Meny

Gudbrandsdal Energi omtaler og erfaringer

4,3/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Utmerket
Brukervennlighet
Bra
2
av 107 innen
strømselskap
75%
anbefaler
Gudbrandsdal Energi
Filtrer omtaler
225
69
15
18
60
Sorter omtaler etter
Viser av 387 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gudbrandsdal Energi?
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Svak oversikt over timebasert strømpris i nåtid"

I GE sin app og på nett, finnes ikke egen oversikt over nåværende og kommende døgns strømpris, kun historisk. De henviser til Elvia. Dette bør en strømkunde få lettere oversikt/tilgang til.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
21.10.2021 17:17
Hei Tor! Takk for tilbakemelding! Vi har nok ikke klart å gi deg rett informasjon. Timeprisene for inneværende og kommende døgn finnes i den nye appen vår, samt her: https://www.ge.no/timepriser-spotpris-no1 Med vennlig hilsen Marius Sveipe Daglig leder
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Ustabil app"

Umulig å følge med på min daglige strømpris, har ofte problemer med å få fram dagsprisen på min side og i appen. Oppfatter ellers selskapet som seriøst.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Fornøyd"

Fornøyd med Gudbrandsdal energi, hatt i mange år og har ikke hatt noe grunn for å bytte ut disse.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
22.10.2021 08:59
Hei Marie! Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er glade for at du er kunde hos oss. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
"God informasjon og oppfølging fra GE"

Vi er veldig fornøyd med Gudbrandsdal Energi. De varsler når strømmen er svært dyr og kommer stadig med nyttig informasjon til forbruker.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
22.10.2021 08:44
Hei Bente! Takk for hyggelig omtale. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"God kundeservice"

God kundeservice, lett å få tak i, egen kundebehandler, God strøm avtale

Svar fra Gudbrandsdal Energi
22.10.2021 08:41
Hei Elle! Takk for hyggelig omtale. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Overfakturerte meg 2275 kr ila. 1 år og 3 mnd, før jeg oppdaget det og de betalte tilbake."

De sendte ikke varsel om prisendring, og overfakturerte meg fra Januar 2019 til Mars 2020. Måtte gjøre egen omstendelig utregning på hvor mye det kom på, og sendte dem krav om tilbakebetaling. GE svarte da: "Hei, Vi kan se at det dessverre ikke har gått ut varsel til deg ved prisendringen på Vinterspot 2019 den 01.02.19. Vi imøtekommer derfor kravet ditt med tilbakeføring av 2275,36 kr. Du hadde vedlagt en fin, grundig og oversiktlig utregning. Dette beløpet blir trukket fra på neste faktura. Fra 01.02.19 ble påslaget endret til 5,9 øre/kwh og er fortsatt gjeldende. Ingen fastbeløp. Har du ønske om å bytte avtale, kan jeg tilby deg spotprisavtalen GE Spotpris. Dette er en spotprisavtale med et påslag på 0,0 øre/kWh. Avtalen har et fastbeløp på 9 kr/mnd. El-sertifikater er inkludert. Avtalen har ikke krav om betalingsavtaler. Det garanteres at det ikke vil bli noen endring av påslaget de første 6 mnd. Ved eventuelle prisendringer i påslaget får kunden 14 dagers varsel. Les mer her: https://www.ge.no/stromavtale/gespotpris Du kan enkelt bytte via min side. Ønsker deg en fin dag :-) " Da gjorde de opp for seg. Ble flyttet over til GE Spotpris som hadde 0 øre/kWh påslag de første 6 mnd, men som deretter økte til 4.6 øre/kWh påslag etter det. Det er for øyeblikket en helt ok avtale i markedet ("svært billig" ifølge bytt.no, men ikke den billigste). Derfor får de 1 ekstra stjerne av meg. Så du må holde tunga rett i munnen, dobbeltsjekke regningen, og arrestere de når de eventuelt overfakturerer deg. Dette er ikke første selskapet som har gjort noe slikt (Har tidligere arrestert både NorgesEnergi og Agva, som fremstår som verstinger i bransjen). Dette er ikke tilfeldigheter, men en ukultur i bransjen. GE svarte: "Håper vi ikke skal komme opp i slike uheldige saker i fremtiden. Det er ikke vår intensjon å spekulere i slike tilfeller. Vi prøver etter evne å være tydelige på hva som gjelder og retter opp om vi har gjort feil." Så får du selv avgjøre hvorvidt det er troverdig.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
22.10.2021 08:37
Hei Magne! Takk for at du skriver til oss. Vi synes som deg at det får bli opp til leseren av denne anmeldelsen å vurdere hvorvidt vi har opptrådt på en kritikkverdig måte. Vi står fremdeles for det vi har sagt i mailen du refererer til, at vi ikke spekulerer i slike tilfeller. Vi er glade for at kundene våre tar kontakt og finner feil slik at vi kan unngå flere av dem i fremtiden. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Kunde hos dem i 15 år. Aldri noe tull"

Stort sett gode priser, aldri noe tull eller krangling med kundesupport. De har fremdeles mennesker i andre enden av linja. Ikke en robot som spør om masse tull. Heller ikke er de innpåslitne selgere som lover deg ditt og datt.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
22.10.2021 08:31
Hei Ole! Takk for trivelig omtale. Vi er veldig glade for at du er kunde hos oss. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Endelig fornøyd med strømselskap!"

Fornøyd med det meste. Ingen liten skrift som plutselig popper opp.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
22.10.2021 08:19
Hei Lene! Det setter vi stor pris på at du sier. Tusen takk for hyggelig omtale. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Meget god kundeservice."

GE har alltid de billigste avtalene. Ingen lokkepriser. Veldig oversiktlig.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
22.10.2021 08:19
Hei Andreas! Takk for hyggelig omtale. Det setter vi pris på. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Alle snakker om å ikke bli lurt av strømavtalen!! men Gudbrandsdal energi klarte nesten å gjøre ne"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kunde i snaue 3 mnd så fant jeg ut at de fakturerte meg for mangel på avtalegiro på 49,90kr i mnd selv om jeg la inn begge eller(e-faktura og avtalegiro)men bare e-faktura ble godkjent så regnet med at det holdt men det gjør det ikke :( Ringte kundeservice å sa jeg følte meg litt lurt men som hun sa det står med liten skrift i avtalepapirene så kunne ikke komme her å komme her..kort prosess med å bytte til Ishavskraft som ble glad for å få meg tilbake :)ps:De lover å ikke forsøke lure meg for de vil gjerne beholde meg som kunde ;)Dyre var dem også!!

Svar fra Gudbrandsdal Energi
22.10.2021 08:18
Hei El R! Det var trist å lese, sånn skal det ikke være. Ta gjerne kontakt med oss igjen hvis du ønsker at vi ser på saken din på nytt. Til informasjon er det kun et fåtall av våre avtaler som har disse kravene. I de tilfellene vil det stå tydelig merket på hjemmesiden ved bestilling av produkt og i avtalevilkårene som sendes til deg ved avtaleinngåelse. Den eneste avtalen jeg kan komme på som nå har dette kravet nå er Trumf-avtalen. Denne avtalen gir deg som kunde 225 kr i velkomstbonus og 2% av strømregningen utbetalt til Trumf-kontoen. Trumf-avtalen er en spotprisavtale med et påslag på 3,75 øre/kWh de første 6 mnd. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Er tilbake til GE"

Hadde GE i mange år og var godt fornøyd med det, men ble lurt over til Fjordkraft i forbindelse med flytting. Etter noe blanda erfaringer med det siste, er jeg nå tilbake i GE og er fornøyd både med pris og med oversiktlige produkter uten fiksfakseri.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
12.10.2021 11:26
Hei Lars! Takk for hyggelig omtale av oss. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Vår lokale leverandør!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig stabil leverandør. Hvi det en sjelden gang er strømbrudd, er de raskt ute og reparerer feil. Hvis det er vedliksholdsarbeid, varsler de alltid på forhånd.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
08.10.2021 09:05
Hei Wenke! Takk for hyggelig omtale. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Fornøyd med Gudbrandsdal Energi"
1 syns denne omtalen er nyttig

Beste strømbytte jeg har tatt siste 5 årene , fornøyd med avtalen og betingelsene.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
08.10.2021 09:05
Hei Jørn! Takk for hyggelig omtale. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Morten J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Tror ikke jeg finner en annen strømleverandør som er bedre"

De er veldig bra på kundebehandling. Ringer jeg får jeg svar med en gang. Har tlf abonnement gjennom dem og.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
04.10.2021 19:44
Hei Morten! Takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"seriøst selskap med gode priser"

Kan anbefales 😀 Har vært kunde der siden 2017 ingentig å utsette.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
01.10.2021 10:26
Hei Gunnar! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Tilfreds"

Ytelse og pris er meget bra. Har ofte sammenlignet med andre leverandører. Kan fastslå at jeg har en meget god strømavtale!

Svar fra Gudbrandsdal Energi
28.09.2021 13:52
Hei Terje! Takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Strilaulv
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Svært fortnøyd"

Oversiktlig faktura og grei app. Ingen overraskelser på regning, og ingen dyre tillegg på spotpris

Svar fra Gudbrandsdal Energi
28.09.2021 13:51
Hei Strilaulv! Takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Thomas A. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Meget bra"

Veldig fornøyd! Lav pris og god kundeservice. Anbefales!

Svar fra Gudbrandsdal Energi
27.09.2021 13:08
Hei Thomas! Takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Arne M. Y
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Jeg er fornøyd med kontakt til GE og har ikke tenkt å skifte leverandør ennå"

Jeg liker kontakt med GE på grunn av firmaets høye grad av tilsendt informasjon

Svar fra Gudbrandsdal Energi
27.09.2021 13:08
Hei Arne! Takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Strøm"

Ryddig og greit selskap med greie priser så jeg er godt fornøyd

Svar fra Gudbrandsdal Energi
27.09.2021 13:07
Hei Odd! Takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Strøm uten styr"

Strømmen renner inn, billig sammenlignet med andre er det også. Fått god hjelp da det var noe småtteri for noen år siden, ellers har det vært et knirkefritt kundeforhold slik det skal være.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
23.09.2021 15:50
Hei Anders! Takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Godt fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har en bra app der det er mulig å følge med på ulike avtaler og svært lett å bytte strømavtale hos Gudbrandsdal skulle de komme med en gunstigere avtale.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
23.09.2021 15:50
Hei Arild! Takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"fornøyd kunde"

Så langt fornøyd, Kundesenter som faktisk svarer 😊

Svar fra Gudbrandsdal Energi
23.09.2021 15:50
Hei Per! Takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Fornøyd"

Lett å administrere kundeforholdet. Meget god og selvforklarende App.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
23.09.2021 15:50
Hei Arild! Takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"God kundebehandling"

Har bare gode erfaringer med selskapet. Var i kontakt med selskapet i sommer og fikk anbefalt den avtalen jeg nå har. Oppfatter den som en bra avtale.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
23.09.2021 15:50
Hei Rolf! Takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Gudbrandsdal Energi strømpriser
Alle strømpriser
Bytt til Gudbrandsdal Energi
SJEKK OM GUDBRANDSDAL ENERGI KAN LEVERE STRØM TIL DEG
OSLO
Gudbrandsdal Energi leverer strøm til OSLO
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
16 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Spotpris
Timespot - Gudbrandsdal Energi
387 omtaler
Langvarig spotavtale (24 mnd)
Etterskuddsvis fakturering
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 447 kr /mnd
108,55 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Fastpris 1 år
Fastpris - Gudbrandsdal Energi
387 omtaler
Etterskuddsvis fakturering
12 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
1 469 kr /mnd
110,18 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Fastpris 3 mnd
Fastpris - Gudbrandsdal Energi
387 omtaler
Etterskuddsvis fakturering
3 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
1 976 kr /mnd
148,18 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Pristak
Variabel pris - Gudbrandsdal Energi
387 omtaler
Variabel pris
Etterskuddsvis fakturering
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
2 096 kr /mnd
157,18 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR