Anfafaler alle å ligge langt unna NorgesEnergi. Har aldri vært så misfornøyd med et stømselskap før. Fra vi ønsket å si opp abonnementet vårt (bedrift) tok det 4 mnd å få svar. Da ble løpende oppsigelsestid først regnet med når vi endelig fikk svar. Kundeservice aner ikke hva de gjør, virker som om de har opplæring fra forskjellige planeter..

Bra service og hyggelig betjening er godt fornøyd med mobil avtalen

Ut fra i lest informasjon og informativ og bekreftende telefonsamtale på mine spørsmål og etter oppsigelse av nåværende leverandør, vil jeg i løpet av 3 mnd.bli kunde i NorgesEnergi. Veldig positivt at det kun er 6 mnd.bindingstid. Ingen skjult agenda for kunden.

Vi ble oppringt av selger fra selskapet som var meget pågående selv etter at vi ga beskjed om at vi ikke ønsket noen endringer i abonnement. Selger brukte argumenter som "hvis du aksepterer tilbudet slipper du at vi ringer mer", altså en trussel. Etter samtalen fikk vi i tillegg tilsendt ny avtale basert på et tilbud vi ettertrykkelig hadde sagt nei til.

Veldig bra han jeg snakket med, hadde greie på jobben sin

Hyggelig og rask betjening på kundeservice. God spotprisavtale.

Hyggelig personal. Enkle regninger. Topp med fast pris

Det som er med strøm er at for 20 år siden behøvde man ikke å bry seg om strøm ,annet at du fikk strøm i kontakten ,varme ,komfyren virket!Nå i dag er det barometeret for hvilke selskap som leverer billigst strøm i dag og fem dager framover,så må man vurdere å bytte leverandør for det selskapet du har valgt ,fått lovnader fra er ute av fem på topp!Så kommer regninga ,den er utenfor min kontroll,påslaget ble mere nå ,pga ååå huttemeitu,nettleien er så dyr for det er etterslep av vedlikehold,fordi Statnett har bevilget bonus til alle lederne i millionklassen!Og så spør man seg "hvorfor får vi dårlig omtale ",nei man føler seg svindlet for en av Norges viktigste "vare",tjeneste!Hilsen Bjørn E. B.

Fikk løst problemet på en enkel og grei måte kundeservice var imøtekommende med problemet

Jeg fikk god informasjon om fakturering og tilbud om mobil/Telenor abonnement. Det er fortsatt utfordrende å logge seg inn på appendiks for å se detaljer

Regningene kommer punktlig hver måned, ellers så har jeg ikke så mye å si.

Byttet strømleverandør i april 2021, og ble oppringt av en ivrig selger fra NorgesEnergi dager etterpå. Selgeren rådet meg til å bytte tilbake til NorgesEnergi når binding hos ny leverandør utgår til sommeren. Lovet meg oppfølging våren 2022 før oppstart, og at jeg når som helst kunne velge å droppe avtalen hvis jeg ikke ønsket den likevel og heller gikk for annet selskap. Ikke hørt noe mer etter samtalen i 2021. Plutselig får jeg e-post i dag om at faktura deles opp, og jeg forstår ingenting. Ingen avtale eller noe. Opplever dette som svært uprofesjonelt og uryddig. Spent på svaret fra NorgesEnergi da jeg har fastpris og binding i annet selskap. NorgesEnergi: Håper dere følger opp og rydder opp i rotet selgeren deres har skapt for meg!

God service, oppklarende samtale,da jeg etterlyste faktura for mars

Ser bort ifra andre sine ønsker, hører ikke etter, lite hjelpsom og fortsetter å ignorere meg ved å ringe meg heletiden. Dette har pågått i mange mange år. Viser lite forståelse når jeg pent spør om å ikke ringe meg mer.

Fastpris på strøm, rimelig mobil abonnement og god kundeservice.

Jeg hører andre har under 1000kr som bruker mer strøm en meg . Jeg har telys på . Lever på stua har bakkeleilighet / hage. Har levd med en varmeovn ved siden av stolen . Må kle på meg hjemme. Er ufør å har sykdomer som sitter i skjellet å da er kald leiligheten . Jeg vet det er dyr strøm men jeg nekter å tro at jeg får mer en folk med varme lys alt på en gang. Jeg har 12000kr i mnd med alt man skal betale + medisiner vær mnd. Er noe som kan gjøres ? Mvh Nina M.

God kundebehandling, fine priser, oversiktelig og greit

God kundeservice - samt et av de billigste selskapene på strøm 👍🏼

Gir bra oversikt over forbruket. Norgesenergi ligger stabilt blant de beste på pris. Noen få leverandører ligger ubetydelige beløp bedre an, så jeg slipper å tenke på leverandørskifte.

Fikk hjelp til å endre mitt abonnement på en grei måte!

Effektiv og grei forståelse av mitt behov. Øket ble fornøyd!

Har alltid vært fornøyd kunde hos dere så nå går jeg ikke frem og tilbake som jeg gjorde, men holder meg her.

Jeg har ikke vært kunde hos dere før, men har hatt en fin opplevelse i dag. Gode tilbud og god kundeservice her.

Positiv og flink problemløser særlig på telefonisk kontakt.

Vanskelig og velge rett avtale selv. Man er avhengig av en god kundeservice.
