Meny

Gudbrandsdal Energi omtaler og erfaringer

4,2/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Brukervennlighet
Bra
4
av 101 innen
strømselskap
75%
anbefaler
Gudbrandsdal Energi
Filtrer omtaler
265
80
16
20
70
Sorter omtaler etter
Viser av 451 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gudbrandsdal Energi?
Svein H. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Brukbart strømselskap"

Ganske god app. Litt ustabil. Fint at du kan bestemme å lade bil når strømmen er billigst. Men vanligvis er det om natten. Usikker på im dette virkelig virker.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
19.05.2022 11:37
Hei Svein H. L, Takk for god omtale :-) Når det gjelder smartlading av elbil så kan du se ladeplanen i appen når den er opprettet. Vi har kunder som har spart over 100 kroner på en ladeøkt så det virker :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Meget dyktige hjelpere hos Gudbrandsdal Energi."

Du får meget god informasjon av meget dyktige kunderådgivere hos Gudbrandsdal Energi, så den beste avtalen pr nå, er klar for meg. Hadde det gått an å bestille fra et kraftselskap fra nord, til en pris på ca. 10 øre/Kwh, så hadde det vært helt topp, men siden det har blitt inngått tåpelige avtaler med Europa, som tømmer vannmagasinene VÅRE, pga en høy pris, så følger prisene oss her sør av den grunn - uforstålig siden det er VI det norske folk som VAR eiere av vannkraften her i landet, før noen "ukloke" politikere tok noen feil avgjørelser!

Svar fra Gudbrandsdal Energi
19.05.2022 08:01
Hei Rune, Takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Bra og pålitelig"

Egentlig bra fornøyd! Kunne vært et litt lavere påslag slik det var da avtale ble inngått. Dvs. 1 øre for noen år siden. NB! Pris for Nord-Norge (momsfritt)

Svar fra Gudbrandsdal Energi
09.05.2022 08:35
Hei Viggo A, Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi pris på. Nå vet jeg ikke hvilken avtale du har hos oss, men du kan enkelt bytte avtale via Min side eller i appen om du ønsker det :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Virker veldig kundevennlige."

Har vært GE-kunde på hyttestrøm i over 20 år,og byttet hjemmestrømmen for et år siden fra Follo Energi/Smart Energi til GE , noe som resulterte i lavere regninger. Har samme atale både hjemme oog på hytta i Gudbrandsdalen, "Trygg" med pristak, f.t. 220,00 øre.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
05.05.2022 09:30
Hei John V, Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
"Har ikke hatt problemer der"

Vært behjelpelige de få gangene vi har trengt dem. Arbeidet har vært pent gjort. Og vi har følt oss trygge på dem.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
02.05.2022 10:50
Hei Olaugp, Tusen takk for hyggelig omtale :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Irritert
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Plagsomt"
1 syns denne omtalen er nyttig

De ringer HVER DAG Fra ulike nummere! Irriterende og plagsomt. Hadde det vært bare ett nummer kunne jeg i hvert fall blokkert det.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
02.05.2022 10:53
Hei, Sånn skal det ikke være. Veldig fint om du kan ta kontakt med oss på telefon 612 94 700 eller på e-post til [email protected] slik at vi kan unngå at det skjer igjen. Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Lang tidskunde hos ge og jeg er meget fornøyed"

GE har vært en av 5 billigst i markedet nesten alltid. Dette viser en leverandør som man kan stole på

Svar fra Gudbrandsdal Energi
19.04.2022 08:53
Hei En T.K, Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Petter M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Meget servicevennlig med meget gode avtaler."

De har en flott serviceavtale for sine kunder.De er alltid til stede. Jeg har aldri opplevd noe tilsvarende fra flere andre energi selskap.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
12.04.2022 10:24
Hei Petter M, Tusen takk for hyggelige ord :-) Det setter vi stor pris på! Med vennlig hilsen fra Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Billig og god avtale."

Har såkalt sosial strømpris. Hatt avtalen i mange år. Bytter ikke leverandør.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
05.04.2022 11:31
Hei Tdy, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Virker ryddig"

Er godt fornøyd med forholdet til GE og deres strømleveranse

Svar fra Gudbrandsdal Energi
29.03.2022 15:06
Hei Per, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"1 års avtale gjelder KUN i noen mnd."

Inngikk NY strømavtale i Juni. Avtalen var gjeldene for ett år. Men NEI, de fant ut at avtalen var for god, så de mente at jeg hadde fått prøvet strøm fra dem..... I desember sa de opp avtalen å sette meg på NY avtale. SIMPELT UTFØRT!

Svar fra Gudbrandsdal Energi
21.03.2022 14:55
Hei Knut S. Dette skjønner vi lite av for vi flytter ikke kunder over på andre avtaler, og har du inngått en avtale med 1 års varighet så er det det som gjelder. Vi ber deg ta kontakt med oss på kundeservice på telefon 612 94 700 eller e-post [email protected], slik at vi kan finne ut av hva som har skjedd her. Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Lillelassen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Strålende fornøyd💫"

God kundeservice, oppdaterer info til kundene m god forklaring. Lett å manøvrere nettsiden. Alltid forutsigbarhet ifb m forbruk, detaljert.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
10.03.2022 21:50
Hei Lillelassen, Tusen takk for veldig hyggelig omtale :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"God service, men greier ikke å matche pris"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt en grei avtale, men fikk varsel om økning i påslag i dag og bytter da til billigere leverandør.

Andreas O. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Beste strømselskep"

Meget god erfaring,har prøvd mange andre selskaper men Gudbrandsdal er best for meg.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
09.03.2022 12:52
Hei Andreas O. M, Tusen takk for hyggelig omtale :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Føler meg lurt for 2. gang"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ja, der ble jeg snakket trill rundt for 2. gang… misfornøyd både med mobil abbonnement og strøm. Selskapet gir seg ut for å være god på kundetilfredshet og da ble skuffelsen ekstra stor når de hverken var imøtekommende eller fulgte opp avtalen vi diskuterte, og ble enige om, over tlf. Da hjelper ikke en hyggelig stemme med dialekt!! Jeg føler meg rett og slett lurt, heldigvis fins angrefrist, men unødig styr og tidsbruk. At jeg bruker tid på å skrive dette, forteller noe om hvor forbanna jeg ble!

Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Så glad for at selgeren sto på og ga meg fastpris"

Fikk fastpris på 90 øre kw fra desember 2021. 12 md binding. Sparer mye penger. Takknemlig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Godt fornøyd med Gudbrandsdal Energi"

De har for eksempel en god og informativ «min side» hvor jeg kan følge med på priser til enhver tid, på dag, måned, året osv. Synes også det er en fordel at fakturaen inneholder opplysninger om både strømprisen og nettleiedelen.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
14.02.2022 10:13
Hei Bjørn, Tusen takk for hyggelig omtale :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Superbr"

Jeg er tilfreds med servicen hos guldbrandsdalen energi då langt

Svar fra Gudbrandsdal Energi
14.02.2022 06:44
Hei Hugo, Takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Leif H. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Meget god cervise svarer fort på henvendelser."
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg opplever at Gudbransdal Energi tar kundene på alvor, svarer fort på alle henvendelser og gir gode råd

Svar fra Gudbrandsdal Energi
07.02.2022 13:45
Hei Leif H. T Tusen takk for hyggelig tilbakemelding:-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
"Etterrettelig og forutsigbat"

Jeg blir forhåndsorientert om fremtidige endringer i kraftprisen, og kan dermed bytte avtale

Svar fra Gudbrandsdal Energi
07.02.2022 13:45
Hei Tor E, Takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"100% fornøyd"

Har strøm og mobil abonnement fra GE. Er godt fornøyd med kundeservice, og strømavtalen jeg har der.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
07.02.2022 13:45
Hei Svein, Takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Pålitelig oppfølging"

GE står for god og pålitelig oppfølging vedr. marked- og prisutvikling, de tar sine kunder på en seriøs måte, har gode trygge strømavtaler og tilbyr flere andre tjenester.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
07.02.2022 13:46
Hei Erik, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Ok høflige og hjelpsomme på tlf."

Greie folk, ok app noe ustabil ingen binding el bruddgebyr på avt spot ge trumf.kunne vært billigere.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
07.02.2022 13:44
Hei Mone, Takk for din tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon.
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Anbefaler GE til alle."
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt GE avtale i noen år nå, og er meget tilfreds med selskapet.Har byttet avtaler noen ganger uten problem.Har sammenlignet med andre leverandører , men finner ut at jeg totalt har meget god avtale.Veldig bra app, hvor man kan følge med og bytte avtale hvis det behøves.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
02.02.2022 08:47
Hei Tinus, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Leif E. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Svært fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Byttet for flere år siden, og har internt byttet avtaler underveis. Over tid har jeg fått gunstige avtaler, som har vært svært konkuransedyktig. Fin og oversiktlig app, med forbruk og dagens pris. Anbefales.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
28.01.2022 10:02
Hei Leif E. K Tusen takk for hyggelig omtale :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR