Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 082 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 082 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 082 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
271
135
124
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 082 verifiserte omtaler på Bytt.no

Vervekampanje burde gå an å gjøre og tlf.

Omtale av  Keth J. L

Det er ikke alle som har tilgang til nett hele tiden.

Svar fra NorgesEnergi
08.06.2021 10:49

Hei, Keth J.L! Vi setter pris på din tilbakemelding! Dessverre så er vår vervekampanje knyttet opp mot elektronisk registrering og bestilling via elektronisk bestillingskjema. Vervekode som knytter verver sin strømavtale mot opprettelse av ny strømavtale på den som blir vervet, slik at vervepremie legges automatisk inn på strømavtale ved oppstart på ny avtale, er da knyttet opp mot vervelink som sendes ut ved registrering av verving på vår nettside. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Svært bra

Omtale av  Karleinar I

God kundeservice. Har brukt dem i mange år. Anbefales.

Svar fra NorgesEnergi
08.06.2021 10:49

Hei, Karleinar l! Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar - det setter vi stor pris på! Mvh, Truls - NorgesEnergi

Svindel fra ende til annen

Omtale av  Mis F

Deres prismatch eksisterer ikke, de flytter deg over til andre priser uten å spørre og mener at man må kontakte de før hver eneste faktura. Du må altså kontakte de flere ganger per mnd for å være sikker på at de får med seg hvilke priser de skal matche mot. Flere mailer med prismatch ble aldri besvart. Hold dere unna og velg en seriøs aktør.

Takket nei til tilbud på spareavtale, vintertrygghet og 100% fornybar.

Omtale av  Sint B

Jeg takket nei til vintertrygghet da det er lenge til det blir aktuelt og gjalt ikke nå. Jeg takket nei til Spareavtale da jeg er uføretrygdet så det gjelder ikke meg. Jeg takket også nei til 100%fornybar da det er kun en leverandør og de er fornybar. Da jeg fikk fakturaen hadde de fakturert meg for alt allikevel. Dersom du er nødt til å betale disse ekstrakostnadene må de gi beskjed om det, men da er jo prisen noe helt annet og ikke akkurat rimelig. Dette er svindel.

God service

Omtale av  David

Dere virker greie. Med tanke på pris er vel ikke dere de verste. Det er jo mange faktorer her. Litt merkelig er det å betale mer i nettleie enn selve prisen på strøm av og til. Alt i alt er jeg meget godt fornøyd så stå på gi oss kunder gode tilbud fra tid til annen. Det hjelper på i en tidvis vanskelig hverdag. Beste hilsener fra David Vogt.

Svar fra NorgesEnergi
31.05.2021 11:30

Hei David! Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi håper du fortsetter å være fornøyd kunde hos oss! Mvh Nina, NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Norgesenergi lurer inn skjulte kostnader

Omtale av  Geir S. N

Norgesenergi har et tilbud via Elkjøp der man skulle få 500 kr avslag dersom man byttet over til de. Jeg lot med dessverre lure. Det som skjedde da jeg byttet over var at de la på flere meningsløse faste kostnaner uten å si fra. Det var ikke opplyst om, ikke noe jeg ville ønsket og helt åpenbart lagt på for å tyne mest mulig penger ut av meg. Jeg fant ut av det ved en tilfeldighet da jeg sjekket fakturahistorikken noen år senere, så et per linjer på fakturaen hjeg ikke skjønte og bestemte meg for å finne ut hva det var. Det skulle ikke være så lett. Det var mye pisspreik og vage svar fra Norgesenergi og liten vilje til å gjøre noe med det. Etter mange runder, trusler om å ta saken videre og en ganske forbanna meg, fikk jeg etterhvert sletta noe av det. Men fortsatt var Norgesenergi langt unna å være blant de billigste som de hadde lovet. Med de rare, faste kostnadene var de ca dyrest. Jeg unner ikke min verste fiende å være Norgesenergi-kunde. Jeg har null tillit til selskapet. Livet er for kort til å måtte gå å sjekke strømregningene hver mnd for å se om det er noe juks. Dersom du er Norgesenergi-kunde, bytt til noen som ikke driver med lokkepriser, kompliserte modeller og generelt ikke er til å stole på. Dersom du ikke er Norgesenergi-kunde, fortsett med det! Finn noen andre.

Svar fra NorgesEnergi
31.05.2021 11:30

Hei Geir! Det er svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen du har hatt hos oss. Når man inngår strømavtale hos Elkjøp skal man alltid få et sammendrag av avtalen og vilkår presentert skriftlig før avtaleinngåelse. I avtalen har man mulighet til å få med ulike fordelsprodukter, men disse er selvfølgelig helt valgfrie. Skulle man ikke ønske produktene etter avtalen er signert, kan man ta kontakt med kundesenteret så fjerner vi disse om ønskelig. Produktene vises også på hver faktura slik at du skal til en hver tid være klar over hva du faktureres for hos oss. Dersom det fremdeles skulle være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne ta kontakt. Henvis gjerne til dette innlegget og til meg. Du kan nå kundesenteret per tlf: 38 10 00 80, eventuelt sende oss en e-post: [email protected]. Mvh Nina, NorgesEnergi

horrific

Omtale av  Bill G

absolutely SHYT horror prices they not cheap their custommer service is absolutely horrific and they keep calling you for any bullsh*t they have

Svar fra NorgesEnergi
08.06.2021 10:44

Hello Bill! Thank you for commenting. We are sorry to hear your complaint and experiences. Unfortunately the prizes has been steep in 2021. We do our best to serve our customers with relevant information. According to plan, the offers of services has been made by our sales representatives. You are free to choose both products and providers. You are welcome back at any time. Wish you a splendid week-end. Best regards, Dag Martin - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 082 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR