Meny

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

1,4/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Forferdelig
Brukervennlighet
Dårlig
99
av 102 innen
strømselskap
8%
anbefaler
NorgesEnergi
Filtrer omtaler
32
5
6
23
376
Sorter omtaler etter
Viser av 442 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Elendig!!"

Norgesenergi har ringt meg tre ganger nå for å forsøke seg på mersalg (forsikring i forhold til arbeidsledighet, garantert makspris på strøm og lignende) etter at jeg valgte dem som leverandør av strøm. Jeg angrer på at jeg bytter leverandør. Jeg visste ikke at jeg skulle bli nedringt av telefonselgere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Lurt av selgere på døra"

Selger på døra påsto at de var billigst i markedet. Etter at man hadde signert avtale og oppdaget at dette var feilinformasjon nektet Norges Energi å ta ansvaret for feilinformaskoen. Byttet tilbake, men endte med gebyr på 500kr fra NE

Svar fra NorgesEnergi
04.08.2020 21.31
Hei Erik!
Selger skal selvfølgelig alltid gi tilstrekkelig informasjon om avtalen som blir signert. Man skal også motta skriftlig informasjon om avtalen og vilkår. Vi setter derfor pris på at du gir oss tilbakemelding på dette.
Kontakt oss gjerne, dersom du ønsker at vi skal se på dette på ny.
Du kan kontakte oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til kundeservice@norgesenergi.no.
Mvh Nina, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Feilinformerer gang på gang"

Jeg har vært i kontakt med NorgesEnergi 5 ganger angående dobbelfakturering. Hver gang sier de at jeg ikke skal betale, med mindre de ringer tilbake, så kan jeg bare overse faktura. Nå må jeg ringe inn for 6. Gang.... Useriøst I tillegg maser de om masse ekstraprodukter som skal gi billigere strøm, mot at jeg betaler et fast månedsbeløp. Smart om man betaler minst 1000kr i strøm uten nettleia.

Svar fra NorgesEnergi
04.08.2020 21.11
Hei Joakim!
Beklager, dette forstår jeg er svært frustrerende og det skal selvfølgelig ikke skje.
Jeg håper du har mulighet til å kontakte oss på ny, slik at vi kan se nærmere på saken og finne en løsning på hvorfor dette skjer.
Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til kundeservice@norgesenergi.no.
Mvh Nina, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"NorgesEnergi ringte meg, en pågående og masete selger sa han var fra min nåværende leverandør"
4 syns denne omtalen er nyttig

Et nytt nivå av svindel, ekstremt utspekulert. NorgesEnergi ringte meg, en pågående og masete selger sa han var fra min nåværende leverandør. Ettersom jeg er reservert mot telefonsalg, trodde jeg på dette. Etter å ha sagt ja til en del spørsmål, fikk jeg epost om at jeg nå var kunde hos et for meg ukjent firma. Det viser seg at NorgesEnergi (i likhet med flere såkalte kataloghaier) tråler Brønnøysundregistrene etter folk med enkeltmannsforetak, og pusher en skreddersydd juridisk felle som det er vanskelig å komme seg ut av: Som foretak er man ikke reservert mot telefonsalg, man har verken klagerett eller angrerett, og salget styres av avtaleloven som gir selger mulighet til selv å definere alle punkter i avtalen. I tillegg kan de oppgi fiktivt lave priser, dvs. uten moms selv om ditt firma ikke har momsfritak eller får skattetrekk på strømforbruk. Ganske sleipt. Men jeg vil tipse alle om at man kan komme seg ut av slike avtaler: For å trikse det til, registrerer de en flyttemelding på deg som privatperson (uten å gi beskjed!) og melder firmaet som innflyttet. Dette kan reverseres om man kontakter sin egentlige strømleverandør. I kommentarfeltene her spiller de empatiske og beklager over en lav sko, men mitt møte med kundeservice besto kun av en kort, kategorisk avvisning av å ha gjort noe som helst galt, og deretter stillhet. Så kom en regning i posten på 3000 kr. til et oppdiktet «gebyr». Etter å ha googlet litt, ser jeg at NorgesEnergi tidligere har hatt en STOR mengde klagesaker i Forbrukerrådet for å lyve om både produktene og hvem de egentlig representerer. (Forbrukerrådet, sak nr. 16/2271.) De har også OPPSØKT FUNKSJONSHEMMEDE OG ELDRE I DERES HJEM og gitt inntrykk av å skulle lese av måleren, og så bedt dem skrive under på kundeavtaler de ikke forstår! (Stavanger Aftenblad, 3. november 2012). Jeg har fått en del telefoner fra kataloghaier og svindlere etter å ha registrert ENK, men dette må være det absolutt mest uetiske selskapet jeg noen gang har vært borti. Jeg har vanskelig for å forstå at de ansatte der kan sove godt om natten og bruke pengene sine med god samvittighet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Værste sort, styr unna!!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hadde plutselig 2 hus stående på meg da jeg flyttet fra leieobjekt til eieobjekt, og det hadde det gjort i 2 mnd enda jeg sa jeg skulle flytte strømmen, ikke opprette ny avtale! Det var ingenting de kunne gjøre med det, annet en at jeg bare måtte betale. Jeg måtte bare dra å ringe på å be de nye leietakerne etter penger! Helt sinnsykt utrolig norgesenergi.

Svar fra NorgesEnergi
04.08.2020 20.54
Hei Lasse!
Dersom du har gitt oss beskjed om at en strømavtale skal sies opp fra en viss dato, skal selvfølgelig vi registrere opphør av avtalen. Jeg vet dessverre ikke hva som har skjedd i denne saken, men jeg håper at du kontakter oss på ny slik at vi kan se på hva som kan ha skjedd her.
Kontakt oss gjerne på tlf: 38 1000 80, eller send oss en e-post til adressen kundeservice@norgesenergi.no, så skal vi se nærmere på dette.
Mvh Nina, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dårlig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig kundeservice. Sur kundebehandler etter at jeg byttet selskap grunnet innblanding i vindkraft.

Svar fra NorgesEnergi
04.08.2020 20.53
Hei Robin!
Våre kundebehandlere skal alltid være høflige og hyggelige i kontakt med våre kunder, og jeg beklager at du har hatt denne opplevelsen.
Det stemmer at vi er eid av Fortum som har fått tildelt noen få konsesjoner av norske myndigheter på å bygge vindmøller i Norge. Men NorgesEnergi er et strømselskap, ikke en strømprodusent, og vi har ingen egne interesser i norsk vindkraft.
Mvh Nina, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Svindles av selgerene"

De lover deg billigere strøm enn det du har eller kan få av andre leverandører. Når du har sagt ja på en sms som ikke inneholder noe informasjon av avtalen og kontakter Norgesenergi for informasjon så er det ingenting av det som er lovet av selger med i avtalen. De har opptak, men tar ikke opptak av hva selgeren selger, kun den biten hvor du har sagt Ja, selv om du kanskje ikke sa Ja til avtalen. Men dette vil bli brukt i mot deg. Når du innser at du ikke vil ha denne avtalen for det var ikke den du hadde takket ja til så nekter Norgesenergi å slette avtalen, dette er noe hvilket som helst strømselskap kan gjøre, men Norgesenergi sier da at de har et veldig unikt system så DE kan ikke slette. Så man sender inn angrerettskjema da for å få dette strøket, men den mottar aldri Norgesenergi, selv om de sender mail med bekreftelse på mottatt mail. Aldri mer Norgesenergi

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Forferdelig kundebehandling!"

Dette er eit selskap som kun, ene å alene, tenker profitt. Uten tanke for situasjonen til eldre, pårørande og sjuke folk. Lovnad om å ikkje ta kontakt meir bryt dei galant. Til tross for at personen har registrert seg mot tlf salg i Brønnøysund tek dei kontakt om å om igjen. Lokket med "gode tilbud " Skuffande rett og slett! Nei Norges Energi bør lære av t.d Eidsiva å Tussa...å andre. Høyr på kva fortvilende pårørande har å fortelle....istedenfor å lene seg til paragrafa å lover å regler...Ta dokke eit kurd i etikk å moral.

Svar fra NorgesEnergi
04.08.2020 20.49
Hei Laila S!
Dette inntrykket ønsker vi ikke at våre kunder skal ha, og det er leit å høre at det er dette inntrykket du har av oss som selskap. Vi bryr oss om våre kunder, og ønsker at de skal være fornøyde med NorgesEnergi som sin strømleverandør.
Vi skal selvfølgelig ikke ta kontakt dersom man er registrert mot tlf salg. Jeg håper derfor at du tar kontakt med oss, slik at vi kan ta saken videre.
Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til kundeservice@norgesenergi.no.
Mvh Nina, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Diskriminerende"

Aldri mer Norgesenergi. Selge meg forsikring skulle dem gjøre og teite meg har betalt forsikring tilfelle jeg ble syk osv, men når jeg først ble syk... Så ble jeg alvorlig syk og mistet mye av min hukommelsen, som denne forsikringen. Helt til jeg fikk en påminnelse pr E-post. Men da var det for sent for både Norgesenergi og deres tredjepart. Klagene hjalp ingen ting og dem bare avviser meg. Min erfaring er da at dem faktisk har regler/krav som diskriminerer en gruppe av oss som rammes av sykdom i hode med hukommelsestap. Er det ikke fantastisk! Ingen ydmykhet eller imøtekomme holdning fra NorgesEnergi eller deres samarbeidspartnere. Nei. Hold dere unna, disse er ikke verdt en eneste kunde etter mitt syn. Er nå kunde hos en annen strømleverandør.

Svar fra NorgesEnergi
04.08.2020 20.48
Hei Ole P!
Det er trist å høre at du sitter igjen med denne opplevelsen, det ønsker vi selvsagt ikke.
Forsikringen du sikter til, antar jeg er produktet Sparepakken.
Sparepakken kan gi deg ulike betalingsfritak dersom du blir arbeidsledig, sykemeldt eller opplever strømskader i hjemmet. Blir du arbeidsledig eller sykemeldt, kan vi dekke strømregningene for deg i opptil 4 måneder.
Jeg håper du kontakter oss på ny, slik at vi kan se på hva som har skjedd i denne saken. Kontakt oss gjerne på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til kundeservice@norgesenergi.no. Henvis gjerne til dette innlegget og meg.
Mvh Nina, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Ikke bare strøm"

En skulle tro at det var enkelt å ha betale for strøm uten å bry seg videre med det. Med NorgesEnergi får man med frekke telefoner i tillegg. Ringte en periode 2-3 ganger om dagen fra nr. det ikke kunne ringes tilbake til. Skulle flytte ut fra leilighet uten å opprette nytt abonnement med det første, og det kan man tydeligvis ikke gjøre. Sure mennesker som er frekke og legger på om du ikke har en adresse, grunn eller dato for flytting (noe jeg trodde man selv kunne finne ut av før NorgesEnergi måtte vite det?) Fikk tatt telefonen to ganger på en dag og fikk «voksenkjeft» da jeg ga beskjed om at de allerede hadde ringt da det ikke var hun jeg snakket med som hadde ringt forrige gang... Har fått blokkert numrene de ringer fra nå, men skal jo ikke være nødvendig fra et firma som fremstår nogenlunde seriøst. Ville helt klart valgt et annet firma og med glede betalt mer for det også.

Svar fra NorgesEnergi
16.07.2020 11.19
Hei M!
Det er utrolig leit at du sitter igjen med denne opplevelsen.
Det stemmer at vi kan ta kontakt dersom du har meldt flytting hos oss, men kundebehandler skal derimot alltid være høflige og hyggelige uavhengig av om du vil ha oss med på flyttelasset eller ikke.
Vi tar din tilbakemelding svært alvorlig og håper du kan ta kontakt med oss slik at vi får undersøkt hva som har skjedd.
Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til kundeservice@norgesenergi.no. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Frekke selgere som ringer gang på gang"
2 syns denne omtalen er nyttig

Disse har ringt frua mange ganger, selv om vi har opplyst at vi leier hos hennes mor, og har strøm inkludert. I dag ringte en frekk f. Og spurte : har du fremdeles strøm gjennom din mor. Frua svarer: ja, og jeg er ganske lei at dere ringer gang på gang, har sikkert 14 telefoner fra dere... Selger: nei, vi har bare ringt 7 ganger, så la han på.. Dust.

Svar fra NorgesEnergi
02.07.2020 08.36
Hei Geir R,
Det er veldig trist å høre dere har hatt denne opplevelsen med en av våre selgere, det er ikke greit!
Vi er veldig opptatte av at våre selgere alltid skal være høflige og hyggelige uavhengig av om man takker ja eller nei.
Håper dere kan ta kontakt med oss slik at vi kan se nærmere på hva som har skjedd. Vi kan selvfølelig også fjerne deres nummer fra våre ringelister.
Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til kundeservice@norgesenergi.no. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"ALDRI VELG NORGESENERGI"
2 syns denne omtalen er nyttig

ALDRI VELG NORGESENERGI. De svindler med ekstra produkter så det holder. Nevner ingenting om at det er tilleggsprodukter og baker inn. I etterkant nekter de å kompensere. Helt sykt at det tillates slik svindel.

Svar fra NorgesEnergi
30.06.2020 16.24
Hei Vu T!
Det er leit å høre du sitter igjen med den opplevelsen. Det stemmer at vi har ekstra fordelsprodukter med ulike fordeler. Disse skal derimot alltid bli informert og godkjent av deg som kunde ved avtaleinngåelse. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til kundeservice@norgesenergi.no så kan vi undersøke hva som har skjedd. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"'Bedriftsavtale'"
3 syns denne omtalen er nyttig

Innpåsliten selgar ringer og selger "bedriftsavtale" med 0,- i påslag. Påstår at det ikkje er bindingstid, men 6 mnd. oppsigelse.. det er jo det det samme!! Kall det kva du vil. Ber om å tilsendt avtale på e-post, men får en SMS full av skrivefeil frå selgar. Nektar å sende noko på mail - ikkje godt nok - luktar svindel lang veg.

Svar fra NorgesEnergi
30.06.2020 16.24
Hei Daniel!
Det er leit å høre du har hatt en dårlig opplevelse med en av våre selgere.
Vi er veldig opptatte av at våre selgere utgir riktig informasjon og det stemmer at noen av våre utvalgte bedriftavtaler har en oppsigelsestid.

Ved avtaleinngåelse blir det alltid sendt ut avtalevilkår på epost, men du skal selvfølgelig også få lov til å få tilbudet sendt på epost før du takker ja om ønskelig.
Gjerne ta kontakt med vår bedriftsavdeling på telefon: 381 00 081, eller per e-post: bedrift@norgesenergi.no. Mvh Kate, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
"Pågående selger på døra"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppsøkt av selger som påsto å ha sendt tilbud til alle enheter i borettslaget (uten at det kom frem om det var på papir eller SMS/e-post) og i den forbindelse ville inn og snakke med hver enkelt beboer om tilbudet. Selger presenterte seg innledningsvis kun ved fornavn, jeg måtte spørre hvor vedkommende kom fra. Først da ble NorgesEnergi nevnt. Sjekket ved telefon til styreleder i borettslaget (som ikke var hjemme på tidspunktet) og fikk avkreftet at noen hadde mottatt det påståtte tilbudet. Det var heller ikke kjent for styreleder. Tvilsom praksis/forretningsmodell hos NorgesEnergi!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Bruddgebyr og andre gabyrer"
3 syns denne omtalen er nyttig

Når man forsøker å si opp en avtale, får man varsel om at det er 6 måneders oppsigelse og at man får et bruddgebyr per måler. Samtidig tar de kr 99 i fastavgift og noe som heter vintertrygghet til kr 49 dukker også opp.

Svar fra NorgesEnergi
30.06.2020 16.24
Hei Hugo!
Det stemmer at utvalgte bedriftavtaler har en oppsigelsestid.
Gjerne ta kontakt med vår bedriftsavdeling så kan vi se nærmere på avtalen din. Kontakte oss på telefon: 381 00 081, eller per e-post: bedrift@norgesenergi.no. Mvh Kate, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Mye lureri med dette firmaet"
5 syns denne omtalen er nyttig

NorgesEnergi ringte og utga seg for å være min nåværende leverandør ("Hei dette er fra 'mumle mumle', det er vi som leverer strømmen din nå") og ville sette meg over på et billigere abonnement siden jeg har enkeltmannsforetak. Først da jeg mottok epost fra dem, forsto jeg at dette var et helt annet firma som jeg aldri har hørt om før, og som jeg nå er kunde hos med 6 mnd. bindingstid. Som enkeltmannsforetak får man også oppgitt fiktivt lave priser (de oppgir prisen uten moms, selv om firmaet ikke nødvendigvis har fradragsberettighet strøm), og man mister angreretten, som antagelig er grunnen til at NorgesEnergi tråler Brønnøysundregistrene etter ENK-er de kan kontakte. Det er ingen grunn til å stole på et firma som selger produktet sitt med slike metoder. Styr unna!

Svar fra NorgesEnergi
30.06.2020 16.24
Hei Anders!
Det er leit å høre du sitter igjen med denne opplevelsen.
Våre selgere skal alltid tydelig presentere hvor de ringer fra og vi beklager dersom det ikke har skjedd.
Vi tar din tilbakemelding veldig alvorlig og håper du kan ta kontakt med oss slik at vi får undersøkt hva som har skjedd.
Vennligst ta kontakt med vår bedriftavdeling på telefon: 381 00 081, eller per e-post: bedrift@norgesenergi.no. Mvh Kate, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
"God kundeservice og ingen surr"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er fornøyd med norgesenergi. Billig strømavtale og svært oversiktlig faktura uten noe surr "mellom linjene". Nei disse har hatt meg som kunde i mange år,og de får beholde meg enda noen år til. ☺

Svar fra NorgesEnergi
24.06.2020 09.36
Hei Hanne! Så utrolig hyggelig at du har tatt deg tid til å legge igjen en så fin kommentar :) Ønsker deg en kjempe fin sommer! Hilsen alle oss i NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"VELG NOEN ANDRE!"

Velg NorgesEnergi om du er glad i telefonsalg og telefonterror. Her har du et selskap som alltid vil ringe deg, om og om igjen. Selv om du ber de slutte og sier at du ikke er interessert, så ringer dem deg uansett om og om igjen. Jeg har gjentatte ganger bedt dem om å slutte å ringe meg, og det ble sist gang for 3 måneder siden bekreftet at det ikke skulle skje igjen. Både i går og i dag fortsetter dem å ringe, og slik har det egentlig vært helt siden kundeforholdet startet for mange år siden. Nå er jeg dritt lei. Det hjelper ikke å blokkere dem, fordi de ringer fra forskjellige numre. Det hjelper heller ikke om å be de slutte, fordi de fortsetter uansett og håper at du er mer villig til å kjøpe ting en annen dag. Hør på ALLE de andre her og velg noen andre. Det er en grunn til at kundetilfredsheten er HELT på bånn! Det er virkelig ingen god grunn til å velge dette selskapet. Tenk tanken om hvor mye penger du er villig til å spare mot at noen starter å terrorisere telefonen din.

Svar fra NorgesEnergi
24.06.2020 09.36
Hei Ruben!
Det er leit å høre at blir ringt og ikke ønsker dette.
Ønsker gjerne å undersøke hva som har skjedd og vi kan selvfølgelig fjerne ditt nummer fra våre ringelister.
Håper du tar kontakt med oss på telefon: 381 00 080 eller e-post: kundeservice@norgesenergi.no så kan ordne det for deg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Binji S. W
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Jeg ønsker ikke lengre å være kunde hos dem og ser meg etter en annen leverandør"
2 syns denne omtalen er nyttig

For et par måneder siden ville jeg se hvilke strømselskaper som hadde best pris. Jeg var da kunde hos Norges Energi. Fikk da et nytt tilbud fra Norges Energi fordi de ikke ville miste meg som kunde. Norges Energi holdt ikke de løftene. Jeg har ringt og snakket med dem uten at det har hjulpet. Jeg ønsker ikke lengre å være kunde hos dem og ser meg etter en annen leverandør. Er det noen som har funnet en strømlevrandør de er fornøyd med så kontakt meg gjerne.

Svar fra NorgesEnergi
24.06.2020 09.35
Hei Binji A. W!
Du skal selvfølgelig få avtalen som er blitt lovet og det er leit dersom det ikke har skjedd. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til kundeservice@norgesenergi.no så kan vi undersøke hva som har skjedd. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Hold dere langt unna!!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Det er viktigere for NorgesEnergi og lure trofaste kunder over på dyre avtaler enn å ta vare på dem. Jeg har brukt over seks uker på deres kundeservice uten noe resultat. Mye bra avtaler der ute, NorgesEnergi har ingen av dem. Da skifter jeg og kommer aldri tilbake.

Svar fra NorgesEnergi
24.06.2020 09.35
Hei Trond S!

Vi forsøker ikke å være uærlig eller lure noen, og beklager dersom du føler at vi har gjort dette.
Det er veldig viktig for oss at våre eksisterende kunder er fornøyde. Vi har derfor nylig lansert prismatch slik at du som kunde er trygg på at du har en god strømavtale hos oss.
Skulle du få et tilbud om billigere strøm fra en annen leverandør, matcher vi prisen.

Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til kundeservice@norgesenergi.no så kan vi undersøke strømavtalen din. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Luringer"
3 syns denne omtalen er nyttig

Lureri. De sender faktura lenge siden etter jeg sluttet å bli dems kunde. Alle fakturaer er langt over 5000 kr!!!

Svar fra NorgesEnergi
13.06.2020 22.17
Hei Marius!
Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Vi forsøker ikke å lure noen, og beklager dersom du føler at vi har gjort dette.
Siden strøm blir etterfakturert så er det normalt å motta en sluttfaktura etter at avtalen er avsluttet.
Ønsker gjerne å undersøke dine faktura og håper du kan ta kontakt med oss på telefon: 381 00 080 eller e-post: kundeservice@norgesenergi.no. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Kjell E. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dårlig service og pågående telefonselgere"
3 syns denne omtalen er nyttig

Anbefaler å holde seg unna, har selv etter en del prøving funnet ut at Tibber er det enkleste, rimeligste og ingen mersalgsmas.

Svar fra NorgesEnergi
10.06.2020 13.09
Hei Kjell E. A! Vi syns det er leit å høre at du syns vår service er dårlig.
Vi jobber alltid for å bli bedre og vi trenger tilbakemeldinger for å klare dette.
Ønsker gjerne å høre hva som har skjedd, og se om det er noe vi kan gjøre for deg.
Ta gjerne kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til kundeservice@norgesenergi.no. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dårlig kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Prøver å selge all verdens tilleggstjenester, legger tillegg til strømabonnement uten mitt samtykke, treige til å svare på e-post. I tillegg dyre, høyt fastledd pr mnd. Min side på nett fungerer svært dårlig.

Svar fra NorgesEnergi
03.06.2020 07.37
Hei Mann40,

Det er leit å høre om din opplevelse. Det stemmer at vi har ekstra fordelsprodukter med ulike fordeler. Disse skal derimot alltid bli informert og godkjent av deg som kunde ved avtaleinngåelse. Gjerne ta kontakt med oss så kan vi undersøke hva som har skjedd. Du kan nå oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til kundeservice@norgesenergi.no. Henvis gjerne til dette innlegget og meg.

Mvh Truls, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Ble lurt til å bytte"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ble lurt av en selger som ikke nevnte bindingstid eller ekstrapakker jeg ikke hadde bruk for, men som kostet ekstra per. mnd. Endret til min gamle leverandør etter ca 3 timer da det gikk opp for meg hva jeg hadde gjort. Har fått regninger på 450 kr + 1000 kroners avbruddsgebyr. Tar det som voksenopplæring så jeg neste gang leser vilkår og ikke tror på en selger på provisjon. PS: De har ringt meg flere ganger etterpå - også etter de hadde registrert nummeret mitt som et de ikke skulle ringe til.

Svar fra NorgesEnergi
29.05.2020 10.33
Hei Geir!
Våre selgere skal alltid informere om bindingstid og eventuelle fordelsprodukter man får med i avtalen. Dersom dette ikke har blitt informert om, håper jeg du tar kontakt med oss så vi kan ta dette videre og se på en eventuell løsning.
Dersom du har et reservert nummer, skal selger selvfølgelig ikke kontakte deg. Vi setter pris på din tilbakemelding, og håper på å høre fra deg så vi får sett nærmere på dette.
Mvh Nina, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig hjelp å få"
3 syns denne omtalen er nyttig

Vært kunde i 5 år. Skulle ta kontakt for noen spørsmål jeg hadde, for første gang. Fikk bare spydig svar tilbake.. Bytter til noen andre.

Svar fra NorgesEnergi
29.05.2020 10.33
Hei Lars,
Det er leit å høre at du har hatt en slik opplevelse etter kontakt med vårt kundesenter. Det ønsker vi selvfølgelig ikke. Jeg håper du kontakter oss igjen, slik at vi kan ta dette videre med personen du var i kontakt med, og hjelpe deg med det du måtte trenge.
Mvh Nina, NorgesEnergi
NorgesEnergi strømpriser
SJEKK OM NORGESENERGI KAN LEVERE STRØM TIL DEG
OSLO
NorgesEnergi leverer strøm til OSLO
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Kan ikke vise strømpriser
Strømleverandøren har ikke oppgitt hvor de geografisk tilbyr sine strømavtaler og vi kan derfor ikke beregne pris.

Prøv heller en annen strømleverandør. Sammenlign alle strømpriser på markedet
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR