NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Trygg og sikker.Det som er bra er at jeg føler at jeg vet noenlunde hva jeg må gjøre,pga.informasjon fra dere,for å sikre meg oversikt og at jeg erfarer at dere lytter til kundene.
Hei Terje A. Så godt å høre at du er fornøyd med oss som din stømleverandør og vårt kundesenter. Om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi
Totalen og selvsagt prisen og i tillegg ei svært god oversikt på nettsiden deres.
Hei Torigeir. Vi takker for din fine tilbakemelding og er glade for at du er fornøyd med strømavtalen og Minside. Om det er noe vi kan hjelpe deg med ved en senere anledning så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi
Det var ett lett valg å ta, fast påslag kr.49 og ingen kW påslag, +god mobilavtale
Hei Arne K. J. Vi takker så mye for den fine tilbakemeldingen og er glade for at du er fornøyd med din strømavtale og mobilavtale. Dersom det er noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi
Har gode priser. Yter også god service når det har vært behov for svar på spørsmål etc. Jeg har vært en fornøyd kunde i mange år og vil også fortsette med Norgesenergi fremover
Hei Merete E. A Så godt å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi
Jeg ønsker meg en mye lettere app i bruk. Den må også vise dagens forbruk i nåtid, ikke dagen etterpå. Mye å lære av Tibber her.
Hei Håkon. Vi takker for din tilbakemelding og vil ta det videre. Mvh Ida, Norgesenergi
Gode avtaler, fine priser, fin kundeservice. Enkelt å bruke lappen.
Hei Reidar N. Tusen takk for den fine tilbakemeldingen. Vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd med avtalen, prisen og kundeservicen i NorgesEnergi. Om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi
De virker litt rare når de hevder at faktura ikke er betalt på appen til de såkalt sympatiske folkene som jobber der. Derfor får jeg ikke utsatt neste faktura 30 dager og truer med purring på forrige faktura. Da er det vel på grensen til maktkåte pengeinnkrevere i stedet for det ytre milde og skøyale design.
Hei Marthe. Vi synes det er leit å lese om din opplevelse i henhold til utsettelse av faktura. Ved utsettelse av faktura så må tidligere faktura være innbetalt i sin helhet. Så fort tidligere faktura er innbetalt så kan nyeste faktura utsettes. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom det er noe vi kan hjelpe deg med i forhold til utsettelse. Vår kundesenter kan kontaktes via epost ([email protected]) eller per telefon 38 10 00 80 (08-16 man-fre). Mvh Ida, Norgesenergi