Meny

Tinde Energi omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Tinde Energi
2,7/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Brukervennlighet
Middels
97
av 106 innen
strømselskap
38%
anbefaler
Tinde Energi
Filtrer omtaler
46
24
4
2
108
Sorter omtaler etter
Viser av 184 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Tinde Energi?
Kundetilfredshet
"Useriøs selger"
1 syns denne omtalen er nyttig

I likhet med de to siste anmeldelsene så ble jeg nettopp oppringt fordi jeg var 1 av 20 igjen i Mat-relatert konkurranse, sponset av Tinde Energi. Vedkommende hadde masse informasjon om vår husstand, så dataen må ha kommet fra et sted, men å selge strøm, 2 mnd gratis, med 12 binding (med en eller annen reduksjon i påslaget det året) er ikke helt hvordan jeg der for meg å kjøpe strøm dagene. Etter en lengre samtale hvor jeg sier definitivt nei, legger selger brått på, dog var han hyggelig under hele samtalen, men når salgsvinduet lukket seg gjorde samtalen det samme. Dette er neppe måten Tinde ønsker å selge avtaler på, eller være assosiert med slike «falske» selgere.

Kjetil S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Fornøyd kunde"
2 syns denne omtalen er nyttig

Sammenlignet med strømleverandører eg har hatt tidligere er Tinde rimelig. Grei oversikt på regningen på Tinde sin nettside

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"High voltage"
3 syns denne omtalen er nyttig

Billigere strøm? Bytt til Tinde! 2019/20 dyreste om vinteren strømregning-4300kr da var det ikke spesielt dyr strøm hadde fjordkraft. 2020/21 byttet til Tinde. Dette året med strøm rekorder 3800kr og da var vi hjemme også hele tiden pga covid.

Svar fra Tinde Energi
15.04.2021 10:18
Hei Frode, Så kjekt å høre at du har fått lavere strømregninger ved å gå over til oss. Du er alltid velkommen til å kontakte kundeservice dersom det skulle være noe du lurer på :-) Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Inge A. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Vurderer å bytte selskap
"Vurdering så langt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Leveringen av strøm og kommunikasjonen med Tinde har vert perfekt . Skulle så gjerne ønsket at regningen ble mindre, men jeg får sikkert den etter mitt forbruk

Svar fra Tinde Energi
15.04.2021 10:12
Hei Inge, Så hyggelig at du er fornøyd hos oss. Vi ønsker selvsagt å ha så lave priser som mulig, og i forbindelse med at sommeren nærmer seg vil nok prisene generelt i markedet gå nedover i tiden som kommer. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"God strømleverandør"
1 syns denne omtalen er nyttig

Relativt lave priser, faktura kunne være lettere og mer ryddig å tolke, grei service og miljøvennlig

Svar fra Tinde Energi
12.04.2021 14:36
Hei Katrine, Så hyggelig at du tok deg tid til å skrive om oss her. Vi tar absolutt med oss tilbakemeldingene dine videre, og det er fint å høre at du setter pris på våre miljøtiltak. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Enkelt og greit"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har ikke hatt noen problemer med leverandøren, de gangene jeg har vært i kontakt med meg har de alltid vært høffelig

Svar fra Tinde Energi
12.04.2021 14:35
Hei Roger, Så hyggelig at du er fornøyd som kunde hos oss. Har du noe du trenger hjelp med eller tilbakemelding på er du alltid velkommen til å ta kontakt med kundeservice. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Vi er veldig fornøyd med tinder"
1 syns denne omtalen er nyttig

Tinder har rimelig strøm, imøtekommende Personale! Det som ikke er så bra er kanskje at fakturaen kan bli mer oversiktlig❗️

Svar fra Tinde Energi
12.04.2021 14:35
Hei Finn, Så hyggelig at du har tatt deg tid til å skrive til oss, det setter vi stor pris på. Det er også fint at du har forslag til forbedring av fakturaer, det er absolutt noe vi tar med oss videre. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Håvard H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Billig og forståelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er veldig fornøyd med faktureringen og det er lett å forstå prisingen. Hyggelige betjening hjelper også!

Svar fra Tinde Energi
12.04.2021 14:33
Hei Håvard, Så hyggelig at du er fornøyd hos oss, og takk for at du tok deg tid til å skrive til oss. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Fornøyd kunde"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra kundeservice og bra strømpriser. Oversiktlig faktura. Håper at man får 1 faktura for både strøm og nettleie.

Svar fra Tinde Energi
12.04.2021 14:33
Hei Candice, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Takk for tilbakemeldingen angående samfakturering, det er absolutt noe vi vil undersøke etter hvert som vi vokser oss større. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice"

Helt håpløs kundeservice. Ringer for å avklare et fakturaspørsmål og hører bare et sukk før a legger på..

Svar fra Tinde Energi
12.04.2021 14:33
Hei Mona, Dette hørtes veldig merkelig ut. Kunne du sendt oss en e-post på [email protected] med nummeret du ringte til og tidspunkt? Dette er ikke kundebehandling etter våre standarder og vi vil gjerne finne ut hva som har gått gale her. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Turid N. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Hurra, jeg har nesten vunnet !!!!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Tirsdag morgen fikk jeg en telefon hvor en blid dame fortalte at jeg var trukket ut til å være med i sluttspurten i en konkurranse om å vinne matvarer for kr 10 000. Det var viktig at jeg hadde telefonen på resten av dagen for premien var nesten min og da måtte jeg være tilgjengelig. Å si at jeg ble målløs, er mildt sagt. Mindre målløs ble jeg ikke da vedkommende hyggelige dame sa at i og med at jeg var kommet så langt i konkurransen, ville de be om lov til å betale halve strømregninga for to måneder, "hvilket strømselskap" benytter du?" Ennå var jeg målløs og gav derfor telefonen over til min bedre halvdel. Han var ikke fullt så målløs heldigvis. Etter flere inngående spørsmål, kom endelig den bakenforliggende grunnen fram. Tinde ville ha oss som kunder. Damen skulle sørge for at vårt strømabonnement ble byttet over til dem. Null stress for oss. Det måtte sterke presiseringer til for å hindre at damen tok aksjon. Å si at jeg ble flat, er en underdrivelse. Noen telefon som annonserte at jeg var den heldige vinner, fikk jeg merkelig nok heller ikke. Å påstå at Tinde energi er eksepsjonelt flinke til å lure folk i sitt forsøk på å kapre kunder er en underdrivelse, og da er vel kundeforholdet satt sammen på samme måte ??? Hilsen Turid N. H.

Svar fra Tinde Energi
12.04.2021 14:33
Hei Turid, Vi har eksterne selgere som kontakter deltakere i konkurranser vi sponser eller arrangerer for tilbud om en strømavtale. Om vilkårene for tilbudet ikke kom tydelig nok frem er det selvsagt svært beklagelig, og vi tar gjerne imot en utfyllende tilbakemelding på e-post om du ønsker å sende det. Da kan vi få informasjonen vi trenger for å ta det videre med selgeren som kontaktet dere og hindre at andre har samme opplevelse. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Bra på pris"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra oppstartvilkår, men det Ble litt surr i avtalen da det var forskjellige personer som igangsatte avtalen. Igangsatte for tidlig Ellers veldig fornøyd

Svar fra Tinde Energi
12.04.2021 14:31
Hei Linda, Så hyggelig å høre at du er fornøyd, og at problemstillingen i begynnelsen av avtalen ble løst. Vi er bare mennesker og noen ganger skjer det feil, men vi gjør alltid vårt ypperste for å løse det når en situasjon skulle oppstå. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Veldig bra"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi ser veldig godt fornøyd med Tinde. Men hvil sette pris på at dere undersøker om folk leser mail før dere sender regninger. På mail .

Svar fra Tinde Energi
12.04.2021 14:31
Hei Roy, Så hyggelig å høre at du er fornøyd. Vi leser e-poster så fort vi kan, og noen dager vil det være litt ventetid avhengig av kapasitet og hvor mange henvendelser vi får. Vi takker for din tilbakemelding og ønsker deg en fin dag videre. Hilsen Malin
Opprørt M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Uprofesjonelt, og gjentakende mas"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ringer deg stadig opp og later som om du har vunnet en konkurranse for de går over til å seie at dei har EiT godt tilbud til deg. Kan godt være dette er billig og bra, men den elendige kundebehandlingen deres får i allefall ikke meg til å bytte leverandør til dekan.

Svar fra Tinde Energi
12.04.2021 14:31
Hei, Vi har eksterne telefonselgere som ringer deltakere av konkurranser vi arrangerer eller sponser, og blir man oppringt er det fordi man har deltatt. Ønsker man ikke å bli kontaktet videre er det bare å kontakte kundeservice, så hjelper vi selvsagt med det. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Useriøs markedsføring"
1 syns denne omtalen er nyttig

Samme som jeg leser her, ringer å sier du har vunnet, lurer eldre til å inngå avtale, sender link på sms til personer som aldri har åpnet en link, Tragisk

Svar fra Tinde Energi
12.04.2021 14:31
Hei Tom, Vi har eksterne telefonselgere som ringer på vegne av oss og tilbyr strømavtaler, hvor det i den sammenheng blir sendt ut en SMS til dem som har uttrykt et ønske om avtalen. Og er man eldre eller om det er andre omstendigheter som gjør det utfordrende å ha kontroll på tilbudet så får man god hjelp hos kundeservice. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Trygve F. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Bindingstid, forutsigbarhet på «usynlige» avgifter og hvordan dere støtter/sponser samfunnet"
3 syns denne omtalen er nyttig

Når en annen leverandør har solgt seg hos kunden vil det være lurt av dere og gi beskjed innen de 14 dagene (angrefrist) om eventuell bindingstid. I dag får vi ingen beskjed før de eventuelt overtar og så tar dere oss tilbake uten noe informasjon til oss. Da ender vi med dyre bruddgebyr ene eller andre veien! Vil også at ved inngåelse av kundeforhold at alle kostnader blir lagt på bordet ved en gang, vi kunder aner ikke hva el-sertifikater og den type «skjulte» avgifter innebærer. Rett å slett forutsigbarhet. Bedre reklamering av hva dere gir tilbake til samfunnet, typisk breddeidrett eller andre aktiviteter som kommer samfunnet til gode😊

Svar fra Tinde Energi
12.04.2021 14:31
Hei Trygve, Vi prøver vårt beste å legge frem all relevant informasjon ved nye salg, inkludert eventuell bindingstid, bruddkostnader og lignende. Nå vet jeg ikke hvordan din avtale ble inngått, men send oss gjerne ønskede forbedringer på e-post så skal vi absolutt ta en nærmere kikk. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Omtale"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har ikke hatt Tinde så lenge at jeg kan uttale meg om hva jeg synes. Men har ikke noe imot å si at det har vært litt billigere enn noen av de andre jeg har brukt før.

Svar fra Tinde Energi
18.03.2021 08:38
Hei Ingunn, Så bra at du har fått billigere strømpriser hos oss. Vi ser frem til å ha deg som kunde og håper du fortsetter å være fornøyd med din nye strømavtale. Ha en fin dag videre! /Malin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Super bra avtale, blid jente som solgte"
6 syns denne omtalen er nyttig

Veldig hyggelig stavanger jente som solgte til meg. Det ble slik jeg ble lovt, lavere strømpriser. Skal fortsette med Tinde fremover i.o.m kundeservicen er såpass bra også! Veldig fornøyd. ANNBEFALER VIRKELIG PÅ DET STERKESTE

Svar fra Tinde Energi
18.03.2021 08:35
Hei Anne, Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss :-) Og så er det veldig hyggelig å høre at du har hatt en positiv opplevelse med en av våre selgere. Ha en fin dag videre! /Malin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Lite fornøyd med måten jeg ble kapret som kunde."
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg angret meg og gikk tilbake til min foregående leverandør, men Tinde hentet meg tilbake uten at jeg ante noe før fakturaen kom. Dette var siste gang jeg takker ja til abonnement ved telefonhenvendelser. Jeg kommer for ettertiden å be om mail.

Svar fra Tinde Energi
18.03.2021 08:35
Hei Arne, Så trist å høre at du ikke er fornøyd. Det er vanskelig å ta stilling til hva som har skjedd, men vi som alle andre er mennesker og kan gjøre feil. Ta gjerne kontakt med kundeservice dersom din sak ikke er løst enda, vi gjør det vi kan for å hjelpe. Ha en fin dag! /Malin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Bra strøm😂 og hyggelig medarbeider"
5 syns denne omtalen er nyttig

Strøm døgnet rundt Blid og hjelpsom medarbeidere Ingen motsigelser på å tipse andre om tinde sine avtaler

Svar fra Tinde Energi
17.03.2021 09:44
Hei Anja, Så koselig at du er fornøyd med avtalen din hos oss :-) Takk for at du tok deg tid til å skrive positivt om oss, det setter vi stor pris på. Ha en fin dag videre! /Malin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Like fornøyd med dette selskapet som andre jeg har hatt"
5 syns denne omtalen er nyttig

Har prøvd tinde i over 1 år nå, og føler at alt går glatt. Behjelpelig kundeservice og ryddige fakturaer

Svar fra Tinde Energi
17.03.2021 09:44
Hei Alex, Så fint å høre at du er fornøyd og har fått god hjelp av våre flinke kunderådgivere. Det er alltid hyggelig med positive tilbakemeldinger. Ha en fin dag videre! /Malin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
"Miljøvennlig strømleverandør"
7 syns denne omtalen er nyttig

Jeg valgte Tinde fordi "selgeren" la stor vekt på at de var et selskap som la stor vekt på å være miljøvennlige.

Svar fra Tinde Energi
17.03.2021 09:44
Hei Arne, Så hyggelig å høre at vårt initiativ for miljøvennlig kraftproduksjon blir satt pris på. Ha en fin dag videre! /Malin
Kundetilfredshet
"Lureri fra Tinde"

Fikk i dag telefon fra en hyggelig dame fra Tinde , hun sier jeg er gått videre i en matkonkurranse , som jeg aldrig hørt ... som en liten tilleggspremie mens jeg venter skulle jeg få halv pris på strøm ut april . Men jeg har jo ikke tinde tenkte jeg !!! Da kom spørsmålet om jeg kunne avse et par minutter . Er jo ikke født i går og synes slik fremgangsmåte er usmakelig og i tillegg er det ulovelig med slik telefonsalg da jeg aldrig har vært kunde hos Tinde . Ble oppringt fra +47 4** ** *** og neste gang blir det meldt til Forbrukerrådet

Svar fra Tinde Energi
11.03.2021 09:48
Hei Erlend. Det er telefonselgere som ringer på våre vegne for å tilby strømavtaler. De ringer hovedsakelig til deltakere i konkurranser som vi arrangerer eller sponser. Dette er innenfor alle lover og regler. Har du noen videre tilbakemelding eller utvidet beskrivelse angående opplevelsen er du velkommen til å sende oss en e-post, vi ønsker alltid å forbedre oss og tar imot både ris og ros med åpne armer. Ha en fin dag videre! Malin
Thomas P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"God opplevelse med kundeservice"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble overrasket over hvor god hjelp jeg fikk av kundeservicen. Fikk raskt svar på det jeg lurte på.

Svar fra Tinde Energi
05.03.2021 17:45
Hei Thomas, Så bra at du er fornøyd med hjelpen du har fått. Gode tilbakemeldinger til våre flinke kunderådgivere setter vi alltid stor pris på. Ha en fin dag videre! Malin
Marianne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Generelt god opplevelse fra selskapet"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ser at mange er misfornøyde, men personlig har jeg ikke opplevd noe dårlig. Jeg har fått oppfylt mine forventninger, og ikke opplevd problemer.

Svar fra Tinde Energi
05.03.2021 17:45
Hei Marianne, Vi jobber hardt for å forbedre oss, og tar alle tilbakemeldinger svært alvorlig. Derfor er det fint å høre at du er fornøyd med din opplevelse, så vi takker for den gode tilbakemeldingen. Ha en fin dag videre! Malin
Tinde Energi strømpriser
Alle strømpriser
Bytt til Tinde Energi
SJEKK OM TINDE ENERGI KAN LEVERE STRØM TIL DEG
OSLO
Tinde Energi leverer strøm til OSLO
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
16 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Tinde Spesial Kampanje
Spotpris - Tinde Energi
184 omtaler
Garantert pris i minst 12 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
886 kr /mnd
66,47 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR