Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 081 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 081 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 081 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
659
271
135
124
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 081 verifiserte omtaler på Bytt.no

«Norgespakken» er smuglet inn i strømavtalen vår. Lureri!

Omtale av  Grete

Vi har aldri ønsket oss en forsikringsavtale knyttet til strømavtalen vår, men det ser jeg at vi har hatt i åresvis. «Norgespakken» heter den, og navnet skjuler godt at det er en forsikringsavtale vi betaler 2,50kr pr dag for! Jeg skulle like å se hvor mange som er klar over hva dette produktet inneholder! Her i huset har vi vært pensjonister i flere år, vi blir verken arbeidsledige eller permittert. Jeg ser at Forbrukerrådet reagerer på at Norgesenergi selger avtaler der «Norgespakken» er inkludert. Man får den muligens inkludert i en periode, men så koster forsikringen over 900kr i året.Dette er svindel, man skal ikke lures til å kjøpe produkter man ikke trenger. Vi har betalt tusenvis av kroner opp gjennom årene og føler oss svindlet av Norgesenergi. Sjekk regningen, og fjern dette produktet!

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:18

Hei Grete, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi beklager dersom du føler du har fått utilstrekkelig informasjon om produktet da dette ble registrert i din avtale. Man skal alltid få god informasjon om et produkt før dette registreres, og jeg beklager dersom dette ikke har skjedd i ditt tilfelle. Produktet skal også alltid vises på faktura slik at man kan ta kontakt dersom man ønsker å fjerne produktet. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din nærmere, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Mvh Nina - NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Midt -på- treet avtale med spotpris

Omtale av  Anne L

Avtalen har vært god for meg i forhold til tidligere strømleverandør inntil des. 2021.over tid er avtalen rimelig brukbar, men framtida vil vise om dette fortsetter Jeg savner en mulighet til å foreta prøveavregning , noe jeg hadde hos forrige leverandør Glittre.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:18

Hei Anne L! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi takker for din tilbakemelding, kontakt gjerne vårt kundesenter dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi

"Topp 5-garanti" - Garantert dyrest

Omtale av  Rune Ø

Jeg har nå sett meg drittlei på Norgesenergi. Jeg har gjennom mange år vært en lojal kunde av Norgesenergi, og føler nå at denne lojaliteten er grovt utnyttet av Norgesenergi. Med "Topp 5 garanti" måtte jeg siste halvdel i desember 2021 betale 289 øre'/kwt og fikk varsel at kraftprisen fra 7. januar 2022 skulle økes til 369 øre/kwt. 6. januar fikk jeg beskjed om at de trakk dette prisvarslet tilbake. Jeg må da garantert inntil videre betale en snittpris på 289 øre/kwt. "Topp 5-garanti" må garantert være det dyreste. Styr unna Norgesenergi. Med en så høy strømkostnad, fikk jeg heller ingen støtte av Staten for det som var over 128 øre/kwt (bor i Tønsberg). Nettleverandøren kompenserte kun for det mellom 70 øre/kwt og 128 kwt. Strømpris over 128 øre/kwt måtte jeg dekke alt selv. Hadde måneds forbruk i desember 2021 på 1958 kwt for min enebolig. Norgesenergi informerte at staten dekker 55% av strømkostnaden over 70 øre/kWh for desember 2021. Norgesenergi villeder. Det kompenseres kun med 55 % opp til 128 øre/kwt. Resten må kunden betale fra egen lomme. Mvh Rune

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:18

Hei Rune, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med avtalen din hos oss. Med avtalen Topp 5-garanti garanterer vi at du på årsbasis får en strømpris som ligger blant de 5 rimeligste målt mot de variable prisene hos våre 20 største konkurrenter. I den senere tiden har strømprisene vært rekordhøye, og selv om vi ønsker å tilby lavest mulig pris har vi også måtte sette opp prisen for våre variable strømavtaler. Vi setter derimot selvfølgelig ned prisene så snart vi har mulighet. Skulle du ønske å endre din avtale til spotprisavtale kan dette enkelt gjøres via minside eller ved å ta kontakt med vårt kundesenter. Mvh Nina - NorgesEnergi

Vanskelig å komme i kontakt med kundeservice

Omtale av  Tone

Ringte kundeservice for å få svar på spørsmål om siste faktura. I og med at jeg har byttet strømleverandør er muligheten til å logge inn på Min Side ikke tilstede. La igjen mitt telefonnummer for at de skulle ringe tilbake, men etter 4 timer har jeg fremdeles ikke hørt noe. Skuffende...

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:18

Hei Tone, Beklager sen tilbakemelding og at du har opplevd vansker med å få tak på oss. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Vi har derfor dessverre lengre behandlingstid enn normalt. Kontakt gjerne vårt kundesenter igjen dersom det fremdeles skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi

Helt greit

Omtale av  Torbjørn

Hverken dyrt eller billig. Kundeservice har et lite forbedringspotensiale.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:18

Hei Torbjørn! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi takker for at du har gitt oss tilbakemelding, og tar dette med oss videre. Kontakt gjerne vårt kundesenter dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. mvh Nina - NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Oversiktelige og ryddig avtale.

Omtale av  Frank T. H

Du får god service og oppdatering,ryddige og forståelsesfulle fakturaer,og en pris som kan konkurere med de fleste.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:18

Hei Frank! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi

Forblir kunde

Omtale av  Tone

Etter flere undersøkelser så fremstår fortsatt min avtale som en lønnsom løsning for meg 👍

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:18

Hei Tone! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 081 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR