Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Skulle skifte over til et abb. hvor det er mulig å skjønne hva man betaler for. Dette klarte Tinde på bare 2 og en halv måned og 4 lange telefoner fra meg. Måtte selvfølgelig betale for dyrere strøm hele denne perioden. Tydelig at her ikke er internkommunikasjon, og heller ingen med myndighet til å ta avgjørelser. Litt positivt: De fleste er hyggelige i telefonen.
Hei. Om det skulle være vanskelig å forstå det som står på fakturaen din så kan du alltids ta kontakt med vår kundeservice så forklarer vi det, vi har også muligheten til å endre på din type fakturering til noe som er mer ønskelig for deg. Avtalene vi tilby er alltid konkurransedyktige og vi ønsker selvfølgelig kun å levere billig strøm til alle våre kunder. Vi kommuniserer så godt vi kan med våre samarbeidspartnere og internt, slik at saker kan bli tatt en avgjørelse på så fort som mulig. Godt å høre at det i hvert fall har vært en positiv opplevelse med kundeservice. håper du har en god dag videre. Hilsen Emil.
Meget konkurransedyktige priser og veldig god kundeservice. Kan anbefales.
Jeg syns det er veldig oversikelig og ser hvor mye jeg bruker i strøm.
Ei overhyggelig dama, sa at eg va med i hovedtrekningen av en Ipad. Før jeg visste ordet av det hadde hun nesten fått meg over til Tinde. Skjønte det i siste øyeblikk. Lovet å halvere regningene mine de neste 2 mndr. Hva er det Tinde driver med???
Ringte og hevdet jeg hadde meldt meg på en konkurranse og at jeg var videre til "finalerunden". Alle som kommer til denne fantastiske finalerunden får halv pris på strøm i 2 måneder (og sikkert deretter 12 mnd binding i en svindyr avtale). Hafslund og Fjordkraft har jeg også opplevd holder på med telefonsalg med villeding for å lure til seg kunder. På tide at denne bransjen tar seg sammen og kicker ut skurkene de bruker til å ringe rundt. Dette er innleide folk som har som levebrød å lure folk. Per i dag er Tibber det eneste strømselskapet jeg har hatt som jeg stoler på. Man blir ikke flyttet rundt i forskjellige avtaler og det dukker ikke opp overraskelser.
Det ser ut at for oss som kunde, så virker det som avtalt. Hjertelig takk for flott service og samtale.