Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bare søk opp nøkkeltall om Tinde, så skjønner du at de har gjort alt de kan for å redde stumpene. Konkursen er bare ikke offentliggjort ennå. De har forsøkt å lure til seg det de kan fra GNP-kunder før de konket...
Tegnet en god spotprisavtale med Tinde Energi i november 2021. Nå i juli oppdager jeg plutselig at GNP Energi er min strømleverandør. I tillegg er vilkårene i strømavtalen endret, slik at jeg nå har en mye dårligere strømavtale. Verken Tinde eller GNP svarer når jeg forsøker å komme i kontakt med de. Etter å ha googlet ser jeg at Tinde og GNP ofte overfører kunder med gode strømavtaler til hverandre slik at de selv kommer ut av avtalene de har inngått. Jeg har ikke fått noe varsel om flytting, og har ikke akseptert verken bytte av strømleveranør eller endring i mine avralevilkår. I avtalen jeg hadde med Tinde var jeg garantert prisen i 12 måneder. Dette er SVINDEL!
Er blitt tvangsflyttet fra GNP til Tinde fra den 14.7.22 uten forhåndsvarsel. Sender faktura på høye forskudd uten spesifikasjon av pris eller kWh. Fakturaprinsipp hos GNP var månedlig fakturering etter faktisk forbruk. På avregning fra Tinde for juli er vi i tillegg blitt fakturert for 2 måneder forskudd. Vi hadde en prissikringsavtale hos GNP med et pristak på kr 0,85 pr. kWh. På avregning for juli fra Tinde er vi fakturert med en pris på kr 3,1766 pr. kWh. Hos GNP hadde vi 30 dagers betalingsbetingelser nedfelt i avtalen og faktura på EHF. Fra Tinde får vi faktura i post med 14 dagers betalingsbetingelse, og mottak få dager før forfall. Vi er et firma med et forbruk på mer enn 500 000 kWh, så sletting av prisstak gir store konsekvenser, og er et alvorlig avtalebrudd. Har sendt flere mail og ringt, men får ikke svar eller kommer igjennom. Får heller ikke logget meg inn på "Min side". Dette er rett og slett det mest useriøse strømselskapet vi har vært borti!!!!
Svarer ikke på tlf eller mail. Fakturaen er heller ikke trå med avtalen. Vanskelig og få rettet opp i feilen. Er heller ikke dette selskapet jeg tegnet avtale med
Blitt ufrivillig flyttet fra GNP til Tinde. Mottar en faktura som ikke er spesifisert og som ikke henger på greip. Sender Mail, får svar om at de har så stor pågang at de må prioritere telefonhenvendelser. Ringer, står nesten en time i kø før jeg møter en ubehagelig kundekonsulent som ikke kan svare på noe. Han starter samtalen med å si at jeg måtte se å få betalt fakturaen min… uaktuelt å betale en faktura som er 6 ganger så høy i forhold til tidligere måneder. Ble ikke noe klokere etter samtalen så sendte ny Mail med oppsigelse fra bindingstid slutt i slutten av november. Nå har jeg ikke lenger mulighet til å logge meg på - da målernummerer ikke eksisterer….vet ikke om de har gått konkurs eller hva som har skjedd…. Men dette er hvertfall et selskap å styre unna.
Useriøs, sender enorme fakturaer uten mål og mening, gnp opplyste om at disse var «åpenbart feil» men er totalt umulig å få tak i tinde verken på tlf eller Mail, og får du tak i dem (skjedd 1 av 6-7 forsøk, så svarer de ikke og legger på.
Har prøvd å få kontakt med Tinde Energi gjentatte ganger pr.telefon, 0 svar