Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig hyggelig samtale om jeg var fornøyd med min avtale
Hei, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, vi setter stor pris på din tilbakemelding. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på, eller om du har forslag til forbedring. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
aldri hatt så høy strøm regning som jeg nå har fått hos Tinde energi! samt at de binder opp avtalen i 12 mnd slik at man ikke kan endre selve avtalen heller. surt og betale bruddgebyr for å komme tilbake til min gamle aktør.
Hei, Det er trist å høre at du ikke er fornøyd som kunde hos oss. Prisene har dessverre økt for alle leverandører denne høsten, og det er utenfor vår kontroll. Har du flere spørsmål om pris kan du gjerne kontakte kundeservice. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Negativt at det er 1 års bindingstid på avtalen der må betale kr 150 pr mnd dersom en sier opp avtalen i bindingstiden
Hei, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, vi setter stor pris på din tilbakemelding. Vi har forskjellige avtaler og vilkårene varierer, og i tilfellene hvor vi må ha bruddgebyr er det fordi vi har en kostnad tilknyttet avtalen vi må være sikker på dekkes. Målet vårt er selvfølgelig å ha så gode avtaler at man ikke ønsker eller vurderer å gå ut av avtalen uansett bruddgebyr eller ikke :-) Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Ble ringt opp og ble kunde. Ble ringt igjen for å høre hva jeg syns. Det syns jeg var bra. Det har aldri noen andre selskaper gjort 😃
Hei, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, vi setter stor pris på din tilbakemelding. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på, eller om du har forslag til forbedring. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Veldig godt kundeservice. De forklærer deg endringer, faktura, osv på en lett måte.
Hei, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, vi setter stor pris på din tilbakemelding. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på, eller om du har forslag til forbedring. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
De frekkeste selgerne jeg har møtt. Lurt på halv pris. Strøm fra feil/dyreste sone.
Hei, Det er trist å høre at du ikke er fornøyd som kunde hos oss. Det er vanskelig å hjelpe deg her, om du tar kontakt med kundeservice vil vi mer enn gjerne hjelpe deg med avtalen din. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Vi har valgt å bryte avtalen, da vi tydeligvis har blitt tilbydt den dyreste strømavtalen på markedet. Ble oppringt av selger om at vi fremdeles var med i en eller annen trekning. Fikk tilbud om 2 måneder halv pris på strøm og lovnad om den beste strømprisen hele året. Vel 6200,- i faktura på en måned mot naboen som fikk 1600,- kan neppe kalles en god strømavtale. Jeg er skikkelig forbanna på Tinde energi! Ikke nok med det, men når vi nå har valgt oss bort, da ringer det en selger og vil tilby oss spotpris avtale. Nå skal vi liksom bli tilbydt en god avtale. Når jeg sier vi overhodet ikke er interessert i noen avtale så roper selgeren i røret til meg. "Da blir det bruddgebyr! Lykke til videre" og slenger på røret. Kanskje han heller kunne brukt tiden sin til å svare ut klagen jeg allerede har sendt på mail!? Vi har blitt fakturert for 2,161 KRONER per kwt mot 15 øre kwt som strømmen ligger på her vi bor. Kommer til å advare alle mot dette strømselsskapet. Styr unna!!!!!!
Hei, Det er trist å høre at du ikke var fornøyd som kunde hos oss. Jeg forstår at du har byttet strømleverandør, men vi tar gjerne mot en tilbakemelding på [email protected] slik at vi kan registrere klagen og se på problemstillingen. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin