Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
Å Strøm
3.1
347 verifiserte omtaler

Å Strøm omtaler og erfaringer

Ingen trend

Å Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
347 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#38
Middels
Å Strøm er rangert
#38 av 88 strømselskaper
58%
Bra
58% anbefaler Å Strøm
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 347 omtaler om Å Strøm

FILTRER OMTALER
131
66
31
21
98
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Å Strøm
Å Strøm har 347 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fullstendig elendig

Omtale av  Uffe L

Fullstendig Elendig. Brukte 4mnd på å misslykke å overføre meg til dem. Tapte masse penger og enda mere tid. Ble ringt opp i februrar, de greide ikke helt til slutten av juni å overføre meg til dem. Ringte dem 10-15 ganger og purret, sa de skulle fikse det det med en gang. Værste jeg har vært med på. Annbefalles å holde seg unna, hvis ikke du liker å kaste bort tid og penger

Svar fra Å Strøm
20.08.2019 14:42

Hei Uffe L. Vi beklager at du har hatt denne opplevelsen i møte med oss. Det skal være enkelt å bytte til LOS - og det tar sjelden mer enn 14 dager å bytte over til oss. I februar ble et nytt system installert i hele strømbransjen, Elhub, og det skapte noen problemer for både strømleverandører og netteiere over hele landet. Det kan nesten høres ut som det kan være tilfellet også for deg, men uansett beklager vi at vi ikke fikk løst saken din. Om du ønsker det, kan du sende oss en e-post til [email protected] - så kan jeg se på saken din. Vi er opptatt av fornøyde kunder - og har i mange år toppet nasjonale målinger av kundetilfredshet i vår bransje: https://www.bi.no/forskning/norsk-kundebarometer/bransjeresultater-2019/ Ha en fortsatt fin dag! Hilsen Sylvia i LOS

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Å Strøm?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ble kunde uten å vite det

Omtale av  Jacob

Fikk beskjed fra min eksisterende at LoS var min nye leverandør fom i morgen. Dette var totalt ukjent for meg og jeg fant ikke noe email eller SMS som bekreftet skifte. Ringte de, ventet i 30 min før jeg ga opp og ba de ringe meg. Nå 4t senere har jeg ringt igjen, ventet i 30 min og bedt de ringe meg. I mellomtiden har eksisterende strømleverandør tatt kontakt og tilbudt med bedre priser og jeg bytter nå tilbake. Burde vel takket LOS for dette, men kan ikke pga deres måte å få nye uvitende kunder.

Svar fra Å Strøm
20.08.2019 14:42

Hei Jacob, Vi beklager denne opplevelsen du har hatt i møte med oss - det er ikke slik det skal være. I perioder har vi hatt stor pågang til vårt kundesenter på telefon, og derfor har det vært noe lang responstid på vår call-back. Vi er glade for at du har fått en god strømavtale hos din nåværende leverandør, og om du ønsker å teste ut LOS en annen gang - er du velkommen. LOS har landets mest lojale kunder - og vår kundeservice har i mange år vært i Norgestoppen. Opplevelsen som du har hatt med oss er ikke bra, og vi ønsker å ta tak i dette. Kontakt oss gjerne på [email protected] om du ønsker at vi skal se på hva som skjedde i din konkrete sak på nytt, selv om det er noen måneder tilbake i tid. Ha en fortsatt fin dag! Hilsen Marianne i LOS

Fungerer og det liker jeg

Omtale av  Øystein K

Strøm er ikke noe jeg bryr meg om. Men aldri noe feil og faktura gadt tid hver måned. Ække feil det.

Svar fra Å Strøm
20.08.2019 14:41

Hei Øystein, Takk for din gode tilbakemelding. Vi er glade for at du ikke opplever feil i møte med oss, vi jobber kontinuerlig med forbedring og vil det beste for våre kunder. Ha en fortsatt fin dag! Hilsen Sylvia

Fornøyd 🎉

Omtale av  Chris H

Veldig fornøyd med kundeservicen og prisen. Aldri hatt noe problemer

Super leverandør

Omtale av  Steinar K

Fungerer veldig bra og jeg er fornøyd med prisen. De andre leverandørene har hatt høyere priser i vinter. Mindre fornøyd med totalprisen, men det er ikke LOS sin skyld.

Svar fra Å Strøm
20.08.2019 14:40

Hei Steinar, Tusen takk for din tilbakemelding - vi er glade for at du er fornøyd med LOS :) Gjennom mange år har LOS vært i toppen av målinger på kundetilfredshet, blant annet i BIs Norsk kundebarometer 2019. Samme undersøkelse viser at vi også har landets mest lojale kunder. Ha en riktig fin dag :) Hilsen Marianne i LOS

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Los må være et av de dyreste selskaper

Omtale av  Roy

De driver med kyniske strømpriser, og det er ingen måte å få ned eller kontrollere den kjempe dyre strømprisen på over 73 øre pr kw i snitt pluss kjempe dyre nettleier. Tror de ser når du bruker mest og regulerer prisen etter ditt forbruk uten at vi som kunder kan gjøre noe som helst. Det eneste som var bra var billetten til dyreparken, men nå bruker vi ikke den heller.

Svar fra Å Strøm
15.02.2019 08:45

Hei Roy. Strømprisen skal være lik hos oss som den er hos alle andre leverandører. Det kan se ut som du har en variabel strømpris etter hva du forteller oss her, men dette kan fort endres til en innkjøpspris om det er denne avtaletypen du ønsker. Du kan gjerne kontakte meg på [email protected] for videre spørsmål/endring av avtale. Nettleien er det Agder Energi som står for, så denne ville vært lik samme hvilken leverandør du bruker. Det er også slik at nettleien din ikke kan byttes vekk ettersom de har monopol på denne. Håper jeg hører fra deg. Mvh. Lars Kristensen, LOS AS

LOS Ung / SSU

Omtale av  Burim D

Før du tenker på å bytte til LOS og "superavtalen" SSU er det noen ting du bør tenke på som de ikke informerer om! 1. Bonusen KWh du har oppspart, er meget vanskelig å få kreditert mot faktura! Tok meg 4 henvendelser og 4 måneder før de endelig klarte det. 2. De informerer så fint om at du får kreditert disse oppsparte KWh bonusene. Det de unnlater er å fortelle at de krediterer halve prisen pr KWh som de tar betalt. Disse prisene blir heller ikke opplyst om på nettsiden dems noen plass. 3. Kundeservice? Tja.... Hvis en kan kalle det kundeservice har de nådd en milepæl.

Å Strøm har 347 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Å Strøm mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR