Meny

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

1,4/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
99
av 101 innen
strømselskap
9%
anbefaler
NorgesEnergi
Filtrer omtaler
29
3
5
21
287
Sorter omtaler etter
Viser av 345 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Ligg unna Norgesenergi"

Eg var kunde slutta å ble lokket tilbake, skulle få en avtale som bare store bedrifter har . Eg ble ikkje infomert i vilkårene i avtalen eg skulle få som er løgn kunne hatt 10 øre bedre pris pr kvh hos andre på toppen av alt får eg 123,- i faktturakostnader, før fekk eg di på mail nå makta di ikkje det mer Norges grådigeste. Idag når eg ville slutte ble eg infomert av vilkårene litt sent andre driver seriøst å sender mail med alt i avtalen så en kan lese før en ingår avtale. Her bare løgn hvor bra det skal bli ligg unna dette.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Aldri hatt så dyr strøm før...!"

Rett og slett dyreste strømmen i Norge. Jeg lot meg overtale en periode til, selvom jeg egentlig hadde byttet. Men nå er jeg ferdig med «Norges energi» for godt

Svar fra NorgesEnergi
15.01.2020 15.28
Hei Vegar! Det var trist å høre. Vi jobber hver dag for å levere billig strøm til våre kunder. Vi vil gjerne ta en titt på avtalen din for å se om du har den avtalen som passer ditt forbruk best, og se om det er noe vi kan gjøre. Dersom du ønsker dette kan kontakte oss per tlf.: 38 10 00 80 eller send oss en e-post til kundeservice@norgesenergi.no. Henvis gjerne til meg og dette innlegget. Mvh Marthe, NorgesEnergi.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"NorgesEnergi lurer nye kunder"

Erfaringene med NorgesEnergi er dessverre helt forferdelige. - Ble kontaktet av selger på boligmesse. Der oppgir jeg at jeg har en spotavtale med 7 øre påslag i dag. Selger skriver ned på en lapp hvor mye jeg kan spare ved å bytte, der han finner frem dagens spotpris og skriver ned 48 øre (som prisen var den dagen) og regner ut hva besparelsen på 48 øre (spotpris) er mot 55 øre (min gamle avtale med påslaget) med mitt forbruk. I bekreftelseseposten jeg får etter oppstart av abonnement står det ingen ting om at abonnementet jeg er satt opp på har variable pris på 60.99 øre (og ikke spotpris som selger viste meg), dette ser jeg først når jeg senere logger inn på mine sider. - Selger oppga flere ganger gjennom samtalen at det ikke var noen fastavgifter i abonnementet. Likevel setter han opp "sparepakken" som koster 49 kroner per måned i abonnementet. Ser i ettertid at sparepakken er nevnt innimellom all reklame i bekreftelsesmailen jeg fikk. Men på mine sider sto det ingen oversikt over hva mine abonnement kostet, så prisen var godt gjemt. Kort oppsummert. Selgerene her selger helt andre abonnement enn det du faktisk får. Videre har de minst informative bekreftelsesmailen/mine sider jeg har vært borte i, der de gjør sitt for å tåkelegge hva det man er satt opp på koster.

Svar fra NorgesEnergi
15.01.2020 12.27
Hei Anders! Det var leit å høre at du har fått en slik opplevelse av NorgesEnergi.
Vi er veldig opptatte av at selgerne våre skal utgi riktig informasjon. Dersom du har fått feil informasjon, vil vi gjerne ta dette videre og se om det er noe vi kan gjøre for deg. kontakt oss gjerne per tlf.: 38 10 00 80 eller send oss en e-post til kundeservice@norgesenergi.no. Henvis gjerne til meg og dette innlegget. Mvh Marthe, NorgesEnergi.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Politiske aktør"
1 syns denne omtalen er nyttig

Som leverandør av strøm skal man ikke legge politisk tilhørighet som en grunn til boikott! +Dårlige priser og elendig kundeservice gjorde valget om å bytte enkelt.

Misfornøyd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Lureri. Rabatt på Elkjøp hvis man bytter"
2 syns denne omtalen er nyttig

Rabatt på Elkjøp hvis man bytter - husk å lese all info = IKKE bytt til NorgesEnergi!!! De lurer deg, og til slutt sitter du i fellen. De vinner i rettsapparat fordi de kan hevde at du må betale for strøm som er levert!

Svar fra NorgesEnergi
09.01.2020 14.15
Hei! Det var leit å høre at du ikke var fornøyd. Vi forsøker ikke å lure noen, og synes det er trist at du har denne oppfattelsen. Når det gjelder avtaleinngåelsen via Elkjøp har vi forsøkt å ha all informasjon stående på paden man signerer på. Dersom du har innspill angående dette, Send oss gjerne en e-post til kundeservice@norgesenergi.no, legg ved fullt navn og fødselsdato. Henvis gjerne til meg og dette innlegget. Mvh Marthe, NorgesEnergi.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
"Enkelt med en konto du betaler en fast sum inn på"
1 syns denne omtalen er nyttig

Enkelt med en konto du betaler en fast sum inn på. Har aldri hatt behov for å kontakte dem, alt har fungert bra.

Svar fra NorgesEnergi
09.01.2020 13.42
Hei Arild! Det var hyggelig å høre! Så fint at du tok deg tid til å skrive en så hyggelig kommentar, det setter vi pris på. Ønsker deg en riktig fin dag! Mvh Marthe, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Flinke, veldig flinke på og lure kunder."

Er ikke mye mer og beskrive en overskriften. Tragisk selskap, vært dum og stolt på at dette var en god avtale, helt til jeg begynte undersøke litt. Snyltere kaller jeg dette selskapet!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Byttet til Norgesenergi, og ble lovet 500kr i avslag på neste faktura"

Byttet til Norgesenergi, og ble lovet 500kr i avslag på neste faktura. Den kom aldri. Har ringt og klaget flere ganger over et halvt år, og fratrekket har uteblitt. Prisene og avtalen er blitt mye dyrere enn de lovet også. Fraråder dette selskapet på det sterkeste!

Svar fra NorgesEnergi
09.01.2020 13.42
Hei Ronny! Det var virkelig beklagelig å høre. Vi jobber hver dag for å forbedre oss, og dersom vi har gjort en feil vil vi gjerne rette opp i dette. Send oss gjerne en e-post til kundeservice@norgesenergi.no, legg ved fullt navn og fødselsdato. Henvis gjerne til meg og dette innlegget. Mvh Marthe, NorgesEnergi.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Lurer en inn på dyre avtaler"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hei, Jeg inngikk en spotprisavtale med Norgesenergi. Nå noen måneder senere så ser jeg at mitt avtale nå er dobbelt så dyrt. Rene luringer, varning mot disse.

Svar fra NorgesEnergi
07.01.2020 09.17
Hei Jonas! Vi jobber hver dag for å levere billig strøm til våre kunder. Jeg vil gjerne se nærmere på hvilken avtale du har og om det er noe vi kan gjøre for deg. Send oss gjerne en e-post til kundeservice@norgesenergi.no, legg ved fullt navn og fødselsdato. Henvis gjerne til meg og dette innlegget. Mvh Marthe, NorgesEnergi.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Flink på å lure penger ut av folk"
1 syns denne omtalen er nyttig

Lurer deg inn i en «god» avtale, og så finner du ut at du betaler flerfoldige tusen til dem over et år. Min egen feil, og bra for NorgesEnergi hvis de bare innrømmer at de som står bak selskapet er snyltende kapitalister. De gnir seg sikkert i hendene over dette innlegget!

Svar fra NorgesEnergi
02.01.2020 12.29
Hei Konrad. Vi er en lavprisaktør og kjemper alltid for billig strøm. Jeg ønsker veldig gjerne å se hvilken avtale du har fått fra NorgesEnergi og se om det er noe jeg kan gjøre for deg. Send oss en e-post til kundeservice@norgesenergi.no og legg til telefonnummer/kundenummer. Du kan gjerne henvise e-posten til meg og innlegget ditt her. Mvh Mari, NorgesEnergi
Karolina
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Masse tull"

Da jeg fikk første strømregning gikk det fint. Så begynte jeg å få brev om at jeg må betale inn MERE penge på strømkonto i etterkant? Neste måned det samme, bare regningen kommer på vipps, og en faktura og betale på strømkonto i posten. Og nå: har enda ikke fått regning for denne måneden, bare brev å betale inn på strømkonto. Snart er den ‘neste’ måned over. Jeg skjønner ikke systemet og oversikten de har. Nå har det nesten gått to må det og har enda ikke fått noe å betale enn det på strømkonto.

Svar fra NorgesEnergi
07.01.2020 09.17
Hei Karolina. Det er leit å høre at du har denne opplevelsen. Jeg vil gjerne se nærmere på dette og hjelpe deg med å forstå. Send oss en e-post til kundeservice@norgesenergi.no og legg til telefonnummer/kundenummer. Du kan gjerne henvise e-posten til meg og innlegget ditt her. Mvh Marthe, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Ekstremt aggressive"
2 syns denne omtalen er nyttig

De har ringt meg fem ganger siste uken for å få meg til å bytte til dem som strømleverandør. De oppleves som altfor pågående og invaderende.

Svar fra NorgesEnergi
29.12.2019 21.35
Hei Anita! Vi beklager for at du er blitt oppringt flere ganger på kort tid. Vi har selgere som ringer ut på telefon men det er selvfølgelig ikke meningen at det skal oppleves som pågående og invaderende. Det hadde vært veldig fint om du sender oss en epost til kundeservice@norgesenergi.no. Gjerne skriv inn telefonnummeret ditt så kan vi undersøke det nærmere og reservere ditt nummer hos oss. Mvh Kate, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Veldig missfornøyd!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg inngikk strømavtale og ble lovt et fast beløp hver mnd. Plutselig gikk jeg opp 300 kr i mnd, uten noen som helst varsel om dette. Når jeg ringte og spurte, forsto de ingenting av at jeg ikke har fått varsel. Jeg sa om NorgesEnergi og fikk plutselig en restsaldo på over 4000 kr. Svært missfornøyd kunde!!!

Svar fra NorgesEnergi
29.12.2019 21.34
Hei Mona! Det er veldig leit å høre at du er missfornøyd med oss. Det stemmer at vi tilbyr betalingsløsningen Strømkonto hvor du kan betale et fast anbefalt beløp hver måned istedenfor høye faktura om vinteren og lave om sommeret.. Vi regner ut ditt anbefalte månedbeløp utifra ditt forventet årlige strømkostnad og deler den på 12. Dersom vi ser at dine årlige strømkostnader endrer seg så kommer vi til å regne ut et nytt anbefalt beløp, men dette skal du alltid bli varslet om. Dersom du ikke er blitt varslet så hadde det vært veldig fint om du kontakter oss på tlf 38 10 00 80 eller epost kundeservice@norgesenergi.no så kan vi undersøke det nærmere. Mvh Kate, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig kundeservice"

Kunderådgiver hev på røret da jeg forklarte han om mitt problem og han ikke hørte ikke etter jeg sa "du hører jo ikke etter hva jeg sier" satte han meg bare over til køen igjen. Så då må jeg vente en ny time før de ringer opp igjen. Kommer til å si opp avtalen me dem. Bare rot.

Svar fra NorgesEnergi
29.12.2019 21.33
Hei Bjørn. Dette er ikke selvfølgelig ikke greit. Våre kundebehandlere skal lytte og være behjelpelig på telefon. Det er veldig leit å høre at du hadde en dårlig opplevelse. Det er dessverre vanskelig å si hva som kan ha skjedd under samtalen og jeg håper du fikk hjelp når du kom i kontakt med oss igjen. Hvis ikke så vennligst ta kontakt med oss på epost kundeservice@norgesenergi.no. Mvh Kate, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Rådyr strøm"

Fikk første regning i dag. Aldri hatt så høy regning og jeg bor alene i et hus. Bruker ikke mye strøm og føler meg lurt. Hadde mye biligere strøm før da jeg delte hus med samboer. Vurderer allerede å bytte. Regning på 3200 på en mnd. Trodde dem var billig.

Svar fra NorgesEnergi
29.12.2019 21.32
Hei Terje! Det er veldig leit å høre at du føler deg lurt. Som lavprisaktør så er vi blant de rimeligste på markedet. Jeg syns derfor det er rart at du opplever høyere strømregning dersom du nå har et lavere forbruk. Veldig greit om du kan ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller epost kundeservice@norgesenergi.no så kan vi sjekke din faktura og at du står på den beste avtalen for deg og ditt forbruk. Mvh Kate, NorgesEnergi.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Lever på svindel"
3 syns denne omtalen er nyttig

Garantert billig strøm, blant de 10 laveste prisene etc... Hvordan kan dette gå galt? En kWh er en kWh, det er vel ikke mulig å sno seg unna den? Vel, det er det faktisk. Når man bytter til NorgesEnergi blir man automatisk "gitt" et abonnement på "sparepakken", Norges mest unyttige forsikring. Den legger til 49 kr per måned på din faktura som du sannsynligvis ikke la merke til. Om du ikke husker "sparepakken" er det fordi de aldri spurte deg om å anskaffe den, de bare satte deg opp uten å spørre.

Svar fra NorgesEnergi
13.12.2019 12.50
Hei Kjetil.
Det er leit å lese at du tenker at NorgesEnergi svindler sine kunder, det er heldigvis ikke slik vi driver vår forretning. Sparepakken skal bli informert om når du bestiller strøm, i velkomste-posten/brevet og på alle fakturaene vi sender til kunden. Hvis dette ikke ble informert om i ditt tilfelle er det veldig bra om du sender oss en e-post til kundeservice@norgesenergi.no. Du kan gjerne henvise e-posten til meg. Mvh Mari, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Bra service, jeg er en veldig fornøyd kunde hos Norges Energi!"

Jeg synes Norges Energi har alltid hyggelig folk som svar på telefon og prisen er best for meg. Har vært hos Norges energi i over 10 år.

Svar fra NorgesEnergi
13.12.2019 12.50
Hei!
Så utrolig hyggelig at du har tatt deg tid til å legge igjen en kommentar:) Vi i NorgesEnergi ønsker deg en riktig God Jul og et Godt Nytt År :D
Med vennlig hilsen Mari, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Feil informasjon fra selger Elkjøp"

Skulle kjøpe pc på Elkjøp. Selger Elkjøp presenterte "godt tilbud" iform av bytte av strømleverandør til NorgesEngergi. Vil gi en rabatt 1000 kr under Black Week. De fortalte meg at det kun var 6 mnd bindingstid. Takket derfor ja til å prøve. Fikk vite etterpå fra min strømleverandør at bindingstid var hele 9 mnd og at prisen for strøm totalsett ble høyere enn det jeg hadde tidligere. Styr unna NorgesEnergi når selger av deres strømavtalen er Elkjøp.

Svar fra NorgesEnergi
28.11.2019 10.34
Hei Bård. Det er veldig leit å lese at selger har feilinformert deg om lengden på bindingstiden. Dette skal fremkomme tydelig når man signerer på avtalen, men selger skal selvsagt gi korrekt informasjon muntlig ut mot potensielle kunder! Avtalen man inngår på Elkjøp er et godt tilbud, men om du ønsker å endre avtalen din til en annen kan vi selvsagt gjøre det. Ta kontakt med vårt kundesenter på telefon (38 10 00 80) eller e-post (kundeservice@norgesenergi.no) hvis det er ønskelig. På den måten beholder du rabatten på 1000 kr:) Mvh Mari, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Ikke la dere lure av selger hos Elkjøp til å bytte til norgesenergi"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg skulle kjøpe ny mobiltelefon og selgeren på elkjøp sa at hvis jeg byttet til Norgesenergi ville jeg få billigere strøm enn jeg hadde hos Tibber og i tillegg 1000 kr rabatt på mobiltelefonen. Det viste seg å bare være løgn fordi når jeg kom hjem sammenlignet jeg prisene. Tibber var 39 kr per måned og 2.06 kr påslag. Norgesenergi var 39 kr per måned plus 49 kr per måned og 5.99 kr påslag. Tibber har også smart lading av elbil som gir 20% sparing i pris ved lading. Langt høyere pris altså og med bindingstid på 9 måneder ville prisen bli høyere selv med rabatten på 1000 kr tatt i betraktning. Jeg byttet derfor tilbake til Tibber. Jeg forklarte min erfaring og situasjonen til norgesenergi på chat men de var ikke villig til å gå bort fra 1000 kr i bruddgebyr. Det som høres for godt ut til å være sant er det, de tjener i dette tilfelle mere enn det de taper på denne 1000 kr "rabatten" så ikke la dere lure. Siden de ikke en gang ville gå bort fra de 1000 kr bruddgebyr når selgeren i elkjøp hadde løyet om pris så hadde jeg ikke annet valg enn å skrive en tilbakemelding på bytt.no for å advare andre.

Svar fra NorgesEnergi
28.11.2019 10.34
Hei Olav S. Det er utrolig leit at selgeren på Elkjøp har gitt deg en garanti på billigere strømavtale enn det du allerede hadde hos tidligere strømleverandør. Vi kan endre avtalen og fjerne Sparepakken (49 kr) hvis det er ønskelig, på den måten beholder du rabatten på 1000 kr. Hvis du likevel ønsker å bytte tilbake til tidligere strømleverandør må rabatten på 1000 kr tilbakebetales i form av et bruddgebyr. Send oss en e-post til kundeservice@norgesenergi.no hvis dette er ønskelig. Mvh Mari, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Svindel og bedrag"
1 syns denne omtalen er nyttig

Byttet en gang til Norgesenergi og opplevde masse rot med fakturaer og avtaler. Byttet så til en annen leverandør og ble oppringt fra Norgesenergi med spørmål om hvorfor jeg byttet. Opplevde så at de byttet meg tilbake uten at de en gang hadde spurt om det i samtalen! HOLD DERE LANGT UNNA DETTE SELSKAPET!

Svar fra NorgesEnergi
06.12.2019 13.17
Hei Svein H! Beklager for sen tilbakemelding! Vi har et eget team som kontakter kunder som velger å bytte strømleverandør. Vi har rutiner rundt dette der selger må få en muntlig godkjennelse på lydopptak, samt bekreftelse på SMS fra kunden. Hvis du ikke kjenner til dette er det fint om du tar kontakt med kundesenteret vårt på e-post (kundeservice@norgesenergi.no) eller telefon (38 10 00 10). Mvh Mari, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Norgesenergi burde vært etterforsket"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter å ha forlatt min gamle strømleverandør og gått over til NorgesEnergi så økte utgiftene nesten 300% (var så dum å å bytte leverandør etter kjøp på elektrovarehandel). Men betalte alle regningene. Etter å ha byttet til annen leverandør igjen fikk jeg en tillegg regning på vel 3400 som «takk for sist». Begrunnelsen fra norgesenergi var ikke overraskende uforståelig. Nå er strømutgiftene redusert med ca 70%. Heller ikke rart norgesenergi får landets dårligste omtale. Håper ingen velger norgesenergi og at forbrukerombudet tar dem fatt.

Svar fra NorgesEnergi
26.11.2019 11.33
Hei Torje. Vi synes det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd hos oss. Som lavprisaktør er vi blant markedets rimeligste leverandører og vi synes det er uforståelig at du opplever en slik prisøkning hos oss. For å kunne sjekke opp i dette er vi avhengige av at du tar kontakt med vårt kundesenter med mer informasjon om deg og din avtale. Vi ønsker ikke at noen skal sitte igjen med en følelse av at de har hatt dyr strøm hos oss. Vi håper du tar kontakt med oss slik at vi kan ta en gjennomgang sammen og se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Mvh Monica, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig dårlig på bedrift kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har opplevd veldig dårlig opplevelse med dem. Alt for mye å styre etter dem. Dem bare sender fakturaer som har noe feil å la deg løpe etter dem for å fikse dem. Hver gang bruker jeg to tre dager til å løser problemer hos dem med faktura. Jeg tror ingen av dem leser nøyaktig hva man skriver til dem. Dem har kun en vei å kjøre på. Prøvde å finne kontakt info til ledelse avdeling for å klage på dem, men ingenting ble funnet. Jeg anbefaler å holde seg unna dem.

Svar fra NorgesEnergi
26.11.2019 10.56
Hei Fares. Det er veldig vanskelig å si hva som har skjedd her og hvilke feil du refererer til. Det skal ikke være slik at man skal måtte bruke mye tid på dette og vi synes det er leit å høre at du ikke er fornøyd med vår kundeservice. Dersom vi har gjort en feil er det viktig for oss å få rettet opp i det, og det er derfor vanligvis noe som blir løst ved første henvendelse. Vi har gode rutiner på fakturering slik at det er heldigvis sjeldent slikt skjer. Vi håper du vil ta kontakt med oss igjen dersom du ikke opplever at saken har fått en tilfredsstillende løsning eller skulle oppleve å få faktura med feil igjen. For å kunne sjekke opp i saken er vi avhengig av mer informasjon om deg og ditt kundeforhold hos oss. Du kan gjerne spørre etter meg om du ønsker det, så vil jeg ta kontakt med deg. Mvh Monica, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Holder ikke det de lover"

Fikk forespørsel om ny avtale fra NorgesEnergi. Sa jeg hadde en avtale på 34 øre pr.kwh fra Ishavskraft og hvis de kunne matce den var det ok å bytte. Fikk nå første regning på 60,99 øre pr kwh og når jeg ringer skylder de bare på at selger ikke har gjort jobben sin. Ekstremt dårlig kundebehandling!!! Føler meg skikkelig lurt.

Svar fra NorgesEnergi
25.11.2019 14.48
Hei Laila. Dette her er ikke noe greit. Det skal ikke være slik at man sitter igjen med å føle seg lurt. Det finnes flere forskjellige strømavtaler. Ofte kommer det noe utenom selve kwh-prisen som for eksempel faste månedsbeløp eller påslag per kwh. Det er alltid viktig å ta med alle kostnader når man sammenligner. Jeg får dessverre ikke sett hvilken type avtale du har hatt hos tidligere leverandør, men ut ifra prisen du oppgir hos oss kan jeg se at du har fått en avtale hvor alt er inkludert i kwh-prisen. Du betaler da ingen gebyrer eller påslag utover dette. Markedet er også i stadig endring slik at prisene generelt i markedet de siste ukene har steget noe. Hvilken type avtale som lønner seg vil også avhenge av forbruk. Vi vil gjerne ta en kikk på dette igjen slik at vi kan få sammenlignet med avtalen du hadde tidligere og se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter igjen. Du kan gjerne spørre etter meg om du ønsker det så vil jeg ta kontakt med deg. Mvh Monica, NorgesEnergi
Lisbeth E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Dårlig kundebehandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk ikke levere avlest strømmåler for sønnen min fordi han er over 18 år. Ringte NTE, de hadde ikke noe problem med samme sak.

Svar fra NorgesEnergi
20.11.2019 15.17
Hei Lisbeth.
Grunnet ny personvernlov, GDPR, kan vi ikke gi innsyn/gjøre endringer hvis ikke vi snakker direkte med kunden selv. Brudd på GDPR har alvorlige konsekvenser for bedrifter. Vi forstår at det er frustrerende å bli møtt med avvisning når det eneste man ønsker er å levere en målerstand.
Mvh Mari, NorgesEnergi
Sissel C. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Vurderer å bytte selskap
"Håpløse nettsider!"

Bare styr med dem! Får ikke tilgang på nettsiden for min privatavtale. Når det gjelder bedriftsavtalen, er nettsiden helt håpløs og utrolig lite brukervennlig. Trodde vi levde i 2019!

Svar fra NorgesEnergi
20.11.2019 15.17
Hei Sissel.
Vi forstår det er frustrerende når ting ikke fungerer som de skal, og Min Side ble nettopp oppdatert slik at den skal være mer brukervennlig enn den gamle. Hvis du likevel opplever problemer med innlogging ber vi deg ta kontakt med vårt kundesenter. Du kan kontakte oss på telefon, e-post eller Facebook. Du kan gjerne be meg se på saken din. Mvh Mari, NorgesEnergi
NorgesEnergi strømpriser
SJEKK OM NORGESENERGI KAN LEVERE STRØM TIL DEG
OSLO
NorgesEnergi leverer strøm til OSLO
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Gul kampanje
Timespot - NorgesEnergi
345 omtaler
Prisen varer i minimum 1 måned
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
97 kr
5,81 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Strøm til lavpris
Timespot - NorgesEnergi
345 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura
565 kr
33,88 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Strøm til innkjøpspris
Innkjøpspris - NorgesEnergi
345 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
626 kr
37,58 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Topp 5 garanti
Andre prismodeller - NorgesEnergi
345 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
917 kr
54,99 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Topp 10 garanti
Andre prismodeller - NorgesEnergi
345 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
950 kr
56,99 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR