Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert februar 2024
TrøndelagKraft
2.8
60 verifiserte omtaler

TrøndelagKraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

TrøndelagKraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.8
Middels
60 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#82
Forferdelig
TrøndelagKraft er rangert
#82 av 88 strømselskaper
47%
Middels
47% anbefaler TrøndelagKraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 60 omtaler om TrøndelagKraft

FILTRER OMTALER
18
12
2
14
14
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med TrøndelagKraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Helt topp

Omtale av  Mormor

Enkelt og greit oversikt på forbruk og har hele tiden oppdater om strømforbruket og hva ca regninga blir .

Svar fra TrøndelagKraft
15.01.2024 15:33

Hei! Takk for tilbakemeldingen, kjekt å lese at du er fornøyd. Det ser ut som du er en flittig bruker av TrøndelagKraft-appen, det syns vi er kult! Vi jobber stadig med å utvikle nye tjenester til appen, slik at du forhåpentligvis får enda mer nytte av den i tiden fremover. Vennlig hilsen Thomas, TrøndelagKraft

Dyre priser.

Omtale av  Richard A. V

Dyre priser i sommertid og høst. Jeg har en variabel strømavtalen.

Svar fra TrøndelagKraft
23.10.2023 11:03

Hei! Takk for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med oss så vi kan endre avtalen til en spotpris avtale. Det er alltid å anbefale at en tar kontakt med strømselskapet sitt 1-2 ganger i året. En variabel strømavtale har tidligere vært mer lønnsom på vinterhalvåret enn sommerhalvåret. Ettersom prisene har vært lave den siste tiden, vil den beste anbefaling være å ha spotpris. Ha en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Trønderkraft (Trønderspot) svært dyr med dårlig betingelser

Omtale av  Oddbjørn

Trønderspot er en elendig avtale med A) kun 1 måned prisgaranti, B) høyt påslag per kWh og C) høy månedsavgift. Jeg har vært kunde siden i vår, og fikk nettopp varsel om en økning på 1 øre/kWh i posten. Med et estimert lite årsforbruk på 7000 kWh så sparer jeg neste 1000 kr (996) ved å skifte til annen leverandør. I tillegg vil jeg få 36 måneder prisgaranti (ikke 1 måned). Jeg anbefaler alle Trønderkraft-kunder å bytte til annet selskap.

Svar fra TrøndelagKraft
02.10.2023 11:14

Hei! Takk for din tilbakemelding. Fra 01.11.2023 øker påslaget på strømavtalen din, Strøm til spotpris fra 4,90 til 5,90 øre per kWh. Med et strømforbruk på 1000 kWh i måneden utgjør prisøkningen 10 kroner på strømregningen din. Kort fortalt skyldes prisendringen at renten og andre kostnader har økt mye det siste året. Vi skjønner at du kan lure på hva renten har med påslaget på strømavtalen din å gjøre. Det skyldes at alle kundene våre betaler etterskuddsvis for strømmen – i måneden etter de har brukt den. Det betyr at vi må kjøpe inn strømmen før vi får betalt for den, og det må vi betale renter for. Når det er sagt så kan vi sjekke om det er en organisasjonsavtale du kunne hatt dersom du er organsisert eller med i en fagforening/bolig byggerlag. Ha en god dag! Med vennlig hilsen Trøndelagkraft.

Lureri

Omtale av  Per J

Ble «lurt»til å gå over til Trøndelagkraft bedrift sin avtale som heter forutsigbar..(jeg ar et organisasjons nr.) da jeg oppdager at prisene er dårlige, og prøver å komme meg ut av avtalen så koster det penger. Det ble opplyst på tlf. At det ikke er bindingstid, og det stemmer. Ingen sa noe om at det koster kr. 1500,- å si opp avtalen + et varabet beløp avhengiig av hva dagens strømpris er..(ca.kr1000,- i dag) så totalt så koster det meg ca kr.2500,- å hoppe av denne avtalen. Selvsagt står dette med små skrift på er 6 siders dokument. Jeg bekreftet min avtale på sms ut ifra det som ble opplyst på tlf. og leste ikke det med små skrift.

Svar fra TrøndelagKraft
23.10.2023 12:29

Hei! Takk for din tilbakemelding. Beklager så meget for at du har hatt denne opplevelesen med oss. Det er klart at du som kunde skal få rett og nok informasjon når du snakker med oss, om det er bindingstid eller oppsigelsestid. Nå kan ikke vi se enkelt saker her eller kundeforhold, så det er å anbefale at du tar kontakt med oss så vi kan finne en løsning sammen her. Ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Middels fornøyd

Omtale av  Roger E

Bør gjerne være raskere praktisk, Da vi også her ute har en jordfeil de(tensio) ikke bryr seg om😎😎?

Svar fra TrøndelagKraft
18.08.2023 15:28

Hei! Takk for din tilbakemelding. Når det kommer til anlegget og det tekninske rundt det som jordfeil så er det din netteier som må kontaktes. Ønsker deg en god dag:) Med vennlig hilsen Trøndelagkraft

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Unngå trønderkraft, svindlere!

Omtale av  Bustaofte

dette er et svindlerselskap med dårlig kundservice og dyre avtaler. trodde tobb fastpris var en god avtale men ser de ikke rører prisen på 1,29kr enda prisen er noen få øre over tid. Kunne ikke tilby noe som matchet tibber eller vibb så ble nødt til å bytte. Takk for oss Kundeservicen var meget dårlig hatt trønderkraft i 10år og kunne ikke gi meg noen god avtale, har betalt så mye at jeg skulle fått 2år gratis strøm etter å ha regnet ut år for år hva jeg har tapt på disse kjeltringene

Svar fra TrøndelagKraft
27.06.2023 12:39

Hei! Takk for din tilbakemelding. Trist å lese at du har hatt denne opplevelsen av vår kundeservice. Dersom du har en fastpris avtale så vil den være lik i bindingsperioden selvom prisene på markedet endrer seg. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Trøndelagkraft.

Tilbud på strøm.

Omtale av  Alf B

Oppringt av useriøs strømselger som lovet fastprisavtale på 70 øre som ikke var mulig å få. Har krevd kompensasjon, men har ikke mottatt noe skriftlig svar! Det er nå over 2 mnd siden. Er tobb medlem så jeg synes dette er meget useriøst .

Svar fra TrøndelagKraft
22.03.2023 12:33

Hei! Takk for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med oss slik at vi får meldt dette videre og sett på saken din. At du ikke har fått svar på mailen din er også merkelig, vi har meget lav ventetid på epost. Ha en god dag :)

Elendig

Omtale av  Vegard

Ufordragelige selgere. Tåler ikke et næi, snakker mere om hvor dårlige andre selskaper er i forhold til dem selv.

Svar fra TrøndelagKraft
10.03.2023 15:23

Hei! Takk for din tilbakemelding. Slik skal det ikke være, beklager for at du har hatt en slik opplevelse. Veldig bra at du melder i fra slik at vi kan ta det videre. Ta gjerne kontakt med oss så vi kan se spesifikt saken det gjelder. Ha en god dag :)

Svarer ikke Elklagenemda en gang

Omtale av  Arne G

Har klaget inn Trøndlagskraft for elklagenemda pga mislighold av avtale. Har slitt med å få svar fra deres kundeservice og nå erfarer selv Elklagenemda at det er vanskelig å få svar fra denne strømleverandøren. Hold dere unna Trøndelagskraft som strømleverandør. Arne

Svar fra TrøndelagKraft
03.03.2023 13:43

Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi svarer saker i tur og orden. Ta gjerne kontakt med oss dersom du ønsker at vi skal gå inn på din sak :) Ha en god dag.

Kundeservice oppgir feil opplysninger flere ganger på mail, må uansett betale. men de beklager ?

Omtale av  Ingunn B

Det hjelper lite å beklage , når de ikke retter opp i feilene som de gjør. Jeg har vært fornøyd med en god avtale med 0 i påslag. Kundeservicen fungerte godt i begynnelsen da jeg hadde noen enkle spørsmål. Da året nærmet seg slutt ( september 2022) , så var nettsidene deres utilgjengelig , og kundeservicen var ulidelig treg. jeg ringte dem men kom ikke gjennom på tlf, sendte flere mailer å lurte på når avtalen var slutt og om jeg måtte bytte abonnement, så svarer de at jeg kan fortsette som før uten påslag, og at jeg vil få beskjed om evnt prisendringer i god tid. ved 2 ulike anledninger , fra 2 ulike kundebehandlere. , så ble avtale endret allikevel ! til en mye dårligere avtale. Jeg klaget på dette å henviste til svar på mail, men de forholdt seg ikke til feilopplysninger som er gitt av kundeservice, bare henviste til avtalen som jeg ikke fikk tilgang til. Det burde ikke være lov så jeg har klaget dem til Elklagenemda. Når kundeservice kan si hva de vil uten at det er sant, så er det helt umulig å forholdet seg til dem. Useiøst , kan desverre ikke anbefale Trønderlag kraft.

Svar fra TrøndelagKraft
21.02.2023 14:22

Hei Ingunn og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig til å tilby fastpris

Omtale av  Per E. B

Det finnes billigere spotpris i Trondheim. Og da har jeg Tobb fordeler heter det seg. Får rimeligere og uten noen påslag

Svar fra TrøndelagKraft
03.03.2023 13:38

Hei! Takk for din tilbakemelding. Spotprisen er den samme hos alle leverandører. Påslag og månedsbeløp kan være forskjellig da de ulike leverandørene styrer dette selv. Ta gjerne kontakt med oss så skal vi se nærmere på avtalen din :) Ha en god dag.

Fornøyd hittil

Omtale av  Randi M. U. M

Fornøyd hittil. Jeg har en bra avtale. Men med dagens fastbeløp og påslag( som er ok) vurdere jeg å snuse på om noen er billigere

Svar fra TrøndelagKraft
28.11.2022 15:06

Hei Randi, tusen takk for tilbakemeldingen din! Så kjekt å se at du er fornøyd. Jeg vil forresten tipse deg om å skru på Trumf-sparing på strømmen din om du ikke har gjort det allerede. Som Fjordkraft-kunde kan man spare 2% av strømkostnadene sine (ikke inkludert strømstøtte og nettleie) som Trumf-bonus hver måned. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Ikke fornøyd

Omtale av  Eva

De vil flytte meg til en avtale med kr.7,19 øre i påslag

Svar fra TrøndelagKraft
28.11.2022 15:06

Hei Eva, takk for tilbakemeldingen din. Så kjedelig å se at du ikke er fornøyd med avtalen din. Om du er ute etter best mulig pris vil jeg anbefale å ta en titt på avtalene vi har på nettsiden vår, trondelagkraft.no. Der kan du enkelt sammenligne de avtalene vi tilbyr til enhver tid. Det er åpent for alle å endre på strømavtalen sin via nettsidene våre, ta eventuelt kontakt med kundesenteret vårt om du trenger noe hjelp til å se over strømavtalen din. Håper du gir oss en sjanse til snu inntrykket! Med vennlig hilsen TrøndelagKraft

Høy strømpris.

Omtale av  Harald F. L

Ny strømpris ble informert om i en e-post. Meget dårlig informasjon om valgmuligheter.

Svar fra TrøndelagKraft
01.09.2022 08:58

Hei! Vi beklager for at du opplever informasjonen som dårlig når det kommer til valgmuligheter. Du er alltid velkommen til å ta en prat med oss for å finne en avtale som passer deg. Ønsker deg en god dag. Hilsen oss i Trøndelagkraft

Ekstremt dyrt

Omtale av  Geir L

Fastpris avtale for beboere i TOBB er den dyrest mulige avtale. Ingen bør velge de

Svar fra TrøndelagKraft
01.09.2022 08:57

Hei! Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen og strømavtale til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Trøndelagkraft

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Trøndelagskraft - manglende kundeservice og salg av dårlige strømavtaler

Omtale av  Arne G

Hei! Har hatt strømavtale hos Trøndelagskraft i mange år. Trodde selv jeg hadde en spot-avtale, men som viste seg å være en såkalt topp 5 variabel avtale. Har nå over lengre tid forsøkt å få klarhet i hvilke "garantier" som ligger bak "Topp 5" (Trøndelagskraft reklamerte med at de skulle være blant de 5 beste strømleverandørene på variabel pris av de store strømleverandørene). Har også bedt om dokumentasjon på om de oppfyller denne lovnaden. Det er tydelig at de sliter med å dokumentere dette og nå får jeg ikke noe respons fra Trøndelagsraft lenger. Jeg forsøker å sende email og ringe, men ingen respons. Det er svært betenkelig at et stort selskap med slik makt overfor privatkunder totalt overser kunders henvendelser. Rydd opp i gamle avtaler. Svar kundene når de forsøker å ta kontakt og legg fram dokumentasjon på de avtaler dere selgr/har solgt.

Forrige
Side 1 av 4

TrøndelagKraft

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av bedrifter
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR