Meny

TrøndelagKraft omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til TrøndelagKraft
3,0/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Brukervennlighet
Middels
50
av 111 innen
strømselskap
50%
anbefaler
TrøndelagKraft
Filtrer omtaler
17
12
1
13
11
Sorter omtaler etter
Viser av 54 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med TrøndelagKraft?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Tilbud på strøm."

Oppringt av useriøs strømselger som lovet fastprisavtale på 70 øre som ikke var mulig å få. Har krevd kompensasjon, men har ikke mottatt noe skriftlig svar! Det er nå over 2 mnd siden. Er tobb medlem så jeg synes dette er meget useriøst .

Svar fra TrøndelagKraft
22.03.2023 12:33
Hei! Takk for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med oss slik at vi får meldt dette videre og sett på saken din. At du ikke har fått svar på mailen din er også merkelig, vi har meget lav ventetid på epost. Ha en god dag :)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Elendig"

Ufordragelige selgere. Tåler ikke et næi, snakker mere om hvor dårlige andre selskaper er i forhold til dem selv.

Svar fra TrøndelagKraft
10.03.2023 15:23
Hei! Takk for din tilbakemelding. Slik skal det ikke være, beklager for at du har hatt en slik opplevelse. Veldig bra at du melder i fra slik at vi kan ta det videre. Ta gjerne kontakt med oss så vi kan se spesifikt saken det gjelder. Ha en god dag :)
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Svarer ikke Elklagenemda en gang"

Har klaget inn Trøndlagskraft for elklagenemda pga mislighold av avtale. Har slitt med å få svar fra deres kundeservice og nå erfarer selv Elklagenemda at det er vanskelig å få svar fra denne strømleverandøren. Hold dere unna Trøndelagskraft som strømleverandør. Arne

Svar fra TrøndelagKraft
03.03.2023 13:43
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi svarer saker i tur og orden. Ta gjerne kontakt med oss dersom du ønsker at vi skal gå inn på din sak :) Ha en god dag.
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Ingunn B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Kundeservice oppgir feil opplysninger flere ganger på mail, må uansett betale. men de beklager ?"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det hjelper lite å beklage , når de ikke retter opp i feilene som de gjør. Jeg har vært fornøyd med en god avtale med 0 i påslag. Kundeservicen fungerte godt i begynnelsen da jeg hadde noen enkle spørsmål. Da året nærmet seg slutt ( september 2022) , så var nettsidene deres utilgjengelig , og kundeservicen var ulidelig treg. jeg ringte dem men kom ikke gjennom på tlf, sendte flere mailer å lurte på når avtalen var slutt og om jeg måtte bytte abonnement, så svarer de at jeg kan fortsette som før uten påslag, og at jeg vil få beskjed om evnt prisendringer i god tid. ved 2 ulike anledninger , fra 2 ulike kundebehandlere. , så ble avtale endret allikevel ! til en mye dårligere avtale. Jeg klaget på dette å henviste til svar på mail, men de forholdt seg ikke til feilopplysninger som er gitt av kundeservice, bare henviste til avtalen som jeg ikke fikk tilgang til. Det burde ikke være lov så jeg har klaget dem til Elklagenemda. Når kundeservice kan si hva de vil uten at det er sant, så er det helt umulig å forholdet seg til dem. Useiøst , kan desverre ikke anbefale Trønderlag kraft.

Svar fra TrøndelagKraft
21.02.2023 14:22
Hei Ingunn og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Per E. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig til å tilby fastpris"

Det finnes billigere spotpris i Trondheim. Og da har jeg Tobb fordeler heter det seg. Får rimeligere og uten noen påslag

Svar fra TrøndelagKraft
03.03.2023 13:38
Hei! Takk for din tilbakemelding. Spotprisen er den samme hos alle leverandører. Påslag og månedsbeløp kan være forskjellig da de ulike leverandørene styrer dette selv. Ta gjerne kontakt med oss så skal vi se nærmere på avtalen din :) Ha en god dag.
Randi M. U. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Fornøyd hittil"

Fornøyd hittil. Jeg har en bra avtale. Men med dagens fastbeløp og påslag( som er ok) vurdere jeg å snuse på om noen er billigere

Svar fra TrøndelagKraft
28.11.2022 15:06
Hei Randi, tusen takk for tilbakemeldingen din! Så kjekt å se at du er fornøyd. Jeg vil forresten tipse deg om å skru på Trumf-sparing på strømmen din om du ikke har gjort det allerede. Som Fjordkraft-kunde kan man spare 2% av strømkostnadene sine (ikke inkludert strømstøtte og nettleie) som Trumf-bonus hver måned. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Ikke fornøyd"

De vil flytte meg til en avtale med kr.7,19 øre i påslag

Svar fra TrøndelagKraft
28.11.2022 15:06
Hei Eva, takk for tilbakemeldingen din. Så kjedelig å se at du ikke er fornøyd med avtalen din. Om du er ute etter best mulig pris vil jeg anbefale å ta en titt på avtalene vi har på nettsiden vår, trondelagkraft.no. Der kan du enkelt sammenligne de avtalene vi tilbyr til enhver tid. Det er åpent for alle å endre på strømavtalen sin via nettsidene våre, ta eventuelt kontakt med kundesenteret vårt om du trenger noe hjelp til å se over strømavtalen din. Håper du gir oss en sjanse til snu inntrykket! Med vennlig hilsen TrøndelagKraft
Harald F. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Høy strømpris."

Ny strømpris ble informert om i en e-post. Meget dårlig informasjon om valgmuligheter.

Svar fra TrøndelagKraft
01.09.2022 08:58
Hei! Vi beklager for at du opplever informasjonen som dårlig når det kommer til valgmuligheter. Du er alltid velkommen til å ta en prat med oss for å finne en avtale som passer deg. Ønsker deg en god dag. Hilsen oss i Trøndelagkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Ekstremt dyrt"

Fastpris avtale for beboere i TOBB er den dyrest mulige avtale. Ingen bør velge de

Svar fra TrøndelagKraft
01.09.2022 08:57
Hei! Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen og strømavtale til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Trøndelagkraft
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Trøndelagskraft - manglende kundeservice og salg av dårlige strømavtaler"
3 syns denne omtalen er nyttig

Hei! Har hatt strømavtale hos Trøndelagskraft i mange år. Trodde selv jeg hadde en spot-avtale, men som viste seg å være en såkalt topp 5 variabel avtale. Har nå over lengre tid forsøkt å få klarhet i hvilke "garantier" som ligger bak "Topp 5" (Trøndelagskraft reklamerte med at de skulle være blant de 5 beste strømleverandørene på variabel pris av de store strømleverandørene). Har også bedt om dokumentasjon på om de oppfyller denne lovnaden. Det er tydelig at de sliter med å dokumentere dette og nå får jeg ikke noe respons fra Trøndelagsraft lenger. Jeg forsøker å sende email og ringe, men ingen respons. Det er svært betenkelig at et stort selskap med slik makt overfor privatkunder totalt overser kunders henvendelser. Rydd opp i gamle avtaler. Svar kundene når de forsøker å ta kontakt og legg fram dokumentasjon på de avtaler dere selgr/har solgt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Godkjent. Bra"

Bra... skjønner ikke med priser fra 30 øre til 240 øre samme dag. Er de så store kost pris variasjoner på 24 timer! Nesten en finere form for tyveri. Kan være litt opp å ned, men du verden så mye. Må sjekke pris hele tiden, skal ikke være nødvendig.". Bere TULL!!!!!!

Svar fra TrøndelagKraft
13.05.2022 15:04
Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Grei avtale"

Grei å følge med. Best pris iflg. bytt.no. Topp app!

Svar fra TrøndelagKraft
13.05.2022 15:03
Hei Atle og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Utenfor Trøndelag dårlig avtale"

Kontaktet Trønderenergi angående spotpris i desember , fikk da til svar at den prisen vi betalte er den vi måtte betale fordi vi bor der vi bor😩altså bor du utenfor Trøndelag får man ikke de fordelene de reklamerer med , de kan heller ikke fakturere på en faktura med linjeleie inkludert for oss som bor utenfor Trøndelag

Svar fra TrøndelagKraft
28.03.2022 15:38
Hei, Stig! Det er helt riktig at spotprisen man betaler følger det området man selv befinner seg i. Vi skulle svært gjerne gitt lave spotpriser til hele landet, men de siste månedene har det dessverre blitt slik at spotprisen er betydelig lavere her i Trøndelag enn resten av Sør-Norge. Du skal allikevel være trygg på at du får et godt tilbud selv om du bor utenfor Trøndelag, så ikke nøl med å sjekke ut nettsidene våre, eller ta kontakt igjen med vårt kundesenter. Husk også å laste ned vår nye TrøndelagKraft-app, hvor du som kunde blant annet kan følge med på hva spotprisen koster time for time. Håper du har en strålende dag videre!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Den er god"

Veldig fornøyd med avtalen. Ser at den leverer slik den lover. Anbefaler denne.

Svar fra TrøndelagKraft
28.03.2022 15:33
Hei Tove og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Ovejohnny V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Bra strømavtale, men tilbudene som gis hver måned treffer ikke kunder utenfor Trøndelag"
1 syns denne omtalen er nyttig

Konkurransedyktige, oversiktlig faktura, ingen påslag. Månedstilbudene fra selskapet treffer ikke kunder utenfor Trøndelag

Svar fra TrøndelagKraft
28.03.2022 15:33
Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Trøndelagkraft.
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Superavtale😊"

Anbefaler Spotpris/trøndelagkraft,rimelig strøm,å alt på en regning, får også en del kundefordeler hver mnd 😊

Svar fra TrøndelagKraft
28.03.2022 15:32
Hei Anne og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Slike tilbakemeldinger motiverer oss til å fortsette med å levere gode avtaler og tjenester til våre kunder. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Trøndelagkraft.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Bytt.no"

Fikk bytte mellom spot og variabel ,etter som det lønte seg🙂 akkurat nå er det spot som er lønnsomt i Trøndelag 🙂

Svar fra TrøndelagKraft
28.03.2022 15:28
Hei Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi pris på. Våre kunderådgivere er alltid behjelpelig med å finne den beste avtalen for deg. Med Vennlig hilsen, Trøndelagkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Noenlunde bra avtale"

Er skeptisk til galloperende strømpriser og hvem som sitter med den store gevinster.

Svar fra TrøndelagKraft
28.03.2022 15:28
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Håpløs å få i tale på telefon og chat"

Håpløs å få i tale på telefon og chat. Betaler for papirutgaven selv om deg har e-faktura og autogiro

Svar fra TrøndelagKraft
28.03.2022 15:27
Hei Ulf og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Det er ingen kostnader hos oss på epostfaktura eller efaktura. Av erfaring vet jeg det noen ganger kan ta litt tid fra man registrerer efaktura i nettbanken og til dette blir registrert hos oss, og eventuelle fakturaer som sendes før dette er registrert sendes da i posten da vi er pliktig til å sende detaljer på hva vi fakturerer. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Trøndelagkraft.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Ikke laveste pris, men tvers igjennom ærlig."

Trøndelag kraft er selskapet for deg som vil ha et enkelt og gjennomsiktig kundeforhold med en strømleverandør som er tvers igjennom ærlig. Ikke de aller laveste prisene, men konkurransedyktig allikevel. Lett å komme i kontakt med og villige til å hjelpe kunden med å finne den beste avtalen. Verdt å prøve, sier nå jeg.. Knut.M

Svar fra TrøndelagKraft
28.03.2022 15:27
Hei Knut og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Trøndelagkraft.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Formøyd"

Oversiktlig og god kundeservice ingen feilaktige priser

Svar fra TrøndelagKraft
22.03.2022 16:56
Hei David, tusen hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding. Vi jobber knallhardt for at våre kunder til enhver tid skal ha gode produkter og hyggelig kundeservice. Med vennlig hilsen oss i TrøndelagKraft
Hans I. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Midt på treet, bra tross alt."

Tungvint å få svar fra kundeservice. Hatt et par strømbrudd her, den ene gangen hadde den en av fasene lagt ut uten at den "smarte" måleren har gitt tilbakemelding til Tr. Lag kraft. Kunne da gjerne fått en SMS om situasjonen. Ellers godt fornøyd.

Svar fra TrøndelagKraft
22.03.2022 16:56
Hei Hans, tusen takk for tilbakemelding. Når det gjelder varsel på strømbrudd kommer dette fra din lokale netteier og ikke fra oss som strømselskap. Veldig kjekt å høre at du ellers er fornøyd med oss og våre tjenester, skulle det være noe er vi her for deg! Ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen oss i TrøndelagKraft.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig service hos TrøndelagKraft"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har ventet to uker på å få vite hva november fakturaen kommer på. Har skrevet mail to ganger (07.12 og 11.12) uten at de svarer på henvendelsen. Det er ikke holdbart med de strømprisene de nå har varslet, at jeg sitter her to uker før jul og avventer strømregningen for å vite hva jeg har å rutte med til innkjøp før jul. Dette er for dårlig og jeg vurderer sterkt å bytte leverandør.

Svar fra TrøndelagKraft
22.03.2022 16:55
Hei Svein, Takk for din tilbakemelding. Jeg må bare beklage så mye dine opplevelser med oss. Det er ikke slik vi ønsker å oppleves. Med vennelig hilsen Trøndelagkraft
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Lei A. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Laveste pris."

Har vært en trofast lokal kunde, men når du ber om billigste avtale og det viser seg at det finnes mer enn 30 billigere avtaler hos andre leverandører (unntatt lokketilbud) så er det på tide å bytte leverandør - da får jeg i det minste 2-3 tusen mindre å betale for strømmen. Den svindyre nettleien får jeg desverre ikke gjort noe med...får vel søke om å sette opp ei vindmølle samt montere solceller, blir billigere i det lange løp!! Når vi nå attpåtil betaler for strømkabler til utlandet så de (selskapene) skal presse opp prisene enda mer så må en finne løsninger så en blir selvforsynt!!!

Svar fra TrøndelagKraft
22.03.2022 16:49
Hei, Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Det er trist å høre at du har forlatt oss som kunde. Det har vært en krevende tid med veldig svingende priser i markedet. Vi jobber for å ha avtaler som kan treffe alle kundegrupper. Være seg spotpris eller en mer forutsigbar. Jeg håper du en dag vil prøve oss igjen og kontakter kundeservice for god veiledning. Mvh Trøndelagkraft
Janniche
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dyrere enn andre"

De har dyrere strøm enn andre selskap og prisen er veldig viktig

Svar fra TrøndelagKraft
22.03.2022 16:48
Hei Strømprisene bestemmes av strømbørsen Nordpool. Det er mange ulike faktorer som påvirker strømprisen. Spotprisen er lik for alle strømselskap. Fjordkraft har ingen påvirkning på strømprisene. Men vi har ulike strømavtaler som passer ulike behov. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter så kan vi finne en strømavtale som passer deg Vennlig Hilsen trøndelagkraft
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR