Gudbrandsdal Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg er veldig fornøyd med alt med GE, utenom påslaget. Appen er god, oversikten er god, kundeservicen er _utmerket_. Men påslaget og prisøkning våren 2024 fikk meg til å bytte, fordi det til syvende og sist handler om pris.
Hei Yngve! Takk for tilbakemeldingen, det setter vi pris på. Vi er glade for å høre at du har vært en fornøyd kunde :-) Vi forstår at pris er viktig. Når det gjelder prisøkningen, opplever vi som alle andre økte kostnader. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre samt sikre en sunn og bærekraftig økonomi, var prisøkningen en nødvendighet. Og sammenligner du tjenester, pris og det du får ved å være kunde hos oss, opp mot andre leverandører, mener vi at våre priser absolutt er konkurransedyktige! Du er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning :-) Vennlig hilsen, Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
God service og hyggelig, imøtekommende saksbehandler.
Hei Otto! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Det er fint å høre at du er fornøyd med både service og saksbehandler :-) Vennlig hilsen, Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Alltid hjelpsomme og opplysende. Appen er et godt hjelpemiddel.
Hei Vidar! Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen, det setter vi stor pris på! Det er godt å høre at du opplever oss som hjelpsomme og opplysende, og at du liker appen vår! :) Med vennlig hilsen, Helene Martinsheimen, Markedskonsulent i GE
Fantastisk kundebehandling, lite ventetid, ryddig og best på pris. De er de beste jeg har hatt med å gjøre av strømlevrandører. ANBEFALES!
Hei Mette! Tusen takk for gode ord, nå blir vi både glade og stolte her. Og takk for at du deler din erfaring og anbefaler oss, det setter vi stor pris på! Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Jeg har ikke startet bruke Gudbrandsdalen Strøm, men de var meget hyggelige i telefonen og opplysninger vedrørende deres tilbud kontra andre konkurrenter. Blir nok Gudbrandsdalen strøm på meg.
Hei! Tusen takk for fin omtale, det setter vi pris på! Så hyggelig å høre at du vil bli kunde hos oss. Hjertelig velkommen skal du være :-) Vennlig hilsen, Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Veldig hyggelig og behjelpelig kundeservice, fikk et godr tilbud.
Hei Sissel! Tusen takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Vi er glade for å høre at du er fornøyd :-) Vennlig hilsen, Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
God service, godt forklaring av avtalen.Og ikke minst den billigste leverandøren.
Hei Erik! Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med både kundeservice og pris :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Fantastisk service hos Gudbrandsdalen energi! Får alltid hjelp, og de står på for å hjelpe på best mulig måte. Har vært kunde her noen år, og keg er kjempefornøyd.
Hei Arve! Tusen takk for fine ord, det betyr mye for oss! Det er hyggelig å høre at du er kjempefornøyd :-) Vennelig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Da ringte inn salget fra Gudbrandsdalen energi og skulle selge meg strøm og jeg godtok avtalen til slutt og det var ikke overført noe avtale eller noen ting skulle vært over til 26. desember men jeg ringer inn så sier dem at dem kan ikke se noe avtale som er registrert ja til og med fått ordrebekreftelse Dette selskapet her anbefaler jeg absolutt ikke mitt sterkeste useriøse mennesker aldri vært borti mere useriøse mennesker dette
Hei John Takk for din tilbakemelding, det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Det kan være flere grunner til at bestillingen ikke har gått igjennom. Ta gjerne kontakt med oss igjen og oppgi da ordrenummeret som står på ordrebekreftelsen, slik at vi kan finne ut hva som har skjedd her. Vennlig hilsen, Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
God kundebehandling og lett forklart av kundeservice.
Hei Roger! Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår :-) Vennlig hilsen, Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Is fast and comprehensive so that their guide you like the person who is there
Hi Shadrick M! Thank you for your review. We are happy to hear that you are satisfied :-) Kind regards, Ann Iren Kolås Ryen Marketing & Communication
Blant de rimligste over tid. Brukervennlig app. Alltid særdeles serviceinnstilte når jeg tar kontakt. 10/10 🤩
Hei Terje! Nå blir vi både stolte og glade her; 10/10 poeng!! Tusen takk, det var veldig hyggelig å høre og takk for at du deler din erfaring. Vi setter stor pris på det :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Veldig bra kundeservice. Normal pris. Meget fornøyd.
Hei Ole! Tusen takk for hyggelige ord, vi er glade for å høre at du er fornøyd med oss :-) Vennlig hilsen, Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
De var rimelige for lenge siden. Så fant de på noe lurt; å flytte deg over på dyr avtale, mens de samtidig har avtale som er rimeligere og ser bra ut i oversikter. Vi trenger ikke flere forskjellige avtaler. Holder med en som er rimelig.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi tilbyr for tiden kun spotprisavtaler til våre kunder. Sammenligner du tjenester, pris og det du får ved å være kunde hos oss, opp mot andre leverandører, mener vi at vi har konkurransedyktige priser. Eventuelle endringer i avtaler blir varslet skriftlig 30 dager i forveien. Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Fikk 2 inkassovarsel da ikke jeg hadde mottatt e-post regningen, den ene fikk slettet "påslag på 250 kr.i gebyr, men i dag fikk ikke det og det var gjennom en e-post fra økonomi avd som påstår at de hadde bevis at de hadde sendt e-post til meg (som ikke har mottatt) uten å fremlegger noe som helst bevis og ikke ville tror på meg. så jeg har nå satt til betaling regningen fra inkassobyrå med gebyr og neste som har forfall 19 des. og vil nå byttet til et annet leverandør.
Hei Carlo! I denne saken har vi hatt en god dialog, og saken løste seg etter hvert på en god måte for alle parter! Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
De kuttet fastpris, blir dyrere og ikke villige til å tilby ba priser
Hei Irn! Takk for din tilbakemelding! Det er en ærlig sak å være opptatt av pris, det forstår vi :-) Vi velger å ikke tilby fastpriser nå. Kompensasjonen fra staten sikrer deg mot økning i spotprisen, men dersom spotprisen faller blir du sittende med en altfor høy strømpris med lavere kompensasjon. Dersom det blir aktuelt å tilby fastprisavtaler igjen, vil disse bli tilgjengelige på vår hjemmeside. Det kan nok stemme at andre leverandører tilbyr billigere avtaler. De fleste leverandører som tilbyr priser under det vi tilbyr, har ikke bærekraftige og langsiktige priser. Du vil kanskje også miste tjenester som personlig kundeservice, gjennomfakturering med netteier og app! Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon