NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Var jo nesten gratis første 2-3 mnd.Så økte det betraktelig utover høsten og vinter.Men ikke så dyr som vi trodde det skulle bli!
kommer ikke inn på min side for å sjekke regn. Har prøvd å laste ned appen .... Nei det gikk ikke. Har prøvd å logge inn med e-post adressen .....Nei det fungerte heller ikke. Sendte så etter nytt passord ... fik da beskje om at min e-post ikke eksisterte hos dem.har vært kunde her i over 2 år begynner nå å lure .!
Etter å ha blitt flyttet fra Yetz krever de bruddgebyr hvis man sier opp. Styr unna.
Pris og levering har jeg ikke noe dårlig å si om, men etter å ha vært kunde i 2 og et halvt år hos NordlysEnergi byttet jeg leverandør like før jul. Jeg hadde ikke fått med meg at det er 3 måneders oppsigelsestid hos dem. Selv etter å ha vært abonnement så lenge, tar de seg betalt for at jeg bytter selskap. De skal ha 900,- i bruddgebyr. Jeg anbefaler ikke andre å tegne abonnement med NordlysEnergi.
Forutsetningen for mitt kjøp av strøm er at den skal være uten landbasert vindkraft. I tillegg er prisen lav og hos NordlysEnergi er det enkelt å finne opplysninger om forbruk og pris. Hvis du skal bytte strømleverandør en gang i mnd er ikke dette leverandøren for deg.
Hadde lav gjennomsnittspris i november. Det eneste jeg savner er en oversikt over spotprisen time for time i appen.
I oktober/november var det en "hyggelig" selger fra Nordlysenergi på døra som kunne friste med gunstige strømpriser og gode avtaler. I min naivitet, og fordi man som forbruker oppfordres til å ikke være tro mot f.eks strømselskaper, takket jeg ja til å prøve, og signerte. Det vedkommende unnlot å opplyse om er at det er 12 måneders bindingstid, og et bruddgebyr på 2100 kroner dersom man sier opp avtalen. Jeg gikk tilbake til min tidligere leverandør, siden jeg med strømabbonement var totalkunde og fikk fordeler på grunn av det. Men det skulle altså koste meg 2100 kroner å lukke opp døra fra selgeren fra bandittselskapet Nordlysenergi.