Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bare bra alltid sammen, angret jo etterpå men lar 12 mnd gå ut med binding av avtalen
Hei Bjørn, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Fakturerer på forskudd 2 måneder og selskapet vil ikke dokumentere enhetspriser på faktura.
Hei Jack, Vi fakturerer med forskjellige perioder avhengig av hvilken avtale man har takket ja til, og det er alltid opplyst ved avtaleinngåelse hvilken faktureringsmetode som gjelder. Ønsker du likevel å endre den kan du gjerne ta kontakt med kundeservice, så hjelper vi deg med det. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Bra kundeservice. Lett og komme igjennom. Grei prisavtale.
Hei, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt med kundeservice dersom det skulle være noe mer du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Ble kontaktet av en dørselger i sommer om en lukrativ strømavtale hos Tinde ,( Du vil ikke bli skuffet) .Strømavtale; Fast lavpris , men dette er ingen lavpris , eks. for september var prisen pr.kw/time på kr. 1,802 + 79 pr mnd. har vært i kontakt med kundeservise , men de er ikke så veldig interesert i å komme meg i møte , fikk riktignok tilbud om spotpris , kr.79 pr. mnd . og ett påslag på 7,50øre pr kwt ..Tinde energi bør være litt mere ydmyke ,, nå føler jeg meg straffet ..
Hei Arild, Hei, Våre kunderådgivere har noen alternativer de kan tilby dersom man ikke er fornøyd med avtalen sin, som du har fått her. Det innebærer å skifte hele grunnlaget for avtalen, noe vi selv anser som ganske fleksibelt. Om du ønsker å få behandlet saken din på nytt kan du gjerne kontakte oss og be om en ny kunderådgiver. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Med galopperende strømpriser sjekket jeg avtalen som dama gikk inn på da vi kom oss vekk fra en tilbudsavtale hos en på topplista. Den vi fikk heter Tinde Lavpris og er utgått og jeg oppdaget at det er 12 måneders binding og omlag 50 øre i påslag pluss 79 kroner i fastbeløp. Med dagens tilbud fra Tindes egen hjemmeside vil vi spare 1000 kroner hver måned DERSOM jeg klarer å bytte til den som heter Tinde Positiv. At det kommer til å koste 150 kroner i straffegebyr for hver resterende måned i avtaleperioden skal jeg trolig overleve.
Hei, Det er trist å høre at du ikke er fornøyd med avtalen din. Du er velkommen til å ta kontakt med kundeservice på [email protected] eller 32 17 80 90 så kan vi gjerne se mer på hvordan vi kan hjelpe deg med å få senket prisen din. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Se opp, det er bindingstid hos Tinde og det er ikke greit å få med seg når de ringer deg. Ingen egen app og følge med på. Separat regning synes jeg er dumt mye bedre med samlet både fra nettlevrandør og strømselskap. Du har ikke valgmulighet. Vanskelig og snakke med..styr unna.
Hei Øyvind, Dersom man blir oppringt av en selger med tilbud om strømavtale med avtaletid opplyses dette muntlig, og må i tillegg bekreftes skriftlig for at avtalen skal tre i kraft. Vi jobber med en app som vil komme i nær fremtid. Det er korrekt at vi ikke samfakturerer med nettleien, men slik vi ser det tydeliggjør det hvilke kostnader som kommer fra hvilken tjeneste og det blir enklere for kunder å få oversikt over egne kostnader. Det er trist å høre at du opplever oss som vanskelige å snakke med, men du er uansett velkommen til å ta kontakt med kundeservice om det er noe mer du lurer på eller trenger hjelp til. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
God pris, vennlig kundeservice, enkel og forståelig faktura👍🏻
Hei Ida, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt med kundeservice dersom det skulle være noe mer du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin