Meny

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
98
av 104 innen
strømselskap
14%
anbefaler
NorgesEnergi
Filtrer omtaler
62
10
9
24
405
Sorter omtaler etter
Viser av 510 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Utrolig hjelpsom og grei kundeservice"

Norgesenergi har effektiv og grei kundeservice uansett hva du tar kontakt for. Spør de om prismatch! Det er gull ikke alle kjenner det. Men kundeservice er godt oppdatert og hjelper deg videre. Anbefaler Norgesenergi som strømleverandør!

Elisabeth
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
"Kunndeservice"

Norges energi har vært meget imøtekommende i situasjoner hvor jeg har trengt rådgiving. Kort svartid på tlf.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Ustrukturerte."

Den blir lang. Men i stikkord kunne dere ikke se at jeg var kunde lenge etter at jeg hadde svart ja på avtalen. Ble oppringt av 3 part til tross for at jeg var kunde. 10 beste avtalen basert på 2019 tall, vanskelig og orientere seg om hva som er beste avtale. Prismach gjelder ikke gratis strøm.😐

Vegard G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Enkelt og greit"

Vil du betale skjorta hos din nåværende strømleverandør fordi du ikke gidder å bruke tid på å sette deg inn i hva du betaler for strømmen, så gjør gjerne det. Vil du spare penger, så bytt til et strømselskap som strekker seg det lille ekstra for kunden og i tillegg har prismatch. Da bytter du til NorgesEnergi. Masse andre rabatter får du også. Enkelt og greit.

Svar fra NorgesEnergi
28.10.2020 14.55
Hei Vegard G!
Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en så hyggelig kommentar. Det er svært viktig for oss, at du som kunde, er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør!
Mvh Kate, NorgesEnergi
Yngvar B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Dag Martin er deres beste mann."
1 syns denne omtalen er nyttig

Hyggelige veiledere, at vi som gamle kunder får den beste avtalen jeg har vært kunde i 14,5 år. Vet dere om noen bedre? Y

Svar fra NorgesEnergi
28.10.2020 14.35
Hei Yngvar B!
Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding! Det er kjempe hyggelig å høre du er fornøyd med oss som din strømleverandør etter så mange år! Det setter vi stor pris på :) Mvh Kate, NorgesEnergi
Petter H. Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Grei strømavtale til lav pris"

Grei strømavtale til lav pris Med Huseiernes Landsforbund blir prisen enda lavere. Kjapt og responsive kundesenter Ryddige fakturaer Har foreløpig ingen forbedrings områder

Svar fra NorgesEnergi
28.10.2020 14.33
Hei Petter H. Ø!
Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding. Mvh Kate, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Jeg opprettet denne kontoen bare for å advare mot NorgesEnergi."
1 syns denne omtalen er nyttig

Hvis du som meg tenker "hvor ille kan det være" og at den eneste forskjellen er logoen på regninga ville jeg fulgt med nå. Prisene er isolert sett greie nok (hvertfall i en kort periode), men den utstrakte og systematiske trakkaseringen de driver med skal ikke undervurderes, og den er svært utmattende. Jeg spurte senest igår svært pent om jeg kunne få slippe å få daglige telefonsamtaler med "gode tilbud" og oppfordringer til å "angi" venner og familie uten hell. Personen på kundeservice var veldig hyggelig og imøtekommende, men det hjelper ikke når telefonen ringer i ett sett allerede dagen etterpå. Jeg har blokkert samtlige nummer og adresser og rapportert som spam i de kanalene jeg kan. Allerede før jeg mottar første regning har jeg bytta, og håper jeg med loven i hånda kan be dem slette mine personopplysninger og aldri plage meg igjen. Ikke vær like dum som meg. Jeg leste her først og tenkte at det ikke kunne være så ille. Det er det. De ørene du eventuelt sparer på strøm, taper du om du lader mobilen din hjemme (for de gir seg aldri). Hold deg langt unna NorgesEnergi.

Svar fra NorgesEnergi
26.10.2020 09.59
Hei Steffen!

Takk for din tilbake melding! Vi kan slette ditt mobil nr fra våre ringelister hvis dette er ønsket, det kan ta noen dager før listene blir oppdatert. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til kundeservice@norgesenergi.no så skal vi ordne.
Mvh Linn - NorgesEnergi
Alvestad
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Fortum og Norgesenergi er samme sorten"
1 syns denne omtalen er nyttig

Finn en annen leverandør, dette er useriøse firma i markedet, forholder seg ikke til inngåtte avtaler

Svar fra NorgesEnergi
23.10.2020 13.47
Hei Alvestad!
Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør, vi i NorgesEnergi skal selvfølgelig alltid forholde oss til inngåtte avtaler. Jeg håper du har mulighet til å ta kontakt med vårt kundesenter, dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Du kan nå oss på tlf 38 10 00 80, henvis gjerne til dette innlegget eller meg.
Mvh Nina, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Jeg tror på bedre kundeoppfølging , for å unngå misforståelser . Er ikke nok med bare Min Side !"

Hjelp eldre kunder på en bedre måte ! Det er ofte ikke nok med bare Min Side ! Vi er vant med personlig kommunikasjon !

Svar fra NorgesEnergi
21.10.2020 08.27
Hei Tor E!
Det har vi full forståelse for! Vi er tilgjengelige på telefon, og kan nåes på tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent man-fre 08-16.
Mvh Nina, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Super kundeservice❤❤"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hver gang jeg ringer dere så blir jeg møtt med en hyggelig person i andre enden og de hjelper meg raskt og enkelt, dere har også forståelse hvis noen er i en økonomisk vanskelig situasjon... kan ikke si noe annet en at dere er fantastiske👍

Svar fra NorgesEnergi
20.10.2020 18.21
Hei Lars Ø!
Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en så hyggelig tilbakemelding! Det betyr mye for oss at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør!
Mvh Nina, NorgesEnergi
Karoline
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Rotete"
2 syns denne omtalen er nyttig

Rotete, vanskelig å logge inn i nettportal og kundeservice har alt for dårlige åpningstider. Dyr strøm. .

Svar fra NorgesEnergi
20.10.2020 13.56
Hei Karoline!
Beklager dersom du har hatt vanskeligheter med å logge inn på vår hjemmeside, ta gjerne kontakt slik at vi kan se på hva som kan være problemet. Vi kan da også se på om vi kan gjøre endringer i avtalen din slik at du blir fornøyd med strømavtalen din hos oss. Vårt kundesenter har åpent man-fre 08-16. Vi er også tilgjengelig på Chat og Facebook man-fre 09-16. Dersom dette er tidspunkt som ikke passer for deg, kan du også gjerne sende oss en e-post til: kundeservice@norgesenergi.no.
Mvh Nina, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Billig strøm , gode avtaler og tilbud , flott kundeservice ,"

Hyggelig kundeservice og billig strøm Forsikring om noe skjer deg støttes du med 4 mnd gratis strøm ,

Svar fra NorgesEnergi
20.10.2020 13.26
Hei Nina!
Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi og syns godt om vår kundeservice. Vi setter stor pris på din tilbakemelding!
Mvh Kate, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Hjelpsom kundeservice"

Hjelpsom kundeservice, som geleidet meg gjennom det jeg lurte på, og som i mitt tilfelle IKKE skulle selge meg en hel masse ekstra som jeg ikke trenger.

Svar fra NorgesEnergi
20.10.2020 12.20
Hei Bente!
Så flott du fikk god hjelp når du var i kontakt med vårt kundesenter. Vi setter stor pris på din tilbakemelding, det betyr mye for oss!
Mvh Kate, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Mafia"

Fikk dørselger på døra mens vi var borte, mor (82 år) som va hjemme og som ikke kan norsk ble av selger bedt om og kvittere på nettbrett til selger. Etter at mor ringte til sin datter tok det bortimot 30 min og bli kvitt selger. Selger kan være glad at jeg ikke va hjemme. Stakkars mann sier jeg bare...., han ville neppe selge noe mer om han traff meg i døra

Svar fra NorgesEnergi
20.10.2020 11.16
Hei Odd,

Det er leit å høre dere har hatt en dårlig opplevelse med en av våre selgere.
Vi ønsker gjerne å kunne undersøke nærmere på hva som har skjedd og håper du kan ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi får tatt dette videre med vår salgsavdeling. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til kundeservice@norgesenergi.no.
Håper vi hører fra deg! Mvh Kate, NorgesEnergi
Bjorland B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Lureri med gratis strøm"
1 syns denne omtalen er nyttig

Svarte ja til gratis strøm inntil 2.mnd. Dette er lureri da en etter 2. mnd når periode er slutt kommer det regning. Tar kontakt og spør hva dette er. Du har fått gratis strøm, men du må betale for fornybar energi. Jeg spør kor det står i tilbudet og får tilsvar at hun kunne stryke det. Etter dette kommer det mail om at faktura er rett, så jeg må bare betale. STYR UNNA NORGES ENERGI.

Svar fra NorgesEnergi
17.10.2020 09.24
Hei Bjorland B!

Det er veldig leit å høre at du ikke er fornøyd etter å ha vært i kontakt med vår kundeservice og vi ønsker å se nærmere på hva som har skjedd her. Gjerne kontakt oss på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til kundeservice@norgesenergi.no. Du må gjerne spørre etter meg hvis du ønsker :)

Mvh Linn Christine W - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Ekstra kostnader"

Spesifiserte at det ikke ønskes ekstra kostnader på faktura, ble fakturert for sparepakke og vinterpakke

Svar fra NorgesEnergi
17.10.2020 09.17
Hei, Helle!

Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en tilbakemelding!
Vi ønsker gjerne å kunne undersøke saken nærmere på hva som har skjedd, så vi håper du kan ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi får sett på saken. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til kundeservice@norgesenergi.no.

Mvh Linn - NorgesEnergi
Oddmund J. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Jeg er fornøyd!"
1 syns denne omtalen er nyttig

God opplevelse! Med svar på mine spørsmål! Billig strøm! Fikk justert med avtale etter mitt forbruk av strøm.

Svar fra NorgesEnergi
17.10.2020 09.16
Hei, Oddmund J.R!

Så flott du fikk god hjelp når du var i kontakt med vårt kundesenter. Vi setter virkelig pris på din tilbakemelding! Ønsker deg en riktig god helg :)

Mvh Linn - NorgesEnergi
Per O. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Elendig Kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde forsikring sparepakken som inkluderer 4 mnd betalingsfritak. Så ble jeg permittert og forsøkte å få løst inn denne forsikringa. Det skulle vise seg å være vanskelig 😬 Bare masse dårlige unnskyldninger fra ende til annen. Kunderådgivere som rotet bort papirer sendt på e-post 3 ganger 😡 Tar ca 6-7 mnd og få denne forsikringa i virk. Og du må betale hver eneste mnd frem til det. Veldig mye vits da 🙈 Etter mye rot og surr og manglende evne på kundeservice,( greide aldri å unnskylde seg heller ) kom jeg frem til at det beste var å bytte til et annet selskap. Anbefaler ingen å tegne abonnement hos Norges Energi. Alltid vært fornøyd med dem før, men aldri mer etter dette 🙈😬😡

Svar fra NorgesEnergi
17.10.2020 09.14
Hei, Per O.A!

Takk for din tilbakemelding!
Beklager at du opplevde rot og lang behandlingstid hos vår kundeservice vedr innvilgelse av betalingsfritak via Sparepakken. Med Sparepakken får du dekket alle strømutgiftene dine fra NorgesEnergi dersom du blir ufrivillig arbeidsledig eller permittert, minimum kr 1.000 per måned i inntil fire måneder. En kan tidligst søke etter 30 dager og får etterbetalt. Noen tilfeller kan behandlingstiden ta litt tid.
Gjerne ta kontakt med oss pr telefon 381 00 080 eller epost kundeservice@norgesenergi.no så kan vi se nærmere på saken din.

Håper vi hører fra deg! Mvh Linn – NorgesEnergi
Astrid B. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Super hjelp og så hyggelig"

Det var veldig enkelt å få gode tilbud og forklaring. Ekstra service å bli ringt opp så fort. Ps! Avtalen ble egentlig gjort hos Elkjøp, så vil anbefale dem å vise avtalen, noe jeg ikke fikk. Tror jeg nå blir fornøyd - jeg fikk jo avslag ved å benytte dere!

Svar fra NorgesEnergi
14.10.2020 15.55
Hei, Astrid B.T!

Så flott å høre at du fikk svar på din henvendelse og er fornøyd med din strømavtale hos oss. Kontakt oss gjerne igjen, dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med.

Mvh, Truls - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Bedrag?"

Har hatt Norgesenergi, men byttet til Tibber. Ble så oppringt av en selger fra Norgesenergi, som ville ha meg tilbake, og lovte en masse ting som ikke samsvarte med neste faktura. Etter det er selgere fra Norgesenergi blokkert på min telefon. Men lurer også på en ting. I sommer var strømprisen tilnærmet lik null (1 øre), men det laveste jeg så på fakturaene fra Norgesenergi var 15 øre. I de periodene spotprisen var lavest (1 øre), mener jeg at jeg ble fakturert 27 øre pk kWt av Norgesenergi. Dette mener jeg samstemmer dørlig, og etter å ha byttet tilbake til Tibber ble mine strømregninger en brøkdel av hva de var hos Norgesenergi. Jeg hadde ikke fått satt over strømmen på hytta, så fikk fakturaer av strøm fra to levrandører. Jeg mener at Norgesenergi sin spotpris-avtale er en ren bløff! Hilsen en som ikke kommer tilbake som kunde.

Svar fra NorgesEnergi
14.10.2020 15.54
Hei, Jon G!

Det er leit å høre du har hatt dårlig opplevelse med våre selgere og NorgesEnergi som din strømleverandør.
Vi er veldig opptatte av at selgerne våre skal utgi riktig informasjon og skal på ingen måte være uærlig eller missledende.
Vi ønsker gjerne å kunne undersøke saken nærmere på hva som har skjedd og følge dette opp med selger, så vi håper du kan ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi får sett på saken og tatt dette videre med vår salgsavdeling. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til kundeservice@norgesenergi.no.

Mvh, Truls - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Svindel"
2 syns denne omtalen er nyttig

Norgesenergi har tydeligvis hyret en gjeng tenåringer som stadig renner på dørene og skal selge avtale med Norgesenergi basert på løgn og juks. Noen ganger sier selgerne at de har spesielt gunstige avtaler med boligene i akkurat dette området. Andre ganger, som i dag, kommer de med noen løse påstander om at prisene ble mye dyrere etter installasjon av strømmåler. Og da skal man liksom velge Norgesenergi? Totalt useriøst. Dette blir rapportert inn til Forbrukertilsynet.

Svar fra NorgesEnergi
13.10.2020 08.33
Hei!
Det er leit å høre du har hatt dårlig opplevelse med våre selgere.
Vi er veldig opptatte av at selgerne våre skal utgi riktig informasjon og skal på ingen måte være uærlig eller missledende.
Vi ønsker gjerne å kunne undersøke nærmere på hva som har skjedd og håper du kan ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi får tatt dette videre med vår salgsavdeling. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til kundeservice@norgesenergi.no.
Håper vi hører fra deg! Mvh Kate, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Klar og tydelig avtale. Kompetente kundebehandlere og effektive svar.👍"

God og konkurransedyktige priser. Tillitsfull avtale og kompetente og dyktige kundebehandlere. Kan anbefales.👍

Svar fra NorgesEnergi
07.10.2020 15.52
Hei Kjell B!
Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det er svært viktig for oss, at du som kunde, er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør!
Mvh Nina, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
"Forsøk på lureri"
2 syns denne omtalen er nyttig

Selger på døren påstod at borettslaget vårt hadde inngått avtale for beboerne om å skifte fra Fjordkraft til Norgesenergi. Forklarte at jeg ikke trodde på dette og selger justerte da sin forklaring til at "Norgesenergi hadde inngått avtale med alle borettslag". Opplyste selger om at jeg ikke trodde på dette heller og at jeg ikke benyttet Fjordkraft. På forespørsel oppgav jeg å benytte SFE og selger fastslo umiddelbart at de solgte svært dyr strøm, uten å forhøre seg om hvilket abonnement jeg har. Jeg har satt meg godt inn i betingelsene til mitt abonnement og tok ham enda en gang i løgn om både påslag og strømpris. Selskap som benytter slike metoder bør tvangsavvikles!

Svar fra NorgesEnergi
07.10.2020 11.31
Hei Vidar!
Det er utrolig leit at du har hatt denne opplevelsen med en av våre selgere. Det er ikke greit og vi beklager sterkt for ulempen det har medført!
Vi ønsker gjerne å kunne undersøke hva som har skjedd og håper du kan ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi får tatt dette med videre. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til kundeservice@norgesenergi.no.
Håper vi hører fra deg! Mvh Kate, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Hyggelig person på kundeservice"

Jeg er ny kunde. Det var blitt noe feil med faktura adresse for papir faktura. Ringte kundeservice. Problemet ble løst.

Svar fra NorgesEnergi
07.10.2020 09.35
Hei Per O!
Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en så fin tilbakemelding!
Skulle det være noe mer du trenger hjelp med så er du alltid hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss :) Ønsker deg en kjempe fin dag! Hilsen alle oss i NorgesEnergi
Misfornøyd
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelige kunderådgivere"

Jeg har nettopp hatt den verste kundeopplevelsen noensinne etter samtale med en av NorgesEnergis kunderådgivere. Styr unna et forferdelig lite fleksibelt selskap med forferdelig kundeservice.

Svar fra NorgesEnergi
01.10.2020 10.21
Hei!
Vi i NorgesEnergi ønsker alltid at våre kunder skal være fornøyd
med kundeservicen de mottar hos oss på kundesenteret. Jeg håper du har mulighet til å kontakte oss, å gi oss litt nærmere informasjon om hva det var som gjorde at du var misfornøyd med opplevelsen, da vi setter stor pris på din tilbakemelding.
Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til kundeservice@norgesenergi.no, håper på å høre fra deg!
Mvh Nina, NorgesEnergi
NorgesEnergi strømpriser
SJEKK OM NORGESENERGI KAN LEVERE STRØM TIL DEG
OSLO
NorgesEnergi leverer strøm til OSLO
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Gul garantispot
Timespot - NorgesEnergi
510 omtaler
Prisen varer i minimum 6 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
23 kr
1,39 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Gul Elkjøpspot
Andre prismodeller - NorgesEnergi
510 omtaler
Etterskuddsvis betaling
6 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
129 kr
7,73 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Strøm til medlemspris
Timespot - NorgesEnergi
510 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
292 kr
17,51 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Gul spot lavpris
Timespot - NorgesEnergi
510 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura
303 kr
18,17 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Strøm til lavpris
Timespot - NorgesEnergi
510 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura
308 kr
18,49 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Topp 5 garanti
Andre prismodeller - NorgesEnergi
510 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
617 kr
36,99 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Topp 10 garanti
Andre prismodeller - NorgesEnergi
510 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
667 kr
39,99 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR