I likhet med de to siste anmeldelsene så ble jeg nettopp oppringt fordi jeg var 1 av 20 igjen i Mat-relatert konkurranse, sponset av Tinde Energi. Vedkommende hadde masse informasjon om vår husstand, så dataen må ha kommet fra et sted, men å selge strøm, 2 mnd gratis, med 12 binding (med en eller annen reduksjon i påslaget det året) er ikke helt hvordan jeg der for meg å kjøpe strøm dagene. Etter en lengre samtale hvor jeg sier definitivt nei, legger selger brått på, dog var han hyggelig under hele samtalen, men når salgsvinduet lukket seg gjorde samtalen det samme. Dette er neppe måten Tinde ønsker å selge avtaler på, eller være assosiert med slike «falske» selgere.
Sammenlignet med strømleverandører eg har hatt tidligere er Tinde rimelig. Grei oversikt på regningen på Tinde sin nettside
Billigere strøm? Bytt til Tinde! 2019/20 dyreste om vinteren strømregning-4300kr da var det ikke spesielt dyr strøm hadde fjordkraft. 2020/21 byttet til Tinde. Dette året med strøm rekorder 3800kr og da var vi hjemme også hele tiden pga covid.

Leveringen av strøm og kommunikasjonen med Tinde har vert perfekt . Skulle så gjerne ønsket at regningen ble mindre, men jeg får sikkert den etter mitt forbruk

Relativt lave priser, faktura kunne være lettere og mer ryddig å tolke, grei service og miljøvennlig

Har ikke hatt noen problemer med leverandøren, de gangene jeg har vært i kontakt med meg har de alltid vært høffelig

Tinder har rimelig strøm, imøtekommende Personale! Det som ikke er så bra er kanskje at fakturaen kan bli mer oversiktlig❗️

Jeg er veldig fornøyd med faktureringen og det er lett å forstå prisingen. Hyggelige betjening hjelper også!

Bra kundeservice og bra strømpriser. Oversiktlig faktura. Håper at man får 1 faktura for både strøm og nettleie.

Helt håpløs kundeservice. Ringer for å avklare et fakturaspørsmål og hører bare et sukk før a legger på..

Tirsdag morgen fikk jeg en telefon hvor en blid dame fortalte at jeg var trukket ut til å være med i sluttspurten i en konkurranse om å vinne matvarer for kr 10 000. Det var viktig at jeg hadde telefonen på resten av dagen for premien var nesten min og da måtte jeg være tilgjengelig. Å si at jeg ble målløs, er mildt sagt. Mindre målløs ble jeg ikke da vedkommende hyggelige dame sa at i og med at jeg var kommet så langt i konkurransen, ville de be om lov til å betale halve strømregninga for to måneder, "hvilket strømselskap" benytter du?" Ennå var jeg målløs og gav derfor telefonen over til min bedre halvdel. Han var ikke fullt så målløs heldigvis. Etter flere inngående spørsmål, kom endelig den bakenforliggende grunnen fram. Tinde ville ha oss som kunder. Damen skulle sørge for at vårt strømabonnement ble byttet over til dem. Null stress for oss. Det måtte sterke presiseringer til for å hindre at damen tok aksjon. Å si at jeg ble flat, er en underdrivelse. Noen telefon som annonserte at jeg var den heldige vinner, fikk jeg merkelig nok heller ikke. Å påstå at Tinde energi er eksepsjonelt flinke til å lure folk i sitt forsøk på å kapre kunder er en underdrivelse, og da er vel kundeforholdet satt sammen på samme måte ??? Hilsen Turid N. H.

Bra oppstartvilkår, men det Ble litt surr i avtalen da det var forskjellige personer som igangsatte avtalen. Igangsatte for tidlig Ellers veldig fornøyd

Vi ser veldig godt fornøyd med Tinde. Men hvil sette pris på at dere undersøker om folk leser mail før dere sender regninger. På mail .

Ringer deg stadig opp og later som om du har vunnet en konkurranse for de går over til å seie at dei har EiT godt tilbud til deg. Kan godt være dette er billig og bra, men den elendige kundebehandlingen deres får i allefall ikke meg til å bytte leverandør til dekan.

Samme som jeg leser her, ringer å sier du har vunnet, lurer eldre til å inngå avtale, sender link på sms til personer som aldri har åpnet en link, Tragisk

Når en annen leverandør har solgt seg hos kunden vil det være lurt av dere og gi beskjed innen de 14 dagene (angrefrist) om eventuell bindingstid. I dag får vi ingen beskjed før de eventuelt overtar og så tar dere oss tilbake uten noe informasjon til oss. Da ender vi med dyre bruddgebyr ene eller andre veien! Vil også at ved inngåelse av kundeforhold at alle kostnader blir lagt på bordet ved en gang, vi kunder aner ikke hva el-sertifikater og den type «skjulte» avgifter innebærer. Rett å slett forutsigbarhet. Bedre reklamering av hva dere gir tilbake til samfunnet, typisk breddeidrett eller andre aktiviteter som kommer samfunnet til gode😊

Jeg har ikke hatt Tinde så lenge at jeg kan uttale meg om hva jeg synes. Men har ikke noe imot å si at det har vært litt billigere enn noen av de andre jeg har brukt før.

Veldig hyggelig stavanger jente som solgte til meg. Det ble slik jeg ble lovt, lavere strømpriser. Skal fortsette med Tinde fremover i.o.m kundeservicen er såpass bra også! Veldig fornøyd. ANNBEFALER VIRKELIG PÅ DET STERKESTE

Jeg angret meg og gikk tilbake til min foregående leverandør, men Tinde hentet meg tilbake uten at jeg ante noe før fakturaen kom. Dette var siste gang jeg takker ja til abonnement ved telefonhenvendelser. Jeg kommer for ettertiden å be om mail.

Strøm døgnet rundt Blid og hjelpsom medarbeidere Ingen motsigelser på å tipse andre om tinde sine avtaler

Har prøvd tinde i over 1 år nå, og føler at alt går glatt. Behjelpelig kundeservice og ryddige fakturaer

Jeg valgte Tinde fordi "selgeren" la stor vekt på at de var et selskap som la stor vekt på å være miljøvennlige.

Fikk i dag telefon fra en hyggelig dame fra Tinde , hun sier jeg er gått videre i en matkonkurranse , som jeg aldrig hørt ... som en liten tilleggspremie mens jeg venter skulle jeg få halv pris på strøm ut april . Men jeg har jo ikke tinde tenkte jeg !!! Da kom spørsmålet om jeg kunne avse et par minutter . Er jo ikke født i går og synes slik fremgangsmåte er usmakelig og i tillegg er det ulovelig med slik telefonsalg da jeg aldrig har vært kunde hos Tinde . Ble oppringt fra +47 4** ** *** og neste gang blir det meldt til Forbrukerrådet

Jeg ble overrasket over hvor god hjelp jeg fikk av kundeservicen. Fikk raskt svar på det jeg lurte på.

Jeg ser at mange er misfornøyde, men personlig har jeg ikke opplevd noe dårlig. Jeg har fått oppfylt mine forventninger, og ikke opplevd problemer.
