Meny

Gudbrandsdal Energi omtaler og erfaringer

4,3/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Brukervennlighet
Bra
3
av 106 innen
strømselskap
76%
anbefaler
Gudbrandsdal Energi
Filtrer omtaler
291
80
18
21
73
Sorter omtaler etter
Viser av 483 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gudbrandsdal Energi?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Fornøyd med ge. Ufornøyd med regjeringen."

Vanskelig for ge å ikke være mellom a rock and a hard place nå for tiden men det er takket være spillereglene fra eu-jeg-mener-regjeringen. Litt skuffet over at pristak ikke er pristak lenger men skjønner hvorfor. Hadde dog vært fint å kunne finne igjen beskrivelsen på hva det nå innebar igjen selv om det ikke er mulig lenger å bestille. Opplever GE som proffe og ordentlige i en meget utfordrende situasjon.

Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Middels"

For få alternativer for valg av strøm. Jeg har til nå har fastpris på strøm. Jeg mener det er det beste alternativet. Spotpriser går opp og ned som sur melk uí en kattene. Det passer dårlig for et pat pensjonister med relativt lave pensjoner.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"God avtale, god informasjon fra GE"
1 syns denne omtalen er nyttig

Konkurransedyktig pris, god informasjon fra Gudbrandsdal Energi, forståelige fakturaer.

Thomas P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Pristakavtale uten pristak?!"

Tegnet pristakavtale for en stund tilbake da jeg har behov for en stabil pris igjennom dagen og mnd. Avtalen de tilbydde hadde et pristak hvert kvartal og variabelt under pristaket hver andre uke. Fikk så melding om at i 4. kvartal 2022 var strømprisene så vanskelig å forutse at de valgte å ikke sette et pristak i dette kvartalet. Avtalen er nå fastpris på 2 ukers basis uten et pristak. Her bryter de klart avtalen…

Svar fra Gudbrandsdal Energi
20.09.2022 08:05
Hei, Thomas P Dette er en variabel strømavtale, der prisen kan endres med 14 dagers varsel. Vi forstår at du kan reagere på at pristaket midlertidig er tatt vekk, men hvis vi skulle satt et pristak for 4. kvartal ville det måtte settes svært høyt, på rundt 40-50 kr/kWh. Det skyldes høye gasspriser, stor usikkerhet og et svært uforutsigbart marked. For deg som kunde ville det med andre ord ikke hatt noe praktisk betydning å ha et pristak det kommende kvartalet. Valget ble derfor å heller fjerne dette midlertidig. Du står selvsagt fritt til å gå ut av avtalen da det ikke er bindingstid på denne. Men Pristak har vært en god strømavtale for våre kunder så langt, og vi vil gjøre det vi kan for at det fortsatt skal være det :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Ikke helt fornøyd"

Jeg synes at appen som jo skal være er verktøy for meg er dårlig. Den er ikke oppdatert på 9 mndr og fungerer dårlig. Smartladning av min elbil 🤬 Puls sender ikke tilbake data 🤬 Heller ikke veldig enkelt å få svar fra GE, men ok jeg har Eva smarthus installert så trenger ikke appen. Jedlix sørger for smartladning på en perfekt måte. Synes det er ille at de ikke sørger for at ting er oppdatert.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
20.09.2022 08:18
Hei, Atlel Appen oppdateres jevnlig, selv om vi ikke oppdaterer selve skallet :-) Vi retter feil i Puls, og ingen må betale leie av den i august og september. Det er mange som ønsker å snakke med oss for tiden og det medfører økt svartid på både telefon og e-post. Vi beklager derfor at det har tatt tid å få svar fra oss! Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"God avtale"

Veldig grei app, lett å finne frem i. Og veldig flinke på kundeservice, da jeg hadde avtale gjennom Trumf synes jeg det var litt dyrt. Snakket med de og fikk vekk den avtalen, da ble det billigere.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
20.09.2022 08:07
Hei, Beth Tusen takk for fin omtale. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Elisabeth F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Gudbrandsdalen energi."
1 syns denne omtalen er nyttig

Billig,ryddig og oversiktlig. Oppdatering av forbruk hver morgen etter kl.8.00 . God oversikt over dagens pris time for time.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
05.09.2022 14:58
Hei, Elisabeth F. Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Wenche S. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Oversiktlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Grei å fin info på hjemme siden deres. Å god kunde servise :) flinke tell å legge ut varsler om neste dag ang strøm pris. Å hva regningen for forrige mnd blir på.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
05.09.2022 10:53
Hei, Wenche S. N! Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Enkle og gode avtaler, super kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har hatt GE som strømleverandør i noen år. Sjekker regelmessig priser, og GE er alltid blant de beste. Meget bra nettsider, super app med bl.a. smartlading av elbil. Raske svar fra kundeservice. Meget fornøyd. Og bonus til de som har mobil fra GE i tillegg.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
02.09.2022 09:16
Hei Zanta C, Det er hyggelig å høre at du er fornøyd! Og tusen takk den fine omtalen, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Kjempebra strømleverandør"

Meget bra!Grei strømleverandør, aldri noen problemer der, hvis du trenger hjelp

Svar fra Gudbrandsdal Energi
31.08.2022 14:26
Hei Jorunn, Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
John A. P
Kundetilfredshet
"Vet ikke enda!"

kundevennlig het, her ikke noen faringer med selskapet en siden jeg byttet nylig

Svar fra Gudbrandsdal Energi
31.08.2022 14:29
Hei John A. P, Så hyggelig at du har blitt kunde hos oss. Vi håper du blir fornøyd, og skulle det være noe er det bare å ta kontakt med oss på e-post [email protected], eller på telefon 612 94 700 :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"God service og god hjelp når jeg lurer på noe."

Jeg er kjempe fornøyd med forklaring på mye jeg ikke skjønner.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
31.08.2022 13:08
Hei Jorunn, Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"tar lang tid å nå fram til kundesenteret og tar 1,20 kr mer betalt for spotprisen (per kwh)??"

tar lang tid å nå fram til kundesenteret og tar 1,20 kr mer betalt for spotprisen (per kwh)??

Svar fra Gudbrandsdal Energi
17.08.2022 11:39
Hei Simen R, Det er for tiden mange som ønsker å snakke med oss og det medfører beklageligvis lengre svartid på telefonen. Når det gjelder prisen du refererer til kan det tyde på at du sammenligner prisen hos oss (som er inkl. mva) med sider hvor spotpris oppgis uten mva. Våre strømavtaler har lavt påslag og oppdaterte priser finner du til enhver tid på våre nettsider. Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Jostein F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Mener jeg har en bra avtale"

Spotavtale uten påslag Tror ikke GE endrer avtalen uten at jeg får beskjed

Svar fra Gudbrandsdal Energi
17.08.2022 11:42
Hei Jostein F, Takk for god omtale, det setter vi stor pris på. Vi endrer selvsagt ikke avtalen din uten å gi deg beskjed om det :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Meget tilfreds"

God web side med opdateringer af strømprisen time for time døgnet 24 timer.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
11.08.2022 08:58
Hei Kirsten, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Holder eksisterende kunder igjen på gamle, dyre avtaler."
4 syns denne omtalen er nyttig

Selskapet holder eksisterende kunder på gamle, dyre avtaler som ikke kan bestilles lengre. Det sendes ingen informasjon om at avtalen er faset ut, det må man finne ut av selv ved å kryssjekke faktura mot de tilgjengelige tilbudene på nettsiden deres. I kontakt med kundeservice innrømmer de at avtalen er mye dyrere enn den som kan bestilles i dag, 6.9 øre/kW vs. 1 øre/kWh i påslag. Videre selger de opprinnelsesgaranti til 33 kr/mnd for de som bestilte for lenge siden, men 19 kr/mnd for de bestiller garantert vannkraft nå. I vilkårene står det at de må varsle prisendringer på eksisterende strømavtaler 14 dager før endringen trår i kraft. Dette punktet sniker de seg altså unna ved å opprette nye strømavtaler i stedet for å endre pris på eksisterende avtaler. Her må man følge nøye selv med for å ikke bli lurt på pris!

Svar fra Gudbrandsdal Energi
16.08.2022 13:51
Hei Even, Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. I forbindelse med de høye strømprisene i vinter og opprydding i gamle, utgåtte avtaler, sendte vi deg en e-post i januar med tilbud om en ny spotprisavtale med et lavere påslag enn du hadde. Men for å bytte avtale trenger vi ditt samtykke. Derfor flytter vi deg ikke over på en annen avtale uten at du har bedt oss om å gjøre det. Vårt mål er å kun tilby en spotprisavtale fremover og gjøre det mer oversiktlig for våre kunder. På våre nettsider finnes det til enhver tid oppdaterte priser og avtaler, i tillegg til i appen og på Min side. Her kan du også enkelt bytte strømavtale dersom du ønsker det! Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Gunvor E. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Valgvinner"

God kundeveiledning for mitt behov og hyggelige konsulenter🌞

Svar fra Gudbrandsdal Energi
11.08.2022 09:01
Hei Gunor E. L, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Super kundeservice"

Superbra kundeservice og en oversikt app inkl. El-bil lading! Anbefales😊

Svar fra Gudbrandsdal Energi
11.08.2022 09:05
Hei Harald, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Meget førnøyd"

Meget førnøyd med app, pris og kundeservice! Anbefales sterkt :)

Svar fra Gudbrandsdal Energi
11.08.2022 09:05
Hei Ludvig, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Sveinerik O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Fornøyd med Gudbrandsdalen Energi."

Jeg har vært kunde hos Gudbrandsdalen Energi i mange år nå og er superfornøyd med denne leverandøren. Forutsigbar leverandør. Hilsen Svein-E. O.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
01.08.2022 08:46
Hei Sveinerik O, Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
"Strømavtale-Gudbrandsdal Energi."

Ryddig, oversiktlig faktura og dyktige på informasjon til bruker.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
01.08.2022 08:47
Hei Lasse E, Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Billigst"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd, lette å kontakte, god service, pålitelige

Svar fra Gudbrandsdal Energi
01.08.2022 08:48
Hei Ellen, Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"God informasjon om spotprisene, både for kommende døgn og historisk"

Skal i følge bytt.no være blant de billigste på Østlandet, velfungerende app, bra kundeservice og god informasjon tilgjengelig. Skulle ønske appen til Gudbrandsdalens Energi var integrert mot en tilgjengelig strømleser som kan kobles mot strømmålerens (AMS) han-port, slik som Tibber Pulse kan benyttes av Tibber-kunder.

Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Gerhard B. I
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Ikke alltid billigst, men alltid nesten"
1 syns denne omtalen er nyttig

Du vet hva du får, de er rimelige, uten å lage "spesialtavtaler" du må følge med på. God og informativ hjemmeside.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
28.06.2022 09:47
Hei Gerhard B. I, Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Timepriser"
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig lett og grei oversikt over dagens, og kommende døgns timepriser. Jeg bruker Google, Timepriser på GE spot. Supert synes jeg !!

Svar fra Gudbrandsdal Energi
22.06.2022 11:02
Hei Odd, Tusen takk for tilbakemeldingen. Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR