Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Motkraft
436 verifiserte omtaler

Motkraft omtaler og erfaringer

Positiv trend

Motkraft opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

4.4
Bra
436 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#2
Utmerket
Motkraft er rangert
#2 av 88 strømselskaper
75%
Utmerket
75% anbefaler Motkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 436 omtaler om Motkraft

FILTRER OMTALER
282
39
24
27
64
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Motkraft
Motkraft har 436 verifiserte omtaler på Bytt.no

Motbørs

Omtale av  Navn

Når eg bestilte Motkraft, så hadde eg ikke måler nummer tilgjengelig, men hadde en address. Noen dager før eg flyttet inn, spurte eg om alt var i orden, der det kom fra kundestøtte, alt var i skjønneste orden. Så når eg flyttet inn, spurte eg hva måler nummeret de hadde registrert på meg, da viser det seg at dette var feil. Motkraft har da valgt et tilfeldig målernummer i bygget og satt det på meg. Dette ble rettet. Men det opplevdes som unødvendig og ga eg brudd i tilliten. Appen er også svært primitiv og dette gjorde at det kun var mulig å vurdere strømforbruket etter neste døgnet. også er det veldig feil skala i appen, har eg brukt under 1kwt, så har eg gjerne 0 - 1 - 1- 1 - 1, som representerer 0 - 0.25 - 0.5 - 0.75 - 1. Som gjør appen vanskelig å bruke. Ideen er bra, men den er langt fra gjennomført. Gikk til Tibber istede og har fått mye bedre oppfølging og virker som et mer etablert firma.

Svar fra Motkraft
07.02.2022 09:43

Hei. Det er veldig beklagelig at du opplevde en trøblete start på kundeforholdet. Når det gjelder måleren din ville vi aldri satt en tilfeldig måler på deg. Dersom vi hadde feil målernummer på deg kan dette skyltes at du eksempelvis var knyttet til en tidligere måler.. Ved innflytting oppfordrer vi dermed alle våre kunder til å sende korrekt målernummer slik at vi får fanget opp at det nå skal knyttes en ny måler til ny person. Vi er enig at appen ikke er optimal. Den appen våre samarbeidspartnere utviklet var langt i fra det vi ønsket, og vi utvikler derfor en helt ny app selv. Denne vil ha mange nye funksjoner som våre kunder har vært med på å bestemme⚡️

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Motkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Litt rotete start

Omtale av  Joa

Har ikke fått første faktura, men har vært tull med overtakelse etc og app som ikke du fungerer. Men veldig fin kundeservice når jeg tar kontakt :)

Svar fra Motkraft
03.02.2022 10:13

Hei Joa! Beklager for at du opplevde en trøblete start på kundeforholdet. Vi håper å rette opp dette med et langt og godt kundeforhold🤗 Hyggelig å høre at du hvertfall fikk en positiv opplevelse med vår kundeservice. Psst, en ny versjon av appen er rett rundt hjørnet🤫

Kundeservice ikke imøtekommende. Inkompentente

Omtale av  Lasse

Har blitt dobbelt fakturert for januar, ca 8000 kroner. Korona permitert og blakk. Prøver og få pengen tilbake,men de sier det blir fixet ved neste faktura om 30 dager.

Svar fra Motkraft
03.02.2022 10:10

Hei Lasse. Som nevnt til deg over chat jobber vi for å få tilbakebetalt de 4000 kr du betalte inn for mye så fort som mulig. Vi hadde akkurat kjørt tilbake betalinger da du opplyste oss om feilen din, og du vil derfor få tilbake betalt ved neste utbetaling. Beklager så mye for at vi ikke fikk tilbakebetalt deg samme dag, men vi har strenge rutiner for utbetalinger..

Fantastisk konsept!

Omtale av  Lars M. L

Fantastisk konsept og innfallsvinkel. Utfordrar eit etablert marknad. Skulle likt å sett betre synleggjering av kva overskot brukast på, men per no enkelt akseptert pga. selskapet kun har eksistert i 5-6 mnd.

Svar fra Motkraft
03.02.2022 09:46

Tusen takk for tilbakemeldingen, Lars. Vi tar med oss dette videre i utviklingen, det er absolutt et poeng å kunne se hvor pengene tar veien🤗

Vi protesterer mot haiene i strøm jungelen.

Omtale av  Selofad

Motkraft gir gode betingelser, er raske på chatten. Appen er en god start men ser fram til en oppdatering.

Svar fra Motkraft
03.02.2022 09:43

Så bra. Vi jobber for at alle våre kunder skal få raske, gode svar på chatten hver dag🤗 Den nye appen er rett rundt hjørnet, og vi tror den vil falle i smak. Vi gleder oss!

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ingen skjulte gebyrer/triks

Omtale av  Øystein

Helt perfekt, ikke noe dilldall. Ikke noe press om å kjøpe ekstratjenester

Svar fra Motkraft
03.02.2022 09:39

Dette vi jobber for🤩 Hyggelig å høre at det faller i smak!

Virker veldig bra!

Omtale av  Vibeke

Kjempegod service på chat'n! Så jeg er superfornøyd. Dessuten har jeg lest mye bra om dere - så dette blir nok bra! 👍

Svar fra Motkraft
02.02.2022 09:32

Så bra du er fornøyd! Vi jobber hver dag for å svare alle våre kunder raskt og godt på chaten, så det er hyggelig å høre at det settes pris på🤗

Motkraft har 436 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Motkraft mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR