Jeg så det ved bestilling men klarte ikke å finne ut hvordan det ble rettet. Ut over dette gikk alt bra. Vi byttet pga pris, og vil bytte om6 MNDR igjen hvis andre gir bedre tilbud da.
Raske til og ta tlf, rask til og få meg igjennom på tlf med ordning av abnomang. Og rimelig. :D
Ingen ordrebekreftelse, kundeservice og ingen strøm eller varsel om problemer da jeg flyttet inn i leiligheten. Gikk uten strøm i 4 dager som et resultat. Ny leverandør startet før den første responsen ble gitt fra Agva.
Bestilte kraft 22.juni og hørte ikke noe annet enn kvittering på bestilling. Sendte mail og brukte kontaktskjema, fikk ingen svar. Ringte, fikk heller ikke svar. Ringte igjen noen dager før oppstart 1.august. Fikk da svar at alt var ok. Har jo akkurat startet med Agva, men synes bestilling og kontakt gikk veldig tregt, ellers er alt sikkert ok nå.
Ingen problemer så langt. Tok litt tid før dere fikk meg inn i systemet deres.