Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert mai 2024
Fjordkraft
2.2
1 312 verifiserte omtaler

Fjordkraft omtaler og erfaringer

Negativ trend

Fjordkraft opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
1 312 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#85
Forferdelig
Fjordkraft er rangert
#85 av 88 strømselskaper
28%
Dårlig
28% anbefaler Fjordkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 312 omtaler om Fjordkraft

FILTRER OMTALER
207
153
98
127
727
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft
Fjordkraft har 1 312 verifiserte omtaler på Bytt.no

Utnyttet meg i en vanskelig situasjon

Omtale av  Birgitte S

De satte meg på den dyreste fastprisavtalen i en svært vanskelig situasjon.

Svar fra Fjordkraft
06.02.2024 09:24

Hei, Birgitte! Takk for din tilbakemelding. Nå kan vi dessverre ikke se ditt kundeforhold her hos oss, men hvis du ønsker at vi hjelper deg med å bytte avtale eller mer informasjon er det bare til å kontakte oss på tlf: 23006100. Vennlig hilsen Morten, Fjordkraft

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Gode betingelser

Omtale av  Tanja S. R

Dette har vært en god avtale som nå blir betraktelig dyrere.

Svar fra Fjordkraft
02.02.2024 11:13

Hei Tanja, Takk for din tilbakemelding! Nå vet jeg ikke hvilken avtale du har, men om du tar kontakt med oss så skal vi hjelpe deg med å finne den riktige avtalen for deg. Du når oss på 23006100 mellom 09:00 - 16:00 alle hverdager. Vennlig hilsen Morten, Fjordkraft

Ufattelig dårlig

Omtale av  Jon

Dyre påslag. Men aller viktigst: dårlig service og tullete tilbud (reklame for 3djepart) i appen.

Svar fra Fjordkraft
31.01.2024 11:26

Hei, Takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å dele dine tanker med oss. V beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med våre priser og kundeservice. Dine synspunkter er viktige for oss, og vi skal se nærmere på reklamen i appen Vi jobber kontinuerlig med å forbedre både våre priser og tjenester, og setter pris på din tilbakemelding. Takk igjen for at du tok deg tid til å skrive til oss, ta gjerne kontakt med vårt kundesenter om det er noe vi har misforstått. Vennlig hilsen Jonathan, Fjordkraft

Fjordkrafts måte og lure kundene på.

Omtale av  Jan

Har tegnet en avtale forutsigbar 70 uten binding og oppsigelse i 2022. Men luringene har klart og bake inn en løsning som en må betale seg ut av sikringen dem har gjort. Koster over 4000,- da hvor et brudd hadde kostet 3000,- Denne avtalen var ingått for og kunne få en forutsigbarhet i strømmen men det viser deg at dette er en måte for dem og kunne fortsett sin mafia virksomhet. Styr unna Fjordkraft og måten dem driver på. Bare lureri :(

Svar fra Fjordkraft
30.01.2024 10:37

Hei Jan! Takk for din tilbakemelding. Ser at dette gjelder en bedriftsavtale som vi ikke har innsyn i her. Ta gjerne kontakt med kundeservice på telefonnummer 23 00 61 00, så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Vennlig hilsen Madeleine, Fjordkraft

Billig og bra selvskap

Omtale av  Bilal F

Beste selvskapt jeg har vært i. De siste 10 årene har jeg vært trofast kunde.

Svar fra Fjordkraft
26.01.2024 11:22

Hei Bilal. Tusen takk for den fine tilbakemeldingen fra deg! Ønsker deg en fin helg :-) Vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Dyrt med spot pris

Omtale av  Yericka R

Prosent har økt veldig mye , jeg klarer ikke å betale så mye.

Svar fra Fjordkraft
22.01.2024 13:41

Hei, Takk for din tilbakemelding! Det er trist at du mener at prisene har økt mye. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice. Da kan vi se over avtalen din og kanskje tilby deg en billigere avtale. Hører fra deg! Mvh Frank Fjordkraft Kundeservice

Dyre og skjulte gebyrer

Omtale av  Stian

Valgte Fjordkraft via megler etter boligkjøp. Det angrer jeg på nå. Når jeg mottok den første fakturaen, mottok jeg papirfaktura. Da fikk jeg gebyr på 49,-. Jeg hadde aldri gitt samtykke om å motta papirfaktura eller en gang blitt opplyst om valget. Selvfølgelig har de papirfaktura som standard... Følte med lurt. Fra før av har jeg allerede aktivert "Motta eFaktura overalt" under "Alltid efaktura" i Vipps innstillingene. Denne skal gjelde for alle nye bedrifter man oppretter avtaler med. Burde ikke vært vanskelig for Fjordkraft dette her. I tillegg til dyrt påslag, kom det månedlig gebyr på 49,- for selve spotpris avtalen. Ble fort dyrt. Jeg blir ikke å bruke Fjordkraft noe mer.

Svar fra Fjordkraft
19.01.2024 14:41

Hei Stian! Takk for din tilbakemelding. Endringen i finansavtaleloven fra 1. januar 2023 krever at man ikke kan kreve høyere fakturagebyr enn det som er faktiske kostnader ved å sende ut. Gebyret på 49 kroner gjenspeiler våre kostnader i forbindelse med dette. Vi analyserer nå videre egne kostnader knyttet til papirfaktura. Vi kommer til å redusere gebyret, men det er for tidlig å si hva det nye papirfakturagebyret vil bli. Det er dessverre slik at de økte kostnadene ellers i samfunnet treffer oss på samme måte, og da er vi nødt til å ha disse prisene for drive en sunn forretning og samtidig videreutvikle verktøy som hjelper våre kunder å redusere sitt forbruk og faktura. Vennlig hilsen Miriam, Fjordkraft

Fjordkraft har 1 312 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft mener

Fjordkraft

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR