Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NorgesEnergi
3.0
2 086 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 086 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 086 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
136
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 086 verifiserte omtaler på Bytt.no

Oversiktelige og ryddig avtale.

Omtale av  Frank T. H

Du får god service og oppdatering,ryddige og forståelsesfulle fakturaer,og en pris som kan konkurere med de fleste.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:18

Hei Frank! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Forblir kunde

Omtale av  Tone

Etter flere undersøkelser så fremstår fortsatt min avtale som en lønnsom løsning for meg 👍

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:18

Hei Tone! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi

Nei, de lurer deg!

Omtale av  Catheine G

Da jeg byttet strømleverandør over til Norges Energi, gikk det greit i begynnelsen. Plutselig fikk jeg et brev at j ikke hadde betalt strøm regningen på 6 mnd. Noe som selvfølgelig ikke stemte. De hadde overført meg, til konto strøm kunde, uten mitt samtykket. Det er da 2 forskjellige konto nr hos de. Differansen er de 2 siste nr i konto nr til Norges Energi. Så, selv om jeg hadde betalt, til det konto nr jeg hadde brukt de første 6 mnd. Sto det da som ubetalt, på den strøm kontoen de påsto j hadde samtykket til. Noe jeg ikke hadde og som de ikke kunne bevise. Her kommer det mest useriøse de presterte, Sender 6 mnd strømregning til Inkasso....Dette til tross for at 4 var allerede betalt til vannlig konto.De fakturert meg videre en mnd for strøm, i leilileiligheten jeg hadde flyttet fra og sagt opp avtalen med de. Jeg klagde direkte til de, og vi var i dialog mens de viste saken var videre sendt til inkasso. Summen av det hele var at det kostet meg over kr 10 000,- Så NEI jeg vil ikke anbefale Norges Energi til noen! Det er en skam at de får holde på slik. Jeg har hørt om 3 andre personer som har opplevd tilsvarende med dette selskapet. Det skal sies, jeg bodde på under 30kv..og betalte fast kr 1100,- i 2018 NEI Dette skulle ikke vært lov og drive business slik de gjør! Cathrine G.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:18

Hei Catherine, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Jeg beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi som din strømleverandør, det ønsker vi selvsagt ikke. Dersom man har Strømkonto i avtalen vil man motta separat faktura for Strømkonto med betalingsinformasjon. Dersom eFaktura ikke er opprettet vil faktura sendes per post til fakturaadresse. Man skal også motta påminnelse om forfalt faktura dersom vi ikke har mottatt innbetaling til forfall. Om vi mottar innbetaling til feil kontonummer vil systemet automatisk tilbakeføre beløpet ila få dager. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din nærmere, ta derfor gjerne kontakt igjen med vårt kundesenter. Mvh Nina - NorgesEnergi

No fuzz

Omtale av  Mastrix

Rask kundeservice. 1 bonustime pr døgn, og generelt en avtale jeg vil anbefale på det sterkeste

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:18

Hei Mastrix! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker.

Er veldig fornøyd med NorgesEnergi og føler de gjør det best mulig for meg.

Omtale av  Aslaug

Er veldig fornøyd med NorgesEnergi og føler de gjør det best mulig for meg.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:18

Hei Aslaug! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss. Mvh Anna, NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Blei lurt … dårlig service

Omtale av  Elin

De overkjører en på telefon ,, blir snakka trill rundt. Lyver, og holder ikke priser

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:16

Hei Elin! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen din hos oss. Det ønsker vi selvsagt ikke og jeg håper du har anledning til å ta kontakt igjen slik at vi får sett nærmere på avtalen din hos oss. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Er misfornøyd med mange merkelige avtaler

Omtale av  Jan M. S

Kundebehandlere forstår ikke hva jeg spør om. Anbefaler sesongpris og prissikring for anlegg som har et forbruk på 2kw per mnd.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:16

Hei Jan M. S! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen din hos oss. Det ønsker vi selvsagt ikke og jeg håper du har anledning til å ta kontakt igjen slik at vi får sett nærmere på avtalen din hos oss. Mvh Anna, NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 086 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR