Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert juni 2024
Gudbrandsdal Energi
4.0
721 verifiserte omtaler

Gudbrandsdal Energi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
721 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#5
Utmerket
Gudbrandsdal Energi er rangert
#5 av 88 strømselskaper
74%
Utmerket
74% anbefaler Gudbrandsdal Energi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 721 omtaler om Gudbrandsdal Energi

FILTRER OMTALER
419
111
44
34
113
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Gudbrandsdal Energi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Grei app gir meg oversikt og kontroll

Omtale av  Siri G. S

En strømleverandør med ryddighet og god kundeoppfølging.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
17.06.2024 12:44

Hei Siri! Takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på. Vi er glade for å høre at du er fornøyd med både app og kundeoppfølging, og du opplever oss som ryddige :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon

Veldig fornøyd

Omtale av  Liv O. J

Veldig god service, kommer fort igjennom på TLf bra

Svar fra Gudbrandsdal Energi
17.06.2024 12:46

Hei Liv! Tusen takk for hyggelig omtale, det er fint å høre at du er veldig fornøyd :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon

Fin app. Hyggelig dame.

Omtale av  Kay

Fin app. Snakket med ei hyggelig dame om forskjellen på standard time spotpris og kun spotpris.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
17.06.2024 12:49

Hei Kay! Tusen takk for hyggelig omtale! Vi er glade for at du liker appen vår og det er fint å høre at du hadde en god kundeopplevelse når du var i kontakt med kundesenteret vårt :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon

Anbefales

Omtale av  Cathrine

Veldig god kundeservice som hjelper når man ringer dem. Konkurransedyktige priser. God oversikt i appen. Anbefales.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
17.06.2024 12:54

Hei Cathrine! Tusen takk for fine ord, og takk for at du deler din erfaring. Vi er glade for at du er fornøyd med app, pris og kundeservice - og ikke minst at for at du anbefaler oss. Det setter vi stor pris på! Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon

Fakturering

Omtale av  Fredrik S

alltid korrekt opplevelse ved henvendelse ❤️ hvorfor kreve så stor avhandling

Svar fra Gudbrandsdal Energi
13.06.2024 09:58

Hei Fredrik! Takk for tilbakemeldingen, det er hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

GE blir frakjørt....

Omtale av  Paul

Har brukt Gudbrandsdalen energi tidligere i mange år på begge mine hus. Men det siste året har Gudbrandsdalen bommet helt på påslag og månedsgebyr. Derfor benytter jeg nå en annen og billigere strømleverandør. Personlig synes jeg Det er rart de ikke er villig til å strekke seg litt eller konkurrere sterkere på markedet. Valget blir da enkelt og ikke bruke dem..

Svar fra Gudbrandsdal Energi
13.06.2024 10:56

Hei Paul! Takk for din tilbakemelding, det setter vi pris på. Sammenligner du tjenester, pris og det du får ved å være kunde hos oss, opp mot andre leverandører, mener vi at vi har konkurransedyktige priser. Vi opplever som alle andre økte kostnader, som påvirker våre priser. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre samt sikre en sunn og bærekraftig økonomi, er prisøkningen en nødvendighet. Du er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning! Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon

Forventet oppfølging !

Omtale av  Lutz S

Føler at det hagler med nye avtaler som fordyrer ,siden i fjor og i år! Har en Amina S billader som blir ikke godkjent , hvorfor ! Har hat kontakt med kundeservice, men ikke hørt noe siden !

Svar fra Gudbrandsdal Energi
13.06.2024 10:06

Hei Lutz! Vi beklager at det har tatt tid å svare deg opp, vi har avventet tilbakemelding fra vår samarbeidspartner. Du skal ha fått svar nå :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon

Mangedoblet pris

Omtale av  Stavros K. K

Har i grunnen alltid vært ganske fornøyd, men i løpet av de to siste årene har dessvere prisen økt ganske mye. Hadde i mange år strømavtale uten fastpris, og konkurransedyktig påslag per kw/t. I 2023 syvdoblet utgifter til strømselskapet seg, ved at avtalen ble endret til høyere påslag og med fastpris. I år økte de igjen prisene med over 20 %, egentlig uten begrunnelse. Jeg er skeptisk til at GEs kostnader har økt såpass mye mer enn alle andre de siste 12 månedene. Utgiftene til strømselskapet er det eneste man får gjort noe med. Selv om de utgjør en "liten" del av strømregningen, fikk jeg etter hvert avsmak på grunn av de relativt store prisøkningene. Jeg har snakket med kundeservice en gang på 10 år. Selv om det var en positiv opplevelse, rettferdiggjør det dessverre ikke prisøkningene for meg. Som følge av prisøkningene hadde jeg et lite håp om at appen skulle bli bedre, men synes egentlig ikke det. Så da satt jeg igjen med langt høye priser uten å få noe igjen for det. Har fortsatt godt inntrykk av selskapet, men nå er det dessverre bare Fjordkraft med god kundeservice.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
10.06.2024 11:17

Hei Stavros! Takk for din tilbakemelding, det er fint å høre at du har vært ganske fornøyd og har et godt inntrykk av oss. Vi opplever som alle andre økte kostnader, som påvirker våre priser. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre samt sikre en sunn og bærekraftig økonomi, er prisøkningen en nødvendighet. Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon

Best på kundeservice

Omtale av  Anne B. R. T

Har byttet tilbake til GE. Pris er alltid viktig. Men GE har den beste kundeservice. Viktig å få raskt svar, og ikke minst,slippe å forholde seg til roboter og talemaskiner!

Svar fra Gudbrandsdal Energi
10.06.2024 09:54

Hei Anne! Takk for hyggelige ord og velkommen tilbake :-) Vi er enige med deg; å snakke med ekte mennesker og få svar når man trenger det er veldig viktig! Det er derfor vi satser på mennesker som kan hjelpe deg :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon

Trygg avtale

Omtale av  Sjur M

Trygt og uten skjulte påpluss. Fin app til å følge med på...

Svar fra Gudbrandsdal Energi
10.06.2024 09:51

Hei Sjur! Takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på. Vi er glade for at du føler deg trygg som kunde, for det er veldig viktig for oss! Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Kjempefornøyd

Omtale av  Linda

Forutsigbart, enkel app å bruke. Fantastisk kundeservice hver gang man tar kontakt. Ett ryddig og trygt strømselsap.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
10.06.2024 09:45

Hei Linda! Tusen takk for fine ord! Vi er glade for å høre at du er kjempefornøyd, både med kundeservice og appen. At du anser oss som et ryddig og trygt strømselskap betyr mye for oss, for det er akkurat det vi både ønsker og skal være! Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon

Gudbrandsdal Energi er alltid billig og servicen er best

Omtale av  Morten E

Jeg er veldig fornøyd med Gudbrandsdalen energi! Alltid super behandling

Svar fra Gudbrandsdal Energi
10.06.2024 09:42

Hei Morten! Takk for flott omtale, det setter vi stor pris på! Det er veldig hyggelig å høre at du er veldig fornøyd :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon

Pris og rykte

Omtale av  Grethe L

Spot er vel best. Hørt at dere er best kåret i landet på pris

Svar fra Gudbrandsdal Energi
16.05.2024 14:26

Hei Grethe! Takk for god tilbakemelding. Slik markedet har utviklet seg, mener vi at spotpris er best ja :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon

Dere tar veldig godt vare på meg som kunde.

Omtale av  Jan E

Fantastisk kundeservice både på tlf og mail. Blir i godt humør av å snakke med dere. Lettfattelig app. Har vært kunde i flere år nå og har aldri angret på det.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
16.05.2024 14:14

Hei Jan! Tusen takk for fine ord, det setter vi stor pris på. Ikke minst blir vi både stolte og glade for å høre at du føler deg ivaretatt som kunde, for det er veldig viktig for oss :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon

Takker og bukker

Omtale av  Aud S. N. J

Jeg vil bare si hjertelig takk, for hyggelig og hjelpsom medarbeider, ved Gudbrandsdalen Energi. Jeg er ikke en gang bruker av selskapet, jeg henger fast hos NorgesEnergi, enda jeg ga beskjed om utflytting, 30.11 - 2023. Han jeg snakket med, fant ingen spor av den samtalen og oppsigelse av medlemskap. Huseier var ikke villig til å fylle ut skjemaet for utflytting. Han tok bilde av måleren og sa han skulle ordne det. (anonymisert navn), gjorde ikke det, så pass på dere andre som leier bolig av ham. Han er allerede dømt for svindel i entreprenør bransjen, mot et firma på Toten. Det sto jo i alle lokal avisene rundt Mjøsa. Mvh Aud Sissel N J

Svar fra Gudbrandsdal Energi
16.05.2024 14:18

Hei Aud Sissel! Takk for positiv omtale, det setter vi stor pris på. Vi er glade for å høre at du opplevde å få god hjelp av en av våre medarbeidere! Du er hjertelig velkommen som kunde hos oss, om det skulle passe en annen gang :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Best service og beste support!

Omtale av  Arve I. T

Fantastisk kundeservice, og best i klassen på å ivareta kunden

Svar fra Gudbrandsdal Energi
10.05.2024 09:58

Hei Arve! Tusen takk for gode ord :-) Vi er glade for å høre at du er fornøyd, og det er jo ekstra stas at du synes vi er best i klassen når det gjelder å ivareta kunden! Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon

Forrige
Side 1 av 46

Gudbrandsdal Energi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR