Meny

Tinde Energi omtaler og erfaringer

1,8/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
98
av 104 innen
strømselskap
12%
anbefaler
Tinde Energi
Filtrer omtaler
10
4
2
1
79
Sorter omtaler etter
Viser av 96 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Tinde Energi?
Christina A
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Oppsigelse I DAG!!!"

Ble oppringt av en konsulent. Jeg vant på noe jeg ikke har deltatt på, gratis strøm i to måneder. Fikk en faktura på kr.1450,- + enda en på 800kr for de to "gratis" månedene jeg hadde vunnet. Det renner inn dyre regn på 2000kr og nettleia kommer utenom, vanskelig og holde oversikt!!Måtte betale kr.79,- i faste måneds ledd, og strøm til forvaltnings priser pr. kwh. Ved oppsigelse var det bruddgebyr på kr.150,- Mnd. av gjenværende måneder av bindingstid + en i forskudd. Useriøst og på kanten av svindel!!IKKE LA DERE LURE! Møkkaselskap stakkars de hyggelig konsulentene som jobber i et sånt firma og må motta all den dritten fra oss kundene.

Irritert
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Tinde Energi er noen svindlere"

Hadde deltatt på en konkurranse om gavekort på Ikea, ble oppringt og hadde vunnet gratis strøm fra Tinde i to måneder. Plutselig hadde selger forsøkt å bytte min strømleverandør uten at jeg ønsket eller sagt ja til dette. Utrolig useriøs bedrift som forsøker å lure til seg kunder uten at de en gang forstår at det er det som skjer.

Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Useriøs aktør"

Min samboer ( ikke ektefelle ), hadde tydeligvis vært med i et lotteri og svart ja på en sms, noe som gjorde at vi fikk endret strømleverandør ( noe jeg ikke ble gjort oppmerksom på. ) Må gjøre oppmerksom på at både hus og strøm står i mitt navn. Dette ble jeg ikke informert om, og fikk heller ikke tilsendt faktura. Den ble sendt til min samboers email i mitt navn! Da jeg konfronterer de med dette over tlf innrømmer de at dette er ulovlig, da vi ikke er gift. Kanskje på tide å ta en kvalitetssikring av rutinene sine?? Styr unna denne aktøren! Mer useriøst blir det ikke!

Terje O. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Vurderer å bytte selskap
"Klag til Forbrukertilsynet!"

Alle dere som har kritiske omtaler om uredelig markedsføring av kraftavtaler fra Tinde Energi som del av "julekalender-gevinst" oppfordres til å klage til Forbrukertilsynet!! Både henvisning til ekteskapsloven, ingen omtale av strømavtalen på nettsiden e deres og lang bindingstid med stort gebyr for avslutning er tvilsomt. Da bidrar vi til at nye kunder ikke blir lurt av uredelig markedsføring, og at lite seriøse aktører får feste i markedet. Dessuten er avtaler med forskuddsbetaling er vel også en stor risiko for oss hvis leverandøren går konkurs.

Svar fra Tinde Energi
14.01.2021 20:42
Hei Terje, Alt vi gjør er med grunnlag i aktuelle lover og regler. Hvis vi henviser til lover som forteller at det vi gjør er rett blir "tvilsomt", så vet jeg ikke hvordan vi kan forklare problemstillingen bedre eller på en mer forståelig måte. Og vil man ikke ha tilbudet som selger legger frem, står man fritt til å både takke nei og angre ubetinget innen 14 dager. Utover det kan kundeservice hjelpe med det meste, bare man ber om det. Ha en fin dag videre! Hilsen Malin
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Useriøse folk"
1 syns denne omtalen er nyttig

I fjor registrerte jeg meg på en julekalender via disse nissene. Ble i den forbindelse oppringt av en fyr som skulle selge meg billig strøm. Jeg takket høflig nei, noe vedkommende taklet relativt dårlig, og ble regelrett sur før han avbrøt samtalen. Jeg tenkte ikke noe videre over dette, før jeg idag fikk et anrop fra et nummer som 1881 fortalte meg tilhørte Tinde Energi. I andre enden ble det bare sagt "Jeg vet'a faen jeg" før det ble lagt på. Opplæring og trening av selgerne sine står vel neppe høyest på agendaen hos Tinde. Dere bør seriøst vurderere rutinene deres. Konkurransen om å selge strøm er vel såpass hard, at ved å holde på på denne måten gjør dere ikke noe annet enn å senke deres egen skute.

Svar fra Tinde Energi
14.01.2021 20:42
Hei Anders, Vi ønsker på ingen måte at selgerne skal fremstå slik og vi vil mer enn gjerne ta dette direkte med personen som ringte deg opp. Vi hadde derfor satt stor pris på om du sendte en e-post til kundeservice med denne teksten og navnet ditt, så kan vi hindre vedkommende i å gjøre dette flere ganger. Vi beklager opplevelsen du har hatt. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Christian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Vurderer å bytte selskap
"Svindlere og Pirater"
1 syns denne omtalen er nyttig

Du vil bli lurt av telefonselgere fra Tinde, som vil fortelle deg at den konkurransen du var med i for leeenge siden, så lenge siden at du ikke husker at du har vert med på en konkurranse. Der har du nå vunnet 2 måneders gratis strøm eller noe annet de dikter opp ( de vil ikke fortelle deg om den 12 måneders bindingstid, eller bruddgebyret på 150 kr for hver mnd). Hvis du ikke husker hvordan du har blitt kunde her, så er det veldig sikkert at din ektefelle har blitt kapret for det er vistnok lov å gjøre det.

Svar fra Tinde Energi
08.01.2021 15:30
Hei Christian, Selgere skal formidle alle vilkår muntlig, men som sikkerhet er den samme informasjonen opplyst skriftlig i en SMS man må bekrefte for å godta avtalen. Der vil man kunne lese de aktuelle vilkårene for tilbudet man har fått, og avslå dersom man ikke ønsker det. Hva det gjelder ektefeller har de lov å inngå strømavtaler på hverandres vegne, per ekteskapsloven. Dette er også helt vanlig praksis for både vår og andre bransjer. Man har selvsagt også ubetinget angrerett i 14 dager, så man har god tid til å ombestemme seg. Ha en fin dag videre! Hilsen Malin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Jeg trodde ikke nordmenn så behovet av å synke så lavt."

De sa jeg hadde kommet videre i en konkurranse, og jeg skulle vinne strøm og IKEA-gavekort. Kan ikke huske å melde meg på en konkurranse, og som andre har meddelt, virker dette som noe lureri.

Svar fra Tinde Energi
08.01.2021 15:30
Hei Arild, Våre telefonselgere ringer bare deltakere i våre konkurranser og tilbyr en strømavtale med avslag på prisen i en periode. Både konkurransen og avtalen er helt reell, og ønsker man ikke tilbudet står man selvsagt helt fritt til å takke nei. Ha en fin dag videre!
Thomas B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Rar opplevelse"

Ringte meg opp for å si at jeg var en av 10 som var med videre i konkurransen om å vinne et IKEA gavekort på 10,000kr. Men jeg skulle få rabatt på strømmen i 3 måneder automatisk hvis jeg sa hvilken strømleverandør jeg hadde. Tok ikke 1 sekund etter jeg fullførte "Tibber" før hun la på og jeg fikk "bip bip" Må være en grusom jobb med høyt press for å få inntekt og eventuelt lure noen inn på avtaler. De bør blokkeres fra strøm markedet hvis de fortsetter på samme måte.

Svar fra Tinde Energi
08.01.2021 15:30
Hei Thomas, Jeg er enig med deg i at dette var en rar opplevelse. Vi vil gjerne ta dette videre med den aktuelle selgeren for å hindre denne typen oppførsel, så send oss gjerne en e-post med denne teksten og det fulle navnet ditt. Vi kan da finne frem til riktig person og hindre at flere får den samme opplevelsen. Ha en fin dag videre! Hilsen Malin
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Telefonterror"

De ringer opptil 7 ganger pr dag fra forskjellige telefonnummere og det har pågått i flere måneder. Er til og med reservert fra telefonselgere, kan antageligvis ha vært med i en konkurranse en gang men dette er ikke innefor uansett! Kommer aldri til å velge strøm fra dem etter denne tilmærmingsmetoden. Vil ta kontakt med forbrukertilsynet snarest.

Svar fra Tinde Energi
08.01.2021 15:30
Hei Anita, Våre telefonselgere ringer deltakere i en av våre konkurranser, hvor det opplyses om at man kan bli oppringt uavhengig av reservasjon. Jeg forstår selvfølgelig at det ikke er ideelt å bli oppringt så mange ganger, men tar du kontakt med kundeservice er det ikke noe problem å hjelpe deg med det. Ha en fin dag videre! Hilsen Malin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"spam!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Useriøs måte å selge strøm på. Ringer uvitende mennesker for å selge strøm under påskudd av julekalender. Det hjelper ikke å tilby spotpris uten å informere om gebyrer og avtaler.

Svar fra Tinde Energi
08.01.2021 15:30
Hei Håkon, Det er riktig at våre telefonselgere ringer deltakere av julekalenderen med tilbud om en strømavtale hos oss. Selgerne informerer om alt man trenger å vite om avtalen både muntlig og skriftlig, og ønsker man ikke den står man fritt til å takke nei. Ha en fin dag videre! Hilsen Malin
Kundetilfredshet
"Telefonselger ringer hele tiden"
1 syns denne omtalen er nyttig

Meldte meg på julekalenderen deres, og nå ringer de hele tiden, sikkert for å prøve å selge meg strøm. Skulle så klart ikke meldt meg på den kalenderen. Har forøvrig reservert meg mot telefonsalg for mange år siden...

Svar fra Tinde Energi
05.01.2021 01:34
Hei, Du kan gjerne kontakte kundeservice, de vil med glede hjelpe deg å fjerne nummeret ditt fra ringelisten. Ha en fin jul! Malin
Fortvilet U. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Lureri - Styr unna!!!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Beskjed om at jeg hadde vunnet i en konkurranse om gratis strøm. En konkurranse jeg ikke har deltatt i. Kan ikke forstå hvordan de kan få seg til å utnytte folk på denne måten. Har byttet leverandør - men da kommer regning på 2mnd estimert strøm som må betales - når jeg ringer tilbake forteller de at det er et fristbruddgebyr jeg må betale. Jeg forteller at kunden ikke mottok avtaleteksten på mail - bare angrerettskjema: da dekker de seg med at det er sendt ut sms om avtaletekst.

Svar fra Tinde Energi
22.12.2020 14:13
Hei, I forbindelse med bestilling sendes det en SMS med vilkår som må bekreftes og deretter en oppsummerende e-post som inkluderer angreskjema, så det høres ikke ut som det mangler noe informasjon her. På avtalene med avtaletid kommer dette tydelig frem og i tillegg har man selvsagt 12 dager angrefrist. Ha en fin jul! Malin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Aggresiv telefonselger, lover gode priser mot lang binding"
2 syns denne omtalen er nyttig

Aggressig selger. "Trøstyepremie" i en konkurranse er at jeg skal få halv pris i 2 mnd. Ser det med liten skrift står 12mnd binding. De forutsetter at jeg ønsker å bytte, spør bare etter detaljer som de trenger for å flytte meg over. Styr unna.

Svar fra Tinde Energi
05.01.2021 01:27
Hei Svein, Det er korrekt at en av avtalene vi tilbyr er 2 måneder halv pris på 12 måneders avtale. Det skal komme tydelig frem både skriftlig og muntlig at det foreligger en avtaletid, og ønsker man ikke det er man hjertelig velkommen til å takke nei. Ha en fin jul! Malin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Svindel"
4 syns denne omtalen er nyttig

Som mange andre ble jeg ringt og gratulert for å ha vunnet en slags trekning. Jeg skulle få 2 mnd halv pris på strømmen, bytter ingenting og beholder nøyaktig det samme abm som før, mente denne selgeren. Løgn og bedrageri! Bør klages inn! STYR UNNA. I tillegg når jeg snakker med kundeservice nekter de på alt og nekter å sende hele lydfilen, for de har bare klipt ut så vi ikke får høre hele samtalen. Jeg har meldt de inn og snakket med eltilsynet.

Svar fra Tinde Energi
05.01.2021 01:27
Hei Elise, Vårt eksterne salgsbyrå tar opp en del av samtalen hvor alle vilkår bekreftes, inkludert at man blir strømkunde hos Tinde. I tillegg bekreftes avtalen skriftlig med en SMS og alle har 14 dager ubetinget angrerett. Når all dokumentasjon er tilfredsstillende og vi ikke finner noe feilinformasjon må vi forholde oss til avtalen som er inngått. Ha en fin jul! Malin
Ståle E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Bare svada"
3 syns denne omtalen er nyttig

Oppringt av selger om at jeg var trukket ut som vinner av elkjøp julekalender,har ik deltat i den kalendern, svada hele dritten

Svar fra Tinde Energi
05.01.2021 01:24
Hei Ståle, Selgere ringer deltakere i julekalenderen med tilbud om en god strømavtale hos oss, og blir man oppringt er det nettopp fordi en selv eller noen andre har fylt inn ens informasjon. Ønsker du at vi skal reservere deg for videre oppringinger kan du kontakte kundeservice så hjelper vi deg med det. Ha en fin jul! Malin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Svindel."
4 syns denne omtalen er nyttig

Dette er en bedrift som ikke gir seg uansett hva man sier og de går ikke av veien for og bruke triks og skitne metoder. Etter og ha oppdaget deres lureri og gått tilbake til vår gamle strømleverandør så fikk vi ærfare at det godtok ikke Tinde så de overførte oss tilbake til dem igjen uten vår viten og samtykke. Vi kontaktet Forbrukerombudet og gjett om de hadde hørt om Tinde så viss de ikke lar oss i fred nå så tar Forbrukerombudet over saken vår. Anbefaler flere og kontakt Forbrukerombudet da det er viktig at de får inn mye erfaringer om denne bedriften.

Svar fra Tinde Energi
05.01.2021 01:17
Hei Geir, Om det er en bindende avtale som er inngått og angrefristen er utløpt så vil det ikke lønne seg å bytte tilbake til sin gamle strømleverandør med det første. Utover det vil vi alltid revurdere våre rutiner og setter pris på tilbakemeldinger slik at vi kan fortsette å forbedre oss og gi våre kunder en enda bedre opplevelse. Ha en fin jul! Malin
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Er bare et spam-selskap"
4 syns denne omtalen er nyttig

De ringer og skal prakke på deg strøm selv om man er registrert i reservasjonsregisteret. De sender mail flere ganger i uken uten link for å unsubscribe. Dette er et useriøst selskap som bare er holde seg langt unna. Når de prøver å selge på denne måten, så driver de nok med like mye snusk etter du har blitt kunde. Jeg har forøvrig ringt kundeservice og bedt dem fjerne meg fra alle lister, uten at det hjalp. Styr unna!

Svar fra Tinde Energi
05.01.2021 01:17
Hei Espen, Vi er et seriøst strømselskap som er opptatt av å fremtre profesjonelt overfor både kunder og andre. Er det feil i e-postene som sendes ut så tar vi tak i det, noe som allerede er gjort. Kundeservice kan hjelpe deg å fjerne nummeret fra ringelister, og trenger litt mer informasjon for å hjelpe deg med avmelding av e-poster. Det tar et lite sekund og sende over, men gjør man ikke det er det vanskelig å hjelpe. Ha en fin jul! Malin
Christian E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Svindel"
4 syns denne omtalen er nyttig

Styr unna!! Dette er bare lureri, firmaet som solgte avtalen fremstilte dette som som en konkurranse der jeg hadde vunnet 2mnd med strøm til 50% og ta det var ett brudd gebyr på 150,-det de ``glemte`` å fortelle at det var 12 mnd biningstid og at bruddgebyret var 150,- per mnd, pluss en mnd forskudd.. Da jeg tok kontakt med Tinde for å rapportere Valids AS WA`s metode for salg forsvarte de denne praksisen.

Svar fra Tinde Energi
05.01.2021 01:17
Hei Christian, Alle våre selgere oppgir avtaletid og aktuelle priser per måned, både skriftlig og muntlig. Om dette ikke er tilstrekkelig dokumentert så er kundeservice mer en villig til å ordne opp for deg. Ha en fin jul! Malin
Haraldrasmussen
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Svindel.!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ble ringt opp av en selger fra Tinde.Energi. Har ikke tenkt å bytte strøm nå.! Selgeren kan jeg ringe ut i 2021. Ok, men tror jeg blir i den avtalen jeg har. Nå har jeg fått 2.faktura fra Tinde.Energi,som må betales.Har spurt etter opptak av lydfila,tar ikke opp samtalen. Svindel.!

Svar fra Tinde Energi
05.01.2021 01:12
Hei Harald, Alle salg som gjøres over telefon har et opptak som bekrefter avtalens inngåelse og vilkår, i tillegg til en SMS som må bekreftes skriftlig. I tillegg har man selvsagt 14 dager ubetinget angrerett. Kundeservice hjelper deg gjerne med dokumentasjonen om du tar kontakt. Ha en fin jul! Malin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Lover mere en de holder."
4 syns denne omtalen er nyttig

Ble lurt til å bytte. Hørtes ut som de samarbeida med min tidligere leverandør. Som selvfølgelig ikke stemte. . Hadde aldri bytta til de hadde jeg vist ting var slik. Ville ikke bytte leverandør men det trengte jeg ikke så selger. Ikke la dere lure

Svar fra Tinde Energi
22.12.2020 14:12
Hei Jan, Så trist å høre at informasjonen ikke kom tydelig nok frem. Om du ikke har hatt kontakt med kundeservice ønsker vi gjerne at du sender oss en e-post og beskriver kommunikasjonen som ledet til dette. Ha en fin jul! Malin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Terror"
3 syns denne omtalen er nyttig

Får email hver eneste dag. Finner på unnskyldninger om hvorfor de ikke kan slette meg fra listene sine. Nå er jeg overbevist om at dette firmaet eksisterer kun for å irritere og plage folk.

Svar fra Tinde Energi
22.12.2020 10:15
Hei Vikky, Vi forespør informasjon vi trenger for å hjelpe, og får vi ikke denne er det dessverre ikke noe vi kan gjøre. Vi ønsker bare å hjelpe og gjør det med glede når vi får tilsendt det vi trenger. Ha en fin jul! Malin
Kundetilfredshet
"Hvis det var mulig å gi NULL stjerne ville jeg gjøre dette."
3 syns denne omtalen er nyttig

Tinde ringte meg og aksepterte ikke at jeg sa at jeg ikke var interessert i strøm fra dem. De insisterte flere ganger på å få mine personalia slik at de kunne registrere min avtale selv om jeg gjentok flere ganger at jeg ikke var interessert. Han som ringte var direkte frekk mot meg da jeg sa at nå måtte han gi seg. Dette er TOTALT UAKSEPTABELT. Dessuten er det umulig å få meldt seg av deres email liste, de fortsetter å sende meg eposter selv etter at jeg har meldt meg av flere ganger.

Svar fra Tinde Energi
15.12.2020 15:58
Hei Hugo, Vi beklager for at du har hatt denne negative opplevelsen og vi vil gjerne ta dette videre. Send oss gjerne en e-post eller ta kontakt med kundeservice på telefon, så vil vi gjerne høre mer om denne samtalen. Vi kan også hjelpe deg å få stanset e-postene som sendes til deg. Ha en fin jul! Hilsen Malin
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
"Dem ringer som bare det"
3 syns denne omtalen er nyttig

Dem driver å ringer værtfall 2 ganger i uka. begyner virkelig å bli iriterenes, spesielt da man ikke har strøm fra dem en gang.

Svar fra Tinde Energi
15.12.2020 15:37
Hei Mar, Du kan gjerne ta kontakt med kundeservice, så skal vi reservere deg mot oppringinger fra oss. Hilsen Malin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Aldri hatt så dyr strøm, og en binding som jeg aldri aksepterte"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt av en selger som påsto jeg hadde bedt om info eller deltatt i en undersøkelse og ville gi meg 2 måneder gratis strøm mot en avtale på et halvt år. Jeg var klar for å bytte avtale uansett fordi jeg mente jeg betalte for mye i dagens avtale, men der tok jeg feil. Nå betaler jeg nesten dobbelt så mye som jeg gjorde før og bindingen, og jeg har fått en miljøavtale jeg ikke kan huske jeg har bedt om. De lovet meg e-faktura, men har sendt meg pdf til en epost jeg ikke har brukt på åresvis. Surr og rot, og på kanten til svindel

Kalle N. F. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"ferirazavi@gmail.com"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppring av en selger om svar for å bestille strøm fra tinde energi. du får gratis strøm de 2første månedene, deretter får du strøm til forvaltningspris.avtalen heter tinde miljø og fastleddet er på kun 79 -pr mnd .12 mnd avtaletid og om du mot formodning ønsker å gå ut av avtalen tidligere tilkommer et bruddgebyr på 150 kr pr gjenstående mnd.inn.inneværende + 1mnd forskudd.Mvh Tinde Energi .Men det var ikke riktig ,jeg har betalte x2 for strøm.Dett er uetisk og er frekk måte å lure inn kunder,Gadd vite hvor mange uskldige eldre mennesker de har lurt på denne måten ,Er det virkelig lovlig å holde på slik.

Svar fra Tinde Energi
04.12.2020 12:02
Hei Kalle, Jeg har vansker med å forstå hva problemstillingen som du henviser til er. Det er ikke mulig å betale for strøm til mer enn en leverandør samtidig, da burde man kontakte kundeservice hos sin gamle leverandør for å undersøke hva de fakturerer for. Mener du at du er misfornøyd med prisen er det bare å kontakte kundeservice så skal vi se hvordan vi best mulig kan hjelpe deg. Ha en fin dag videre! Hilsen Malin
Tinde Energi strømpriser
Alle strømpriser
Bytt til Tinde Energi
SJEKK OM TINDE ENERGI KAN LEVERE STRØM TIL DEG
OSLO
Tinde Energi leverer strøm til OSLO
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Tinde Venn
Spotpris - Tinde Energi
97 omtaler
Garantert pris i minst 12 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
735 kr /mnd
44,12 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Tinde Spot
Spotpris - Tinde Energi
97 omtaler
Garantert pris i minst 12 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
806 kr /mnd
48,37 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR