NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk selger på døren.. I en pandemi. Mens han prater, så sier jeg, stopp, jeg vil sjekke firmaet, å får opp alt dette som står under her. Jeg konfronterer han, han blir sint, hissig. Å legger ut om konkurrenter, vel uinteressant, omtalen stemmer.. Møkkafirma.
NordlysEnergi har en avtale med bindingstid. Når denne er over, forventer man at man kan bytte strømleverandør når man vil. Men det kan man ikke. Når bindingstiden går ut, går man automatisk over til en avtale der oppsigelsestiden er tre måneder. Hvis man i denne perioden velger ny leverandør, må man betale bruddgebyr på 2100 kroner. Dette ble jeg ikke informert om av dørselgeren, og det er såpass uvanlig at jeg godt skjønner at Forbrukerrådet fraråder slike avtaler.
Den dyreste strøm prisen jeg har hatt.. dårlig kundebehandling, ble lurt til å binde et uten at de f Informere kunden tydelig. STYR UNNA
Les hva andre skriver om bindingstid,gebyr , bruddgebyr etc etc... Bruk elklagenemda først som sist.
Hold dere unna, de bare lurer deg! Virkelig ikke verdt å bytte til disse! For noen forferdelige dørselgere!
Dette selskapet anbefales ikke til noen av dere der ute! Jeg ble lovet at bindingstiden skulle strykes noe den ikke ble. 12mnd bindingstid Og ikke nok med det, det er 3mnd oppsigelsestid! Hvis du ikke melder om at du vil bytte strømleverandør 3mnd før si skal bytte så koster det deg 1400kr!!!!! Tidenes dårligste vilkår!
Å bedrive dørsalg under den strengeste nedstengningen Oslo har hatt.. kanskje ikke ulovlig, men i beste fall *svært* umusikalsk. P. S. Ingen kjennskap til selskapet ut over dette - men det sier meg alt jeg trenger vite