Strøm

AKRAFT omtaler og erfaringer

2,1/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
15
av 19 innen
strømselskap
29%
anbefaler
AKRAFT

"Oppsigelsesgebyr svindel"

Omtale om AKRAFT skrevet av Ole J. K for 11.07.2018 01.33

AKRAFT har totalt 105 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med AKRAFT?
Ole J. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Oppsigelsesgebyr svindel"

Oppsigelsesgebyr hva er dette for noe tull.
Går vel å bytte strømleverandør uten oppsigelsesgebyr dårlig

Svar fra AKRAFT
07.08.2018 09.26
Hei Ole!
Om du har inngått en bindende avtale, vil det være et oppsigelsesgebyr som blir trigget ved oppsigelse i den bindende perioden. Om du har spørsmål til dette eller ønsker at vi ser på saken din, send oss gjerne en epost til post@akraft.no.

Mvh AKRAFT
Bytt.no
"Oppsigelsesgebyr svindel" skrev Ole J. K om AKRAFT

Har du en tilsvarende erfaring med AKRAFT?
Gjør som Ole J. K og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om AKRAFT du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Ulovlig markedsføring"

Ringer å plager på tlf til tross for reservasjon. Ufin selger

Kjell H. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Fastpris"

Har hatt fastpris hos Akraft i 1 år,ingen problem,ingen negativt å melde om dem.
Vurderer ny avtale nå igjen.

Svar fra AKRAFT
03.07.2018 20.43
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Kjell! Ta gjerne kontakt med oss på tlf. 48894994 eller epost pos@akraft.no om du ønsker et tilbud på Fastpris.
Ønsker deg en fin dag!
Mvh AKRAFT
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Ble bundet opp i mot egen vilje."

Helt forkastelig selskap og kundeservice. Styr langt unna disse. Aldri hatt så dyr strøm før.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"En veldig dyr lærepenge"

Det var veldig fristende å si ja til strøm for 199 kr/ mnd i to vintermåneder.
For godt til å være sant. Selvfølgelig.
Dyrt å komme ut av og skulle du glemme en faktura sender de den direkte til inkasso uten purring.
Styr unna

Svar fra AKRAFT
18.06.2018 09.10
Hei Jarle!
Om kunde skifter leverandør i løpet av de to månedene vil det ikke koste noe ekstra. Om h*n derimot skifter leverandør etter at Full Ctrl avtalen er blitt aktiv og vi ikke har mottatt noen beskjed om dette, vil kunden bli belastet med et bruddgebyr.
Da det ikke er vi som purrer selv, går ubetalt faktura til Kredinor, som purrer for oss. Send oss gjerne en epost til post@akraft om du ønsker at vi skal se nærmere på saken.
Ønsker deg en fin dag :)
Mvh AKRAFT
AKRAFT har totalt 105 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no