NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hatt de som strømleverandør siden februar 2020 etter jeg hadde en selger på døra.Det ble opplyst om bindingstid på 12 mnd etter inngått avtale.Nå har jeg valgt å bytte strømleverandør etter uforholdsmessig stor regning fra desember.Fikk da en sms fra Nordlys at jeg blir fakturert 2100 kroner for avtalebrudd da de har 3 mnd oppsigelsetid.Dette ble det ikke opplyst om da selger var hos meg.Det koster ikke de noe at en bytter selskap så jeg føler meg lurt etter å ha vært kunde hos de i flere år.Anbefaler alle å styre unna Nordlys som operere med liten skrift om det som er viktig å vite som forbruker i disse dyre strømtider
Inngikk avtale i 2020. Etter 2,5 år ønsket jeg bytte strømleverandør pga pris. Det nye selskapet ordnet oppsigelse. Var klar over 1 års binding. Men svært overrasket, da jeg plutselig fikk en sms om å betale 2400,- pga brudd på avtale om 3 mnd oppsigelse! Jeg gikk gjennom tidligere mailer fra Nordlys. Der fant jeg info om avtalen, men intet om 3 mnd binding og ingen info om vilkår. Selger opplyste flere ganger om 1 års binding, men intet om oppsigelsestid tid . Tok kontakt med Nordlys på tlf og de sa at dette står i vilkårene. Jeg hadde nok fått et papir i hånden av selger på trappa, sa de. Jeg fant desverre ikke dette igjen, men ga meg ikke. Nordlys sendte så vilkårene på mail, der dette selvfølgelig sto. Disse vilkår var ukjente for meg. Etter mail frem og tilbake der jeg sto på mitt om at vilkår må sendes på mail, gikk de ned til kr 1200,-
Pris lovet av selger stemte ikke med faktisk avtale vilkår. De har i tillegg bruddgebyr og elendig kundeservice. Appen deres er også noe av det dårligste på markedet. Styr unna!!!
Har erfart at dette Oslo selskaper utnytter strømkunder med skjulte gebyr. Opplyser om 12 mnd bindingstid og med liten skrift 3 mnd oppsigelse. Svært dårleg kundeservice . Styr unna dette selskapet som er kyniske strømproffitører.
Selskapet har avtaler med 1 års bindingstid. Etter bindingstiden skulle jeg gå ut av avtalen, men da fikk jeg melding om et bruddgebyr jeg må betale. Det viste seg at gebyret var for oppsigelsestiden som er på 3 mnd (uten at det står noe om dette i avtalen). Ser at mange kunder skriver om dette i omtalen av selskapet så styr unna. Etter at jeg sa opp avtalen så slettet de meg som kunde før den siste fakturaen var mottatt. Opplever dette som et rent svindelselskap.
Useriøst selskap, bruker dørselgere til å fortelle hvor bra deres topp 3 Garanti er, stemmer ikke og vanskelig selskap å bytte fra. Styr unna
We were promised cheaper prices and what we get is double the price of what my neighbours. don't fall for their door salesman scams. Example : Me > 1670 kw spent > 5400 Nok with discount Friend > 3000 kw spent > 5200 Nok with discount Out of words... I will be contacting Norwegian consumer protection to see what could be done with this case. Terrible ....