NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ber om mulighet for å gi bedre pris da vi har vært kunde over lengre tid men blir med en gang forklart at det ikke er mulig. Ikke lett å holde på kundene da.
Profesjonell og utmerket kundeservice. Blir alltid møtt med forståelse og god kunnskap for akkurat min situasjon og behov.
Norgesenergi ringer hele tiden, de forsøker å selge meg en ny avtale. Sagt nei 5 ganger de siste 8 dagene. De ringer opp neste dag igjen. De respekterer ikke et nei, jeg ville aldri inngått en avtale med et slikt firma.
Ble lurt til masse unødvendig tilleggstjenester. Vanskelige å få kontakt med.
Hei, Snefrid! Takk for din tilbakemelding. Man skal alltid få god informasjon når man inngår en strømavtale, både skriftlig og muntlig. Dersom du føler at du ikke har fått dette må du gjerne kontakte oss på kundesenteret, enten på e-post [email protected] eller telefon 38 10 00 80. Det er for øyeblikket lav svartid på både telefon og e-post. Vi håper kontakt med en av våre rådgivere kan rette på inntrykket du har fått fra oss. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Sendte oss faktura på bruddgebyr kr 3000 pluss admin kostnader da vi byttet strømleverandør. Ikke bare sendte de faktura, men fjernet også vår tilgang til fakturaen slik at vi ikke kunne se hva fakturaen inneholdt. Bruddgebyr fikk vi da til tross for at vi hadde hvert kunde i mange år. Dette ga oss mye plunder og heft med telefoner og mailer frem og tilbake før denne fakturaen ble kreditert. Seriøse firmaer gjør da ikke slikt.
Hei, Belinda! Takk for din tilbakemelding. Her ser det ut til at du har hatt en bedriftsavtale med oss. På bedrift er det enkelte avtaler som har oppsigelsestid, altså at man må si opp i forkant at man skal bytte leverandør. Det er altså forskjell på oppsigelsestid og bindingstid. Det kan virke som om saken din ble løst, hvis ikke anbefaler jeg deg å ta kontakt med bedrift på 38 10 00 81 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Syns pris ble veldig høy. Da eg er godt vaksen forstår eg ikke så godt disse strøm avtalene. det eg forstå er att det er stort avik fra rekning eg fikk fra tidligere selskap.
Hei, Oddvar! Vi takker for din tilbakemelding. Flott at du er fornøyd med oss så langt. Vi hjelper deg selvfølgelig med å forstå strømregningen hos oss. Jeg ønsker at du tar kontakt med kundesenteret slik at vi kan forklare din faktura med nøye:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
jeg har vært kunde i mange år og er fornøyd. men vil undersøke andre leverandører nå.
Hei, Thor! Vi takker for din tilbakemelding. Flott at du er fornøyd med oss så langt. Vi hjelper deg selvfølgelig etter beste evne om det skulle være noe du trenger hjelp med! Skulle det være noe annet tar du kontakt med oss på kundesenteret. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Mange ekstra kostnader. Dårlig informasjon om avtaleinnhold.. Har ikkje fått hjelp til å få app aktivert
Hei, Leon! Vi takker deg for din tilbakemelding! På vår strømavtale spotpris er det kun et påslag på 3,9 øre/kWt og fastbeløp på 49,- per måned. Tilleggstjenester kan velges bort, dersom du har noen av disse. Nettleien er dessverre ikke valgfri, og helt lik uavhengig av hvilken leverandør du benytter. Ta gjerne kontakt med kundesenteret, så hjelper vi deg med appen vår. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Legger til opprinnelsesgaranti til avtalen min uten samtykke. Betaler ikke tilbake når de blir oppdaget. Styr unna, dårlig kundebehandling!
Hei, Terje! Vi takker deg for din tilbakemelding! Man skal alltid få god informasjon før en avtale blir inngått. Det gjelder både strømavtaler, men også evt. tilleggstjenester. Dersom du ønsker at vi ser på saken din på ny tar du kontakt med oss på kundesenteret. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Alt utenom strøm er fordyrt. Mye / høy pris på gebyrer
Hei, Trond! Vi takker for din tilbakemelding. Flott at du er fornøyd med oss så langt. Det er mye gebyrer på strømmen, som for eksmpel nettleien. Skulle det være noe annet tar du kontakt med oss på kundesenteret. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Jeg er fornøyd med avtalen min. Det er praktisk på å ha overskit på strømmen. Norge energi er flexible for betaling av stømfaktura. Og jeg er glad for det når man har vanskelighet å betale man kan få det muligheten at betale senere.
Hei, Saeid! Vi takker for din tilbakemelding. Flott at du er fornøyd med oss så langt. Vi hjelper deg selvfølgelig etter beste evne! Skulle det være noe annet tar du kontakt med oss på kundesenteret. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Ok til nå,men vil se hva andre selskaper har av pristilbud
Hei! Vi takker for din tilbakemelding. Flott at du er fornøyd med oss så langt. Skulle det være noe annet tar du kontakt med oss på kundesenteret. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Har vært kunde hos norgesenergi i 5-6 år , med bedrifts avtale som en hyggelig selger anbefalte meg veldig på grunn av at jeg hadde org nr … Men da jeg slettet org nr å sto uten fikk jeg etter nesten et år Mail fra NorgesEnergi om at de opphørte min avtale fra 31.10.23 . Når jeg nå i februar 2024 byttet strømselskap gikk jeg ut fra at så lenge norgesenergi hadde sendt Mail om at DE hadde opphørt avtalen var det mulighet for bytte av strømleverandør MEN jeg fikk brudd gebyr på 6000kr fra NorgesEnergi !!! Pga av at jeg hadde to avtaler . Bolig og hytte . Selv om norgesenergi selv hadde opphørt avtalen på grunn av manglende org nr !!! Så for all del STYR unna dette selskapet , bare lureri med de avtalene de har !!! Kommer til å anbefale alle jeg kjenner om å ikke inngå noen strømavtale med NORGESENERGI !!!
Hei, Sven! Takk for din tilbakemelding. Her vil jeg anbefale deg å ta kontakt med vår bedriftsavdeling slik at du kan få et skikkelig svar og en løsning på problemet ditt. Du kan enten ringe på 38 10 00 81 eller sende en e-post til [email protected] så hjelper en av min bedriftskollegaer deg videre:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Dem gir seg ikke med å ringe. Helt forferdelig firma. Har slutta å svare dem, men hjelper heller ikke. På det meste ringte dem 4 ganger på en dag. Skjønner ikke hva galt jeg har gjort mot dem, har aldri brukt dem som leverandør... Kanske det som er feilen? ...kommer nok heller aldri til å bruke dem etter min erfaring.
Hei, Hans! Vi takker for din tilbakemelding. Jeg beklager at du har hatt dårlige opplevelser med selgerne våre. Et nei skal være et nei. Jeg ønsker at du tar kontakt med oss på kundeservice slik at vi kan få reservert deg mot at de ringer igjen, evt. kan du reservere deg selv internt hos NorgesEnergi via linken her: https://norgesenergi.no/reservasjon/ Håper du får en fin dag! Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
En meget hyggelig mann fortalte om Norgesenergi og hvilke avtaler dem tilbyr. Han virket så hyggelig og hadde så fint tilbud så jeg bestilte strømavtale.
Hei, Harald ! Vi takker deg for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du har hatt en god samtale med en rådgiver hos oss, og at du har valgt oss som din strømleverandør. Skulle det være noe du trenger hjelp med kan du selvfølgelig ta kontakt med oss på kundesenteret. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Sa opp avtalen og fikk da et såkalt bruddgebyr på 3000 kr! Frekkhetens nådegave!! Kan ikke huske å ha sett dette noe sted i avtalen. Selvfølgelig står det beskrevet, ett eller annet sted, men da må jeg benytte et mikroskop for å finne dette i en underskog av kapitler, avsnitt og juridisk, spissfindige formuleringer. Gud forby NorgesEnergi. Amen!
Hei, John! Vi takker deg for din tilbakemelding. Man skal alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse om alle momenter av strømavtalen. Her virker det for meg som du har inngått en strømavtale med NorgesEnergi Bedrift. Ta derfor kontakt med dem på 38 10 00 81 eller [email protected] slik at du kan få klarhet i saken og hva som har skjedd. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi