Meny

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Brukervennlighet
Middels
93
av 110 innen
strømselskap
44%
anbefaler
NorgesEnergi

"Bonustimer"

Omtale om NorgesEnergi skrevet av Halvor T for 21.01.2023 10:24

NorgesEnergi har totalt 1806 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Halvor T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
App
Har byttet selskap
"Bonustimer"

Trekker dere i fra bonustimene på siste faktura når det byttes til ny strøm leverandør ?? Dette er vel mine timer og må vel trekkes i fra på siste faktura når det byttes til ny leverandør og ikke på August faktura ??

Svar fra NorgesEnergi
23.01.2023 12:06
Hei Halvor T Når det gjelder bonustimen er denne ment som en lojalitetsbonus til våre kunder. Vi ønsker å gi noe ekstra til lojale kunder som er hos oss over tid. Det forutsetter derfor at man er kunde hos NorgesEnergi ved utbetalingen av bonustimene som skjer i August hvert år. Man står fritt til å avslutte sin strømavtale når som helst, men da bortfaller dessverre de bonustimene som ikke har rukket å bli utbetalt. Om ønskelig kan du lese mer om bonustimen her: https://norgesenergi.no/kundefordeler/bonustimen/ Ha en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi
Bytt.no
"Bonustimer" skrev Halvor T om NorgesEnergi

Har du en tilsvarende erfaring med NorgesEnergi?
Gjør som Halvor T og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NorgesEnergi du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
App
"Helt utrolig bra."

Meget fornøyd med avtalen min med Norgesenergi og kjempe bra kundeservice.

Svar fra NorgesEnergi
23.01.2023 11:15
Hei Knut W Tusen takk for fin tilbakemelding. Vi setter pris på at du tar deg tid til å fortelle oss at du er fornøyd. Det er fint å høre at du er fornøyd både med kundeservicen og strømavtalen din hos oss. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Vi skal gjøre vårt beste for at du fortsetter å være fornøyd hos oss. Mvh Monica - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"En av mine værste kundeopplevelser."

Misvisende og uærlig markedsføring. Vanskelig å få klarhet i de faktiske kundeforholdene og å sammenligne tilbudet med konkurrenter. Tungvindt kundeservice. De lover foreksempel prismatch - men for å få det så må man sende inn en søknad hver måned selv om konkurrenten har den prisen fast. Elkjøp solgte meg inn med bindingstid i 6 måneder. Anbefales svært lite.

Svar fra NorgesEnergi
23.01.2023 12:01
Hei Ole H Vi setter pris på alle tilbakemeldinger, både ris og ros. Vi synes det er leit å høre at du ikke er fornøyd hos oss. Gjennom vårt samarbeid med Elkjøp får man en Spotprisavtale. Man får da strømmen til innkjøpspris til en hver tid og innkjøpsprisen er lik hos alle leverandører. Det er derfor det som kommer utenom Innkjøpsprisen/Spotprisen man da sammenligner, i form av fast månedsbeløp/påslag per kwh. Man kan da enkelt sammenligne sin avtale opp mot andre Spotprisavtaler ved å sammenligne kostnaden som kommer utover Spotprisen. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter da vi gjerne vil høre mer om dine erfaringer hos oss og se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Monica - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"

Ringer for å spørre om hva di 49 kronene jeg betaler ekstra i måneden er. Får beskjed om at det er for at jeg skal kunne få binde strømmen i to og to måneder i gangen. Jeg sier at jeg kan ikke huske at jeg har bestilt et slikt avonemang.. Hun sier at det stemmer at jeg aldri har benyttet meg av å binde strømmen, men jeg har fått Mail om det ca 6 ganger i året. Så blir linja brutt. Så får jeg sms om at hun har fjernet det ifra mott abonemang og at jeg ikke vil få slike tilbud noe mere. Uten å få bekreftelse ifra meg om at det er slik jeg vil ha det.

Svar fra NorgesEnergi
23.01.2023 11:00
Hei Nina Vi beklager at det har vært en misforståelse her. Kundebehandler hos oss har nok da forstått det som at du ikke ønsket denne og har nok fjernet den i beste mening. Dersom du fremdeles ønsker å ha den med på din avtale kan du enkelt registrere den igjen på min side eller ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38100080, epost [email protected] eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/. Mvh Monica - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Fornøyd"

Prøvde å bytte til et "billigere" strømselskap det ble det bare problemer av. Ble kontaktet ganske fort av NorgesEnergi der jeg har vært kunde i mangen år, og nå fikk jeg enda bedre avtaler der, og det er jeg kjempe fornøyd med. Så takk for at dere kontaktet meg igjen😊

Svar fra NorgesEnergi
23.01.2023 10:58
Hei Marit Så hyggelig å høre at du satt pris på å bli kontaktet av oss. Vi er glade for at du ønsket å komme tilbake til oss og håper du blir fornøyd med din nye avtale. Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Mvh Monica - NorgesEnergi
NorgesEnergi har totalt 1806 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR