Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 085 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 085 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 085 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
135
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 085 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fornøyd kunde

Omtale av  Magne A. B

Hadde dere tidligere og prøvde en annen strøm leverandør, men savnet dere så da jeg fikk en telefon om NorgesEnergi var det ja med en gang. Hadde Lyse A/S i ca 5-12mnd. Ikke noe galt med Lyse, men savnet Norges Energi. Alder 65 år.

Svar fra NorgesEnergi
07.02.2023 10:42

Hei Magne! Takk for den fine tilbakemeldingen! Vi er glade for at du er fornøyd med oss. Ta gjerne kontakt dersom det skulle være noe. Mvh NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Hvordan vet jeg at jeg får best pris?

Omtale av  Ada

Rotete med strømleverandør og nettleverandør i 2022. Vanskelig å finne billigste strømleveradør pga ulike tilbudsalternativer.

Svar fra NorgesEnergi
07.02.2023 10:14

Hei Ada! Takk for din tilbakemelding, vi setter pris på både ris og ros, Dersom du har spørsmål om du har en billig strømavtale hos, kan du gjerne kontakte oss. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh NorgesEnergi

Norges Energi Spotpris.

Omtale av  Tommy J

Norges Energi har vert blant de billigste på strømavtaler i en rekke år. Får man mye å betale en måne, kan dele opp faktura, og betale en annen måne.

Svar fra NorgesEnergi
07.02.2023 10:05

Hei Tommy! Takk for din tilbakemelding. Det var veldig hyggelig å høre. Dersom det skulle være noe er det bare til å ta kontakt med oss igjen. Mvh NorgesEnergi

Antatt seriøs

Omtale av  Tor S

Norgesenergi framstår seriøs og har hittil gitt meg en god magefølelse som strømleverandør, håper de fortsetter med å sette kunden I fokus og samtidig ha nødvendig overskudd for å kunne drive videre.

Svar fra NorgesEnergi
03.02.2023 14:05

Hei Tor S Takk for en hyggelig tilbakemelding. Vi er glade for å ha deg som kunde. Vi skal gjøre vårt beste for at du skal fortsette å være fornøyd hos oss. Mvh Monica - NorgesEnergi

Svindel og bedrag

Omtale av  Kjell O

Sparepakke/strømforsikring dekker 4 måneder alikevel tar de betalt forsikringspolise i 8 måneder som ikke kan benyttes av kunde. Vi blir flyttet til avtaler vi ikke har inngått. Useriøst, når vi svarer bekreftende på e-post angående skifte av type strømavtaler ignoreres disse og vi står med dyreste.

Svar fra NorgesEnergi
08.02.2023 11:17

Hei Kjell O Med Strømforsikring er du forsikret mot flere uønskede hendelser. Det stemmer at erstatningen ved for eksempel arbeidsledighet eller sykemelding er begrenset til totalt 4 måneder i løpet av en 12 måneders periode, men man kan vanligvis benytte enkelte av de andre forsikringsytelsene i perioden om det skulle være behov for det. Dersom man likevel ikke har behov for denne kan man også velge å fjerne strømforsikringen fra strømavtalen en periode. Dersom du er usikker på hva du eventuelt vil få dekka vil vi anbefale deg å ta kontakt med avdelingen for betalingsfritak da de vil kunne hjelpe deg med dette. Når det gjelder endring av strømavtale må dette alltid bekreftes skriftlig av kunde slik at man skal ikke kunne bli flyttet over på en annen avtale uten samtykke. Dersom du har forsøkt å endre din avtale uten at endringen har gått igjennom håper vi du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan se på saken. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Monica - NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Mangler oversikt på forbruket ditt i kroner og øre

Omtale av  Kenneth S

Bra nettside og app. Mangler riktignok summen på det du har brukt. Har kun oversikten i kWh.

Svar fra NorgesEnergi
03.02.2023 13:17

Hei Kenneth S Appen vår er fremdeles under utvikling og vi jobber for øyeblikket med å få opp en funksjon hvor man kan se kostnaden i kroner og øre for strømmen man bruker til en hver tid. Vi har dessverre ikke noe konkret tidspunkt for når det vil være klart, men dette prioriteres hos oss og er forhåpentligvis klart i løpet av kort tid. Anbefaler deg å følge med i appen eller på min side så vil dette komme opp så fort det er klart. Mvh Monica - NorgesEnergi

Dere kommer til å bli straffet av kundene framover for å utnytte muligheten til å gjøre dere rike på

Omtale av  Lasse

Dere kommer til å bli straffet av kundene for deres griskhet. 30 øre er nok for at dere går med overskudd. Alt over er griskhet

Svar fra NorgesEnergi
03.02.2023 13:12

Hei Lasse. Strømprisene i markedet styres av innkjøpsprisen på den Nordeuropeiske strømbørsen Nordpool. Når innkjøpsprisene blir høye vil alle strømleverandører bli påvirket av dette da alle leverandører kjøper inn strømmen fra samme strømbørs. De fleste av våre kunder har Spotprisavtale og følger da innkjøpsprisen i markedet til en hver tid. Den settes ikke av oss som strømleverandør så vi har dessverre ingen innvirkning på denne. Utenom innkjøpsprisen kommer kun et lavt påslag/månedsbeløp som vanligvis utgjør en veldig liten del av fakturaen. Dersom du er kunde hos oss må du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan ta en gjennomgang av din strømavtale og faktura. Det er viktig for oss at du som kunde vet hva du betaler for og hvorfor. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Monica - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 085 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR