Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
3 timer å 18 min i tlf kø for å komme gjennom til de. Makan til m**ka selskap. Fikk regning på 9700 fra 14/7 -1/9.
Skal si opp strøm avtala jeg har med dem,men kommer ikke gjennom på tlf Det begynner å haste fordi jeg flytter 1 August. Jeg ble ikke informert om at det var bindingstid når jeg sa ja til å bli kunde
Verste strømselskapet jeg har vært borti. GNP som er deres morselskap byttet meg over uten noen form for heads up eller forklaring på hvorfor dette ble gjort. Like etter mottar jeg en faktura på i underkant av 5000 kroner som er mer enn hva jeg har betalt for strøm i hele 2022. Hjelper heller ikke at det er mission impossible å få tak i de både på telefon og mail. Har prøvd hver dag, flere ganger til dagen å få kontakt med de for en forklaring på fakturaen uten hell. GNP er heller ikke mye til hjelp da de bare skyver problemet over på Tinde. På bakgrunn av at det er så mange klager på denne siden er det sikkert enda flere i samme båt- håper ingen av dere betaler fakturaen! Dette kan de ikke slippe unna med.
Har kommet til Tinde uten selv å få velge,dårlig service.de svare jo ikke på noen..
Aldri vært i kontakt med dette firma, får plutselig opp faktura i nettbanken på 7500 for strøm uten å ha tegnet kundeforhold hos de. Meget useriøst og sjokkerende å få slike retninger slengt mot seg for strøm man ikke engang har brukt.
Fikk plutselig faktura på 6500 forskudd, stipulert for en og en halv måned. Har aldri bedt om å bli kunde der. Prøver å ta kontakt både på e post og telefon. Umulig å få kontakt. Ringer Gnp som jeg var kunde hos før og får beskjed om å ta det opp med Tinde. Sier at jeg har prøvd og ikke får kontakt. Gnp sier da at dette kan de ikke hjelpe meg med. Kjeltringer.
Søk dem og deres tidligere eier GNP energy opp på nett.Se hva de gjør og hvordan de behandler kunder de har inngått fastpris avtaler med. Er helt hårreisende!