Bærum Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Styr unna! Det er rent bedrag det dette selskapet driver med. Det er en grunn til at de jevnlig endrer navn. Låser en langvarig i avtalene, og strømmen kommer aldri til å bli dyrere. Det er i alle fall vår erfaring. Svært dyrt å komme seg ut av avtalen før bindingstiden er ute. Når en ønsker å flytte, reverserer de flyttingen.
Hei Tarjei R, når man inngår en strømavtale hos oss velger man varighet selv. Velger man en avtale med lang varighet og ønsker å avbryte denne før tiden, må man betale et bruddgebyr. Har du problemer med flytting hjelper vi deg selvsagt. Kontakt gjerne vår kundeservice på [email protected] eller ring oss på 67483490
Bra kundetjeneste og pris som avtalt. Anbefaler! Ryddig oppsett på faktura
Hei Vassili Z. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å høre at du er fornøyd med både kundeservice, pris og fakturaoppsettet. Det betyr mye for oss at du vil anbefale oss videre. Hilsen Kundeservice, Bærum Energi.
Ikke noen månedsavgift eller påslag :) Bra Service og.
Hei Carl S. Takk for en kort og god tilbakemelding, det setter vi pris på! Vi prøver å holde det enkelt, ryddig og kundevennlig, så det er veldig hyggelig å høre at det merkes. Hilsen Kundeservice, Bærum Energi.
Veldig fornøyd med det dere har en flott kundesupport, og jeg håper dere får en app som jeg kan bruke til å se på strømforbruket mitt. Ellers er jeg superfornøyd med prisen og avtalen vi har.
Hei Shammi D. J. Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Så fint å høre at du er fornøyd med både kundesupporten og avtalen du har hos oss. Hilsen Kundeservice, Bærum Energi.
Imøtekommende samtale med kundeservice hvor de var opptatt på å finne den beste avtalen ! Selvfølgelig måtte jeg ta beslutningen selv etter litt sammenligning av fjorårets forbruk! Brøt tidligere fastprisavtale og tegnet ny til 64 øre kWt i 6 mnd! Takk for løsningsfokusert og lønnsom prat 👍
Hei Bjarne. Så hyggelig å høre at du opplevde samtalen med kundeservice som imøtekommende og løsningsfokusert. Vi er glade for at vi kunne hjelpe deg med å finne en avtale som passer ditt forbruk og behov. Takk for at du valgte å bli med videre hos oss! Hilsen Kundeservice, Bærum Energi
Hyggelig kundeservice,fikk raskt hjelp med god forklaring når jeg lurte på noe😃
Hei June L. Vi setter veldig stor pris på din fine tilbakemelding. Vi ser frem til å fortsette å gi deg god og rask kundeservice! Hilsen Kundeservice, Bærum Energi
Vært fornøyd kunde i 1 år, og fortsetter fornøyd videre med en ny og bedre forutsigbar fastprisavtale 6 mnd til uten skjulte kostnader eller unødvendige påslag. Oppleved bare god kundeservice, og liker at det er etterskuddsvis faktura.
Hei Tom K. S. V. Tusen takk for din fine tilbakemelding! Det gleder oss å høre at du er fornøyd med både kundeservicen vår og våre avtaler. Det er flott å høre at du er fornøyd med vår fastprisavtale som gir deg forutsigbarhet og mindre bekymringer. Hilsen Kundeservice, Bærum Energi.
Bra. Fikk hjelp med en gang. Kjempe service. Veldig fornøyd
Hei Thomas. Tusen takk for en veldig fin tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, og vi ser frem til å gi deg like god service i fremtiden. Hilsen Kundeservice, Bærum Energi.
Vi er utrolig fornøyde med Bærum energi. Og den kundebehandlingen de gir om man trenger en utsettelse eller dele opp er ingen problem 👏
Hei Silje. Tusen takk for at du tok deg tid til å dele din erfaring, det setter vi stor pris på. Det er vår glede å kunne hjelpe til der vi kan! Hilsen Kundeservice, Bærum Energi.
Kom raskt i kontakt på telefon. Hyggelig samtale med sympatisk og effektiv kundebehandler. Effektiv og rask behandling av kundeforespørsel.
Hei Elisabeth K. Tusen takk for denne fine tilbakemeldingen! Vi ser frem til å fortsette å levere effektiv og rask service til deg, og vi håper å overgå dine forventinger i fremtiden. Hilsen Kundeservice, Bærum Energi.
Veldig bra. Eneste negative er at hun jeg bestilte faststrømavtalen opplyste at bruddgebyr var ca 1000 kr. I ettertid har jeg sett på siden min at det koster ca 2800. Litt stor forskjell mener jeg. Dere bør opplyse selgerene deres om dette.
Hei Bjørn E. B. Tusen takk for din tilbakemelding! Avtalene som ble solgt i starten av 2024 hadde lavere bruddgebyr, enn avtalene som har blitt solgt i 2025. Har du noen flere spørsmål angående dette, så er du hjertelig velkommen til å kontakte oss på e-post [email protected] eller telefon 67 48 34 90. Hilsen Kundeservice, Bærum Energi.
Veldig hyggelig og bra hjelp å få på kundeservice.
Hei Ida. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er glade for at du har hatt en positiv opplevelse med vår kundeservice. Hilsen Kundeservice, Bærum Energi.
Syntes kundebehandlingen var veldig tilfredsstillende! Ringte inn og fikk god hjelp av blide operatører! 5 stjerner😁
Hei Sandra B. Tusen takk for din veldig fine tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med våre operatører og vår kundebehandling! Hilsen Kundeservice, Bærum Energi.
Hyggelig kundebehandler og rask dialog. Veldig fornøyd!
Hei Adrian S. Vi er takknemlige for at du tok deg tid til å dele din opplevelse. Vi er glade for å høre at du er fornøyd, og din positive tilbakemelding betyr mye for oss! Hilsen Kundeservice, Bærum Energi.
Bestilte strøm i dag og fikk veldig god hjelp av (Anonym) på kundeservice. Jeg hadde mange spørsmål, men ingenting var et problem. Fortsett slik👍
Hei Sabine. Tusen takk for din gode tilbakemelding. Vi ser frem til å gi deg veldig god hjelp fremover! Hilsen Kundeservice, Bærum Energi.
Alt fungerte som det skulle. God kundeservice ved behov. Manglende app og litt krunglete nettside/mine sider.. men alt i alt absolutt godkjent!
Hei Bassen. Tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi jobber aktivt med å forbedre kundeopplevelsen hos oss, og vi vil se nærmere på dette. Hilsen Kundeservice, Bærum Energi.