Jeg er fornøyd med at jeg får alt samla på et sted og at det er enkelt å få kontakt med kundeservice . For meg funker dette utmerket

Alltid fått god hjelp når jeg har ringt til dere og det setter jeg stor pris på 😊👍 og da er det enkelt for meg å være en trofast kunde når dere holder hva dere lover.

De har gode pris tilbud på strømmen. Ha oversiktlige faktura. Høflig og veldig kjendskapes medarbeidere som interesserer seg i kundens problemer. Jeg har vært kunde i mange år.

Selskapet driver godt for eierne, men kundene må være svært våkne om man ikke skal betale unødig for kraften.

Ringte tilbake veldig raskt. Svarte greit og opplysende på mine spørsmål. Billig strøm. Kan anbefales. Mvh Torill

Informerer ikke om oppsigelsestid. Ville ikke sende avtalen på e-post. Jeg driver et lite ENK og ble overtalt til at bedrift aktiv var en gunstig avtale. Bare tull. Hold dere unna.

det er så vanskelig og avslutte abonmenten hus norgesenergi og det kommer mye uventet gebir som vi vet ikke hvorfor

Hyggelige og serviceinnstilte kundebehandlere som svarer raskt. Dette i tillegg til lave og konkurransedyktige priser er helt avgjørende for meg. Vært kunde siden 2006, svært fornøyd.

Norgesenergi byttet til en mye dyrere strømavtale uten å gi informasjon på forhånd. Nettsidene er også veldig trege.

Trenger jeg hjelp til å forstå avtale, faktura spørsmål og andre spørsmål får jeg alltid gode forklaringer og hjelp med det jeg lurer på .

Hyggelig og behjelpelig personale! Lett å snakke med og de kan også hjelpe deg med andre ting som ble.a mobil abonnement etc....

N Energi helt supert har brukt dem fra første dag så det kan ikke bli bedre en det så den er grei 1ooo takk ✌️😇Rolf Og nå har vi blitt lurt av Tinde Energi pga uriktige opplysninger fra Tinde Energi til meg om at min bror Tom hadde sakt ja til han noe som ikke stemmer så det er stygt og gjøre bare for og selge strøm fy fy på dere Tinde®️

Anbefaler desverree ikke norges enerig, dårlgi kundeservice og kun fokus på mersalg samt å få meg over på en avtale med bindingstid som er rimlig i starten, men deretter ekstremt dyr. Kostandene kommer heller ikke godt nok frem. Det som er positivt med Norges er "min side" den gir en god oversikt over avtalen. Prisene kommer desverre ikke godt nok frem, men resterende er greit. Løpende status på hvor mye strøm som blir brukt fordelt på dager.

Hadde en kundeservice opplevelse som etterlot meg med en følelse av å ha verdi som kunde, jeg opplevde respekt og forståelse av en strålende kundebehandler. Takk!!

Det står på hvem som svarer , hvis en svare og har ingen peiling selvfølgelig han eller hun kan ikke svare , men totalt Norges energi , bra selskap

Har også samme opplevelse som Anders skriver om ndg Norges Energi og dyre Topp10 garantier. Opplever at selskapet bruker misvisende markedsføringsstrategier på Bolig Messe, Elkjøp osv til å verve deg inn i dyre strømavtaler. Hadde sendt en skriftlig henvendelse til NE 1.1.21 om en prismatch avtale som ble oppdaget litt sent grunnet dårlig bemanning. Fikk beskjed om at prismatchen kun gjaldt fra den dagen henvendelsen ble oppdaget, og ikke fra 1.1. Håpløst! I mellomtiden fikk jeg et tilbud fra et annet selskap med pristak under vintermånedene- noe NE ikke kunne prismatche. Har kun dårlige opplevelser med NE frem til nå dessverre. Styr unna!

Jeg har inntil nylig hatt bedriftsabonnement. Det positive er at det later til å være gunstig priset. Men det skal sies at selv i perioder hvor strøm i Norge var rekordbillig, så synes jeg hele tiden jeg har hatt samme regning. Det kommer visst av at NorgesEnergi med mitt abonnement handler strøm lenge i forveien. Fair enough. Så det negative. Først, det jeg trodde var 6 mnd bindingstid var i virkeligheten oppsigelsestid. Abonnementet løper derfor 6 mnd etter man har sagt opp. Da jeg fant ut dette, sa jeg opp på dagen. Et år etterpå tegner jeg abonnement hos ny leverandør (Tibber). Jeg blir ringt opp av Norgesenergi, som først påstår at fordi jeg har oppsigelsestid blir det straffegebyr. Jeg påpeker at jeg sa opp i desember i fjor, da fikk tonen en litt annen lyd. Bare litt. Fyren pusher og pusher, sier at Tibber har mye dårligere priser fordi NorgesEnergi handler til under innkjøpspris. Jeg sier at jeg liker at Tibber er automatisk, og at jeg liker at jeg har full oversikt over strømforbruket i sanntid, via appen deres. Selgeren påstår at den appen er spennende i to uker, deretter vil jeg aldri bruke den igjen. Jeg sier jeg liker å ha oversikt over forbruket. Han mener at det er unødvendig. Man vet jo allerede hva som bruker mest strøm. Når man lager mat, og vasker klær. Jeg sier jeg har elbil og liker at appen lar meg automatisk lade i tider på døgnet når strømmen er billigst. Selger hevder det ikke betyr noe. Prisene varierer ikke spesielt mye i løpet av et døgn, og NorgesEnergi er billigst uansett. Jeg sier at det kan så være, men nå vil jeg prøve dette en periode. Selger mener jeg er i ferd med å gjøre en tabbe, men at jeg er velkommen igjen som kunde ved en senere anledning. Jeg har opplevd masete strømselgere før, min erfaring er at NorgesEnergi er blant de verste.

Hadde en avtale som tydligvis var lik pris som Tibber. Bytta selskap og de ringte meg på holdback og ga meg en "bedre" avtale enn det jeg hadde + 500,- rabatt på første faktura. Fikk da en ny avtale med strømpris på fast 29,99, noe jeg ikke fikk informasjon om. Styr unna.

Raskt svar når man ringer, de har mange gode fordeler som strømkonto og vintertrygghet noe som betyr ingen høge strømregninger.

Bruker alle metoder for å lure deg til å betale mer. Melder deg opp på ekstra kostnader med lovnad om at den er gratis første måned. Sender faktura som er feil og sender gebyrer uten å ha noe grunnlag. Slu kundebehandling og nettside som lyger om fakturaer (teknisk feil)

Først vil jeg begynne at de har den verste kundeservicen når man vil snakke med dem for å klage. Først så tar det altfor langt tid til å komme gjennom og når man først vil snakke med dem for å klage og fortelle dem om saken så vil dem ikke høre på deg og bare legger på og vil ikke høre på det man vil klage på! Det som gjelder med min erfaring er at jeg har blitt lurt to ganger på rad til å bli kunde hos dem med garanti om at det ikke er noe binding på tilbudet. Selv om jeg har dobbelt sjekket med dem å over tlf at det ikke er noe bindingstid på det. Også påstår de etterpå at jeg har fått avtalen skriftlig over e-post at det er bindingstid på avtalen noe som jeg aldri har fått noe jeg sjekker i e-posten i ettertid. Så nå vil jeg bare bli kvit og bli ferdig med dem for godt og vil aldri bli kunde hos dem igjen og betaler nå bruddegebyret med glede får å bli ferdig med dem! Burde ikke vært lov å holde på sånt og bare lure folk får å bli kunde hos dem! VERSTE STRØMLEVERANDØREN I NORGE! Ville ikke anbefalt min verste fiende til å bli kunde hos dem! Bare lureri med dem!! Jeg anbefaler alle om å bare legge på når de får tlf om strømtilbud fra Norges Energi.

Ble ringt opp av Norges Energi. De klarte å lure meg vekk en god avtale jeg hadde fra Fjordkraft ved å love strøm til spotpris uten noen tilleggskostnader. Så klart var det bare tull. De satte spotprisen på ca.10 øre mer enn det skulle være. Fyren på telefonen nevnte ikke at Topp 10 var en variabel avtale. Bare styr unna Norges Energi, jeg skal tilbake til Fjordkraft.

Inngikk avtale med Norgesenergi for et par uker siden, og de har sendt mange mail og ringt ukentlig for å pushe flere tilleggstjenester og reklame. Den ene som ringte klarte ikke å si hva hun hadde å by på. Det virker som de har et eget selskap som ringer for å selge mer og har ulike lister som man må be om å bli fjernet fra. De har ringt med mer reklame en uke etter jeg ble fjernet fra en av listene. Flere mailer med litt likt og litt ulikt budskap skaper mer forvirring enn å gjøre det enkelt.

Høres veldig fint å flott, men ikke alt som kommer frem med en gang. Kundeservice er helt bånn i bøtta og selger er ENNÅ verre. Frekk og uforskammet. Godt mye av dette kom frem av tv2 hjelper deg.

Jeg bestrider gebyr fra nettselskapet på kr 2000 per år, fordi jeg ikke tåler strålingen fra den nye strømmåleren som de har installert hos de aller fleste. Elvia gjennomfakturerer til NorgesEnergi, det vil si at jeg må bestride beløpet på fakturaen fra NorgesEnergi. Dette er en fullt lovlig måte å bestride et beløp man ikke er enig i. Trusler hagler inn, og Solvencia kommer etterhvert på banen og sakene ender i Forliksrådet. Det har så langt vært 4 saker, og alle er henvist til en høyere rettsinstans, noe vi er fullt klar for. Plutselig mener NorgesEnergi at de er "uskyldige" og at vi må ta dette opp med Eliva, det har vi gjort, men eneste måten å ikke betale er å ikke betale på den fakturaen vi har mottatt, altså på NorgesEnergis faktura til oss. NorgesEnergi må ta dete videre med sin underleverandør - Eliva. Men siden de er så "uskyldige", og vi er så "slemme", så har de sagt oss opp som kunder. De GLEMTE å informere oss om det, det fikk jeg tilfeldigvis vite når jeg ringte om en inkassosak. SÅ nå er vi ute etter å finne et strømselskap som ikke driver med gjennomfakturering fra Elvia, slik at vi kan bestride beløpet på Elvias faktura. Sånn kvitter man seg med mangeårige trofaste kunder.
