Fortum har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Så lenge alt fungerer grei er jeg fornøyd, men som nevnt ønsker jeg p skjønne mer hvordan bruke mindre strøm og særlig på hytta.I leiligheten jeg bor er det vannbåren varme
Hei Gunn, tusen takk for fin omtale. Gjerne kontakt vårt kundesenter for tips for å redusere strømforbruk på din hytte. Du kan også finne nyttige sparetips i appen. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Flink kundebehandler som ga oss god informasjon om ilike produkt
Hei Odd, vi setter stor pris på din tilbakemelding. Det er flott å høre du fikk god informasjon om våre produkter. Vårt mål er å gi alle våre kunder mest mulig kunnskap om sitt kundeforhold, og hvilke produkter vi kan tilby. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Triggere for meg,ikke stor forskjellige på pris og for hele åre.
Hei Svetlana, tusen takk for at du har valgt oss som din strømleverandør. Vi setter stor pris på tilliten og skal gjøre vårt beste for å leve opp til forventningene dine. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Hadde spørsmål om faktura og jeg fikk de svarene jeg håpet på
Hei Roger, så hyggelig å høre! Det er akkurat dette vi jobber for hver dag- å gi kundene våre god hjelp når de trenger det. Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Alltid god kundeservice , greie avtaler som dere er flinke til å forklare kundene
Hei Oddvar, så kjekt å høre du er fornøyd! Det er slike tilbakemeldinger som motiverer oss til å fortsette den gode jobben. Tusen takk:) Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Lang oppsigelsestid, og de fakturerer for masse tilleggsprodukter som jeg ikke ønsker. Arrogant når jeg tar kontakt. Vanskelig å få avsluttet disse tilleggsproduktene også, og man føler seg utnyttet og lurt.
Hei Trond, tusen takk for din tilbakemelding. Oppsigelsestiden skal være informert ved inngåelse av avtalen, og vi beklager om dette ikke har vært klart nok. Gjerne kontakt oss direkte på [email protected] så kan vi undersøke dokumentene som ble sendt ut til deg. Når det gjelder tilleggstjenester, kan du kontakte oss direke på epost eller telefon 21494949, så hjelper vi deg med å avslutte de tjenestene du ikke lengrer ønsker å benytte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Kjempefornøyd med dere, bestandig hjelp å få når jeg ringer til dere .
Hei Wenche, vi jobber hardt for å gi alle kunder en god opplevelse, og det er alltid motiverende å få høre at vi lykkes. Tusen takk for at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm