Meny

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Brukervennlighet
Bra
15
av 101 innen
strømselskap
47%
anbefaler
NorgesEnergi
Filtrer omtaler
469
176
70
65
599
Sorter omtaler etter
Viser av 1379 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Benedicte M
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Løpende (12mnd!)oppsigelsestid, elendig kundeservice"

Anfafaler alle å ligge langt unna NorgesEnergi. Har aldri vært så misfornøyd med et stømselskap før. Fra vi ønsket å si opp abonnementet vårt (bedrift) tok det 4 mnd å få svar. Da ble løpende oppsigelsestid først regnet med når vi endelig fikk svar. Kundeservice aner ikke hva de gjør, virker som om de har opplæring fra forskjellige planeter..

Svar fra NorgesEnergi
19.05.2022 10:59
Hei Benedicte M, På grunn av mange spørsmål knyttet til økningen av strømprisene har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Derfor har vi dessverre hatt langre ventetid enn normalt på telefon og svartid på epost. Vi beklager dette, og har gjort flere tiltak for å unngå dette i fremtiden. Skulle du ha noen spørsmål vedrørende din tidligere avtale hos oss må du gjerne kontakte vår avdeling for bedrift. Du kan nå dem per tlf: 38 10 00 81. Mvh Nina - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Kjempebra"

Bra service og hyggelig betjening er godt fornøyd med mobil avtalen

Svar fra NorgesEnergi
19.05.2022 10:54
Hei Mette B, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos oss, vi setter stor pris på din tilbakemelding! Mvh Nina - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Snart oppstart som ny kunde."

Ut fra i lest informasjon og informativ og bekreftende telefonsamtale på mine spørsmål og etter oppsigelse av nåværende leverandør, vil jeg i løpet av 3 mnd.bli kunde i NorgesEnergi. Veldig positivt at det kun er 6 mnd.bindingstid. Ingen skjult agenda for kunden.

Svar fra NorgesEnergi
16.05.2022 11:42
Hei Anja, Så hyggelig å høre at du har valgt NorgesEnergi som din strømleverandør, vi håper du blir fornøyd med avtalen din hos oss! Skulle du ha spørsmål vedrørende avtalen din, må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Mvh Nina - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Vurderer å bytte selskap
"Agressive telefonselgere og forvirrende hjemmeside"

Vi ble oppringt av selger fra selskapet som var meget pågående selv etter at vi ga beskjed om at vi ikke ønsket noen endringer i abonnement. Selger brukte argumenter som "hvis du aksepterer tilbudet slipper du at vi ringer mer", altså en trussel. Etter samtalen fikk vi i tillegg tilsendt ny avtale basert på et tilbud vi ettertrykkelig hadde sagt nei til.

Svar fra NorgesEnergi
13.05.2022 11:20
Hei Espen! Vi beklager at du har hatt en ubehagelig opplevelse i samtale med selger, slik skal det selvsagt ikke være og vi takker for at du gir oss beskjed. Jeg håper du har mulighet til å kontakte oss slik at vi kan ta saken videre for å unngå at dette skjer igjen. Kontakt oss derfor gjerne per tlf: 38 10 00 80, eller via skjemaet: https://norgesenergi.no/innhold/skjema-for-klage/ Mvh Nina - NorgesEnergi
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Oddbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Kundeservice"

Veldig bra han jeg snakket med, hadde greie på jobben sin

Svar fra NorgesEnergi
13.05.2022 11:18
Hei Oddbjørn, Så flott å høre at du fikk god hjelp i kontakt med vårt kundesenter! Kontakt oss gjerne igjen dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Refusjon"

Hyggelig og rask betjening på kundeservice. God spotprisavtale.

Svar fra NorgesEnergi
12.05.2022 11:32
Hei Magne, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. mvh Nina - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Enkel"

Hyggelig personal. Enkle regninger. Topp med fast pris

Svar fra NorgesEnergi
11.05.2022 15:37
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos NorgesEnergi! Skulle det være noe mer vi kunne hjelpe deg med må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Mvh Nina - NorgesEnergi
Bjørn E. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Strøm ,en vitenskap?"

Det som er med strøm er at for 20 år siden behøvde man ikke å bry seg om strøm ,annet at du fikk strøm i kontakten ,varme ,komfyren virket!Nå i dag er det barometeret for hvilke selskap som leverer billigst strøm i dag og fem dager framover,så må man vurdere å bytte leverandør for det selskapet du har valgt ,fått lovnader fra er ute av fem på topp!Så kommer regninga ,den er utenfor min kontroll,påslaget ble mere nå ,pga ååå huttemeitu,nettleien er så dyr for det er etterslep av vedlikehold,fordi Statnett har bevilget bonus til alle lederne i millionklassen!Og så spør man seg "hvorfor får vi dårlig omtale ",nei man føler seg svindlet for en av Norges viktigste "vare",tjeneste!Hilsen Bjørn E. B.

Svar fra NorgesEnergi
11.05.2022 13:39
Hei Bjørn, Vi vet at strømmarkedet kan være vanskelig å forstå, og at prisene nå er svært høye. Tidligere i år forenklet vi avtalen våre, og tilbyr derfor nå kun 5 avtaler. Dette gjør det lettere for kundene å sammenligne oss med andre. Dessverre utgjør nettleien og avgifter en stor del av faktura, men dette er det dessverre ikke noe NorgesEnergi som strømleverandør kan påvirke. Skulle noe være uklart rundt din strømavtale må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Du kan kontakte oss per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Frank O. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Svært fornøyd"

Fikk løst problemet på en enkel og grei måte kundeservice var imøtekommende med problemet

Svar fra NorgesEnergi
11.05.2022 13:19
Hei Frank, Så hyggelig å høre at du fikk god hjelp i kontakt med vårt kundesenter! Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte oss igjen. Mvh Nina - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Pålogging og fakturering"

Jeg fikk god informasjon om fakturering og tilbud om mobil/Telenor abonnement. Det er fortsatt utfordrende å logge seg inn på appendiks for å se detaljer

Svar fra NorgesEnergi
11.05.2022 13:18
Hei Hanne, Så hyggelig å høre at du fikk god hjelp i kontakt med vårt kundesenter! Skulle du oppleve problemer med appen vår må du gjerne gi beskjed, så skal vi selvfølgelig undersøke dette videre. Mvh Nina - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Meget bra men det som jeg ikke synes noe om at dere skal nå begynne med to regninger ikke bra"

Regningene kommer punktlig hver måned, ellers så har jeg ikke så mye å si.

Svar fra NorgesEnergi
11.05.2022 13:17
Hei Tinka, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Vi slutter med gjennomfakturering fordi vi ønsker å opprettholde vår posisjon som en av landets ledende lavprisaktører. Gjennomfakturering har store kostnader for oss som strømleverandør da det er vi som tar på oss nettselskapenes jobb med å kreve inn nettleien. Disse kostnadene mener vi netteierne nå må stå for selv, slik at vi i NorgesEnergi kan konsentrere oss om vårt hovedfokus: Lavest mulig strømregning til deg som kunde. Vi har også mottatt tilbakemeldinger basert på en kundeundersøkelse at flere av våre kunder synes det er vanskelig å forstå faktura når den også inneholder nettleie. Vi forstår derimot at noen av våre kunder gjerne skulle fortsette med gjennomfakturering, og beklager at vi dessverre ikke lengre kan tilby denne løsningen. mvh Nina - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Useriøst"

Byttet strømleverandør i april 2021, og ble oppringt av en ivrig selger fra NorgesEnergi dager etterpå. Selgeren rådet meg til å bytte tilbake til NorgesEnergi når binding hos ny leverandør utgår til sommeren. Lovet meg oppfølging våren 2022 før oppstart, og at jeg når som helst kunne velge å droppe avtalen hvis jeg ikke ønsket den likevel og heller gikk for annet selskap. Ikke hørt noe mer etter samtalen i 2021. Plutselig får jeg e-post i dag om at faktura deles opp, og jeg forstår ingenting. Ingen avtale eller noe. Opplever dette som svært uprofesjonelt og uryddig. Spent på svaret fra NorgesEnergi da jeg har fastpris og binding i annet selskap. NorgesEnergi: Håper dere følger opp og rydder opp i rotet selgeren deres har skapt for meg!

Svar fra NorgesEnergi
09.05.2022 14:10
Hei Nina, Her høres det ut til at du har inngått en strømavtale med avtale om utsatt oppstart. Ved utsatt oppstart skal man motta skriftlig informasjon når oppstart nærmer seg. Jeg beklager derimot dersom salgsrepresentant ikke har fulgt deg opp som avtalt, slik skal det selvsagt ikke være. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter, så skal vi ta tilbakemeldingen din videre samt kansellere bestillingen for deg. Mvh Nina - NorgesEnergi
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Petter I
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Faktura"

God service, oppklarende samtale,da jeg etterlyste faktura for mars

Svar fra NorgesEnergi
09.05.2022 14:05
Hei Petter! Så hyggelig å høre at du fikk god hjelp i kontakt med vårt kundesenter! Kontakt oss gjerne igjen, dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi
Benjamin K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Telefonterror"

Ser bort ifra andre sine ønsker, hører ikke etter, lite hjelpsom og fortsetter å ignorere meg ved å ringe meg heletiden. Dette har pågått i mange mange år. Viser lite forståelse når jeg pent spør om å ikke ringe meg mer.

Svar fra NorgesEnergi
09.05.2022 14:04
Hei Benjamin, Jeg beklager dersom du opplever uønskede oppringinger fra oss. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan undersøke dette nærmere samt reservere nummeret ditt internt i våre systemer, om dette skulle være ønskelig. Du kan kontakte kundesenteret per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Caroline H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"God kundeservice"

Fastpris på strøm, rimelig mobil abonnement og god kundeservice.

Svar fra NorgesEnergi
05.05.2022 15:23
Hei, Caroline H! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi, både på strøm og mobil! Det setter vi stor pris på! Mvh, Truls - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Bedre avtale kanskje"

Jeg hører andre har under 1000kr som bruker mer strøm en meg . Jeg har telys på . Lever på stua har bakkeleilighet / hage. Har levd med en varmeovn ved siden av stolen . Må kle på meg hjemme. Er ufør å har sykdomer som sitter i skjellet å da er kald leiligheten . Jeg vet det er dyr strøm men jeg nekter å tro at jeg får mer en folk med varme lys alt på en gang. Jeg har 12000kr i mnd med alt man skal betale + medisiner vær mnd. Er noe som kan gjøres ? Mvh Nina M.

Svar fra NorgesEnergi
05.05.2022 15:22
Hei, Nina M! Det er svært beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med strømavtalen din hos oss. Det ønsker vi selvsagt ikke og vi håper du har anledning til å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80, slik at vi får sett nærmere på avtalen din hos oss sammen med deg. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Veldig fornøyd"

God kundebehandling, fine priser, oversiktelig og greit

Svar fra NorgesEnergi
04.05.2022 15:23
Hei B. A! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Birte K. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Veldig bra på strøm og kundeservice 🤩"

God kundeservice - samt et av de billigste selskapene på strøm 👍🏼

Svar fra NorgesEnergi
04.05.2022 15:23
Hei, Birte K. F! Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Helt greitt"

Gir bra oversikt over forbruket. Norgesenergi ligger stabilt blant de beste på pris. Noen få leverandører ligger ubetydelige beløp bedre an, så jeg slipper å tenke på leverandørskifte.

Svar fra NorgesEnergi
04.05.2022 14:50
Hei, Tor! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar, det setter vi stor pris på! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
"En bra opplevelse!"

Fikk hjelp til å endre mitt abonnement på en grei måte!

Svar fra NorgesEnergi
04.05.2022 14:48
Hei, Pia H! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din og hjelpen du mottok i dialog med vårt kundesenter! Mvh, Truls - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Sp om fastpris"

Effektiv og grei forståelse av mitt behov. Øket ble fornøyd!

Svar fra NorgesEnergi
02.05.2022 14:13
Hei Leiv, Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss. Mvh Nina, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Har brukt dere i mange år og har hvert fornøyd"

Har alltid vært fornøyd kunde hos dere så nå går jeg ikke frem og tilbake som jeg gjorde, men holder meg her.

Svar fra NorgesEnergi
02.05.2022 14:13
Hei Arne, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Mvh Nina, NorgesEnergi
Rune L. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
"God pris og kvalitet på kundeservicen"

Jeg har ikke vært kunde hos dere før, men har hatt en fin opplevelse i dag. Gode tilbud og god kundeservice her.

Svar fra NorgesEnergi
02.05.2022 14:12
Hei Rune, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte vårt kundesenter. mvh Nina, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Flink problemløser"

Positiv og flink problemløser særlig på telefonisk kontakt.

Svar fra NorgesEnergi
27.04.2022 13:55
Hei, Rune A! Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi og opplever god hjelp i dialog med vårt kundesenter, det betyr mye for oss. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Vanskelige valg"

Vanskelig og velge rett avtale selv. Man er avhengig av en god kundeservice.

Svar fra NorgesEnergi
27.04.2022 13:21
Hei Spot. Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om du skulle trenge hjelp til sammenligning av strømavtaler eller forklaring på avtaler, så vil du få god hjelp fra våre kundebehandlere! Mvh, Truls - NorgesEnergi
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR