Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NorgesEnergi
3.0
2 086 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 086 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 086 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
136
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 086 verifiserte omtaler på Bytt.no

Helt fantastisk

Omtale av  Silje

Helt utrolig. Får veldig god behandling når du ringer inn med ett problem. Å alt blir sjekket opp å gått gjennom.

Svar fra NorgesEnergi
21.12.2022 15:43

Hei Silje, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med kundeservicen hos oss. Mvh Silje, NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Masekopper

Omtale av  Martin

De ringer å maser på deg for å selge ekstraprodukter. Ringer og ringer og ringer. I tillegg ringte de meg flere ganger for å verve meg selv ETTER at jeg hadde byttet. Null kontroll virker det som. Jeg bytta. Orker ikke sånt mas

Svar fra NorgesEnergi
21.12.2022 15:40

Hei Martin. Vi beklager dersom du har opplevd kontakten fra oss som masete, det ønsker vi ikke. Du kan reservere deg her om ønskelig: https://norgesenergi.no/reservasjon/ Mvh Silje, NorgesEnergi

Har blir man lurt

Omtale av  Ufornøyd K

Har blitt satt opp med en avtale som absolutt ikke har noen sikring til tross for at det står å inngå i avtalen. Avtalen har utgått uten noen form for beskjed og har fått regninger 3 ganger så høye enn hva som er vesentlig for forbruket.

Svar fra NorgesEnergi
19.12.2022 14:02

Hei Vi synes det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd hos oss. Alle våre strømavtaler er konkurransedyktige i dagens marked. Vi gjør ikke endringer på avtaler uten å varsle i forkant så her ønsker vi gjerne å sjekke hva som har skjedd. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan sjekke opp i saken. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Vi hjelper deg gjerne med å finne den beste avtalen for deg og ditt forbruk. Mvh Monica NorgesEnergi

Veldig fornøyd

Omtale av  Stein Å. L

Ingen problem som kunde i NorgesEnergi……..har billigere strøm enn mange eg sammenligner med( men fortsatt alt for dyr altså)…. Har også mobilabbonemang her også….. ingen problem der heller…. Vh Stein Å. L.

Svar fra NorgesEnergi
19.12.2022 13:58

Hei Stein Å. L Så fint å høre at du er fornøyd hos oss. Takk for at du tar deg tid til å fortelle om dine erfaringer hos oss. Vi setter pris på å ha deg som kunde. Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Mvh Monica NorgesEnergi

Bruker alle gråsoner.

Omtale av  Øyvind

Hvis du vil ha et kundeforhold der du stadig må finlese for å ikke bli lurt, så velg NorgesEnergi. Om du liker generiske og intetsigende svar så anbefales det å sjekke ut kundeservice også.

Svar fra NorgesEnergi
16.12.2022 12:16

Hei Øyvind! Vi sender alltid ut tydelige prisstilbud der alle detaljer står. Det er en grunn til at vi er sertifisert for "Trygg strømhandel" da det alltid skal være trygt å handle strøm hos oss. Dersom du lurer på noe og ønsker å gi vår kundeservice en ny sjanse så kan du nå oss på [email protected] Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Uoversiktlige faktura og dårlig kundeservice

Omtale av  Omid B

Uoversiktlige faktura og dårlig kundeservice. Masse forlekaring uten poeng

Svar fra NorgesEnergi
16.12.2022 12:14

Hei Omid! Det var trist å høre at du synes faktura var uoversiktelig. Skriv gjerne til oss konkret hva du synes er uoversiktlig så kan vi ta det videre. Vi lytter alltid til våre kunder da vi har en ambisjon om å alltid forbedre oss slik at vi opprettholder posisjonen vår som et konkurransedyktig strømselskap. Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi

i sammenligning med for eks hytte naboer,, som ikke har strøm støtte .betaler jeg mer pr kva

Omtale av  Geir J

strømregninger er blitt noe man sammenligner. jeg er fastboende i ett området med mye hytter .og som naturlig nok er samtale emnet og nett deling. nå har vi 4 stk. to hytter , og to fastboende sammenlignet nov måneds regning, fra 4 forskjellige selskap. hvor jeg er den eneste med norges energi. jeg har forøvrig også ei hytte ett annet sted. her kommer poenget: lokalt har jeg lavest kva forbruk totalt gjennom november, som fastboende, og lavere enn hytte beboere, som ikke får strømstøtte. likevel er jeg den som får høyest regning. her snakker vi beskedent 450-500 kva total forbruk. hvor jeg som bruker minst og som fastboende. får regninger 1400 kr dyrere enn ei hytte med større forbruk, pr kva. men den adressen har ett annet selskap. her hvor jeg bor er norges energi tidenes dyreste strøm leverandør.. og en ting til. jeg finner det helt umulig å få kontakt med kundeservise. på tlfn, på mail, og en noe bortgjemt , hvis den finnes som kontakt via pålogging fra "min side".. jeg var lojal i form av att jeg var en langtids kunde.. men det har nok godt over.. kommunikasjon er toveis.

Svar fra NorgesEnergi
16.12.2022 12:12

Hei Geir! Vi beklager ventetiden på vårt kundessenter. Vi har veldig mange henvendelser for tiden. Vi er bevisst på situasjonen og ansetter for øyeblikket mange nye flinke kundebehandlere. Med tanke på prisen på fakturaen er det sikkert en god avtale. Send oss gjerne en mail på [email protected] så skal vi gi deg en god forklaring på hvorfor fakturaen ble som den ble. Da kan vi søke deg opp for å se avtalen du har hos oss. I en tid med uforutsgibare priser er det ikke alltid så lett å si hvilken avtale som er mest lønnsomme. Spotprisen styrer det meste og den har vist seg å svinge veldig de siste månedene. Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 086 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR