
De legger til en forsikring ( trippelgaranti ) uten samtykke fra kunde som de trekker ca 49kr per mnd ( 1,5kr dagen )
Appen er lettnavigert,og intuitiv. Eventuelle spørsmål blir besvart på en forståelig måte. Eget regnskap på hver måler som er lett å separere fra hverandre.
Jeg byttet vekk fra fjordkraft for litt over en mnd siden. Da ringte selvsagt fjordkraft med et tilbud for å få meg til å bli værende som kunde. Avtalen jeg fikk tilbud var så god at jeg valgte å bli, lite visste jeg om at prisene jeg fikk oppgitt kun varte i en mnd. Selgeren la også på flere ekstra tjenester som jeg ikke ble informert om. Jeg har selvfølgelig byttet fra fjordkraft igjen og kommer aldri til å bli kunde der igjen. Styr unna!
De gjør nå om den avtalen jeg hadde . Da regner med den i 6 måneder og da regner jeg med at den blir med påslag . Har nå vært uten det tidligere , til jeg merket meg det , og bestilte på nytt!
Penser deg inn på dyre straumavtalar. Er fyrste som set opp prisen og soste som set ned. Dette er og straumlevrandøren for deg, om du ønskjer daglige sms med reklame, men krevjer at du loggar deg på nettsia deira for å sjå prisendringar.
Når jeg har fått 2.50 i påslag og 12 kr. På måned av et konkurrerende leverandør er min avtale mye dårligere.
Fjordkraft har fungert godt for oss. Lite å klage på. Litt rot med administrasjon av kundeforhold fordi både min kone og jeg ønsker å ha innsikt i dette. Ikke så elegant som vi kunne ønske oss. Dog fikk vi god forklaring på hvordan vi skal løse dette. Test av strømavtale ga oss betryggende bekreftelse på at fjordkrafts selgere har solgt oss den beste avtalen
Endte opp med strømregning på neste 5000 for februar. Ligger vanligvis på ca 2000. Et helt sinsykt prishopp..