Fortum har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med avtalen min!Bra pris og god service!👍
Hei Ulrika, takk for at du deler din tilfredshet med oss:) Vi er glade for at vi har innfridd dine forventninger! Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
I romjula 2024 ble vi tatt som kunder av Fortum fra daværende strømselskap uten noe form for samtykke fra oss. Dette oppdages kun gjennom mail fra daværende selskap som sier vi har byttet, noe vi ikke har samtykket til. At denne kuppingen gjøres på røde dager, synes vi var såpass frekt, ettersom det ikke ble gitt noe informasjon om hvilket strømselskap vi hadde på det tidspunktet. Om dette er etter lovverk, skal undersøkes.
Hei, tusen takk for din tilbakemelding. Vi registrerer aldri noen som kunde uten skriftlig bekreftelse. Vi følger strenge retningslinjer for dette, og ønsker å undersøke hva som har skjedd i ditt tilfelle. Vi hadde satt stor pris på om du kontakter oss direkte på kundeservice@fortum. com eller 21494949, da kan vi nøste opp i saken. Vi ser frem til å høre fra deg! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Så langt ikke fornøyd☹️ Prøver å få tilsendt manglende fakturaer til ny Gmail adresse. Ennå ikke mottatt. Kan ikke være så vanskelig å endre en e-post adresse. Hører fra dere!
Hei Arne, tusen takk for tilbakemeldingen. Det er leit å høre du ikke fikk fakturakopier tilsendt ved første kontakt. Dette skal vi selvsagt kunne hjelpe deg med. Kontakt oss direkte på 21494949, så kan vi hjelpe deg i saken med en gang. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Appen gir god oversikt over priser og forbruk time for time
Hei Morten, vårt mål med appen er at den skal være brukervennlig, å gi våre kunder god oversikt over eget forbruk. Vi setter derfor stor pris på din tilbakemelding vedrørende dette. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg er inne på Fortumappen hver dag for å sjekke strømprisen. Rett etter kl. 15.00 går jeg inn for å sjekke prisen for neste dag. Da er det lett å planlegge hva jeg skal gjøre når. Sparer strøm for meg selv og samfunnet.
Hei Kari, tusen takk for omtalen. Det er flott å høre du er fornøyd med appen og at den brukes aktivt i din hverdag. Det er fint å høre vårt arbeid med appen er nyttig for våre kunder. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Så lenge alt fungerer grei er jeg fornøyd, men som nevnt ønsker jeg p skjønne mer hvordan bruke mindre strøm og særlig på hytta.I leiligheten jeg bor er det vannbåren varme
Hei Gunn, tusen takk for fin omtale. Gjerne kontakt vårt kundesenter for tips for å redusere strømforbruk på din hytte. Du kan også finne nyttige sparetips i appen. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Flink kundebehandler som ga oss god informasjon om ilike produkt
Hei Odd, vi setter stor pris på din tilbakemelding. Det er flott å høre du fikk god informasjon om våre produkter. Vårt mål er å gi alle våre kunder mest mulig kunnskap om sitt kundeforhold, og hvilke produkter vi kan tilby. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm