Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Prøvde ringe for kontakt ifht mulig feil på faktura men Kommer ikke gjennom for gi tilbakemelding og Føler meg lurt på pris pr kwt ifht andre naboer
Svindyrt, er blitt lurt, oktober 3 ganger så mye som nabolaget. Ble fortalt at dette var det rimeligste alternativet, februar 2021. Men det ble det jammen ikke. Hilse Bodil Å
Blei oppringt av tinde energi, eg sa nei 2-3 ganger men selgeren ga seg ikkje, så sa selgeren til slutt om eg ikkje var interisert i å spare penger og skulle gi ein kjempe avtale. Eg tenkte kan nå prøva å sjå siden dette skulle vær billig. Betalte 1,88 kr kWh i september, 2,06kr kWh i oktober, totalt galskap. Har sendt mail til tinde energi der dei nekter for at tlf-selgeren sa at eg sko spare penger. Nå ber eg om å få tilsendt opptaket av samtalen, då svarer dei ikkje på mailen. Vurderer å gå til forbrukertilsynet, siden dei skal ha 150kr av kvar gjennverende månad.
Jeg er fornøyd med tjenesten.De holder avtaler og de har pris som jeg kan leve med.
Hei, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, vi setter stor pris på din tilbakemelding. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på, eller om du har forslag til forbedring. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Veldig hyggelig samtale om jeg var fornøyd med min avtale
Hei, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, vi setter stor pris på din tilbakemelding. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på, eller om du har forslag til forbedring. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
aldri hatt så høy strøm regning som jeg nå har fått hos Tinde energi! samt at de binder opp avtalen i 12 mnd slik at man ikke kan endre selve avtalen heller. surt og betale bruddgebyr for å komme tilbake til min gamle aktør.
Hei, Det er trist å høre at du ikke er fornøyd som kunde hos oss. Prisene har dessverre økt for alle leverandører denne høsten, og det er utenfor vår kontroll. Har du flere spørsmål om pris kan du gjerne kontakte kundeservice. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Negativt at det er 1 års bindingstid på avtalen der må betale kr 150 pr mnd dersom en sier opp avtalen i bindingstiden
Hei, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, vi setter stor pris på din tilbakemelding. Vi har forskjellige avtaler og vilkårene varierer, og i tilfellene hvor vi må ha bruddgebyr er det fordi vi har en kostnad tilknyttet avtalen vi må være sikker på dekkes. Målet vårt er selvfølgelig å ha så gode avtaler at man ikke ønsker eller vurderer å gå ut av avtalen uansett bruddgebyr eller ikke :-) Ha en fin dag videre, Hilsen Malin