Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert mai 2024
Fjordkraft
2.2
1 312 verifiserte omtaler

Fjordkraft omtaler og erfaringer

Negativ trend

Fjordkraft opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
1 312 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#85
Forferdelig
Fjordkraft er rangert
#85 av 88 strømselskaper
28%
Dårlig
28% anbefaler Fjordkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 312 omtaler om Fjordkraft

FILTRER OMTALER
207
153
98
127
727
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft
Fjordkraft har 1 312 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig avtale med lang bindingstid og vanskelig oppsigelse

Omtale av  Finn B

Avtalen Spotpris med forvaltning har vært dårlige enn spotpris i hele perioden. Appen har bra funksjonalitet, men det er ikke mulig si opp avtalen via appen. Vær obs på 3 mnd bindingstid. Masse ubrukelige medlemsfordeler og tydeligvis mange organisasjoner og lag som får bedre tilbud enn «vanlige» folk

Svar fra Fjordkraft
13.02.2024 13:11

Hei Finn. Takk for din tilbakemelding. Kjekt å høre at du liker appen vår! Angående oppsigelse av avtalen "Spotpris med Forvaltning", så er det et godt innspill at det skulle vært mulig å melde oppsigelse via app! Tar det videre internt. Tross gode forvaltningsresultater i 12 av 12 måneder i 2022, ble år 2023 dessverre preget av noe dårligere resultater. Det ser derimot ut å ta seg opp fra januar av i år, så vi håper det er trenden fremover. Gjerne kontakt oss på tlf.23006100, så skal vi være behjelpelig med å starte oppsigelsestiden, samt se på andre strømavtaler som kan være aktuelle for deg. Vennlig hilsen Camilla, Fjordkraft.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Lureri

Omtale av  Rolf

Snakka med selger. Gikk for annet selskap fikk allikevel regning på 29,12 Hva skjer?

Svar fra Fjordkraft
13.02.2024 13:06

Hei Rolf, Takk for din tilbakemelding. Siden jeg ikke har mulighet til å se kundeforholdet ditt her, er det litt vanskelig å si hva som er fakturert. Du kan gjerne ta kontakt med oss på telefon 23006100, slik vi kan undersøke fakturaen du har mottatt fra oss. Vennlig hilsen Line, Fjordkraft

Strøm og mobil

Omtale av  Jan K

Har vært kunde hos dere siden år 2011. Stor sett fornøyd, men er blevet dyre og dårlig service. Pluss deres mobil også er blevet dårlig etter dere byttet til Telia. Har nå kun halv dekning på mobilen i Sandefjord hvor tidligere i hadde avtale med Telenor hadde jeg full dekning. Og det verste man fikk ingen informasjon om dette. Så jeg har besluttet for og bytte leverandør på begge strøm og mobil.

Svar fra Fjordkraft
13.02.2024 16:04

Hei, Jan K! Takk for tilbakemelding. Vi beklager at du har denne opplevelsen med oss. Vi ønsker alltid å yte best mulig service for våres kunder. Gjerne ta kontakt med vårt kundesenter så vi kan se på avtalen din med deg! Telia jobber kontinuerlig med utbygging av nettet for å gi så god dekning som mulig, til så mange som mulig, men vi anerkjenner at det er noen områder som faller utenfor. Vi håper dette endres med tiden. Vennlig hilsen Miriam, Fjordkraft

En tid for alt

Omtale av  Ter G

helt grei avtale da jeg haddemobil avtale med de også men no har de ikke fulgt med i timen så det er andre selskap som er billigere

Svar fra Fjordkraft
13.02.2024 10:57

Hei Ter, Takk for din tilbakemelding! Gjerne ta kontakt med vårt kundesenter så kan vi se litt på avtalen din, om du ønsker det :) Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft

Sjekk heller selv!

Omtale av  Knuterik

Det er bedre å sjekke strømpriser selv. Får bedre avtaler av å gjøre egne undersøkelser. Fjordkraft ringte meg 14 ganger (Jeg overdriver ikle dessverre..) etter at jeg sa jeg ikke var interessert.

Svar fra Fjordkraft
05.02.2024 16:00

Hei, Knut Erik Jeg beklager så mye for for dette. Jeg skal ta dette videre, og vi ønsker selvfølgelig ikke at det skal være slik. Vi hadde satt stor pris på om du kunne tatt kontakt med kundesenteret vårt på 230 06 100, slik at vi kan ordne dette for deg. Ønsker deg en fin dag. Vennlig hilsen Marielle, Fjordkraft

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Utnyttet meg i en vanskelig situasjon

Omtale av  Birgitte S

De satte meg på den dyreste fastprisavtalen i en svært vanskelig situasjon.

Svar fra Fjordkraft
06.02.2024 09:24

Hei, Birgitte! Takk for din tilbakemelding. Nå kan vi dessverre ikke se ditt kundeforhold her hos oss, men hvis du ønsker at vi hjelper deg med å bytte avtale eller mer informasjon er det bare til å kontakte oss på tlf: 23006100. Vennlig hilsen Morten, Fjordkraft

Gode betingelser

Omtale av  Tanja S. R

Dette har vært en god avtale som nå blir betraktelig dyrere.

Svar fra Fjordkraft
02.02.2024 11:13

Hei Tanja, Takk for din tilbakemelding! Nå vet jeg ikke hvilken avtale du har, men om du tar kontakt med oss så skal vi hjelpe deg med å finne den riktige avtalen for deg. Du når oss på 23006100 mellom 09:00 - 16:00 alle hverdager. Vennlig hilsen Morten, Fjordkraft

Fjordkraft har 1 312 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft mener

Fjordkraft

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR