Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble kontaktet av en dørselger i sommer om en lukrativ strømavtale hos Tinde ,( Du vil ikke bli skuffet) .Strømavtale; Fast lavpris , men dette er ingen lavpris , eks. for september var prisen pr.kw/time på kr. 1,802 + 79 pr mnd. har vært i kontakt med kundeservise , men de er ikke så veldig interesert i å komme meg i møte , fikk riktignok tilbud om spotpris , kr.79 pr. mnd . og ett påslag på 7,50øre pr kwt ..Tinde energi bør være litt mere ydmyke ,, nå føler jeg meg straffet ..
Hei Arild, Hei, Våre kunderådgivere har noen alternativer de kan tilby dersom man ikke er fornøyd med avtalen sin, som du har fått her. Det innebærer å skifte hele grunnlaget for avtalen, noe vi selv anser som ganske fleksibelt. Om du ønsker å få behandlet saken din på nytt kan du gjerne kontakte oss og be om en ny kunderådgiver. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Med galopperende strømpriser sjekket jeg avtalen som dama gikk inn på da vi kom oss vekk fra en tilbudsavtale hos en på topplista. Den vi fikk heter Tinde Lavpris og er utgått og jeg oppdaget at det er 12 måneders binding og omlag 50 øre i påslag pluss 79 kroner i fastbeløp. Med dagens tilbud fra Tindes egen hjemmeside vil vi spare 1000 kroner hver måned DERSOM jeg klarer å bytte til den som heter Tinde Positiv. At det kommer til å koste 150 kroner i straffegebyr for hver resterende måned i avtaleperioden skal jeg trolig overleve.
Hei, Det er trist å høre at du ikke er fornøyd med avtalen din. Du er velkommen til å ta kontakt med kundeservice på [email protected] eller 32 17 80 90 så kan vi gjerne se mer på hvordan vi kan hjelpe deg med å få senket prisen din. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Se opp, det er bindingstid hos Tinde og det er ikke greit å få med seg når de ringer deg. Ingen egen app og følge med på. Separat regning synes jeg er dumt mye bedre med samlet både fra nettlevrandør og strømselskap. Du har ikke valgmulighet. Vanskelig og snakke med..styr unna.
Hei Øyvind, Dersom man blir oppringt av en selger med tilbud om strømavtale med avtaletid opplyses dette muntlig, og må i tillegg bekreftes skriftlig for at avtalen skal tre i kraft. Vi jobber med en app som vil komme i nær fremtid. Det er korrekt at vi ikke samfakturerer med nettleien, men slik vi ser det tydeliggjør det hvilke kostnader som kommer fra hvilken tjeneste og det blir enklere for kunder å få oversikt over egne kostnader. Det er trist å høre at du opplever oss som vanskelige å snakke med, men du er uansett velkommen til å ta kontakt med kundeservice om det er noe mer du lurer på eller trenger hjelp til. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
God pris, vennlig kundeservice, enkel og forståelig faktura👍🏻
Hei Ida, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt med kundeservice dersom det skulle være noe mer du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Helt grei å forholde seg til så langt, men har ikke vært kunde så lenge,men håper på videre positiv avtale
Hei, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt med kundeservice dersom det skulle være noe mer du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Helt ok avtale men prisgaranti tiden burde vært mye lenger når binding er 1 år ,for lang binding med 1år,max 6mnd.
Hei Frank, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Vi har avtaler med kortere avtaletid, og flere uten avtaletid i det hele tatt så i fremtiden kan du gjerne finne en avtale som passer deg enda bedre. Bare ta kontakt med kundeservice dersom det skulle være noe mer du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Må være Norges dyreste LAVPRIS.20000 kr i året for 28000kwh. Og attpåtil 12 mnd binding. Denne avtalen bær alle styre unna.
Hei Bengt, Det er trist å høre at du ikke er fornøyd med avtalen din. Du er velkommen til å ta kontakt med kundeservice så kan vi gjerne se mer på hvordan vi kan hjelpe deg. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin