Meny

Fortum strømpriser

Skriv omtale
Bytt til Fortum
SJEKK OM FORTUM KAN LEVERE STRØM TIL DEG
OSLO
Fortum leverer strøm til OSLO
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Netto
Timespot - Fortum
105 omtaler
Prisen varer i minimum 6 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura
193 kr
11,59 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Variabel
Variabel pris - Fortum
105 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura
498 kr
29,90 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Fortum omtaler og erfaringer
2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
96
av 102 innen
strømselskap
30%
anbefaler
Fortum
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Lurer folk til og bekrefte"

Svigermor fikk telefon fra dette selskapet, og ho fikk forståelsen av at ho måtte flytte strømen over til dem. Men usikkerheten gjorde at hun ville ha dette sendt i posten. Ja, det var ingen problem sa selgeren. Jeg sender deg ei melding, så bekrefter du bare med "OK", så ordner det seg. Og det gjorde ho. Så fikk ho senere en SMS der dem takket for at hun var blitt kunde og ba om epost-adressen sånn at dem var oppdatert. Nå er vi bare spent på hva dette koster i kroner. Bare og svarteliste dette firmaet. Blir og ringe i morra og få dette endret på. Makan til frekk oppførsel.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Skam dere"

Dere er de mest useriøse strømleverandør jeg har opplev i mitt liv. De utgir seg for å være superhyggelige og super hjelpsom, men det varer en liten stund- Plutselig er de økt trippelpris og folk som sitter og smatter på tyggegummi når du ringer ufin og arrogante bøller. SKAM DERE!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Frekke på telefonen etter at jeg har byttet til et annet el selskap. Ønsket å få meg tilbake som kunde, men reagerte med å være frekk på telefonen når jeg ikke var interessert i å oppgi hvilket selskap jeg benytter nå, for deretter på slenge på røret.

Knut N. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
"Regning uten avtale"

Har ikke avtale med Fortum, får regning likevel. Fortum har kontaktet samboer, mens avtalen med Lyse energi sto i mitt navn.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Ble lurt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fikk strømselger på døra som solgte meg Fortum Skredderstrøm. Etter endt prøveperiode på 30 dager skulle jeg få en mail med anbefaling på strømavtale, men da skulle jeg i følge selger ringe inn for å be om avtalen som heter Strømdeal i stedet. Fikk mail med anbefaling om en avtale med variabel pris i går, ringte derfor inn i dag for å be om Strømdeal. Kundeservice kunne da informere om at det er flere måneder siden dere sluttet å tilby Strømdeal. Enten har de en dørselger som lyver til kunder, ellers så er det en svikt i informasjonsflyten ut til dørselgerene. Jeg har nå gått tilbake til min gamle strømleverandør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Rimelig og seriøs strømleverandør"

Fikk en avtale som heter Aktiv bedrift. Ser allerede nå etter 3 mnd at jeg har omtrent halvert kostnadene på strømforbruket mitt. Hyggelige folk som jobber i kundeservice. Anbefales!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dyrt, skjulte kostnader, kundeservice er elendig"

Vært dyrt fra dag 1. Lik pris hele året var beskjeden jeg fikk. De skrudde opp pris fra 500 til 1200 løpet av 4mnd. Sender faktura etter bytte på over 2000kr for strøm jeg alt har betalt for, utestående. Helt elendig kundeservice også. Sendt Mail om og få lade rabatt på el bil som står på siden dem. Ikke svar på Mail jeg januar, heller ikke noe svar på Mail der jeg purret på de. Ikke noe lade rabatt har jeg fått heller. De tegner også andre avtaler inn som jeg verken har sagt ja til eller fått noen info om. Uten og gi beskjed la de til trygg hverdag og grønt valg. Ok er 3kr dagen men hvem har godkjent det? Ikke jeg. Penger for produktet jeg verken har bestilt eller godkjent skal de ha. Burde vært anmeldt for og drive butikk på denne måten

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Veldig fornøyd!!"

Har nå brukt Fortum i 4 måneder etter å ha byttet fra Fjordkraft og merker veldig stor forskjell på pris. Hvis jeg lurer på noe er kundeservice utrolig hyggelig og lett tilgjengelig. Kan anbefales på det sterkeste!

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR