NorgesEnergi opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg fikk en mail på at tilleggstjenesten 100% Fornybar energi skal gå opp….Hva ???? Hva er 100% Fornybar energi? Og har jeg dette????? Jeg ringer inn til dere og spør når dere startet med å belaste meg for dette gebyret på kr 49,- som jeg ikke har bedt om noen gang ( altså samme sum som fastbeløpet antagelig for å forvirre kunden)) Han kunne fortelle meg at dette ble lagt inn 19 mai 2020. Hva ??????? Hvem har gjort det ? Jeg kan med hånden på hjertet eller i min villeste fantasi tenke meg at jeg har takket ja til ekstra gebyr ??? Det er så ulikt meg at det kan ikke stemme. Har dere bevis for at jeg har samtykket til 3 slike «frivillig gebyr»? Når jeg går innpå for å se på faktura så får jeg meg et annet sjokk når jeg trykker på denne fanen tilleggstjenester får jeg se 2 gebyrer til Prisforsikring, og Strømforsikring HJELP!!!! Jeg ringer kundeservice og de kan bekrefte at dette også ble lagt inn mai 2020. Dere har uten at jeg har bedt om det lagt inn to avgifter til jeg ikke visste at jeg hadde!!!!!!!! Jeg har ufrivillig siden mai 2020 betalt 3 ufrivillige gebyrer på Kr 147 X 30 måneder = totalt frem til nå Kr 4.410 😰 Hver gang jeg har ringt dere så har jeg bedt dere om å se at jeg har den avtalen som er best for meg. Altså bedt om den avtalen som er billigst for meg, bare sjekk tlf- logger Jeg trenger en forklaring, bevis og en tilbakebetaling. Jeg kommer ikke til å gi meg på denne saken og vil koble inn forbrukerrådet m fl. Dette er alvorlig!
Hei, Johnny! Vi takker deg for tilbakemeldingen din. Send oss gjerne en e-post dersom du ikke allerede har gjort det, så får vi sett på saken din. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Eg vil helst ikke bytte leverandør med mindre eg får en meget go pris
Hei, Lindy! Vi takker deg for din tilbakemelding:) Vi synes det er hyggelig at du er fornøyd med oss. Om det skulle være noe er det bare å ta kontakt med kundesenteret vårt :) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Ble lovet gode priser av selger, dette fungerte godt i et års tid.. Tillegg for alt mulig rart dukket opp, og på sommerhalvåret var prisen for alle tillegg like høy som selve strømforbruket. Velger da å bytte etter å ha irritert meg over dette lenge. Da kommer det et bruddgebyr fra norgesenergi på 3000 kr! For denne gjengen har nemlig 12 måneders oppsigelsestid. Styr unna!
Hei Sjur, Man skal alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse, og jeg beklager dersom du føler du har mottatt utilstrekkelig informasjon. Basert på hva du skriver antar jeg at dette gjelder en bedriftavtale, ta derfor gjerne kontakt med vår bedriftavdeling per tlf: 38 10 00 81 eller [email protected] mvh Anders - NorgesEnergi
Jeg har kun positive erfaringer med Norges Energi.
Hei, Thor! Vi takker deg for din tilbakemelding:) Vi synes det er hyggelig at du er fornøyd med tjenestene vi tilbyr. Om det skulle være noe er det bare å ta kontakt med kundesenteret hos oss:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Det er vanskelig å forstå fakturaene Støtteordningen fra myndighetene er nesten borte fra i sommer
Hei, Arild! Vi takker deg for din tilbakemelding. Vi ønsker at du tar kontakt med kundesenteret slik at vi får hjelpet deg med fakturaforklaring, det er ikke alltid så lett! Håper du får en fin dag! Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Great in almost everything! Great customer service, great application.
Hi, Endrit! We would like to thank you for your feedback :) We think it is nice that you are satisfied with the services we offer. If there should be anything, just contact our customer center :) Sincerely, Anders - NorgesEnergi
Var veldig godt fornøyd før tillegg på 3,9 øre. Derfor ser jeg nå etter ny strømleverandør
Hei, Trygve! Vi takker deg for din tilbakemelding:) Vi synes det er hyggelig at du er fornøyd med tjenestene vi tilbyr. Om det skulle være noe er det bare å ta kontakt med kundesenteret hos oss:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Jeg har en avtalehistorikk med NorgesEnergi på fast kostnad på 49 kr/måned + spotpris. De maste på meg om tillegstjenester som 100% fornybar energi osv. Jeg ringte dem for å avbestille dette opplegget, men det har de ikke gjort. Enten så betaler de meg tilbake, eller så bytter jeg strømleverandør. Jeg stoler ikke på NorgesEnergi lenger.
Hei, Emil! Vi takker deg for din tilbakemelding. Vi ønsker at du tar kontakt med kundesenteret slik at vi får sett på saken din. Håper du får en fin dag! Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Veldig dyktige på å forklarer hvorfor strømmen er så dyr..virker bare useriøst
Hei, Øyvind! Vi takker deg for din tilbakemelding. Vi ønsker at du tar kontakt med kundesenteret hvis du trenger hjelp eller forklaringer på noe. Strømprisen bestemmes av markedet, og vi leverer strøm til spotpris hos oss. Håper du får en fin dag! Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Jeg er fornøyd med min strømleverandør. Greit å få alt på en regning
Hei, May! Vi takker deg for din tilbakemelding:) Vi synes det er hyggelig at du er fornøyd med tjenestene vi tilbyr. Om det skulle være noe er det bare å ta kontakt med kundesenteret hos oss:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Prisen går opp etter 2-3 mnd uten en Mail eller beskjed fra leverandøren. Dette syns jeg er dårlig
Hei, Peter! Vi takker deg for din tilbakemelding. Vi ønsker at du tar kontakt med kundesenteret for å finne ut av hva som har skjedd her. Vi er pliktige til å varsle om alle evt. endringer i pris på avtale. Håper du får en fin dag! Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Fastpris og påslag er ert ran og ett banditt gebyr strømselskapene melker kundene for. Fjern dette, det er rikelig å betale dyr strøm uten ekstra avgifter på faktura
Hei, Roger! Vi takker deg for din tilbakemelding. For å kunne tilby strøm må vi som selskap få inn inntekter. Vi tjener ikke penger på spotprisen, da den er lik vår innkjøpskostnad. Da må vi få inn inntekt på påslag og fastbeløp. Hvis det er noe annet vi kan hjelpe deg med kan du ta kontakt med vårt kundesenter. Ønsker deg en riktig fin dag! Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Dårlig kunde service. Legger på telefon når du snakker med kundeservice. Jeg skal finne nytt selskap
Hei, Tom! Her må jeg beklage at du har hatt en dårlig opplevelse med oss, slik skal det selvfølgelig ikke være. Om du ønsker hjelp kan du gjerne sende oss en e-post til [email protected] så skal jeg hjelpe deg så godt jeg kan. Håper du får en fin dag videre. Hilsen Anders - NorgesEnergi
Godt fornøyd, men ser at andre selskap selger like god strøm til en billigere pris. Jeg vil gjerne kjøpe strøm billigst mulig.
Hei, Olav! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss:) Vi forsøker å levere strømmen til så gode priser vi kan. Ønsker deg en fin dag. Mvh Anders- NorgesEnergi
I den grad man kan ha tillit til de forskjellige strømselskapene så føler jeg Norges Energi ivaretar mine interesser på en god måte. Konkurransedyktig pris, behjelpelige kundebehandlere og oversiktlig app.
Hei, Torun! Vi takker deg for din tilbakemelding:) Vi synes det er hyggelig at du er fornøyd med tjenestene vi tilbyr. Om det skulle være noe er det bare å ta kontakt med kundesenteret hos oss:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Middels fornøyd, synes det kunne vært lavere fastpris
Hei, Inger! Vi takker deg for din tilbakemelding. Det er dessverre ikke stort jeg får gjort med fastbeløpet, men om du har noen spørsmål eller trenger hjelp til noe annet ønsker jeg gjerne at du tar kontakt med oss på kundesenteret, så skal vi hjelpe deg etter beste evne. Ønsker deg en riktig fin dag! Med vennlig hilsen Anders/NorgesEnergi