Meny

LOS omtaler og erfaringer

3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Brukervennlighet
Bra
7
av 106 innen
strømselskap
56%
anbefaler
LOS

"Elendig Kundeservice"

Omtale om LOS skrevet av Vidar for 03.06.2021 11:46

LOS har totalt 93 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med LOS?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig Kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Den dårligste kundeservicen finner du hos LOS. Gjør du en ærlig feil og vil ha inkassofirma med en gang eller noen ganger ved feil er dette selskapet for deg. De sender ingen påminnelse eller purring, og sender regning rett til inkassofirma. Ved en anledning betalte vi den samme regningen to ganger etter hverandre. Regningene var på omtrent samme beløp så vi brukte et kid nummer to ganger. Istedenfor å kreditere eller sende deg regning på det resterende beløpet, sender de deg heller tilbake pengene uten å gi deg beskjed, for så å sende kravet videre til et inkassofirma. Vi har også to adresser vi betaler og spurte om å få dette på en faktura for at det skulle bli mer ryddig. Det lovet de men har aldri klart å gjøre, noe som ofte skaper mer forvirring. Jeg vet ikke om man en gang kan kalle det de driver med kundeservice. En annen gang sendte de over et krav til inkasso firma som var betalt. Jeg synes det er lite hyggelig å skrive en dårlig omtale om noen. Men etter et par lite hyggelige telefonsamtaler med selskapet, synes jeg de fortjener det. Jeg synes de burde rydde opp i måten de sender ut regninger på, og at de gjør noe med holdningen til de man snakker med. Likeglad og uhøflig er ikke et bra ansikt utad. Det virker bare provoserende.

Svar fra LOS
17.06.2021 09:28
Hei Vidar, Takk for din tilbakemelding. Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss - slik ønsker vi selvsagt ikke at det skal være. Det er dessverre vanskelig for oss å si noe om hva som kan ha skjedd i dette tilfellet. Dersom en faktura forfaller uten at vi har mottatt innbetaling, så sender vi alltid en betalingspåminnelse før fakturaen sendes videre til inkasso. Vi har full forståelse for at det er fort gjort å glemme en faktura - og betalingspåminnelsen blir derfor ikke sendt før cirka 14 dager etter fakturaens opprinnelige forfall. Når det gjelder de andre tingene du nevner, så er det som nevnt vanskelig å si noe om disse uten å vite hva som har skjedd - men uavhengig av hva problemet måtte være, så skal man alltid bli møtt av løsningsorienterte og hyggelig kundebehandlere når man kontakter vårt kundesenter. Vi tar god kundeservice som en selvfølge - og alle vi som jobber i LOS går langt for å gi våre kunder den aller beste opplevelsen. Dersom noen av disse tingene har skjedd som følge av feil på vår side, og vi i tillegg ikke har imøtekommet deg på en god måte når du har kontaktet oss - så kan vi ikke annet enn å legge oss helt flate og beklage dette. Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å gi oss en grundig og konstruktiv tilbakemelding slik at vi kan se nærmere på våre interne rutiner knyttet til fakturering og kundebehandling - takk for det! Du er velkommen til å ta kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon: 38608500 dersom det er noe du lurer på. Ønsker deg en riktig fin dag - og en god sommer! Hilsen Sylvia - LOS
Bytt.no
"Elendig Kundeservice" skrev Vidar om LOS

Har du en tilsvarende erfaring med LOS?
Gjør som Vidar og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om LOS du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Gjermund
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Lokalstrøm"

De bidrar med ting lokalt, og de arangerer los dagen i dyreparken, kunne spart1500 men da går jeg glipp av lokale ting som dyreparken. 2 voksne og 3 barn er ikke gratis en dag i parken heller. Så bruker en noen av tilbudene synes jeg det er en god avtale.

Svar fra LOS
08.06.2021 10:47
Hei Gjermund, Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Det er veldig viktig for oss å støtte opp om det lokale blant annet gjennom LOS-fondet der vi deler ut overt totalt 1 million kr i støtte til barn og unge under 21 år lokalt på Sørlandet. Det er også hyggelig å høre at du er fornøyd med vårt fordelsprogram! Når det gjelder våre strømavtaler kan du føle deg trygg på at du hos oss får en avtale som er god over tid, helt uten bindingstid og andre ugunstige vilkår. Ta gjerne kontakt med oss per telefon, e-post eller på chat dersom det er noe vi kan hjelpe med. Ønsker deg og dine en riktig god sommer! Hilsen Kristian - LOS
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Erfaringer"

Opplever Los som et greit strømtilbud - appen kunne fungert bedre.

Svar fra LOS
14.05.2021 14:56
Hei Nina, Takk for din tilbakemelding! Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss og er helt avhengig av innspill slik som du kommer med her. Vi har et eget team som jobber med å videreutvikle appen, og det vil jevnlig bli lansert nye forbedringer på bakgrunn av tilbakemeldinger vi mottar. Ta gjerne direkte kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon: 38 60 85 00 dersom du har noen andre innspill. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Kristian - LOS
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Hyggelige mennesker, lave priser"

Er superfornøyd med LOS Coop. Lave gebyrer. Ryddige hjemmesider. Oversiktlig.

Svar fra LOS
10.05.2021 13:31
Hei Geir, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd med å være kunde hos oss. Det gir oss en ekstra boost i hverdagen med slike tilbakemeldinger. Vi jobber kontinuerlig med å videreutvikle vår nettside og tar i mot innspill med åpne armer. Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Kristian - LOS
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Grei strømavtale som også gir gevinst til min coop konto."

Bra nettside,nyttig oversikt ang.forbruk etc. Men...prisen kunne vært lavere.

Svar fra LOS
10.05.2021 13:29
Hei, Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med vår nettside. Vi jobber kontinuerlig med å videreutvikle vår nettside og Min Side slik at man får en god oversikt over priser og forbruk, lett tilgjengelig. Med Coop strømavtale har du en av landets beste medlemsavtaler på strøm. Dette er en spotprisavtale, som betyr at du betaler det samme for strømmen som vi kjøper den inn for på strømbørsen. På den måten følger man markedsprisen, time for time. Alle strømleverandørene handler strømmen fra den nordiske strømbørsen NordPool. Ingen av oss får spesialpris, så spotprisen er helt lik uansett hvilken leverandør man har. Det stemmer at prisen nå i vinter har vært høyere på bakgrunn av kaldt og tørt vær i Norden, men det er viktig å understreke at dette gjelder alle strømkunder. Ta gjerne kontakt med oss på tlf: 38 60 85 00 eller e-post: [email protected] dersom du ønsker mer informasjon om din avtale hos oss. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Kristian - LOS
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
LOS har totalt 93 omtaler på Bytt.no
LOS strømpriser
SJEKK OM LOS KAN LEVERE STRØM TIL DEG
OSLO
LOS leverer strøm til OSLO
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
16 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
LOS God Energi
Timespot - LOS
95 omtaler
Prisgaranti ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 962 kr /mnd
147,14 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS Digitalspot
Timespot - LOS
95 omtaler
Garantert pris i minst 6 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura
2 005 kr /mnd
150,37 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS Ung Spotpris
Timespot - LOS
95 omtaler
Prisgaranti ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura
2 047 kr /mnd
153,55 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS Spotpris 19
Timespot - LOS
95 omtaler
Prisgaranti ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
2 051 kr /mnd
153,80 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS Spotpris 29
Timespot - LOS
95 omtaler
Garantert pris i minst 12 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
2 061 kr /mnd
154,55 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS Spotpris
Timespot - LOS
95 omtaler
Prisgaranti ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
2 081 kr /mnd
156,05 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR