Meny

Fortum strømpriser

Skriv omtale
Bytt til Fortum
SJEKK OM FORTUM KAN LEVERE STRØM TIL DEG
OSLO
Fortum leverer strøm til OSLO
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
16 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Fortum OBOS Medlemsstrøm
Timespot - Fortum
250 omtaler
Langvarig spotavtale (12 mnd)
Etterskuddsvis fakturering
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
2 973 kr /mnd
222,95 øre/kWt
Detaljer
Sammenlign
Ikke samarbeid
Fortum NAF Medlemsstrøm
Timespot - Fortum
250 omtaler
Langvarig spotavtale (12 mnd)
Etterskuddsvis fakturering
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
2 993 kr /mnd
224,45 øre/kWt
Detaljer
Sammenlign
Ikke samarbeid
Fortum Marked
Timespot - Fortum
250 omtaler
Kortvarig spotavtale (6 mnd)
Etterskuddsvis fakturering
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
3 013 kr /mnd
225,95 øre/kWt
Detaljer
Sammenlign
Ikke samarbeid
Fortum Smartlading
Timespot - Fortum
250 omtaler
Langvarig spotavtale (12 mnd)
Etterskuddsvis fakturering
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
3 042 kr /mnd
228,13 øre/kWt
Detaljer
Sammenlign
Ikke samarbeid
Fortum Strøm
Timespot - Fortum
250 omtaler
Kortvarig spotavtale (6 mnd)
Etterskuddsvis fakturering
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
3 078 kr /mnd
230,87 øre/kWt
Detaljer
Sammenlign
Ikke samarbeid
Fortum Stabil
Variabel pris - Fortum
250 omtaler
Variabel pris
Etterskuddsvis fakturering
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
4 018 kr /mnd
301,33 øre/kWt
Detaljer
Sammenlign
Ikke samarbeid
Fortum omtaler og erfaringer
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
101
av 101 innen
strømselskap
21%
anbefaler
Fortum
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Vurderer å bytte selskap
"Kort erfaring overført fra Hafslund"

Har kort erfaring for vurdering. Virker bra vedr. kundeservice og min side app.

Bjørn N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Villende markedsføring i salg. Elendig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kona ble oppringt av selger derfra som lovet en avtale uten månedsgebyr, påslag og statlige avgifter første 2 mnd. Når vi spør om prisoversikt får vi beskjed om at den får vi når vi aksepterer avtalen og at vi kan bruke angreretten dersom vi ikke er fornøyde. Kona går på, men vi ser jo i ettertid at statlige avgifter blir lagt på nettleia, og ikke selve strømmen. Benytter angrerett, men de evner ikke å registrere, slik at jeg må benytte 2 dagers oppsigelse for å komme tilbake til mitt opprinnelige selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"lik betalling"
1 syns denne omtalen er nyttig

norges dårligste strøm selskap som finnes størrste svindla i norge lurer kundene sine bevist kommer med villende å sier at dem skal billigere strøm alt det dem sier er bare jug.

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Lik pris avtale. Styr unna."

Fortum får det til å se ut som dette er en fastprisavtale. Skal du forsette å være kunde hos Fortun så hold deg til Spot-avtale og dropp " Lik pris" - tullet.(Da vet du aldri hva sluttprisen blir.)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Har byttet selskap
"Mye små tillegg"

Var ikke klar over tilleggene på forhånd. Alt i alt ikke en billig avtale!

Wenche L
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Helt grei avtale"

Fortum Obos, grei avtale. Ingen skjulte påslag og en av de beste spor avtaler. Bra app for å følge forbruket og kostnader.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Lurer eldre til de dyreste strømavtalene"

Det de driver med er på grensen til ulovligheter. Lurer eldre uten skikkelig språk over telefonen til de dyreste strømavtalene. Når vi fikk hjulpet vår far til å bytte leverandør så han kunne gå fra å betale nesten 3000kr i strøm til 300kr, så ringer de han igjen å setter opp ny avtale hos de som er like dyr! Enhver oppegående person forstår når de prater med min far at han ikke er i stand til å ta en slik avgjørelse! Ikke minst at han ikke klarer å si fulle setninger! Dette er så umoralsk som man får det og ekstremt uprofesjonelt! Vi har sendt de skriflig beskjed om at han ikke er i stand til å gjøre dette over telefonen, men likevel lurer de seg tilbake. Han er også reservert mot telefonsalg.

Harald A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Kommer ikke inn, har stengt meg ute."

Kommer ikke inn.Vil ikke godta at vi har felleseie,så jeg måtte tilkalle advokat.Har enda ikke sett om det har hjulpet.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR