Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
Fjordkraft
2.2
1 309 verifiserte omtaler

Fjordkraft omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Fjordkraft opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
1 309 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#85
Forferdelig
Fjordkraft er rangert
#85 av 88 strømselskaper
28%
Dårlig
28% anbefaler Fjordkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 309 omtaler om Fjordkraft

FILTRER OMTALER
207
153
96
127
726
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft
Fjordkraft har 1 309 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dobbel prisøkning

Omtale av  M

Har variabel strømpris. På kort tid har har fått 2 mail at min pris vil stige men nesten det dobbelte på 14 dager. Pris fra 159 øre til 279 øre. Hårreisende prisøkning på kort tid😡😡😡

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:28

Hei Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Fordelen med variabelavtalene er at de gir en kjent, forhåndsdefinert pris gjennom døgnet, slik at man ikke behøver å ta hensyn til timespristopper. Prisendringer varsles 14 dager i forveien, på e-post og/eller SMS, i tillegg til Min side, slik at kundene har tilstrekkelig tid til å bytte produkt, avtaletype eller strømleverandør. Variabelprisene følger spotprisen/markedsprisen trinnvis. Det vil si at den ikke øker like raskt som markedsprisen når vi får brå prisoppganger, men den settes heller ikke ned like fort når vi spotprisen synker. Det gir økt forutsigbarhet sammenlignet med en spotprisavtale der strømprisen endres hver time, og er en slags mellomting mellom spot og fastpris. Til forskjell fra fastpris er det ingen bindingstid på variabelavtaler. Du kan alltid endre din strømavtale på min side på Fjjordkraft.no. Ta også gjerne kontakt med vårt kundesenter for gjennomgang av din strømavtale, så finner vi den avtalen som passer deg best i den markedssituasjonen vi er i . Vennlig Hilsen, Fjordkraft.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Rævva bedrift

Omtale av  Torill

Håpløs kundehåntering, apper som ikke fungerer, umulig å få kontakt med dem😡

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:28

Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan. Vi setter veldig pris på slike tilbakemeldinger så vi kan fortsette å jobbe med å forbedre oss. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Kun prisen jeg ikke er fornøyd med, men nå er det markede som avgjør detteOK mef

Omtale av  Eldfrid F

OK med App som viser det jeg ønsker. Har mobil abb i samme selskap . Bruker Appen daglig for sjekk av strømpris . Ønskelig med ca pris noen dager fremover , for å se når det lønner seg å være forsiktig med strømbruk 😄

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:28

Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Fungerer ikke

Omtale av  Daniel

Har nå vært kunde i snart en uke. Men tilgang til Mine Sider og mobilappen kan jeg bare glemme! Systemet sier jeg ikke finnes, og kundesenteret viser ingen interesse i å løse problemet. Jeg kan ikke si at dette har vært en god kundeopplevelse!

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:28

Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å hjelpe kundene våre som er i kontakt med oss så godt vi kan. Jeg vet at vi hadde noen tekniske utfordringer med Min side og app innlogging en periode, men dette er rettet nå. Forsøk gjerne å logge inn igjen nå. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Prøver seg på lureri hele tiden

Omtale av  Terje L

Inngikk avtale om 3 måneders garanti på 99 øre. Etter to uker forsøkte de å heve prisen til 149 øre. Det ble stoppet. Etter 3 måneder går max-prisen ut og de setter oss automatisk til 229 øre samtidig som de reklamerer for 159 øre garantipris.. ikke stol på dette selskapet 😂

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:28

Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dyrt selskap

Omtale av  Heidi

Lite oversiktlig og vanskelig å finne ut hva du direkte betaler til enhver tid. Selskapet er dyrt!

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:28

Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Vingler mye med pris.

Omtale av  Wiggo

De er vanskelig å forholde seg til. De varierer mnd pris på strøm noe enormt. Juli-des 2021 fra 549,til 1499 i mnd pris. Bor i nord å forstår ikke denne økningen. Føles som man betaler etter priser sør i landet. Helt uakseptabelt,å vurderer å kutte De ut.

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:28

Hei Vi følger markedsprisene og hvor du bor bestemmer prisen. Siden jeg ikke kjenner til din sak spesifikk, så blir det vanskelig å si noe om hvorfor du har fått en økning fra 549,- til 1499,- Men jeg tolker deg dithen at du har tjenesten Full Kontroll. Full Kontroll er en betalingstjeneste du bestiller i tillegg til den avtalen du allerede har for å jevne ut strømutgiftene gjennom året. Vi beregner beløpet ut fra hvor mye strøm du vanligvis bruker - forventet årsforbruk delt på 12. Det betyr at hvis det viser seg at du bruker mer strøm enn forventet vil vi etter hvert også oppjustere det faste månedsbeløpet. Dette gjør vi for at den totale summen du betaler gjennom året skal bli riktig. Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med vårt kundesenter så kan vi se på din avtale med oss Vennlig Hilsen, Fjordkraft

Fjordkraft har 1 309 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft mener

Fjordkraft

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR