Fornøyd. Får strøm til å holde liv i både lys og varme. Kunne kanskje sagt fra at avtalen jeg hadde var gammel og at jeg kunne spare noen øre på den nye avtalen dem hadde innført. Men fant ut av det selv og byttet det veldig greit.
Stått og ventet i 20 minutter på kundesenter til nå. Tar ikke telefonen og har heller ikke tjeneste ved og legge igjen sitt telefonnummer slik at de ringer tilbake. Får heller ikke beskjed hvilken plass man står i køen.
De skryter av at de kan matche eventuell bedre avtale du får hos andre, men i virkeligheten så er ikke den prismatchen verdt spesielt mye. Ikke om du forblir værende som kunde hos dem en god stund. Fordi det er nemlig slik at: - De matcher bare ny-kunde tilbud fra et selskap som de ikke har matchet tidligere. - Og kun for 30 dager, selv om tilbudet du får kanskje har en varighet på 6 måneder. Tenkt eksempel, du får tilbud om minus 30 øre i påslag, i 6 måneder. Du bytter. Når 6 måneder har gått bytter du til noen andre som tilbyr tilsvarende avtale. Hadde du istedenfor benyttet deg av Trøndelag Kraft sin prismatch ville du fått denne prisen i 2 måneder og du vil da ikke senere kunne matche mot lignende avtale hos samme selskap. Det er ikke så mange strømleverandører i Norge og enda færre som konkurrer hardt på pris. Etter ett år kanskje så er det veldig, veldig lite å spare på prismatchen deres. Trøndelag kraft er ikke elendig, de på kundeservice er stort sett veldig hjelpsom, hjemmesidene deres er ganske oversiktlige, men de er nok ikke billigst i klassen. Og noen av avtalene deres er veldig uoversiktlig. Ser noen andre har nevnt Full kontroll, den bør man styre unna. Jeg ble forklart at det var en strømavtale som ga meg veldig forutsigbar pris. Jeg endte opp med å betale dobbelt det spot koster på sommeren og allikevel var jeg i minus når jeg byttet strømleverandør.

Ble stående på et dyrt abonnement som ikke tilbys lengre. Ble tilbud et billiger abonnement over telefon, men takk nei og bytter heller leverandør.

Veldig bra selskap har vært kunde i flere år og har sittet på den samme spot pris avtalen med 3 øre i påslag i hele perioden, kombinerte dette med mobil fra fjordkraft veldig billig og bra leverandør.

For det første så er det et evinnelig rot om de er Trøndelag Kraft og Fjordkraft og det står feil i annenhver mail fra de. Videre så holder ikke prismatchen deres i det hele tatt. De lar deg ikke beholde din eksisterende avtale med å matche prisen, men flytter deg over på en annen avtale når du ber de matche prisen til en konkurrent. Elendig konsept og langt over grensen til lureri.

Innhenter tilbud fra flere kraftleverandrører, og skal sammenlikne pris mm. Selger fra TrøndelagKraft gir et tilbud, sier han ringer dagen etter. Dagen etter får jeg mail fra opprinnelig kraftleverandør med melding om kraftbytte. Når jeg undersøker dette så har selger fra TrøndelagKraft avsluttet mitt kundeforhold til opprinnelig kraftleverandør, uten mitt samtykke, og overført meg som kunde til TrøndelagKraft. Uetisk og sleipt.

Trøndelag kraft har sendt meg regninger lenge etter at jeg har flyttet ut fra leiligheten min i Trondheim. Har hatt flere ufyselige runder med kundeservice som nekter å tro på meg før vi har kranglet lenge. De er frekke mennesker som ikke lar folk flytte ut dersom huseier nekter å ta over sin egen strømmåler. 0/10 anbefaler ingen å gå for Trøndelag Kraft.

Hadde abonnement som het full kontroll, men hadde ingen kontroll overhodet! Fikk ikke beskjed før etter et år om at vi lå i minus med 20000,-! Har prøvd og betale dette ned i to år men pga den fryktelige høye strømprisen vi hadde går ikke dette! Får heller ingen godvilje på å få kuttet dette ned noe. Avsluttet full kontroll avtalen og skulle få restbeløpet på nedbetaling, men så fant de plutselig ut at det får vi ikke likevel. Så da sitter vi her med 10000,- i minus og inkassoregning på det! Har hatt så mange samtaler med kundeservice iløpet av de to årene og stort sett alle er spydige og dårlige kundebehandlere! Skifter strømleverandør idag!

Grei strømavtale, men ufyselige selgere. Forsøker med mersalg når argumentene om strømprisen deres ikke går gjennom. Skulle klare å spare 2000,- bed å bytte mobilabn mente dørselgeren deres. Ufin var han også.

Veldig lang ventetid på kundeservice. Når man er i Kø på chat må man vente for evig for å få svar. Virker som de kun har 1 på jobb på kundeservice?

Hva er din erfaring med TrøndelagKraft? Ris eller ros? Skriv en omtale og del dine erfaringer med andre - enkelt og helt anonymt. Omtalen skriver du her.
Strømmen er billig. Enkelt å få hjelp. Fin hjemmeside.
God kundeservice, hurtige svar på forespørsel. Fornøyd med tjenesten Solstrøm.

Aldri opplevd noe dårlig med TrøndelagKraft. Vært kunde i flere år.
